نوشته شده توسط : حمید بهبودی

روکش جلوی راه پله به معنای پوشاندن راه پله با موکت است. راه پله ای که به صورت مرتب و روکش شده نه تنها زیبا به نظر می رسد ، بلکه در زیر پاها نیز احساس نرمی می کند و هنگام راه رفتن عملاً صدایی ایجاد نمی کند. با توجه به مزایا ، بسیاری از افراد پله های خود را روکش می کنند. اما چه گزینه های پیاده سازی وجود دارد ، کدام نوع موکت برای استفاده در راه پله مناسب است و هزینه اثاث کشی راه پله چقدر است؟ در این مقاله به آن پی خواهید برد.

چرا پله های خود را روکش کنید؟
روکش جلوی موکت راه پله تکی به عقیده بسیاری از افراد به سبک قدیمی است. با این وجود ، هنگامی که به امکانات و مزایای ارائه شده نگاه می کنید ، کاملاً درست نیست. یک راه پله مبلی هنگام راه رفتن روی آن هیچ صدایی ایجاد نمی کند ، زیر پایتان احساس نرمی و گرما می کند و راه حل ایده آل برای استتار پله های آسیب دیده یا قدیمی است.

علاوه بر این ، شما گزینه های گسترده ای برای ساختن یک پله منحصر به فرد دارید. شما می توانید از بین انواع مختلف موکت و رنگ انتخاب کنید. شما از نظر اجرا نیز انتخاب دارید. اثاثه یا لوازم داخلی راه پله را می توان به دو روش انجام داد:

پله های جلوبندی با جلوه موکت راه پله 1. جلوه دونده پله
با اثر دونده راه پله ، فقط بخشی از پله ها ، معمولاً وسط ، روکش شده است. به این ترتیب ، بخشی از مراحل خود قابل مشاهده هستند.

هنگامی که این مراحل از همان مواد نرده تشکیل شده باشد ، 1 کل زیبا را تشکیل می دهد.

پله کاملا روکش 2. روکش کامل
با روکش داخلی کامل ، کل راه پله پوشانده شده است. بنابراین هر مرحله با پارچه در تمام طول تهیه می شود.

همیشه وقتی موکت ثابت را انتخاب می کنید این حالت وجود دارد. وقتی پله ها آسیب ببیند ، به خصوص یک راه حل ایده آل است.

قیمت پله های روکش دار
روکش کفپوش راه پله با موکت در اصل ارزانترین راه برای پوشاندن راه پله است. به طور متوسط ​​برای روکش کف پله های خود با موکت ، قیمتی بین 300 تا 800 یورو پرداخت می کنید. قیمت تمام شده به شدت به کیفیت و معرفی موکت در دکوراسیون داخلی انتخاب شده و درجه سختی کار (نوع پله ها - باز یا بسته) ، تعداد پله ها و ... بستگی دارد. در مورد قیمت متناسب با شرایط خود کنجکاو هستید؟ شما می توانید قیمت ها را بدون تعهد از طریق صفحه نقل قول درخواست کنید.

پله های اثاثه یا لوازم داخلی موکت
خواص مورد نیاز موکت
شما نمی توانید فقط یک راه پله را با هر نوع موکت بپوشانید. این عوامل مهم هستند:

A. تراکم قطب
موکت با تراکم شمع بسیار کم برای استفاده در پله مناسب نیست. وقتی چنین موکتی هنگام چیده شدن به دور پله خم می شود ، لایه زیرین یا پشت (لایه ای که نخ روی آن قرار داده شده است) قابل مشاهده خواهد بود. این البته خوب نیست. از طرف دیگر موکتی با تراکم شمع بالا به راحتی قابل خم شدن است بدون اینکه زیرانداز قابل رویت باشد.

ب- استحکام
از آنجا که ترافیک زیادی وجود دارد ، بهتر است یک پوشش پله محکم انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که مخصوصاً قسمت جلویی پله ها به شدت بارگیری می شود. سازه های بوکل و فرس برای پله ها بسیار مناسب هستند زیرا ساختار کاموایی محکمی نیز دارند. علاوه بر این ، یک لایه محافظت کننده از خاک اطمینان می دهد که خاک تا حد ممکن بر روی سطح باقی بماند.

ج - موکت های مصنوعی یا طبیعی
موکتهای مصنوعی بهترین شناخته شده هستند ، اما شتسشوی انواع موکت ها طبیعی نیز وجود دارند. به عنوان مثال ، نارگیل اغلب به عنوان پوشش راه پله استفاده می شود. موادی مانند سیزال نیز برای روتختی پله ها بسیار مناسب است. عیب اینگونه موکتهای طبیعی این است که موکت آنها سریعتر می شود و رطوبت را به راحتی جذب می کند. همچنین تمیز کردن یک موکت طبیعی نسبت به موکت مصنوعی کمتر آسان است.

نگهداری از پله های روکش دار
در مقایسه با انواع دیگر پوشش پله ، موکت نیاز به نگهداری بیشتری دارد. نگهداری مناسب از پله های روکش دار برای طول عمر آن مهم است. به دلیل اصطکاک با خاک ، پله ها بسیار سریعتر فرسوده می شوند.

در اصل کافی است مرتباً پله ها را با جاروبرقی پاک کنید. این باعث می شود شن و ماسه و سایر خاکها به عمق توده های پارچه که در آنجا برداشتن آن بسیار دشوار است ، نریزند.

 

پله ها را با موکت آبی بپوشانید
 

خودتان انجام دهید یا یک حرفه ای استخدام کنید؟
برای پس انداز پول می توانید کار را خودتان انجام دهید و پله هایتان را خودتان روکش کنید. در کوتاه مدت ، به نظر می رسد که ارزان ترین راه حل باشد. توجه داشته باشید که اشتباهی به سرعت انجام می شود و هزینه های تعمیر نیز می تواند زیاد باشد. شاید بالاتر از پولی که در ابتدا با شروع کار خود پس انداز کردید.

روکش کفپوش راه پله ای شغل پرمشغله است که نیاز به دانش و تجربه دارد. حتی یک حرفه ای نیز باید آن را کاملاً زیر نظر داشته باشد. بنابراین هر راه پله و هر پایان به روش دیگری نیاز دارد. وقتی یک راه پله به صورت حرفه ای روکش شده باشد ، می توانید این را در پایان ببینید. یک موکت راه پله ای که به صورت حرفه ای نصب شده باشد ، به سرعت برآمدگی نخواهد داشت و در درزها و یا اتصال به دیوارها از بین نخواهد رفت. توسط یک حرفه ای

بنابراین شما از کیفیت و جایگذاری صحیح اطمینان دارید.

یک راه پله روموکتی جدید انتخاب کنید یا راه پله موجود شما توسط یک متخصص حرفه ای نصب موکت روکش شده است؟ از طریق صفحه نقل قول می توانید بدون تعهد از متخصصان نقل قول درخواست کنید.

به این ترتیب می توانید هزینه ها را تأمین کنید
اگر روکش کف پله ها را به یک حرفه ای بسپارید ، می توانید با انجام کارهای مقدماتی خود هزینه ها را تأمین کنید.

در صورت مناسب بودن سطح ، راه پله را می توان روکش کرد. به عنوان مثال ، از بین بردن بقایای چسب قدیمی از قبل مهم است. در غیر این صورت ، این احتمال وجود دارد که چسب جدید به درستی نچسبد. اگر در نتیجه پوشش جدید پله از بین برود ، مطمئناً اتلاف کار و پول است.

نحوه برداشتن چسب به نوع چسب بستگی دارد (پایه آن آب باشد یا نه). معمولاً از یک حلال چسب و یک دستگاه تراش دهنده رنگ برای انجام کار استفاده می شود. این یک کار وقت گیر و دشوار است اما اگر خودتان این کار را انجام دهید در هزینه های زیادی صرفه جویی خواهید کرد.

قیمت پله دریافت می کنید؟
یک سازنده پله مخصوص انتخاب کنید و خود را نسبت به اجرای صحیح کار و نتیجه نهایی زیبا اطمینان دهید. از طریق فرم زیر پیشنهادات و مشاوره رایگان قیمت از حداکثر 3 متخصص در منطقه خود دریافت خواهید کرد.

منبع : trappenhuis



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , موکت راه پله ای , خرید موکت , بهترین موکت , قیمت موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

توصیه های مادربزرگ در مورد اینکه چگونه یک موکت بسیار کثیف را به راحتی و ارزان از بین ببرید
گرد و غبار واقعی (و کنه گرد و غبار!) لانه ها ، موکت ها به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند تا مانند نو ... یا تقریباً بمانند. اگر برای شما ، نگهداری موکت بیش از هر چیز دیگری سخت است ، بیایید و نکات مادربزرگ را که برای تمیز کردن عمیق ، آسان و موثر موکت های شما با محصولات روزمره کشف کرده ایم ، کشف کنید.
نکته شماره 1: به طور منظم جارو برقی بکشید

برای اینکه مجبور نباشید هر شش ماه یکبار تمیزکاری های عمده موکت های خود را انجام دهید ، بدانید که نگهداری یک موکت یک کار روزمره است! به خصوص اگر حیوانات خانگی دارید یا اعضای خانواده شما به گرد و غبار و گرد و غبار حساسیت دارند ... به یاد داشته باشید که هرچه مرتباً موکت های شما حفظ شود ، در گرفتن لکه ها و از بین بردن گرد و غبار آلوده مشکل کمتری خواهید داشت.

 

برای انجام این کار ، هیچ چیز پیچیده ای نیست: دو بار در هفته در حالت "مسواک زدن" بر روی موکت خود جارو برقی بگذارید ، این کار نتیجه خوبی خواهد داشت. هرچند مراقب باشید: اگر موکت شما قدیمی و / یا بسیار شکننده است ، از آسیب رساندن به آن جلوگیری کنید. بلکه به آرامی مکش کنید.

خوب است بدانید: حرکتی ایده آل برای جاروبرقی کردن موکت شما وجود دارد! سر را از روی پاها جارو کرده و به سمت لبه موکت کار کنید.

نکته شماره 2: با تزریق پوست سیب زمینی موکت خود را نوسازی کنید

خبر خوب: اگر توانایی این را ندارید که برای تمیز کردن موکت خود یک حرفه ای استخدام کنید و به نظر جدید می رسد ، خیلی خوب می توانید خودتان این کار را با یک ترفند مادربزرگ موثر و 100٪ انجام دهید. در واقع ، شما احتمالاً قبلاً در آشپزخانه خود ماده ای تهیه کرده اید که می تواند به شما کمک کند یک موکت را تمیز کرده و دوباره زیبا جلوه دهید ، زیرا این سیب زمینی است.

برای نوسازی یک موکت قدیمی یا تمیزکردن یک موکت بسیار کثیف با یکی از سبزیجات مورد علاقه فرانسوی ها ، ابتدا با دم کرده تزریق غلیظ پوست سیب زمینی شروع کنید و سپس موکت خود را با اسفنج آغشته به ماده غذایی آماده کنید. بگذارید چند ساعت بماند و سپس با آب تمیز با اسفنج بشویید. در آخر ، اجتناب از راه رفتن روی آن ، بگذارید موکت شما خشک شود.

نکته شماره 3: برای روشن شدن رنگ ها از مخلوط آب گازدار و جوش شیرین استفاده کنید

با گذشت زمان و دست و پا چلفتی ، موکت شما رنگ زیبای اصلی خود را از دست داده و چند لکه اینجا و آنجا لج شده است؟ برای بازگرداندن آن ، مجبور نیستید که از کالاهای گران قیمت و مواد پاک کننده لکه های معجزه آسا در سوپرمارکت بخرید: یک بار دیگر ، احتمالاً هر آنچه را که لازم دارید در آشپزخانه خود دارید! بله: برای جدا کردن و احیای درخشش موکت ، می توانید از محصولات روزمره مانند آب گازدار و جوش شیرین استفاده کنید. در اینجا آنچه باید انجام دهید برای تمیز کردن یک موکت بدون شستن آن:
با استفاده از اسفنج ، حصیر خود را با آب گازدار مرطوب کنید ، سپس آن را به آرامی با برس بمالید.
بگذارید حداقل 30 دقیقه خشک شود ، سپس جوش شیرین را در سراسر موکت خود بپاشید.
هنگامی که جوش شیرین خشک شد ، خلاuum بگیرید و نتیجه را تحسین کنید: انواع پرکاربرد موکت تایل شما مانند جدید خواهد بود!
نکته شماره 4: مخلوطی از مایع ظرفشویی و سرکه سفید درست کنید

پیروان نظافت اقتصادی و اقتصادی آن را به خوبی می دانند: سرکه سفید داروی معجزه آسای خانه است و کاربردهای آن برای ضد عفونی کردن ، خوشبو کردن یا حتی لکه دار شدن بسیار است! به همین دلیل اگر موکت مورد علاقه شما کثیف یا آغشته به چربی است ، وحشت نکنید و بطری سرکه الکلی خود را از کمد آشپزخانه خود خارج کنید:

ابتدا با ریختن سرکه سفید روی پارچه تمیز شروع کنید و سپس لکه را مالش دهید.
بگذارید 15 دقیقه بماند.
سپس مخلوط آب و مایع ظرفشویی را که قبلاً با همزن برقی یا با لیسک در کف مونتاژ کرده اید ، رد کنید. این مخلوط را با قلم مو روی موکت بمالید ، سپس با آب تمیز بشویید.
قبل از تحسین نتیجه ، موکت را با پارچه تمیز پاک کنید و بگذارید خشک شود!
نکته شماره 5: برای تمیز کردن موکت لکه دار از کف اصلاح استفاده کنید
هر چقدر تعجب آور به نظر برسد ، کف اصلاح یک متحد عالی برای جدا کردن منسوجات است. در واقع ، کف اصلاح ظرفیت جاذب دارد: بنابراین می توان از آن به عنوان کف پاک کننده لکه استفاده کرد و آن را در یک لایه ضخیم روی سطح موکت ، در سطح لکه ها قرار داد. برای این:

کف اصلاح را به قسمتهای آسیب دیده موکت بمالید
کف را بگذارید تا حداقل یک ساعت عمل کند (اگر لکه به خوبی پودر شده باشد یک شب)
با اسفنج به شدت مالش دهید
با آب تمیز بشویید
برای شل شدن موکت با کف اصلاح ، می توانید کف را یک شب هم بگذارید و صبح روز بعد جارو برقی بکشید.

حیوان خانگی

این توصیه: قبل از آزمایش کف اصلاح به عنوان پاک کننده لکه ، همیشه محصول را در گوشه ای از انواع موکت کناره ای خود امتحان کنید تا مطمئن شوید آسیب نمی بیند!
نکته 6: لکه ها را با صابون سیاه پاک کنید

صابون سیاه مانند سرکه سفید و جوش شیرین یکی از محصولات خانگی زیست محیطی و اقتصادی است که همه باید در کمد های آشپزخانه داشته باشیم ، زیرا می تواند برای خانواده و نگهداری از خانه شما بسیار مفید باشد. هیچ چیزی بهتر از صابون سیاه برای تمیز کردن کامل موکت شما نیست.

به عنوان مثال ، اگر موکت شما لکه دار است و نمی دانید چگونه آن را پس بگیرید ، می توانید یک قاشق غذاخوری صابون سیاه را در 2 لیتر آب ولرم مخلوط کنید. آماده سازی را با اسفنج در مناطق لکه دار موکت قرار دهید و از یک برس سفت برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید.

اجازه دهید تا خشک و خلا vac شود تا گرد و غبار و توده ها و سایر مانده های ایجاد شده توسط پاک کننده لکه پاک شود. نتیجه را تحسین کنید: لکه های موکت شما فقط یک خاطره دور است!

نکته شماره 7: از زمین Sommières استفاده کنید تا موکت شما کاملا تمیز شود
زمین Sommières یک خاک رس مایع طبیعی و پاک کننده لکه است که از قرن نوزدهم استفاده می شود و به ویژه برای تمیز کردن پارچه و منسوجات در هنگام خشک شدن بسیار مفید است (عملی ، زیرا موکت ها بندرت ابعادی دارند که به آنها اجازه می دهد در ماشین لباسشویی شسته شوند). خشکشویی!).

در اینجا نحوه انجام تمیز کردن کامل یک موکت و همچنین از بین بردن مواد چربی موجود در آن وجود دارد: کل موکت خود را با خاک Sommières بپاشید ، سپس آماده سازی را برای چند ساعت بگذارید تا عمل کند (بهترین کار این است که تمام شب را ترک کنید) قبل از شستشو با آب تمیز برای از بین بردن لکه ها. آنجا که می روید ، موکت شما گشاد است و مانند جدید است!

نکته 8: آهن
این روش تا حدودی غیرمعمول است اما در صورت ایجاد لکه بسیار سخت م worksثر است. با آهن خود ، پارچه ای شفاف و سرکه سفید (دوباره) ، برای از بین بردن هر نوع لکه ، مسلح خواهید شد.

اتوی بخار خود را در بالاترین سطح قرار دهید و در صورت لزوم بگذارید چند دقیقه خوب گرم شود. هدف گرفتن حصیر خواهد بود (مانند گوشت خوب)
در همین حال در یک ظرف کوچک ، مخلوطی از 1 سوم سرکه سفید خانگی و 2/3 آب را تهیه کنید
برای جلوگیری از پخش شدن آن در اثر تماس با مایع ، این مخلوط را روی لکه اسپری کنید
تمام قسمت را با یک پارچه مرطوب ترجیحاً رنگ روشن بپوشانید. به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا لکه بر روی لباس های شسته شده شما به خوبی انجام می شود یا خیر.
با اتوی خود در ضربات عقب و جلو برای مدت 10 ثانیه از لباس های شسته شده عبور کنید ، نه بیشتر. این در مورد سوزاندن موکت زیبا شما نیست که می خواهید آن را بازیابی کنید!
لکه باید به پارچه منتقل شود ، این را می بینید زیرا لباس های شسته شده رنگ رنگ لکه به خود می گیرند. اگر این کافی نیست ، این حرکت را با استفاده از قسمت دیگری از پارچه یا حوله خود تکرار کنید.
با این حال ، به ترکیب موکت خود توجه کنید. برخی از مواد نمی توانند در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کنند و ممکن است خراب شود. این امر خصوصاً در مورد پنبه یا پلی استر اتفاق می افتد.

نکته شماره 9: از روحیات معدنی استفاده کنید
برای موکت های تیره و سیاه ، مواد معدنی محلول خوبی برای تمیز کردن و لکه گیری موکت مورد علاقه شما است.

برای این کار ، کافی است ناحیه لک شده را با برس آغشته به روحیات معدنی مالیده و اجازه دهید محصول خشک شود. سپس ناحیه آسیب دیده را به راحتی جارو برقی بکشید. لکه به خاک تبدیل شده و مانند جادوها دور خواهد شد.

نکته پاداش: موکت خود را در خشک کن تمیز کنید
اگر واقعاً کثیف است یا می ترسید با این نکات مادربزرگ ها به راهکار انتخاب موکت اتاق خواب یزیبای خود آسیب برسانید ، همیشه این امکان را دارید که موکت خود را توسط یک نظافتچی حرفه ای تمیز کنید. گران تر خواهد بود اما این مزیت را دارد که مسئولیت را به فروشگاهی که موکت خود را به آن سپرده اید منتقل کند.

خشکشویی ها یا مواد شوینده یا یکی از این ترفندهای مادربزرگ را برای شستن موکت شما استفاده می کنند. بسته بندی و تمیز به شما بازگردانده می شود. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراقب باشید تا از ایجاد لکه های جدید خودداری کنید. برای انجام این کار ، ترفند مادربزرگ پوشاندن آن با پلاستیکی شفاف و منطبق بر مبل است. به خود شما بستگی دارد :)

منبع

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , قیمت موکت , انواع موکت , بهترین موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

كفپوش هاي چوب سخت يكي از محبوب ترين انواع كفپوش هستند ، زيرا ارزش فروش مجدد خانه ها را افزايش مي دهند و روند كار را زيباتر مي كنند. اما در انتخاب و نصب كفپوش چوبي موارد زيادي وجود دارد كه بايد در نظر داشته باشيد ، از جمله نوع ، اندازه و هزينه. سپس ما در مورد كفهاي چوبي صحبت خواهيم كرد ، بنابراين شما مي دانيد كه در صورت تمايل به نصب آنها در خانه خود ، گزينه هاي شما چيست.

فهرست مطالب

1 كف چوبي
2 نحوه خريد بهترين كفپوش چوب سخت
3 نوع كف چوبي
4 اندازه صحيح را انتخاب كنيد
5 نمايي از كفهاي چوب سخت پيدا كنيد
6 نصب
كف چوبي
كف هاي چوب سخت مي توانند از انواع مختلفي از چوب مانند بامبو ، بلوط يا ساج تشكيل شوند. صرف نظر از نوع ، تمام كف هاي چوبي رنگ آميزي مي شوند تا رنگ غني آنها برجسته شود و براي جلوگيري از خراشيدگي ، فرورفتگي و آسيب هاي ديگر مهر و موم شده اند. كف هاي چوب سخت به عنوان نرم تا سخت طبقه بندي مي شوند ، اما چوب سخت نرم تر هنوز كاملاً سخت است.


با گذشت زمان ، حتي سخت ترين موكت كناره اي نيز شروع به ساييدگي مي كنند. به جاي اينكه بخواهيد آن را تعويض كنيد ، مانند يك فرش ، مي توانيد يك كف چوبي را دوباره رنگ كنيد و آن را به شكل اوليه برگردانيد. هزينه نقاشي يك چوب سخت بسيار كمتر از خريد و نصب يك چوب سخت است.

كف چوبي
نحوه خريد بهترين كفپوش چوب سخت
براي يافتن كف چوب سخت مناسب براي نيازهاي خود ، بايد عواملي مانند هزينه ، حركت پا و نوع آن را بسنجيد. به عنوان مثال ، هرچه چوب سخت تر باشد ، احتمال آسيب ديدن آن كمتر است ، اما استفاده از چوب سخت تر نيز هنگام نصب دشوارتر است ، كه اين مي تواند به معني هزينه نصب بالاتر باشد.

عامل ديگري كه بايد در نظر گرفت موقعيت خاك و نوع ترافيك مورد انتظار در اين منطقه است. براي مثال منطقه اي كه داراي ترافيك بالا است بهترين نوع چوب است. بخشهاي زير موارد اصلي را كه بايد در هنگام انتخاب كف چوب هاي جنگلي مورد توجه قرار گيرد ، جمع بندي مي كنند.

انواع كف چوبي
شما مي توانيد از بين دو نوع كف چوب جامد انتخاب كنيد: جامد و ساختگي يا ساختگي. خريد انواع چمن مصنوعي روي پشت بام جامد فقط يك نوع دارد ، در حالي كه كفپوش چوب سخت از لايه هاي چوب ساخته مي شود ، معمولاً در زاويه درست. هنگام انتخاب بين كفهاي جامد و پارچه اي ، عوامل زير را در نظر بگيريد.

كف چوبي
كفهاي جامد را مي توان چندين بار تجديد كرد ، در حالي كه كفهاي پارچه اي ، بسته به ضخامت چوب سخت ، فقط مي توانند دو يا سه پايان را تحمل كنند. بنابراين ، كفهاي جامد مي توانند چندين دهه بيشتر از كفهاي پارچه اي دوام داشته باشند.

كف هاي ساخته شده يا ساخته شده فني تر هستند و مي توانند در محيط هاي بيشتري نسبت به كف هاي جامد نصب شوند. در حالي كه كفهاي پارچه اي مي توانند روي بسياري از سطوح شناور شوند ، در بتن گير كنند يا در زيرزمين فرو روند ، كفهاي جامد بايد به ميخ ميخكوب شوند يا منگنه شوند و نبايد به دليل نوسانات رطوبت ، مانند زيرزمين ها زير درجه نصب شوند.

كف هاي جامد از كف پارچه اي كمي گران ترند اما در بيشتر موارد اختلاف قيمت اندك است.

اندازه مناسب را انتخاب كنيد
اندازه ميز مسئله مهم ديگري است. تخته هاي باريك قيمت كمتري دارند ، اما بسياري از آنها زيبايي تخته هاي عريض تر را ترجيح مي دهند ، كه باعث كاهش ميزان درزهاي كف مي شود. همين ايده در مورد تخته هاي بزرگتر و بزرگتر نيز صدق مي كند. هرچه تخته بزرگتر و بزرگتر باشد ، گرانتر آن در هر متر مربع است و درصد كفپوش اضافي شما براي اطمينان از مناسب بودن در اتاق شما بيشتر است. يك اقدام اساسي اين است كه 10٪ متر مربع بيشتر از آنچه نياز داريد خريداري كنيد ، اما بسته به شكل اتاق مي توان اين مقدار را افزايش داد.

نمايي از كفهاي چوب سخت پيدا كنيد
شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه در مورد شركتهايي بورس چمن مصنوعي كه كف چوبي شما را به شما مي فروشند تحقيق كرده و خواص مختلف را با ساير شركتهايي كه محصول مشابه را به شما ارائه مي دهند مقايسه كنيد. برخي از ارائه دهندگان در كفپوش ارزان تخصص دارند و برخي ديگر طيف گسترده اي از قيمت ها را ارائه مي دهند.

شما همچنين بايد به دنبال بررسي مواردي مانند ضمانت نامه ، هزينه حمل و نقل و پشتوانه هاي موجود باشيد. علاوه بر بررسي مشتري ، بايد نظرات پيمانكاران را بخوانيد كه ممكن است ديدگاه شخصي را كه اغلب كف هاي چوب سخت را اداره مي كند ارائه دهند.

كف چوبي
نصب و راه اندازي
كف هاي چوبي جامد با استفاده از ميخ يا منگنه در زيرزمين نصب مي شوند كه محدوديت بيشتري نسبت به طبقه هاي پيش ساخته يا پيش ساخته دارد كه مي توان از روش هاي مختلفي ميخ ، چسب و يا مبلمان تهيه كرد.

اسلايدها ، از جمله بتن. هنگامي كه بين كفپوش هاي جامد يا پارچه اي تصميم گرفتيد ، بايد تعيين كنيد كه آيا مي خواهيد آن را خود نصب كنيد يا يك متخصص را براي انجام آن استخدام كنيد.

در حالي كه نصب كف خود صرفه جويي قابل توجهي مي كند ، اما مي تواند كف چوب سخت را باطل كند. علاوه بر اين ، نصاب هاي حرفه اي به طور كلي كار خود را تضمين مي كنند ، به شما اطمينان مي دهند كه درست انجام مي شود.

منبع : decoora



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: موکت , چمن مصنوعی , بهترین موکت , خرید چمن مصنوعی , بورس موکت , بازار چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

معرفی موکت های اداری
موکت های اداری هنگام انتخاب نوع کفپوش دفتر ، در بالای لیست بسیاری از مشاغل قرار دارند. با انتخاب های طراحی درخشان ، ویژگی های صوتی عالی و انبوه مزایای دیگر که همه جعبه های مناسب را بررسی می کند ، موکتهای اداری همیشه یک انتخاب مناسب برای کفپوش تجاری هستند. اما این را از ما بگیرید که انتخاب موکت های اداری مناسب برای هر یک از پروژه های شما ممکن است به آسانی آنچه که به نظر می رسد آسان نباشد. گزینه های خارق العاده بسیاری وجود دارد که فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت. بنابراین ، ما یک راهنمای جامع تهیه کرده ایم تا شما را در کل مراحل انتخاب بهترین موکت برای پذیرایی راهنمایی کنیم.

راهنمای نهایی موکتها را بارگیری کنید

چرا موکتهای اداری یک گزینه عالی برای فضاهای اداری است
موکتهای اداری که به شما امکان آزادی و انعطاف پذیری بیشتر در خلاقیت و طراحی را بیش از هر ماده کف دیگر می دهد ، انتخاب مناسب برای هر پروژه طراحی دفتر است. با فناوری های جدید رنگی با سرعت بالا ، تولید کنندگان موکت سفارشی ابزاری را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید تقریباً هر چیزی را روی مواد با کیفیت بالا با قیمت مناسب ایجاد کنید. کفپوش بخش مهمی از هر پروژه طراحی است ، که شامل درصد عظیمی از فضای اداری است. موکت های اداری عالی شما را قادر می سازند با ایجاد طرحی که مارکی را که برای آن کار می کنید ، از این فضا به نفع خود استفاده کنید و فرشی برای استفاده در دفتر به دلیل قابلیت جذب و بهبود ، عملی ترین انتخاب کفپوش برای یک محیط کار روزمره است. صدا در یک طرح باز دفتر.

موکتهای اداری-توسط-ege-in-copenhagen
چگونه بهترین موکت های اداری را انتخاب کنیم
طراحی یک فضای اداری می تواند یک پروسه طولانی باشد که بخشی از آن شامل انتخاب موکت مناسب دفتر است. انتخاب موکت مناسب برای دفتر کار بعدی خود مستلزم ارزیابی فضای کاری و در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی است که می تواند انواع موکتتجاری را تحت تأثیر قرار دهد. در اینجا چند سوال وجود دارد که می توانید هنگام انتخاب موکتبرای استفاده در مطب از خود بپرسید.

موکتاداری چقدر باید دوام داشته باشد؟
اول کار های مهم. مشخص کنید که طول عمر موکتاداری باید چقدر باشد. یک قانون اساسی: هرچه اجاره نامه طولانی تر باشد ، کیفیت موکتبالاتری نیز لازم است.

یک موکتبا کیفیت تجاری امید به زندگی 10-30 سال دارد و تا زمانی که به درستی نگهداری شود به شکل نوک آن باقی می ماند.

چگونه از فضاهای مختلف دفتر استفاده می شود؟
در مرحله بعد ، تعیین کنید که هر منطقه اداری از نظر ترافیک پا و حرکت مبلمان چه مقدار استفاده می شود. دفاتر خصوصی و اتاق های کنفرانس به دلیل استفاده متوسط ​​ممکن است به مقاومت کمتری در برابر موکتنیاز داشته باشند ، در حالی که راهروها و مکان های مشترک معمولاً مورد استفاده سنگین قرار می گیرند. اینها موارد مهمی است که باید هنگام انتخاب بهترین موکتاداری برای محل کار خود در نظر بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگیهای عملکرد موکت های مختلف اداری برای سطوح مختلف استفاده بیشتر بخوانید.

این موکتدر یک فضای اداری واقعی چگونه خواهد بود؟
نورپردازی می تواند موکت های اداری شما را به طریقی بیش از یک مورد تحت تأثیر قرار دهد و باعث تغییر شکل و ظاهر طراحی شما به طور کامل شود. گرفتن نمونه های موکتاداری در محل به شما این امکان را می دهد که موکترا در زیر نور دفتر مشاهده کنید و همچنین در فضایی که فعالیت می کند دید خود را زنده کنید. مشتری شما به شما اعتماد می کند تا یک چیز جالب را طراحی کنید ، پس چرا با آوردن برخی از نمونه های موکتاداری برای نشان دادن حضوری به آنها طعم استعداد خلاقیت خود را نمی چشید.

موکتاداری-الهام-توسط-ایج
موکتاداری تجاری چقدر می تواند لکه هایی مانند ریختن قهوه را کنترل کند؟
انتخاب موکتهای مختلف برای مناطق مختلف ، از جمله سفره خانه ها و راهروهایی که باعث ترافیک شدید پا و نوشیدن قهوه می شوند ، ضروری است. وقتی کسی به ناچار فنجان قهوه خود را می ریزد یا روی کفش هایش خاک می ریزد ، بهتر است انتخاب های رنگی در محدوده متوسط ​​داشته باشد ، که می تواند جمع شدن روزانه خاک و لکه های موکتهای دفتر را خاموش کند.

لکه اصلی موکت هایتان را کشف کرده اید؟ برای راهنمایی تخصصی در مورد تمیز کردن لکه های موکت مناسب فضای مسکونی، این راهنما را بخوانید.

موکتاداری-با-لکه خون
عملکرد این موکتدر یک فضای کاری چگونه است؟
پشتی کوسن راحتی و عملکرد موکترا بهبود می بخشد ، زیرا تأثیر ترافیک پا را جذب می کند ، باعث می شود الیاف موکتدر فضای کار بهتر به نظر برسند و دوام بیشتری داشته باشند. پشتی موکتبرای استفاده در مطب نه تنها در پا راحت است ، بلکه به دلیل توانایی آن در بهبود آکوستیک ، در گوش نیز راحت است. با تأمین کننده موکتخود مشورت کنید تا مطمئن شوید که پشتوانه مناسب موکترا برای هر منطقه در ساختمان اداری مشخص کرده اید.

نقش پشتی موکتبرای استفاده در دفتر
آیا باید نقشه کف سازی ایجاد کنم؟
تهیه یک طرح دقیق قرار دادن موکتمی تواند باعث کاهش اشتباهات و تأخیرهای تاسیسات موکتدر محیط های بزرگ اداری شود. برای اطمینان از عملکرد روان همه اجزای سازنده ، از کفپوش خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می توانم برای نصب موکتاداری آماده شوم؟
قبل از نصب موکتاداری جدید ، تمام جزئیات موجود را با تأمین کننده موکتو نصاب موکتاداری قبل از تحویل تأیید کنید. یک برنامه لجستیکی داشته باشید

و تأخیرهای احتمالی مانند 24 ساعت زمان انتظار برای نشستن موکتپهن بر روی تخت قبل از نصب و اینکه آیا بعد از نصب فضا به مدت 48 ساعت یا بیشتر به دلیل نوع چسب استفاده می شود ، را در نظر بگیرید.

اشتباهات پرهزینه در مرحله نصب معمول است ، مگر اینکه اقدامات دقیق انجام شود. شما نمی خواهید این اتفاق با پروژه شما بیفتد. درعوض ، می خواهید نتایج خیره کننده را تحسین کنید.

موکت های اداری و موافقان
نمی توان انکار کرد که گزینه هایی مانند چوب سخت ، بتن صیقلی یا کاشی می تواند یک انتخاب عالی برای بسیاری از فضاهای کف باشد ، بنابراین ، چه زمانی و چرا ممکن است موکتهای اداری گزینه ایده آل برای یکی از پروژه های طراحی دفتر شما باشد؟ موکت های اداری و گزینه های کفپوش سخت چه مزایایی دارند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

به طور کلی ، گزینه های کفپوش سخت فاقد تنوع سبک ، طرح ، بافت و انواع ساختاری است که با همتای موکتهای آنها موجود است. اگر موکتبا کیفیت مناسب نصب و نصب شود ، مزایای فراوانی را برای یک فضای کاری به وجود می آورد که بیش از ظاهر فیزیکی است.

تطبیق پذیری طراحی
"هر موکتیک کار هنری است و اگر آزادی طراحی نبود که با طراحی های سفارشی مجاز بودیم ، بعد فوق العاده ای را در اتاق از دست می دادیم."

Mikkel Küster ، طراح داخلی MAKVäRK

طرح موکتاداری-با-کاشی-فرش-و-فرش-مخمل خواب دار
کار با یک تولید کننده موکتبرای مصارف تجاری یا خانگی این آزادی را برای شما فراهم می کند که دقیقاً آنچه را در طراحی موکتاداری خود می خواهید مشخص کنید. از رنگ های پر جنب و جوش ، تا الگوهای سفارشی سفارشی ، تا بافت الیاف مجلل و رنگ های خنثی کلاسیک - انتخاب با شماست.

ببینید که چگونه این فضای اداری از تطبیق پذیری طراحی موکتاستفاده کرده است.

موکت های اداری پایدار
با انتخاب یک تولید کننده بهترین موکت تافتینگ خود را وقف ایجاد موکت های اداری پایدار کرده است و تأثیر منفی بر محیط نمی گذارد ، پروژه دفتر خود را به یک محیط زیست تبدیل کنید. برخی از انواع موکتهای اداری حاوی مواد خطرناکی هستند که نه تنها به اکوسیستم آسیب می رسانند ، بلکه می توانند سلامتی کارگران را نیز تهدید کنند. ضروری است که بررسی کنیم تولید کنندگان از چه موادی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از تولیدکنندگان از قیر و پی وی سی در پشت موکتاستفاده می کنند که این برای محیط زیست مضر است.

پایداری و تأثیرات زیست محیطی نیز ممکن است برای مشتری شما که فقط می خواهد از موکت های اداری پایدار استفاده کند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. در این صورت ، یک ارائه دهنده موکترا انتخاب کنید که سیستم های بازیافت و فرآیندهای پایدار مانند Cradle to Cradle را اجرا کرده باشد. برخی از تولیدکنندگان موکتمانند ege حتی تا جایی پیش می روند که از توری های ماهیگیری بازیافتی در نخ های موکت خود استفاده می کنند تا دوستدار محیط زیست باشند.

اگر شما آرزو دارید که به روشی آگاهانه از نظر محیط زیست کار کنید ، اما از آنچه برای تحقق آن لازم نیست مطمئن هستید ، به 11 موردی که هنگام صحبت با موکتو پایداری باید جستجو کنید ، نگاهی بیندازید.

کاشی موکتپایدار برای دفاتر و دانشگاه ها
دوام موکت های اداری
معمولاً در مورد کفپوش موکتبعنوان یک گزینه با دوام کمتر در نظر گرفته می شود ، اما از طریق خانه داری و نگهداری منظم ، موکت های اداری برای چندین دهه کار می کنند. در اروپا ، فرشها باید از نظر دوام و حفظ ظاهر طولانی مدت از طریق استاندارد EN 1307 ، استاندارد اروپایی کفپوش نساجی (که در این راهنما به طور کامل توضیح خواهیم داد) رتبه بندی شوند. اطمینان حاصل کنید که تولید کننده موکتشما از تجهیزات آزمایش مناسب استفاده می کند و محصول خود را در بالاترین استاندارد کیفیت نگه می دارد.

راهنمای معمار برای انتخاب موکت مناسب را بارگیری کنید

بدون شوک استاتیک
الکتریسیته ساکن پدیده ای است که می تواند در محیط های داخلی خطر ایجاد کند. با تصمیم گیری در مورد فرشی با الیاف دائما ضد الکتریسیته ساکن و رسانا ، مشکل شوک شما در محیط دفتر شما حل می شود. در بیشتر فضاهای اداری ، این فقط مسئله راحتی است. اما در موارد خاص ، تجهیزات ظریف الکترونیکی یا مواد قابل اشتعال ممکن است به یک محیط کاملاً بدون ایستا نیاز داشته باشند. اگر شک دارید ، با مشتری خود مشورت کنید و به تأمین کننده موکتخود گزارش دهید تا مطمئن شوید فرشی که انتخاب کرده اید مطابق با خواسته های ضد استاتیک است.

راحتی حرارتی و بهره وری انرژی
موکتهای اداری می توانند به طور قابل توجهی راحتی حرارتی محیط های داخلی را بهبود بخشند. الیافی که موکترا تشکیل می دهند به عنوان عایق طبیعی عمل می کنند ، به این معنی که کف زمین گرمتر شده و به همان سرعت که کف گزینه های سخت کف است گرما را از پا نمی گیرد.

موکتهای اداری می توانند قبض های انرژی را کاهش دهند ، زیرا قادر است دمای اتاق را 2-3 درجه سانتیگراد کاهش دهد بدون اینکه اتاق سردتر شود. موکتها با به دام انداختن گرما همان اثر را در محیط های سردتر ارائه می دهند و آن را به یک عامل تعادل در طول سال تبدیل می کنند.

یک محیط امن تر با موکتبرای دفاتر کار
موکتهای اداری محیطی ایمن با کاهش خطر سقوط ، لغزش و مسافرت فراهم می کنند. موکتها به عنوان اصطکاک چسب عمل می کنند ، به راحتی کف پا را می گیرند و ثبات را افزایش می دهند ، برخلاف انواع کف صاف. اگر یک سقوط باید اتفاق بیفتد

به هر حال ، موکتها سطح نرم تری را برای فرود آمدن ایجاد می کنند تا عواقب سقوط را بسیار جدی تر کند. از نظر ارتوپدی ، موکتهای تجاری الیاف نرم و فنری را ارائه می دهند که پس از یک روز کاری طولانی ، پا و مفاصل به راحتی انجام می شوند.

با موکتهای اداری سطح صدای کمتری دارد
سطوح سخت صدا را منعکس می کنند و باعث می شوند که چیدمان های دفتری آزاد پر سر و صدا و آزار دهنده شوند. مزایای صوتی ارائه شده توسط موکتهای اداری در یک فضای کاری ضروری است ، زیرا موکتقادر است از طریق جذب صدا سر و صدا را کاهش دهد - ایجاد یک فضای کاری با حواس پرتی کمتر کارکنان خود را مهار می کند.

در نظر گرفتن آکوستیک یک اتاق هنگام ایجاد یک طراحی داخلی برای یک چیدمان دفتر باز بسیار مهم است. در این بخش بعدی ، ما مزایای صوتی موکت های اداری را کشف خواهیم کرد.

مزایای صوتی موکت های اداری
موکتها واقعاً پایه کل فضا هستند. این به عنوان اولین بلوک ساختمان یک اتاق عمل می کند. این فقط یک وسیله نقلیه رنگی نیست ، بلکه یک وسیله نقلیه مرگ آور صدا است ، همچنین یک وسیله نقلیه راحتی است. این به هیچ وجه به هیچ وجه از مبلمان دیگر نمی تواند فضا را نرم کند.

تام دیکسون

برای درک کامل اهمیت کنترل صوتی ، لحظه ای وقت بگذارید تا با کارمندانی که واقعاً در فضای پروژه شما کار می کنند همدلی کنید. خود را تصور کنید که می خواهید طرحی را برای مشتری مهم نهایی کنید - شما مهلت دارید و به تمرکز کامل نیاز دارید. در انتهای اتاق ، گروهی از همکاران درگیر مکالمه می شوند. شما از اینکه آنها می توانند بسیار دور باشند شوکه شده اید ، اما به نظر می رسد که در طول بازو هستند. در سمت راست شما ، یک همکار به یک تماس تلفنی پاسخ می دهد ، در سمت چپ ، خرد کردن دانه های قهوه را در آشپزخانه و صدای بی شماری از قدم های ورود به دفتر را در طول روز می شنوید. همه این آشفتگی ها می توانند به سرعت یک فضای کاری سازنده را به یک کابوس پر سر و صدا تبدیل کنند.

مطالعه ای که توسط انستیتوی ملی بهداشت حرفه ای دانمارک انجام شده است نشان می دهد که بیش از نیمی از کارکنان شاغل در محیط های دفاتر فضای باز تحت تأثیر صدا قرار دارند.

موکتاداری با کیفیت به عنوان یک معمار یا یک طراح ، ابزار شماره یک شما برای بهبود کیفیت صدای فضای اداری است. این موکتبه خودی خود به همان اندازه مواد صوتی صدا را جذب می کند و می تواند با افزودن پشتی بالش ، نویز را بیشتر کاهش ، جذب و بی صدا کند.

چگونه می توان با موکتهای اداری به بهترین نتایج صوتی دست یافت
شما باید هر منطقه از دفتر را در نظر بگیرید تا تعیین کنید که در انتخاب نهایی شما برای از بین بردن لکه موکت ، چه ویژگی های حذف نویز لازم است. آیا این منطقه یک استراحتگاه ساکت خواهد بود یا یک راهرو با صدای بلند و شلوغ؟ آیا صندلی ها عقب و جلو کشیده می شوند؟ آیا این فضایی برای تماس تلفنی خواهد بود؟ پس از تجزیه و تحلیل فضای خود و تعیین میزان صدای لازم در هر منطقه ، باید نوع موکتاداری را که باید برای بهبود موفقیت آمیز صداهای اتاق نصب شود ، انتخاب کنید.

برای کسب بهترین نتیجه در کیفیت صوتی ، مشورت با ارائه دهنده موکتضروری است ، اما به طور کلی توجه داشته باشید که:

پشتی فرشی که برای موکتاداری خود انتخاب می کنید بیشترین تأثیر را در جذب صدای موکتشما دارد.
توده بیشتری از الیاف نیز با استثنایی الیاف پشم در جذب صدا کارایی بیشتری خواهند داشت.
برخی از تولیدکنندگان حتی پشتوانه موکتبهینه شده صوتی را ارائه می دهند.
طبق موسسه انواع موکت پرز بلند، هرچه یک پشتی موکتنفوذپذیر باشد ، انرژی صوتی بیشتری می تواند به داخل بالشتک نفوذ کند و در نتیجه ضریب کاهش صدا بالاتر است.
برای درک عمیق تری از عواملی که موکتتجاری را به انتخاب برتر نسبت به کفپوش سطح سخت تبدیل می کند ، به راهنمای بهبود صداهای اتاق مراجعه کنید.

طراحی موکتاداری - گزینه های شما چیست؟
بنابراین ، شما تصمیم به نصب موکتتجاری در پروژه دفتر بعدی خود گرفته اید؟ وقت آن است که به گزینه های برتر طراحی موکتاداری که در دسترس شما قرار دارد بروید.

تصمیمات مهم در مورد مناسب ترین نوع موکتبرای پروژه شما ، بیشتر بر شرایطی مانند زمان تحویل ، هزینه ، کیفیت ، دوام و در نهایت گزینه های طراحی تأثیر می گذارد.

آیا باید در دفتر کار خود کاشی های پهن و یا موکترا انتخاب کنید؟

مطمئناً ، یک تامین کننده خوب موکت در این راه با مشاوره تخصصی به شما کمک خواهد کرد ، اما هرچه بیشتر خودتان را بشناسید ، بهتر می توانید آن مشاوره را درک و قدردانی کرده و تصمیمات آگاهانه بگیرید.

بدون نگرانی بیشتر ، بیایید انواع و ساختارهای موکترا تعریف کنیم:

انواع موکت های اداری
موکتBroadloom (یا دیوار به دیوار): به صورت رول های بلند و پهن ساخته می شود و مستقیماً نصب می شود تا روی کف زیرین بچسبد و یا با استفاده از گیره های کوچک روی کف کف زیرین قرار می گیرد. موکتهای Broadloom برای دفاتر گزینه های نامحدودی برای طراحی و بوم یکپارچه برای طراحی های سفارشی ارائه می دهند. با وجود نام ، موکتدیوار به دیوار لازم نیست که یک اتاق را پوشش دهد. موکترا می توان به راحتی در مناطق خاص نصب کرد یا با نوع دیگر موکتیا کفپوش یکپارچه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای جامع ما را در مورد موکتدیوار به دیوار مطالعه کنید.

منبع : egecarpets

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , بهترین موکت , موکت برای پذیرایی , انواع موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

چگونه موکت یا موکت را انتخاب می کنید؟
چه سراغ ساده یا چاپی بروید ، چه با توده کم و چه با توده زیاد ، اساسی یا رنگارنگ: هنگام انتخاب موکت یا موکت (موکت سفارشی) ، نکات مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را در نظر بگیرید. موکت به معنای واقعی و به صورت تصویری گرما را در فضای داخلی شما فراهم می کند. یک موکت عملی است ، فضای اضافی را ایجاد می کند و برای ساختن کل از قطعات جداگانه در یک فضای زندگی مناسب است. انتخاب موکت یا موکت کاملا یک چالش است.

در زیر ما به سوالات متداول در مورد موکت های پرز بلند پاسخ می دهیم. در انتخاب موکت یا موکت نکات مفیدی خواهید یافت ، ما نحوه نگهداری موکت و قالیچه را به شما توضیح خواهیم داد و در مورد مواد و سبک های مختلف بیشتر می آموزید.

موکت برای هر فضای زندگی
موکت در هر فضای زندگی ، از اتاق خواب تا اتاق نشیمن زیباست. موکت کاملاً بازگشت کرده و دلیل خوبی دارد. شخصیت گرم ، نرم و چالش برانگیز موکت احساسی لوکس و دنج را به شما القا می کند. بسته به مواد و رنگ ، موکت شما می تواند نقش مکمل براق یا نقش اصلی را در فضای زندگی داشته باشد. انتخاب های شما تا حد زیادی به سبک زندگی و سلیقه شما بستگی دارد ، اما همچنین باید امکانات ، اندازه و شکل فضای زندگی خود را نیز در نظر بگیرید.
چگونه موکت انتخاب می کنید؟
اگر می خواهید موکت سفارشی را برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب یا اتاق کودک خود انتخاب کنید ، باید نکاتی را در نظر بگیرید. نکات اصلی عبارتند از: سبک ، مواد و اندازه. اما عملکرد موکت نیز در هنگام انتخاب یک فکر خوب تعیین کننده است. آیا می خواهید از سرماخوردگی جلوگیری کنید ، آیا سطح نرمی را می خواهید که کودکان بتوانند روی آن بازی کنند یا می خواهید بیانیه دهید؟ دلایل زیادی وجود دارد که موکت به فضای داخلی شما اضافه می کند.

همچنین اطمینان حاصل کنید که خرید موکت اتاق خواب خیلی بزرگ نیست ، اما مطمئناً خیلی هم کوچک نیست. شما به سرعت اندازه یک موکت را اشتباه می فهمید ، بنابراین توصیه می کنیم که همیشه موکت را در خانه اندازه بگیرید. برای تعیین اندازه دلخواه موکت می توانید از روزنامه ها استفاده کنید. همیشه در زندگی واقعی به یک موکت نگاه کنید ، از یک عکس در اینترنت ، رنگ آن بسیار متفاوت به نظر می رسد. آیا تشخیص موکت با اندازه مناسب دشوار است؟ تعدادی اندازه استاندارد وجود دارد: 170 240 240 سانتی متر ، 200 × 300 سانتی متر و 250 × 350 سانتی متر.


موکت های جدید در رنگ های مرسوم ، مد روز
با همکاری یک آرایشگر ، شش کیفیت جدید در رنگ های مرسوم ، که در آن ارتفاع شمع بین 4.0 تا 11.0 میلی متر است و ارتفاع کل از 6.0 تا 14.0 میلی متر متغیر است ، ایجاد شده است. علاوه بر رنگ های ملایم و خنثی مانند صورتی قدیمی ، تاپ ، بژ و سفید کرم ، پالت رنگ از سایه های قابل توجهی شامل فیروزه ای ، نارنجی پاستلی و آبی روشن تشکیل شده است.

با جدیدترین روند زندگی ، کیفیت های جدید شامل یک کیفیت پلی استر لوکس ، یک بوک زیبا و یک نوع بافته شده است. به عنوان یک مزیت اضافی ، همه کیفیت ها برای پله ها مناسب هستند. به عنوان مثال ، می توانید با گذاشتن موکت در طبقات بالا و پایین ، در خانه یکپارچگی ایجاد کنید.
بهترین مواد موکت
موکت های نخی ، موکتی و پشمی همه از مواد طبیعی ساخته شده اند. علاوه بر این ، شما موکت های مصنوعی ، از جمله سایر موارد ، از پلی آمید دارید. موکتهای پشمی و مصنوعی محبوب ترین ها هستند. یک عیب موکت پشمی این است که می تواند شروع به کرک زدن کند ، به خصوص در ابتدا. آیا به پشم حساسیت دارید یا فقط آن را دوست ندارید؟ شما همیشه یک گزینه عالی در مجموعه موکت و گلیم Ambiant خواهید یافت.

آیا می دانید وقتی می خواهید آب و هوای داخلی سالم تری ایجاد کنید موکت به طرز شگفت آوری کار می کند؟ با جاروبرقی به موقع و خوب ، آب و هوای داخلی سالم تری نسبت به ورقه ورقه ایجاد می شود. به نظر می رسد موکت راه حل مناسبی در برابر گرد و غبار خانه است ، زیرا گرد و غبار بهتر از هوا فیلتر می شود و در موکت گیر می کند. آیا میخواهید بیشتر بدانید؟ از یک دکوراتور منزل در منطقه خود مشاوره حرفه ای بگیرید.

مزایای موکت SDN
مجموعه موکت Ambiant ما شامل موکتهای مختلف SDN است. موکت Solution Dyed Nylon (SDN) به جای اینکه فقط در قسمت بیرونی نخ باشد ، با نخ مخصوص رنگ تولید می شود که از طریق آن رنگ می شود. در نتیجه ، موکت های SDN نه تنها بسیار رنگ پذیر هستند ، بلکه در برابر UV و کلر نیز مقاوم هستند. از آنجا که رنگ پر جنب و جوش در الیاف موکت وجود دارد ، موکت SDN همچنین با مقاومت در برابر لکه های بالا مشخص می شود. بنابراین این موکت به راحتی تمیز می شود و بسیار مناسب برای نگهداری است. یک انتخاب عملی برای هر مکان در خانه.

چگونه موکت را نگهداری کنم؟
نگهداری مناسب عمر طولانی تری را برای موکت شما تضمین می کند. همیشه موکت خود را با یک نازل صاف وکیوم کنید و حداقل هفته ای یک بار این کار را انجام دهید. موکت تازه نصب شده در ابتدا الیاف سست خود را از دست می دهد و بنابراین کمی کرکی به نظر می رسد. هرچه این شمع بیشتر باشد ، احتمال شل شدن الیاف و پرز بیشتر است. آیا شما سست بوده اید 

کرک روی موکت شما؟ هرگز آن را از موکت بیرون نکشید ، ممکن است به موکت آسیب برسانید.

لکه ای روی موکت دارید؟ سپس بلافاصله لکه را با استفاده از یک پارچه تمیز از بیرون به مرکز پاک کنید ، در صورت لزوم از آب گرم استفاده کنید. هرگز مالش ندهید! مالش فقط باعث بزرگتر شدن لکه می شود. سپس پارچه ای خاموش (چای) را روی لکه قرار دهید ، تا پارچه بتواند لکه را بیشتر جذب کند. با پاک کننده موکت Co-pro آخرین ذرات آلودگی را از بین ببرید.
موکتی برای هر سبک زندگی
امروزه برای هر سبک زندگی موکت مطابق وجود دارد. آیا به دنبال موکتی هستید که توجه زیادی را به خود جلب نکند ، اما گرما را به فضای داخلی شما اضافه کند؟ پس یک موکت اساسی به سادگی بهترین انتخاب برای شماست. یک موکت آرام در یک رنگ خنثی با هر سبک زندگی متناسب است. اگر دوست دارید از آخرین روند زندگی الهام بگیرید ، نگاهی به vtwonen ما توسط موکت های Ambiant بیندازید.

آیا می خواهید سبک خود را با جدیدترین روند زندگی تطبیق دهید و آیا می خواهید بدانید کدام طبقه مناسب فضای داخلی شما است؟ برای الهام گرفتن بیشتر ما را در فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.

منبع : https://ambiant.nl/inspiratie/blog/Trends/hoe-kies-je-een-tapijt/

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , بهترین موکت , انواع موکت پرز بلند , قیمت موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

يک موکت با کيفيت و خوب انتخاب شده مي تواند به درستي به دکوراسيون اصلي خانه تبديل شود: هوايي ، نرم ، گرم و زيبا. اما با گذشت زمان ، به او بگوييد که چنين معايبي مانند کثيف شدن سريع - خاصيت ذاتي هر پوشش کف است. آيا مي توان به طور موثر خلوص موکت را در خانه حفظ کرد يا تنها راه خروج خشک شويي است؟

 نحوه تميز کردن موکت
تميز کردن موکت در خانه: راه ها و اسرار
هنگامي که شروع به تميز کردن موکت مي کنيد ، بايد از قبل بدانيد که مي خواهيد چه روشي را از زرادخانه خود حذف کنيد ، تا موکت براي مدت طولاني دوام داشته باشد و زيبا بماند ، و بعد از چندين بار شستشو ظاهر خود را از دست ندهد. اين هست:

قلم موهاي با موهاي سفت ، زيرا آنها مي توانند به ميزان قابل توجهي به چرت زدن آسيب برسانند.
شستشو و تميز کردن قبل از خواب
شستن موکت در مناطق بدون تهويه ؛
و همچنين آب گرم (بيش از 50 درجه) ، زيرا دماي بالا مي تواند پشت چسب موکت را از بين ببرد و باعث ريزش الياف طبيعي شود.

علاوه بر اين ، شما نبايد بلافاصله پس از تميز کردن بر روي موکت راه برويد ، کمي "نفس بکشيد" و آن را خشک کنيد.

اگر از اين قوانين پيروي کنيد ، موکت مي تواند لطافت و اشباع رنگ خود را براي مدت طولاني حفظ کند.

نحوه تميز کردن کف هاي لمينت
شستشوي خشک
در صورت حداقل آلودگي روي موکت ، تميز کردن بدون آب امکان پذير است. مي توانيد آن را با نمک ، نوشابه يا پاک کننده هاي مخصوص صنعتي درست کنيد.

براي روش اول ، شما به نمک معمول نياز داريد که ما براي غذا استفاده مي کنيم. بايد به طور مساوي در تمام سطح موکت توزيع شود و با قلم مو ماليده شود تا دانه هاي نمک تيره شوند و خاک از توده جمع شود. سپس تنها چيزي که باقي مي ماند اين است که با جارو برقي از روي آن عبور کنيد و تميز کردن به پايان رسيده است.

همين الگوريتم براي تميز کردن موکت با استفاده از نوشابه استفاده مي شود. بايد به طور مساوي در کل منطقه کاخ پخش شود و کاملاً با برس ماليده شود. اما بعد از اينکه نوشابه رنگ تيره به خود گرفت ، بايد 5-7 دقيقه باقي بماند و فقط در اين صورت مي توانيد جاروبرقي موکت را شروع کنيد.

با استفاده از يک روش خشک مي توانيد موکت را با پودر يا کف مخصوص تميز کنيد. البته هر توليد کننده دستورالعمل هاي خاص خود را براي محصولاتي که توليد مي کند دارد ، اما به طور کلي در موارد زير خلاصه مي شود:

روي سطح موکت پهن کنيد.
آن را کمي به داخل توده بماليد و اجازه دهيد 1-2 ساعت بماند.
جاروبرقي موکت.
هنگام استفاده از کف روي موکت مناسب با مد سال ، ممکن است لکه هاي مرطوب باقي بماند ، بايد آنها را با سشوار خشک کنيد.

اين روش ها براي تميز کردن موکت هايي که آلودگي نوري دارند مناسب است. اگر لکه هاي سرسخت يا قديمي روي برش ايجاد شده باشند ، بايد با روش هاي بنيادي تري از بين بروند.
نظافت مرطوب در خانه موکت
در مواردي که مقابله با خشکشويي به تنهايي با خشکشويي امکان پذير نيست ، يک شستشوي مرطوب با نمک ، سودا ، دم کرده چاي يا حتي کلم ترش به کمک شما مي آيد.

 تميز کردن موکت مرطوب

محلول هاي تميز کننده بر پايه نمک
به يک کيلوگرم نمک ، آب يک ليمو را اضافه کنيد ، خوب مخلوط کنيد و مخلوط را روي سطح موکت پخش کنيد ، بگذاريد 20 دقيقه عمل کند. پس از اين مدت ، ما يک جارو را در يک محلول گرم و صابون مرطوب کرده و شروع به جارو کردن نمک از موکت مي کنيم ، اين روش تميز کردن نه تنها به مقابله با آلودگي کمک مي کند ، بلکه بوي نامطبوع را نيز از بين مي برد. وقتي تمام نمک از بين رفت ، موکت بايد خشک شود.

خواص تميز کنندگي خوب و محلول نمکي با اسيد سيتريک. براي يک ليتر آب بايد 10-15 گرم اسيد و يک قاشق غذاخوري نمک اضافه کنيد ، خوب مخلوط کنيد. سپس ، به طور دوره اي برس را در محلول حاصل آغشته مي کنيم ، شروع به از بين بردن آلودگي هاي موکت مي کنيم. با چنين تميزکاري ، مناطق مرطوب بر روي قلمه باقي مي مانند که بايد خشک شوند.

سرکه
اسيد استيک به پاکسازي و بهداشت شستشوي موکت و از بين بردن بو کمک مي کند. تهيه محلول بسيار ساده است: يک قاشق غذاخوري سرکه به يک ليتر آب اضافه کنيد. در محلول حاصل ، لازم است برس را به طور مرتب با موهاي متوسط ??سخت مرطوب کنيد ، مايع اضافي را به يک ظرف يا ظرف ديگر بريزيد.

اين تميز کردن براي موکتهاي ساخته شده از الياف طبيعي بسيار مثر است. براي مواد مصنوعي ، سرکه خطرناک است و مي تواند آسيب برساند.

بهتر است موکت را پس از تميز کردن با سرکه در هواي آزاد خشک کنيد ، بنابراين در صورت امکان آن را به بيرون ببريد يا پنجره هاي اتاق را باز کنيد تا يک پيش نويس کوچک ايجاد کنيد.

جوش شيرين
با حل يک چهارم فنجان سودا در سه ليتر آب ، مي توانيد يک ماده تميز کننده عالي بدست آوريد. براي راحتي کار ، مخلوط حاصل را مي توان در يک بطري اسپري ريخته ، کاملاً روي سطح موکت و 30 متر اسپري کرد

ذخيره مي شوند ، و سپس جارو برقي مي شوند. اگر مي خواهيد محلول را با آب يک ليمو مکمل کنيد ، پس نه تنها مي توانيد موکت را از خاک پاک کنيد ، بلکه طراوت قبلي رنگ ها را نيز بازيابي مي کنيد.

کلم ترش
تميز کردن موکت با استفاده از محصولات نامناسب در نگاه اول ، مانند کلم ترش خرد شده امکان پذير است. پس از شستشو و فشار دادن آن از طريق چند لايه گاز روي موکت ، مسواک زدن آن را مستقيماً روي ذغال سنگ شروع کنيد. اگر کثيف شد ، دوباره آبکشي کنيد ، آن را بيرون بريزيد و کل مراحل تميز کردن را تکرار کنيد تا کثيف شدن زغال متوقف شود.

اين روش در برابر لکه هاي طولاني و قديمي مقاومت نخواهد کرد ، اما به طراوت موکت و از بين بردن آلودگي سطح کمک مي کند.

براي تهيه چاي
موکت را مي توانيد با دم کرده چاي ، بدون توجه به چاي سياه يا سبز ، تميز کنيد. اما اين روش فقط براي سايه هاي کف سايه هاي تيره مناسب است. موکتهاي سبک توصيه نمي شود که از اين طريق تميز شوند.

اشکال ديگر اين روش اين است که براي تميز کردن بايد مقدار زيادي جوش را جمع آوري کنيد ، که بايد از قبل خشک شده و در يک مکان خشک ذخيره شود ، در غير اين صورت باعث کپک زدن مي شود. اگر اين شما را نمي ترساند ، مقدار کمي برگ چاي تايپ کنيد ، مي توانيد سعي کنيد موکت را با آن تميز کنيد.

براي اين کار آن را پر از آب کرده و فشار دهيد. معجوني کمي مرطوب را روي موکت پهن کنيد و بگذاريد نيم ساعت بماند. سپس آن را با يک جارو مرطوب و تميز مسواک بزنيد يا فقط به دنبال خلا a برويد.

چگونه موهاي گربه را از موکت پاک کنيم
نظافت موکت در خيابان
اگر فرصت تميز کردن موکت در خيابان را داريد ، در زمستان مي توان آن را با کمک برف و در تابستان - با کمک شامپو يا پودر انجام داد.

 نظافت موکت در خيابان

براي پاک سازي از برف استفاده کنيد
شستن "برف" نه تنها تميزي را تضمين مي کند ، بلکه طراوت يخي و يخي را به موکت مي بخشد.

براي انجام اين کار ، موکت را به خيابان ببريد و آن را به صورت روبرو روي برف تميز دراز بکشيد ، سپس در امتداد آن راه برويد يا آن را با شستشو يا چوب به مدت 3-5 دقيقه بکوبيد و بگذاريد حدود نيم ساعت بماند. سپس برف هاي کثيف را از سطح بچرخانيد و پاک کنيد ، سپس جديد بريزيد و دوباره تميز کنيد.

پس از آن ، موکت بايد بر روي تخته سنگ آويزان شود و بقاياي برف را با دقت از بين ببريد.

در خانه ، کاخ بايد روي زمين قرار بگيرد و کاملا خشک شود.
لباسشويي در بيرون
اگر در خانه خصوصي زندگي مي کنيد ، مي توانيد موکت را در خيابان بشوييد. اين کار بايد روي آسفالت تميز انجام شود. موکت را رو به بالا بگذاريد و با شلنگ به مقدار زيادي آب دهيد. مطابق دستورالعمل ها ، يک ماده شوينده يا شامپوي مخصوص روي سطح موکت پخش کنيد و شمع قلم مو را تميز کنيد. پس از اتمام تميز کردن ، موکت را با دوش قدرتمند شستشو داده و با استفاده از موپ ، بقاياي آن را خارج کنيد.

موکت بايد 2-3 ساعت در هواي تازه بماند. بعد از اينکه کمي خشک شد ، مي توانيد براي خشک شدن نهايي آن را روي تيرآهن آويزان کنيد.
از بين بردن انواع خاصي از لکه ها
در بعضي موارد شستن موکت کاملاً نامناسب است. اين معمولاً در مواردي است که کاخ خود تميز باشد ، اما چندين لکه تازه روي آن ظاهر شده است.

 لکه هاي روي موکت

بنابراين از قهوه يا چاي ريخته شده ، محلول صابون براي صرفه جويي بايد به لکه زده شود و با اسفنج پاک شود. محلول خود نيز با اسفنج شسته مي شود ، اما با آب تميز.

آوردن خون تازه به راحتي خون تازه است. وقتي لکه خشک شد ، بايد به مدت 30-60 دقيقه با يک تکه دستمال مرطوب پوشانده شود و سپس با آب سرد و پودر شسته شود.

اگر مي خواهيد آثار آدامس را از سطح موکت پاک کنيد ، چيز سردي را روي اين نقطه قرار دهيد (به عنوان مثال يخ داخل بسته بندي). از دماي پايين ، بقاياي لثه سفت مي شود و مي توانيد آنها را با چاقو خراش دهيد.

از طرف ديگر ، لکه هاي موم با درجه حرارت بالا از بين مي روند. هاگ ها را با يک ورق کاغذ بپوشانيد و با آهن داغ از روي آنها عبور کنيد. موم شروع به ذوب شدن و فرو رفتن در کاغذ مي کند. اين کار را تکرار کنيد تا ورق بعدي تميز شود.

برخي موکت را يک عنصر ضروري در سبک و دکوراسيون اتاق مي دانند ، و ديگران - يک چيز کاملا غير ضروري است که گرد و غبار و خاک را جمع مي کند. در واقع ، اين مبلمان به راحتي کثيف مي شود و رنگ اصلي خود را از دست مي دهد ، اما مراقبت خوب و منظم به آن اجازه مي دهد زيبايي و روشنايي خود را براي مدت طولاني حفظ کند.

منبع

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , بهترین موکت , قیمت موکت , موکت مناسب , تمیز کردن موکت , شستشوی انواع موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد