نوشته شده توسط : حمید بهبودی

آیا می خواهید کف اتاق خواب کودکان خود را پیدا کنید؟ بسیاری از گزینه های کفپوش اتاق کودکان وجود دارد اما باید هنگام انتخاب برای کودکان مراقب باشید زیرا آنها با مشکلات زیادی مانند لغزش ، ریزش ، ریختن و ترافیک شدید پا مواجه می شوند. اگر کودکی لغزید و زمین خورد ، باید به دنبال کاری باشید که با دوام باشد اما به همان شیوه ، باید از تنظیمات لازم مراقبت شود.

جنبه مهم دیگری که باید نگران آن باشید این است که کفپوش انتخابی شما فعلاً و بعداً وقتی کودک بزرگ شد هدف شما را تأمین می کند. بنابراین بسیار مهم است که قبل از تعیین کف پوش هایی که برای کودک انتخاب می کنید ، تحقیقات کافی انجام شود.

ما می دانیم که انتخاب چقدر استرس آور است بنابراین ما تحقیقاتی را برای شما انجام داده ایم و با گزینه های کفپوش اتاق خواب کودک برای اتاق خواب کودک شما روبرو شده ایم. در زیر می توانید گزینه ها را بخوانید و بهترین گزینه ها را برای کودک خود انتخاب کنید.

گزینه های کف اتاق خواب کودک شما:
موکت:
این اولین گزینه کفپوش است که هنگام انتخاب گزینه های کف اتاق کودک به ذهن شما خطور می کند. اگر بچه ها از نوع کسانی هستند که روی زمین می نشینند و بازی می کنند ، موکتها بهترین گزینه هستند زیرا بسیار راحت هستند. اگر بچه های کوچکی دارید بهترین گزینه این است که به سراغ موکتهایی با الگوی کوچک بروید زیرا این امر به شما کمک می کند تا لکه های ناشی از ریزش های روزمره را بپوشانید. موکتهای دارای حلقه های کوچک نیز در اتاق کودک معجزه می کنند زیرا این نوع موکت گرد و خاک جمع نمی کند.

ورقه ورقه:
با وجود بچه ها در اطراف ، کف شما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین شما باید به دنبال گزینه ای برای کف باشید که گران نباشد و نصب آن آسان باشد. کفپوش لمینت با توجه به تمام نکات بالا گزینه خوبی است. آنها با دوام هستند و همچنین در برابر خراش مقاوم هستند. کف های چند لایه گزینه خوبی برای اتاق خواب بچه ها است. حتی اگر کسل کننده و فرسوده به نظر برسد ، تغییر کفپوش خود بدون مشکل با هزینه آسان است.

چوب سخت:
کف های چوب جامد یکی دیگر از گزینه های اتاق خواب کودک است زیرا دارای استحکام بالایی هستند و می توان آنها را دوباره اصلاح کرد. حتی اگر ترافیک بیش از حد پا وجود دارد یا آنها با ماشین یا دوچرخه خشن بازی می کنند ، شما فقط با پرداخت کف خود می توانید ظاهر قدیمی را بازیابی کنید. محصولات سبز مانند کف بامبو یا کف چوب پنبه نیز گزینه خوبی است و این همچنین مفهوم چیزهای دوستدار محیط زیست و اهمیت آن را به کودک شما می آموزد.

تخته های وینیل:
گزینه دیگر این است که به دنبال تخته های وینیل بروید ، با توجه به اینکه آنها قوی هستند ، نگهداری آنها آسان است و یک محصول ضد حساسیت است. آنها برای بچه ها بی خطر هستند.

یافتن بهترین طبقات کاری دشوار است همانطور که باید در نظر بگیرید ، سن کودک ، نحوه بازی کودک و مدت زمانی که در اتاق می گذراند. اگر کودک در مرحله خزیدن است باید به دنبال چیزی بروید که مانند موکت صاف و نرم باشد. و هنگامی که آنها رشد کردند ، باید کفپوش هایی را پیدا کنید که مستحکم باشند و بتوانند در برابر ترافیک شدید پا مقاومت کنند. هر آنچه را که انتخاب می کنید ، نباید فراموش کنید که آنها کف کفپوش را پشت سر می گذارند ، بنابراین شما باید آنچه را دوست دارید و در آن راحت باشند انتخاب کنید.

نوع کفپوش هایی که برای اتاق خواب کودک انتخاب می کنید در کل محیط تأثیر خواهد داشت. این بدان معناست که هنگام سنجیدن گزینه های خود ، باید بر روی ویژگی های مختلف تمرکز کنید.


کیفیت کف و همچنین ظاهر ، احساس و بافت آن بر چگونگی تعامل کودک با اتاق تأثیر می گذارد. شما همچنین باید نگران باشید که بعضی از طبقات باعث ایجاد بو یا آسیب رساندن به کیفیت هوا در فضا با انتشارهای مختلف شوند.

ویدئوی ویژه
موکت
موکت یک انتخاب سنتی ایده های خرید کفپوش برای خانه است و به خصوص در اتاق کودکان معمول است. این امر عمدتا به این دلیل است که کاملاً نرم و نرم است ، که به آن اجازه می دهد به عنوان یک بالشتک در زیر کل محیط عمل کند. این سطح راحتی لمسی را برای فضا فراهم می کند ، در عین حال به جلوگیری از صدمات با استفاده از بالشتک و زمین خوردن کمک می کند. برای افزایش این اثر می توان موکت ضخیم تری نیز خریداری کرد.

یکی دیگر از مزایای موکت در اتاق کودک این واقعیت است که می تواند به عنوان یک بافر عایق در کل کف عمل کند. این به شما کمک می کند تا برخی از نویزهای محیطی که می تواند در اثر بازی ، پایکوبی و پریدن کودکان در اتاق ایجاد شود. داشتن آن لایه عایق موکت به ویژه هنگامی که اتاق کودک در سطوح بالای خانه واقع شده باشد بسیار مهم است.


با این حال ، برخی از معایب نیز وجود دارد. بچه ها کثیف هستند و تمیز نگه داشتن موکت به طرز مشهوری دشوار است. به راحتی لک می زند و آلودگی را حفظ می کند ، به این معنی که رنگ های روشن تر و یکدست در این فضاها ایده بدی است. در همان زمان ، الیاف موجود در موکت تمایل به جذب و نگهداری خاک و گرد و غبار دارند که می تواند به کیفیت هوا در منطقه کمک منفی کند. اگر نشت رخ دهد و به سرعت با آن مقابله نشود ، می توانید با مشکلات کپک نیز مواجه شوید.


چوب پنبه
چوب پنبه یک انتخاب کاملاً منحصر به فرد برای اتاق کودک است که می تواند بسیاری از کیفیت های موکت را بدون اکثر اشکالات فراهم کند. هنگام نصب ، چوب پنبه به طور طبیعی نرم و در زیر پاهای شما باز می شود و با خرید مواد کاشی ضخیم تر ، می توان آن را حتی نرمتر کرد. این در حالی است که کاملاً شبیه چوب سخت سخت تر است.

اما برخلاف موکت ، کف چوب پنبه ضد میکروبی است و این ماده به طور طبیعی رشد کپک و سایر میکروارگانیسم ها را دفع می کند. همچنین ضد الکتریسیته ساکن بوده و باعث دفع آلودگی و گرد و غبار شده و باعث تمیزتر شدن و سالم تر شدن اتاق به طور طبیعی می شود. در صورت نصب و مهر و موم شدن ، تقریباً در برابر لکه ها قابل نفوذ نیست ، و تعمیر و نگهداری معمولاً فقط به صورت متناوب یا جاروبرقی انجام می شود.

چند اشکال نیز وجود دارد. چوب پنبه بسیار نرم است ، به این معنی که می تواند به راحتی آسیب ببیند. اگر حیوانات خانگی دارید ، مخصوصاً سگهای بزرگ ، ناخن های بدون تراش آنها می تواند سطح کف چوب پنبه را خراشیده و از بین ببرد. لبه نوک تیز اسباب بازی های چمن مصنوعی برای اتاق کودک همچنین می تواند باعث پارگی ، پارگی و جوش خوردن مواد شود. با استفاده از کاشی چوب پنبه ، که می تواند در صورت لزوم جایگزین شود ، می تواند تا حدودی جبران شود.

لاستیک
لاستیک کف پوش است که معمولاً در زمین های بازی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا ماده ای بسیار نرم ، پربازده و بالشتک است که قادر به ضربه زدن و سقوط از فاصله های حتی متوسط ​​است.

کف های لاستیکی نیز بسیار مقاوم هستند و می توانند در برابر آسیب ناشی از پارگی ، پارگی ، خراش و ماسوره بسیار بهتر از سطح نرم آن مقاومت کنند. این امر با این واقعیت همراه است که نگهداری کم ، تمیز کردن آن آسان و لکه گیری آن سخت است و باعث شده در اتاق کودکان بسیار محبوب باشد.

یک اشکال بزرگ که تقریباً در تمام کف اتاق های کودکان وجود دارد چسبی است که برای محکم کردن آن در کف کار استفاده می شود. این امر غالباً تعداد کمی انتشار سمی ایجاد می کند که می تواند کیفیت هوا را مختل کند. با لاستیک ، در بیشتر موارد لازم نیست از چسب استفاده کنید. در عوض ، کشش طبیعی مواد (که مانع از لیز خوردن بچه ها نیز می شود) آن را در کنار وزن متراکم جرم خود نگه می دارد.

با این حال ، این یکی از گران قیمت ترین مواد کفپوش است که می توانید در مقایسه با وینیل و سایر گزینه های پوشش انعطاف پذیر انتخاب کنید. لاستیک همچنین می تواند بوی بسیار چشمگیری داشته باشد. این ماده مضر نیست ، زیرا این مواد طبیعی است ، اما ممکن است برای برخی از کودکان تا حدی تحریک کننده باشد ، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری ، واکنش آنها را به نصب کف کف لاستیکی آزمایش کنید.

وینیل انعطاف پذیر
وینیل ارزان است ، نگهداری کمی دارد ، در برابر لکه ها مقاوم است ، در برابر آب مقاوم است و از طریق پاره شدن یا پارگی ، آسیب دیدن آن بسیار سخت است. از بسیاری جهات ، این ماده ایده آل برای ایستادگی در برابر سختگیری هایی است که کودکان می توانند در کف اتاق خواب وارد کنند.

اشکال وینیل این است که طبیعی نیست و نسبتاً برای محیط زیست مضر است. با تولید آن سمومی ایجاد می شود که یا ذخیره می شوند یا در اتمسفر آزاد می شوند ، در عین حال سوخت می سوزانند و از منابع غیر قابل تجدید استفاده می کنند. برخی از کف های وینیل با کیفیت پایین نیز برای چند روز یا هفته ها پس از نصب ، مواد شیمیایی آلی فرار دارند که می تواند کیفیت هوای داخلی اتاق خواب کودک را کاهش دهد.

منبع 1 : expressflooring

منبع 2 : thespruce



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , قیمت چمن مصنوعی , بهترین موکت , خرید موکت , موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

اگر هرگز وارد اتاق تاتامی یا خانه سنتی ژاپنی شده باشید ، متوجه یک ورقه ظریف چمن بافته می شوید که اتاق نشیمن ، آشپزخانه و در نهایت اتاق خواب را در بر گرفته است. سبک بودن قدم شما توسط تاتامی نرم و علفی بافته شده تأمین می شود و حتی از رایحه ای خاکی تنفس می کند که حواس شما را به وجد می آورد.

در زیر یک راهنمای کوتاه در مورد کاربردهای تاتامی ، نحوه انتخاب تشک تاتامی و لیستی از بهترین تشک های تاتامی برای خرید اینترنتی و بدون بانک زدن ارائه می دهیم.
موارد استفاده برای تشک تاتامی
موارد استفاده از تشک تاتامی

کفپوش حصیر تاتامی طراحی زیبا و زیبایی را برای تزئین خانه شما به نمایش می گذارد. مواد تاتامی ظاهری کاملاً طبیعی و تازه در فضای زندگی شما ایجاد می کنند و حتی مناسب تشک یا فوتون هستند. تشک های تاتامی طبیعتاً انعطاف پذیر هستند ، یعنی شما می توانید از آنها به عنوان کف اصلی خانه خود (اتاق تاتامی) یا حتی به عنوان یک تشک تشک استفاده کنید.

کاربردهای جایگزین برای قیمت کفپوش طرح پارکت اتاق یوگا ، تشک خواب ، تشک آشپزخانه ، آتلیه هنرهای رزمی و حتی یک فضای بازی راحت برای کودکان.

تاریخچه کوتاه روی تشک تاتامی
کف پوش حصیر تاتامی ژاپنی

تاریخچه حصیرهای تاتامی را در نظر بگیرید - که به طور سنتی بافته شده اند و از قرن ها قبل در خانه های ژاپن به عنوان یک ماده اصلی شناخته شده اند. از آن زمان دکوراسیون مدرن خانه این طرح کفپوش را بصورت اصولی و اصولی دوباره وارد می کند. آنها به دلیل طبیعت سازگار با محیط زیست و مواد قابل تجزیه زیست شناخته شده اند ، آنها جایگزینی مناسب برای انواع کف سنتی هستند.

قرن ها پیش ، حصیرهای تاتامی به عنوان یک لوکس خانگی به عنوان کف پوش در خانه در نظر گرفته می شدند. از تاتامی به صراحت برای اشراف و اشراف بلندپایه صندلی استفاده می شد.

حصیر تاتامی نوعی ماده کفپوش است که در اتاق های سنتی به سبک ژاپنی و به طور معمول اتاق های تاتامی استفاده می شود. حصیرهای تاتامی پس از ورود به خانه های مردم عادی ، در هر اتاق به سبک ژاپنی به یک کالای خانگی رایج تبدیل شدند و نمادی برای خانه بودند.

تشک های تاتامی چگونه ایجاد می شوند
تشک تاتامی درست کنید
ساخت حصیر تاتامی با استفاده از روش های سنتی
روش ساخت حصیر تاتامی شامل استفاده از کاه برنج برای تشکیل هسته ، چمن عجله بافته شده به عنوان پوشش اطراف هسته و گاهی تخته های تراشه چوب یا کف پلی استایرن به عنوان پایه است. تشک های تاتامی در اندازه های استاندارد با طول همیشه دو برابر عرض ساخته می شوند.

موارد استفاده معمول از تشک تاتامی
از حصیرهای تاتامی بیشتر به عنوان نوعی کفپوش در خانه ها و مسافرخانه ها استفاده می شود - سنتی که از دوره ادو (1603–1868) در ژاپن وجود داشته است.

Ryokans ، مسافرخانه سنتی ژاپنی که به مسافرانی که در جاده ها و بزرگراه ها سفر می کنند ، خدمات ارائه می دهد ، دارای اتاق هایی با حصیر تاتامی است که به یک ورودی کوچک منتهی می شود که در آن مهمانان می توانند کفش های خود را قبل از پا گذاشتن به کف تاتامی در آورند.

اتاقهای میهمانان در یک ریوکان با روشهای سنتی ژاپنی طراحی شده اند: کف تاتامی ، درهای کشویی ، ایوان یا بالکن ، و فوتونی که به عنوان ملافه پهن شده است. الگوی تاتامی ، با احترام به دلیل نحوه ساخت حصیر ، دارای یک طرح بافته شده مشخص است. در حالی که بافت یک تشک تاتامی روی سطح کمی سخت احساس می شود اما یک بار روی آن فشار داده می شود ، بالشت تشک نرم و لطیف است.

خوابیدن روی تاتامی
کفپوش حصیر تاتامی ژاپنی

از تشک تاتامی معمولاً برای خوابیدن روی زمین استفاده می شود. خوابیدن روی حصیرهای تاتامی یک روش معمول در خانه های سنتی ژاپن است و بسیاری از مردم به راحتی کف کف تاتامی را می خوابند زیرا راحتی و بالشتک کافی را فراهم می کنند. فواید خوابیدن روی زمین حیرت انگیز است ، زیرا روشی سالم برای استراحت به پشت و روشی طبیعی برای خواب آرام است.

فضای غذاخوری و اتاق خواب با کفپوش تاتامی پوشانده شده است تا راحتی غذاخوری ، نوشیدن چای و خواب را فراهم کند. از آنجا که حصیرهای تاتامی به طور طبیعی از مواد ارگانیک ساخته می شوند و با احتیاط ساخته می شوند ، نوع مناسب کفپوش هستند که راحتی مطلوب برای خواب و فعالیت های روزمره را فراهم می کنند.

یک تخت تاتامی درست کنید
اتاق خواب مدرن ژاپنی

تخت های سبک ژاپنی به دلیل سبک حداقل ، روکش های نازک و اندازه سبک ، در حال تبدیل شدن به گزینه ای محبوب برای تخت های سبک غربی هستند.

تخت تاتامی ژاپنی که به عنوان تخت کف فوتون نیز شناخته می شود ، سطح سفت و سخت تری را ایجاد می کند اما با چند پتو می توان آن را لایه لایه کرد. یک مزیت اساسی خوابیدن روی تشک تاتامی با شیکی بوتون این است که سطح محکمی برای پشت شما فراهم می کند. خوابیدن روی یک سطح سفت عنوان شده است که یک درمان بالقوه برای کاهش کمر درد و تنظیم مجدد وضعیت طبیعی بدن شما است.

چیدمان محبوب تختخواب ژاپنی به این صورت است: حصیرهای تاتامی در پایین ، یک پد کف نازک به عنوان یک لایه اضافی و یک فوتون ژاپنی (شیکیبوتون) قرار دارند. یک بالش محکم مانند بالش تاتامی را می توانید با این ست جفت کنید تا تنظیم کامل تختخواب ژاپنی کامل شود.

تخت های تاتامی ، که به عنوان تختخواب سکوهای ژاپنی نیز شناخته می شوند ، ترکیبی از یک قاب تختخواب چوبی کم ارتفاع است که به صورت لایه لایه با حصیرهای تاتامی ساخته شده و روی آنها یک تشک فوتون ژاپنی قرار دارد.

خانه و آشپزخانه
حصیر تاتامی ژاپنی به عنوان حصیر ناهار خوری

از کیفیت خاصی در بافت ارگانیک و ظاهر طبیعی کف تاتامی برخوردار است.

تشک هایی که آنها را به مکانی مناسب برای هر خانه تبدیل می کند.

در خانه های مدرن ، کفپوش حصیر تاتامی و کفپوش طرح تاتامی روند رایج در خانه هایی است که طراحی خانه مینیمال را ترجیح می دهند یا مفهوم طراحی داخلی ژاپنی را در پیش می گیرند.

حصیر کف تاتامی ممکن است از خانه شما برای اهداف مختلفی غیر از پوشش کف یا حصیر خواب تاتامی استفاده شود. از حصیرهای تاتامی می توان به عنوان حصیر کف اتاق ناهارخوری ، کفپوش آشپزخانه و حمام و یا به عنوان دکوراسیون اصلی در اتاق نشیمن استفاده کرد.

چگونه یک تشک تاتامی انتخاب کنیم
وقتی به دنبال خرید تشک تاتامی به صورت آنلاین هستید ، به دنبال حصیرهای تاتامی معتبر و سنتی باشید که در اندازه های مختلف ارائه می شوند و تحت دستورالعمل های ایمن پردازش و ساخته می شوند.

بسیاری از خرده فروشان حصیرهای تاتامی با اندازه بزرگ را که برای پوشش کف استفاده می شود با قیمت مناسب ارائه می دهند. اگر به دنبال یک حصیر تاتامی با اندازه کوچکتر برای خانه خود هستید ، حصیرهای تاتامی ارزان را می توان یافت. بسیاری از خانه های مدرن از حصیرهای تاتامی ارزان قیمت استفاده می کنند که زیبایی سنتی حصیرهای تاتامی سنتی را به عنوان حصیر کف ، تشک خواب و تخت حصیر تاتامی فراهم می کنند.

در زیر بررسی حصیرهای تاتامی مدرن ارائه شده است که حصیرهای تاتامی را در اندازه هایی مانند تاشو (برای مراقبه ، یوگا ، تشک رومیزی) و اندازه های بزرگتر که برای پوشاندن یک اتاق خواب با کف حصیر تاتامی ارائه می شود ، ارائه می دهد.

بهترین تشک های تاتامی را از کجا بخریم آنلاین
تزئین خانه با حصیر تاتامی یک روش طبیعی برای معرفی ظاهری تازه به خانه شماست. تاتامی اغلب در اتاق نشیمن ، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده می شود. در اینجا لیستی از حصیرهای تاتامی وجود دارد که دارای ارزیابی بالایی از نظر مشتری در بستر آنلاین مربوط به آن هستند.

تشک تاتامی سنتی ژاپنی IKEHIKO
تشک تاتامی ایکهیکو

شرح
IKEHIKO به عنوان شرکتی از ژاپن که از سال 1886 به عنوان یک فروشگاه کوچک شروع به کار کرد ، اکنون یک شرکت رشد یافته و تمام عیار است که حصیرهای تاتامی زیبا و سنتی را توزیع می کند. در اندازه 39 83 83 0.5 0.5 اینچ تهیه شده و از 100٪ علف عجله ای که از ژاپن رشد کرده ساخته شده است.

تشک های تاتامی ژاپنی IKEHIKO با حفظ احساس سنتی و مجلل یک تشک تاتامی اصیل ، راحتی و بی زحمت تاتامی را ارائه می دهند.

 از 100٪ Rush Grass استفاده می کند. (رشد یافته در ژاپن)
 اندازه: 39 83 83 0.5 0.5 اینچ. می تواند به صورت سه تا شود. (اندازه تاشو: 39 27 27.5 1.5 1.5 اینچ)
تشک سنتی ایگوسا تاتامی FULI JAPAN
حصیر تاتامی فولی
شرح
این تشک تاتامی Fuli Japan دارای یک تشک 100٪ ماده چمن عجله است که می تواند به صورت سه تا شود. اندازه تشک تاتامی 39 ″ x 83 اینچ است و حداکثر راحتی را فراهم می کند. در دو رنگ مختلف برای انتخاب وجود دارد.

این تشک تاتامی Fuli Japan دارای یک تشک 100٪ ماده چمن عجله است که می تواند به صورت سه تا شود. اندازه حصیر تاتامی 39 ″ x 83 است و حداکثر راحتی را فراهم می کند. ایده آل برای تخمگذار در تابستان به عنوان بهترین تشک یا فرش خنک کننده در یک روز گرم تابستان.

 عالی برای خوابیدن و خوابیدن
 به نظر می رسد به عنوان یک حصیر کف
اینجا پیداش کن

تشک تاتامی سنتی ژاپنی EMOOR
تشک تاتامی Emoor

شرح
این تشک تاتامی Emoor 100٪ چمن عجله ساخته شده و به عنوان یک حصیر کف یا یک تخت فوتون عالی است. با دوام و زیبا طراحی و ساخته شده است تا به عنوان یک فرش شرقی در کف و به عنوان یک تشک زیرین برای فوتون های سنتی ژاپن مورد استفاده قرار گیرد.

حصیر تاتامی سنتی EMOOR یک پلت فرم تاتامی علفی 100٪ عجیب و غریب ارائه می دهد که سنتی و منحصر به فرد است. یک حصیر کلاسیک برای اضافه کردن در هر اتاق خواب ، فضای غذاخوری و اتاق نشیمن.

 ایده آل برای قرار دادن زیر futon شما
 ساختاری خوش ساخت و محکم بافته شده
اینجا پیداش کن

انواع مختلف تشک ژاپنی
تشک تاتامی سنتی
حصیرهای تاتامی سنتی از چمن های راش ژاپنی و پر از کاه برنج ساخته می شوند. آنها فرآیند عقیم سازی را طی می کنند که برای صادرات به ایالات متحده آمریکا مورد نیاز است و این باعث می شود که استفاده از آنها ایمن باشد.

تخت حصیر تاتامی

آنها کفپوشهای کاملاً سبک ژاپنی هستند زیرا بستر محکم و راحتی برای راه رفتن و بستر نرم و دلپذیری برای خوابیدن فراهم می کنند. تشک تاتامی یک پایه طبیعی برای یک فوتون یا تشک ژاپنی است. الگوی طبیعی و رایحه چمن مانند تشک ها برای کف راهروها ، ورودی ها و به عنوان درهای درب عالی است.

ایده آل به عنوان یک مانع رطوبت ، تشک های کف مناسب برای مکان های غذاخوری ، اتاق های چای ، دوجو هنرهای رزمی ، فضاهای اداری و استودیوهای یوگا. با القای کیفیت الهام گرفته از ذن ، یک استودیوی یوگا یا یک مکان آرام را به خوبی تکمیل می کند.
در خانه های مدرن - آنها زیبا به نظر می رسند و از نظر ذاتی از نظر ذاتی دارای کیفیت مناسبی هستند و در اتاق خواب مانند کفپوش یا فرش ، فضای آشپزخانه و حمام و اتاق نشیمن عالی هستند.

منبع : https://thebedlyft.com/buy-best-tatami-mat/



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , قیمت کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش طرح پارکت ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

کفپوش برای اتاق کودکان - این طبقه ویژه است. در این منطقه ، کودکان زمان زیادی را سپری می کنند. بسیار مهم است که این قسمت از اتاق تا حد ممکن ایمن باشد. در این مقاله ما تمام شرایط لازم برای گفتار را مشخص می کنیم و همزمان به گزینه های بهینه که برای طرح مهد کودک مناسب هستند می رویم.

الزامات پوشش
سلامتی ، ایمنی قیمت کفپوش رولی اتاق کودک - بالاتر از همه. در اتاق بازی آنها بیشترین وقت را می گذرانند. توجه جداگانه توصیه می شود به اختصاص زمین.
علمچیتь ربنکا یاد می گیرد با زنانه
Научите детей учиться! بازی رایگان و رایگان برای والدین از Advance.
ADVANCE-CLUB.RU
16 + РЕКЛАМА

Шпаргалка значений Арканов Таро
Карты прояснят ключевые сферы жизни: деньги، отношения، здоровье. بارگیری کنید!
LP.RUSTARO.RU
18+

Выгодная доставка цветов در مسکو
Доставим цветы по Москве быстро и недорого. Удобная оплата. Отличный выбор!
PROSTOROZA.RU
والدین باید یک م presسسه پیش دبستانی را انتخاب کنند و نیازهای اساسی چنین جزئیاتی را بدانند:

مواد باید گرما را حفظ کنند. دانش آموزان زمان زیادی را برای بازی صرف خواهند کرد. مهم است که آنها راحتی را احساس کنند.
اهمیت زیادی دارد این یک طراحی سطح خارجی دارد. این نه تنها باید عملکرد عملی داشته باشد ، بلکه مانند کودکان نیز باید انجام شود.
مکان های بازی در فضای باز باید عملی باشد. فقط از مواد کیفی استفاده می شود. حتی پس از تمیز کردن زیاد ، باید منظره جذابی داشته باشد ، زیرا کودکان می خواهند زمان بیشتری را در این اتاق بگذرانند.
از آنجایی که کودکان پیش دبستانی زمان زیادی را برای بازی صرف می کنند ، بنابراین شما باید ماده ای را انتخاب کنید که برای مدت طولانی دوام داشته باشد ، آسیب های مختلف مکانیکی را منتقل کنید.
کف باید نه تنها برای کودکان ، بلکه کارکنان مهد کودک نیز باشد که نظافت را انجام می دهند. بسیار مهم است که سطح از تمیز کردن خشک و مرطوب خارج شود.

چیزهایی که درباره سوپراستار پاپ دعا لیپا نمی دانستید
زغال اخته

شخصیت افسانه ای زن Cosplay
زغال اخته
انواع پوشش غیر قابل جابجایی در کف

آپارتمان با بستن در 76 سالگی
هتل ها و استراحتگاه های غیرпревзойденное خدمات. Взнос 70٪ при сдаче. Частный пляж.
آدرس- RESIDENCES- JUMEIRAH.AE

Помогите спасти жизнь Мелании
داژ مِلِنьکاя کمک میتونه بتونه بولьشیم عجдоد باشه! Мелания очень нуждается в ней!
GIVE.RACHASHEILEV-FUND.ORG
Социальная реклама
امروزه مطالب زیادی وجود دارد که می تواند در موسسات کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

طبق SANPIN 2.4.1.3049-13 ، شما می توانید از منابعی استفاده کنید که گرما را حفظ می کنند. آنها می توانند تحت تمیز کردن ، مواد شوینده پردازش شوند.

ما انواع اصلی کفپوش مناسب برای مهد کودک را برای گزینه غیرقابل جابجایی اتاقهای بازی لیست کرده و مزایای آنها را مشخص می کنیم:

در واقع از فرش استفاده کنید هر متر از اتاق امن خواهد بود. پایه منسوجات در هنگام بازیهای متحرک باعث نرم شدن سقوط می شود. تشک عملی است ، اجازه نمی دهد گرد و غبار در داخل پراکنده شود. به راحتی با استفاده از جاروبرقی معمولی مونتاژ می شود.

یک راه حل عالی کف چوب پنبه خواهد بود. مزیت اصلی مربوط به مزایای سلامتی کودکان است. پس از نصب آن ، تأثیر مثبتی بر روی سیستم اسکلتی عضلانی Toddler خواهد داشت. در حین حرکت ، اثر "تخلیه" برای مفاصل ایجاد می شود.
توصیه شده توسط
بزرگ
بزرگ

RAID: LEGENDS سایه
بازی بسیار واقع گرایانه برای مردان!
بیشتر بدانید

استفاده از کاشی های نرم "مد" شده است. این کفپوش برای اتاق بازی کودکان در یک پیش دبستانی - یک لذت گران قیمت است ، اما مواد ارزش آن را دارند. یک منبع خاص استفاده می شود - کاشی اوا. این ایمن ، سازگار با محیط زیست است ، بو ندارد ، به طور ایده آل آن را برای کفپوش سرو کنید. منحصر به فرد بودن این گزینه - مانند یک پازل به نظر می رسد. همچنین جمع آوری شده - با کمک قلاب. سطح آن روشن ، رنگارنگ است ، که بسیار مورد توجه کودکان قرار می گیرد.

Помогите спасти жизнь Мелании
داژ مِلِنьکاя کمک میتونه بتونه بولьشیم عجдоد باشه! Мелания очень нуждается в ней!
GIVE.RACHASHEILEV-FUND.ORG
Социальная реклама

بازی به صورت رایگان آنلاین
بیش از 4000 بازی موجود در Yandex.Games. بدون نصب یا بارگیری!
YANDEX.COM
18+

Шпаргалка значений Арканов Таро
Карты прояснят ключевые сферы жизни: деньги، отношения، здоровье. بارگیری کنید!
LP.RUSTARO.RU
18+

تشک های متحرک برای باغ ها
در طول گیم پلی ، مربیان اغلب از تشک استفاده می کنند. آنها فوق العاده کاربردی ، زیباشناختی هستند. مزایای آنها - شما می توانید هر زمان روی زمین بنشینید و نگران سلامتی خود نباشید ، بچه ها.

این مواد اغلب مورد استفاده قرار می گیرند:

تشک ماساژ - در هر پیش دبستانی قابل استفاده است. با کمک آنها ، می توانید بدن را مدیریت کنید ، کمبود احساس لمسی را پر کنید ، هماهنگی حرکات دانشجویی را ایجاد کنید. علاوه بر مزیت ، وجود چنین حصیری باعث جذابیت و جذابیت بیشتر بازی می شود.


از تشک های ارتوپدی به طور فعال در باغ های جبرانی استفاده می شود. اینها شبیه سازهایی هستند که به شما امکان می دهند با یک کوله پشتی ، مشکلات دیگر کنار بیایید. چنین سطوحی با اثر درمانی دارای ساختار تسکین دهنده هستند. وظیفه آنها ماساژ دادن عمیق پاها است.
در هنگام تعمیر خانه یا آپارتمان ، مناسب ترین کفپوش برای منزل چیست هر خانواده ای که در آن در حال حاضر کودک وجود دارد یا تنها برنامه ریزی برای جبران مجدد برنامه ریزی شده است ، مطمئناً ویژگی های تعمیر در اتاق محل زندگی کودکان را نشان می دهد. و این تعجب آور نیست ، زیرا ، بر خلاف سایر مکان ها ، این اتاق است که به مکانی برای کودک تبدیل خواهد شد ، جایی که او در مورد جهان یاد خواهد گرفت ، هر پدر و مادری می خواهد کودک را با راحتی و گرما احاطه کند ، ایمنی و راحتی عاطفی را تضمین کند .

Шпаргалка значений Арканов Таро
Карты прояснят ключевые сферы жизни: деньги، отношения، здоровье. بارگیری کنید!
LP.RUSTARO.RU
18+
مدت زمان طولانی برای سازماندهی تعمیر مهد کودک ، این اغلب طراحی می شود که اتاق می تواند با خاک و سن کودک یا چند کودک مطابقت داشته باشد ، شرایط هماهنگی برای رشد و سلامت روانشناختی ایجاد کند.

RAID: LEGENDS سایه
بازی واقع گرایانه برای مردان!
بیشتر بدانید

اما انتخاب مواد تکمیل شده در چنین مکان هایی از اهمیت کمتری برخوردار نیست. به هر حال ، کودکان فقط در این اتاق زندگی نمی کنند و به میزان رشد لمسی خود ، ترجیح می دهند با همه چیز در اطراف آنها تعامل داشته باشند ، بنابراین آنها دوست دارند همه چیز را لمس کنند ، به افراد ضربه بزنند ، آنها را گاز بگیرند یا لیس بزنند ، بخزند و بپرند. روی همه سطوح و از آنجا که برای اتمام مواد چیدمان اتاق کودکان یک بررسی واقعی از انعطاف پذیری و ایمنی است.

در مقاله ما ، سعی خواهیم کرد در مورد آنچه می توان در اتاق کودکان استفاده کرد تا انجام تعمیر را برای شما آسان کند صحبت کنیم.

الزامات اساسی برای مواد
قبل از انتخاب ، و حتی خرید بیشتر مواد برای اتاق کودکان ، لازم است وظایفی که چنین پوشش هایی انجام می شود و نیازهای ویژه برای آنها تعیین شود. از جمله ویژگی ها و وظایف اصلی:
چیزهایی که درباره سوپراستار پاپ دعا لیپا نمی دانستید
زغال اخته

9 شخصیت افسانه ای زن Cosplay
زغال اخته
بوم شناسی
نیروی مکانیکی
از رطوبت نمی ترسد
مقاومت در برابر سایش
ایمنی کودک
تمیز کردن آسان
دوام
توانایی تعمیر و تعویض

علمچیتь ربنکا یاد می گیرد با زنانه
Научите детей учиться! بازی رایگان و رایگان برای والدین از Advance.
ADVANCE-CLUB.RU
16 + РЕКЛАМА

رپیتور بعد از اسپانوسومو از 5.5 €
قالب آنلاین: ودوبنو و فضا. کودک بزرگ و سرگرم کننده. !
TUTORONLINE.RU

سرور VPS ارزان!
از 2.2 دلار در ماه! مکان های زیادی ترافیک بی اندازه پشتیبانی 24/7 سریع KVM و SSD سریع!
PROFITSERVER.NET
با توجه به سازگاری با محیط زیست ، ترکیب مواد باید برای ساکن "کنجکاو" کاملاً بی خطر باشد ، او نباید هیچ ماده ای را به ویژه سمی تشخیص دهد. بنابراین ، برای اتمام اتاق خواب برای یک کودک ، بهتر است مواد طبیعی را انتخاب کنید.

یک کودک در بازی ممکن است تلاش کند که به سطح مواد آسیب برساند (برجستگی ها ، گزش ها ، خراش ها). بنابراین ، باید اطمینان حاصل شود که محصولات انتخاب شده در برابر این اثرات مقاوم هستند. علاوه بر این ، مواد نباید از رطوبت بترسند ، البته لازم نیست مانند محصول حمام یا آشپزخانه ، اما نباید به کوچکترین شکل تغییر شکل داده شود. وارد آب شوید.

به خصوص در انتخاب پوشش کف ، هنگامی که کودکان دوست دارند به طور فعال روی زمین حرکت کنند ، مهم است ، زیرا بیشترین فضای بازی و حرکات است.

البته ایمنی مهم است. به عنوان مثال ، افتادن به زمین در اتاق کودکان نباید برابر افتادن آسفالت باشد ، به طوری که چنین موادی نسبتاً نرم ، لغزنده و بدون برآمدگی و مفاصل خطرناک نیستند.

پوشش کف باید آماده شود تا کودک بتواند به راحتی آنها را مخلوط کند. بنابراین ،

مراقبت از اینگونه مواد باید تا حد ممکن ساده باشد تا هرگونه آلودگی بدون مشکل و بدون عواقب ظاهری مواد از بین برود.

دوام سرویس مهم است ، زیرا تعمیر در اتاق کودکان ، هم برای ساکنین آن و هم برای والدینش ناراحت کننده است ، بنابراین ارزش انتخاب سطح را دارد به گونه ای که حداقل برای دوره ای که شما خدمت می کنید دوباره منتظر هستم

Шпаргалка значений Арканов Таро
Карты прояснят ключевые сферы жизни: деньги، отношения، здоровье. بارگیری کنید!
LP.RUSTARO.RU
18+
طول عمر مواد را فقط می توان در مناطق آسیب دیده جایگزین کرد ، یعنی اگر یک عنصر طراحی آسیب دیده باشد ، نیازی به تعویض پایان نیست ، به عنوان مثال ، کل از زمین ، و انجام محلی محلی کافی است . یک قطعه کوچک از مواد را تعمیر و جایگزین کنید.

در این لیست از الزامات تکمیل مواد برای اتاق کودکان خسته نشده است ، زیرا شما می توانید از ویژگی های بیشتر نحوه کار این اتاق مطلع شوید ، اما ما معیارهای اصلی را نشان داده ایم.

کفپوش
در انتخاب پوشش های کف ، ترجیح دادن مواد طبیعی است ، زیرا کودکان دوست دارند زمان زیادی را برای بازی در زمین صرف کنند. محصولات ایمن مواد آلی قادر به گرم و کاملا بی ضرر بودن است.

- انتخاب کلاسیک برای اتاق کودکان ، زیرا این مواد کاملاً از چوب جامد تشکیل شده است ، بنابراین سازگار با محیط زیست و ایمن است. علاوه بر این ، ماتریس یکی از با دوام ترین ها محسوب می شود ، زیرا حتی با آسیب کم نیز می تواند چندین بار تکرار شود و برای دوازده سال متوقف نمی شود. مراقبت از چنین کف حداقل ساعتهای مرطوب است. علاوه بر میز عظیم ، می توانید فرش نیز قرار دهید. در چنین موادی به عنوان یک درخت کامل ، میکروارگانیسم های مضر و کپک درمان نمی شوند. اما هنوز ، این پوشش دارای هزینه کاهش وزن سنگینی است ، زیرا شافت جامد یکی از گران ترین سطوح است و علاوه بر این ، می توان یک ماتریس را فقط روی یک سطح صاف ایده آل که دقیقاً برای قرار دادن چنین تخته ای آماده شده است ، قرار داد.

مقدار پایین تر است ، اما این ماده ویژگی های بهتر را ذخیره می کند گزینه قبلی. از این گذشته ، این همچنین یک سطح طبیعی کاملاً طبیعی است که سالهای زیادی در خدمت شما و فرزندتان خواهد بود. در عین حال ، ممکن است در ایمنی و سازگاری با محیط زیست چنین روکش خارجی شک نکنید. ظاهر اما به راحتی حتی در "طراحی افسانه" کودکان نیز جای می گیرد.

رپیتور بعد از اسپانوسومو از 5.5 €
قالب آنلاین: ودوبنو و فضا. کودک بزرگ و سرگرم کننده. !
TUTORONLINE.RU
РЕКЛАМА

سرور VPS ارزان!
از 2.2 دلار در ماه! مکان های زیادی ترافیک بی اندازه پشتیبانی 24/7 سریع KVM و SSD سریع!
PROFITSERVER.NET
Хостелы در میرامار ، سان هوان
برونیروйته هوستلی در میرامار ، سان هویان. Выгодные цены без комиссий.
ПОДРОБНЕЕ
BOOKING.COM
- گزینه ارزان و گزینه دیگری برای دو گزینه فوق. این پوشش که البته با مقاومت و دوام درمان می شود ، از پارکت و تخته سیاه پایین تر است ، اما هنوز هم برای اتاق کودکان بسیار کاربردی و ایمن است. ورقه ورقه به خوبی با سیستم "طبقه های گرم" ترکیب شده است ، بنابراین با انتخاب این گزینه می توانید حتی در زمستان های سخت نیز گرما را برای کودک فراهم کنید.

- یک گزینه خوب این برای اتاق کودکان است ، زیرا شاخه دارای ویژگی های ارتوپدی منحصر به فرد است ، بنابراین اولین قدم های کودک و راه رفتن با پای برهنه برای این طبقه بسیار مفید خواهد بود. دوشاخه کاملاً نرم است ، بنابراین خیلی راحت روی آن بیفتید یا بنشینید. چنین پوششی عایق حرارتی خوبی در نظر گرفته می شود ، بنابراین کف ، حتی بدون گرمایش ویژه ، همیشه در حالت دما راحت خواهد ماند. علاوه بر این ، بسیار کاربردی و قابل اعتماد است. نظافت نیز کار سختی نیست. اشکال آزاد سازی شفاف خاک متفاوت است: می تواند هسته مشبک کامل باشد و می تواند به صورت رول یا صفحات خرده اکسترود شود. راحتی صفحات و تخته های لوله این است که می توان مکان ها را تعویض یا تغییر داد ، که به افزایش عمر سطح کمک می کند.

اما برای کف اتاق کودکان ، نه تنها می توان از مواد طبیعی استفاده کرد ، زیرا راحتی عملی و عملی وجود دارد ، و مهمتر از همه - یک ایمن ، یک جایگزین. ما در مورد کفپوش وینیل ، گونه های خانگی صحبت می کنیم آنچه برای اتاق کودکان مناسب است. آوریل

منبع: assz

 



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , انواع کفپوش مهد کودک , بهترین کفپوش اتاق خواب , قیمت کفپوش ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

آشنایی بازدیدکنندگان با خانه شما از راهرو شروع می شود. این اولین برداشت از آپارتمان و در نتیجه صاحب آن است.
در آشپزخانه ، به عنوان یک قاعده ، ما مدت طولانی را سپری می کنیم ، شام را آماده می کنیم یا از مهمان پذیرایی می کنیم. بیایید ببینیم که چگونه راحت ترین جو را در این اتاق ها ایجاد کنیم و اینکه چگونه انتخاب صحیح ورقه ورقه می تواند بر این مسئله تأثیر بگذارد.

ما همچنین تجزیه و تحلیل می کنیم که هنگام انتخاب باید به چه ویژگی های محصول توجه کنید.
آیا کفپوش لمینت برای آشپزخانه مناسب است؟

اگر در آشپزخانه مشغول تعمیر هستید ، خود به خود ، دیر یا زود ، به چگونگی چیدمان کف فکر کنید. در میان تمام گزینه های این طرح مهمترین مزایای ورقه ورقه است. اما این سوال مطرح می شود: آیا این مواد برای آشپزخانه مناسب است؟

به گفته متخصصان تعمیر ، خرید کفپوش ورزشی لمینت برای آشپزخانه ایده آل است. در این حالت انتخاب صفحه مورد نظر مهم است.
بنابراین ، ارزش شناختن مزایا ، معایب و ویژگی های مختلف دیگر آن است.

از جمله مزایای ورقه ورقه ، که به راحتی امکان استفاده از آن در آشپزخانه را فراهم می کند ، بر موارد زیر تأکید می کنیم:

راحت بگو زیاد طول نمی کشد.
ورقه ورقه در آشپزخانه می تواند برای مدت طولانی دوام داشته باشد ، مراقبت از آن بی ادعا است ، از تغییرات دما مصون است و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرد.
یکی دیگر از مزایای بدون شک توانایی انتخاب گزینه مورد نظر است ، زیرا پیشنهادات زیادی برای هر سلیقه و رنگی ارائه می شود. علاوه بر این ، در آشپزخانه ورقه ورقه عالی به نظر می رسد. شما می توانید یک محصول ، چوب سبک یا سنگ را انتخاب کنید.
کف های لمینت تقریباً از پارکت جدا نیستند. بعلاوه امکان نصب آن در طبقه های به اصطلاح گرم نیز وجود دارد.

رطوبت دشمن اصلی شماست!
حال بیایید در مورد معایب ورقه ورقه صحبت کنیم. گاهی اوقات ماده ای وجود دارد که رطوبت را می ترساند. اگر لایه ای از ورقه ورقه را زیر زمین قرار نداده اید ، تعجب نکنید که وقتی روی زمین می روید پاره می شود ، صداهای صوتی ایجاد می کند و اگر ورقه ای از مواد بی کیفیت دریافت می کنید ، حتی اگر جدی باشید می تواند بر سلامتی تأثیر بگذارد.

لازم است با دقت و احتیاط به انتخاب مواد نزدیک شوید ، تا بعداً پشیمان نشوید.

کدام پوشش را باید انتخاب کنید: ضد آب یا ضد آب؟
در آشپزخانه ، ورقه ورقه می تواند آب دریافت کند و در این قسمت از آپارتمان شما باید مرتباً کف ها را بشویید. بنابراین ، شما باید ماده ای را انتخاب کنید که از رطوبت محافظت شود و گزینه های مناسب کفپوش های چند لایه مقاوم در برابر رطوبت و ضد آب هستند.

ورقه ورقه مقاوم در برابر رطوبت دارای تصفیه ای با ترکیب محافظ و همچنین لایه دیگری است. درزها هنگام نصب باید با چسب مقاوم در برابر رطوبت به خوبی درمان شوند. این ماده با دست اندازهای کوچک پاشیده می شود.

عیب این ماده این است که جایگزینی بخشی از آن غیرممکن است. در صورت خرابی یک قسمت ، باید کل کف را کاملاً تعویض کنید.

ورقه ورقه ضد آب بهتر است در برابر آب مقاومت کند. چنین صفحه ای اگر یک روز در آب باشد ، هیچ چیز نخواهد بود. تولیدکنندگان آن را تهیه می کنند ، اما حتی بهتر است بیمه شوند و سعی کنند از تعامل طولانی مدت با آب جلوگیری کنند.

مزیت دیگر چنین کف: شما نمی توانید درزها را اداره کنید ، اما یک منفی این است که اگر لایه محافظ آسیب ببیند ، ویژگی هایی که می توانند در برابر رطوبت مقاومت کنند از بین می رود.
بشقاب بشقاب برای آشپزخانه

ورقه ورقه مخصوص قیمت کفپوش آشپزخانه به چند نوع تقسیم می شود. هر یک از آنها به توانایی متفاوتی در مقاومت در برابر رطوبت و دوام مجهز شده اند. کلاس مقاومت محصول با شماره 2 شروع می شود. به عنوان مثال: 21 ، 22 و غیره. هرچه لایه های روی تخته ها کوچکتر باشد ، مدت زمان ماندگاری آنها کمتر خواهد بود.

طول عمر ، با توجه به بررسی ها - از پنج تا هفت سال. و این اتفاق می افتد اگر از آنها بدون بار اضافی استفاده کنید. ورقه ورقه ، به اصطلاح نوع تجاری ، با شماره 3 شروع می شود. این ورق ها - دوام بیشتری دارند. این محصولات از آب نمی ترسند ، با این حال ، بهترین نسخه برای آشپزخانه مواد یک کلاس بالای 31 سال است.

کلاس های 32 و 33 از تعداد قابل توجهی لایه مختلف تشکیل شده است. ویژگی های خاص آنها دوام عالی و مقاومت در برابر آب است. آنها برای محل کار و همچنین استخر کاملاً مناسب هستند. در یک آپارتمان شهری چنین کف بیش از 25 سال دوام خواهد آورد.

طبق نظر متخصصان ، کلاس 34 می تواند برای همیشه در طبقه شما باشد. این طبقه می تواند 

برای تمیز کردن به روش های مختلف - هیچ چیز نخواهد بود. از انواع آسیب ها محافظت می شود. می توان با استفاده از کلاس 34 ، زیر زمین "کف گرم" را گذاشت.

هنگام انتخاب یک ورقه ورقه برای آشپزخانه ، علاوه بر تمام ویژگی های فوق ، در نظر بگیرید که در زمینه فضای داخلی شما چقدر هماهنگ به نظر می رسد.
اتمام و داخلی

در آشپزخانه بزرگ کف باید ظریف و زیبا باشد. مشاهده ورقه ورقه شده در زیر کاشی بسیار جالب خواهد بود. این نتیجه از پر بودن فضای داخلی شهری است و بسیار زیبا به نظر می رسد.

به گفته روانشناسان ، رنگ در فضای داخلی تأثیر زیادی در شکل گیری روحیه انسان دارد. بنابراین ، انتخاب رنگ پوشش را تا حد ممکن جدی بگیرید. اجازه دهید احساس راحتی در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری شما لایه ای از رنگ های چوبی روشن ایجاد کند.

اگر هدف اصلی شما کاهش وزن است ، پس از استفاده از رنگ های روشن در فضای داخلی آشپزخانه ، از جمله ورقه ورقه ، استفاده نکنید. از آنجا که چنین سایه هایی باعث افزایش اشتها و تحریک احساس گرسنگی می شوند.

اگر اندازه آشپزخانه شما کوچک است ، پس از انتخاب دکوراسیون کاشی لمینت خودداری کنید. از نظر بصری ، چنین ورقه ورقه ای در آشپزخانه بر روی اندازه کوچک اتاق تمرکز خواهد کرد ، و شما اصلاً به آن نیازی ندارید.

به طور خلاصه ، توجه داشته باشید: انتخاب کفپوش ورقه ورقه در آشپزخانه ، تمام سایه ها را در نظر بگیرید این کیفیت مواد ، ویژگی های آن ، ظاهر و توانایی ترکیب هماهنگ در فضای داخلی اتاق است.

منبع



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , بهترین کفپوش , خرید کفپوش , کفپوش ورزشی , قیمت کفپوش ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد