انواع چمن مصنوعی برای بالکن
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

اکنون که هوا دوباره ما را مجذوب بیرون می کند ، بسیاری از آلمانی ها منتظر شبهای معتدل تابستانی و باربیکیو در باغ خود هستند. اما هرکسی آنقدر خوش شانس نیست که باغ چمن کاری خود را داشته باشد. در مجموع 57 درصد از مردم آلمان باغ ندارند ، اما تابستان را در بالکن خود تجربه می کنند. با این حال ، این دلیلی ندارد که مجبور شوید بدون یک چمن سبز زیبا کار کنید. بهترین ویژگی های چمن فوتبالی ، روش عالی برای ایجاد واحه ای آرام از سبز حتی در یک منطقه کوچک است. در این وبلاگ گام به گام توضیح می دهیم که اگر می خواهید چمن مصنوعی را در بالکن بگذارید باید در نظر داشته باشید و اینکه در آخر چگونه می توانید به راحتی یک باغبان چمن مصنوعی شوید.

 

برای بالکن چمن مصنوعی خود چه چیزی نیاز دارید؟

آیا دوست دارید بالکن سبز خود را داشته باشید؟ در اینجا لیستی از مواردی که باید قبل از شروع چیدن چمن مصنوعی در بالکن خود داشته باشید ، آورده شده است:
یک قانون تاشو
دستگاهی مجهز به اینترنت که می توانید با آن دستورالعمل های عملی گام به گام تخمگذار چمن مصنوعی را فراخوانی کنید
یک چاقوی تیز فرش برای برش فرش چمن
خلق و خوی خوب و یک نوشیدنی خنک همراه با نی
چمن مصنوعی برای بالکن

همه چیز مفهومه؟ سپس می توانید چمن مصنوعی مناسب بالکن خود بگذارید! اول از همه ، مهم است که بالکن را اندازه گیری کنید. چمن مصنوعی ما می تواند توسط متر در دو بعد مختلف (2 متر و 4 متر) سفارش داده شود ، به طوری که دیگر نیازی به تنظیم نیست و تلفات کمی از برش وجود دارد. در هنگام انتخاب فرش چمن مناسب برای بالکن ، مطمئناً خوشحال خواهیم شد که شما را راهنمایی کنیم. بسته به اینکه چقدر کیفیت و ظاهر طبیعی چمن مصنوعی شما اهمیت دارد ، قیمت فرش چمن برای بالکن شما می تواند بسیار متفاوت باشد. برای بودجه اندک ، چمن مصنوعی London New را با کمتر از 20 یورو برای هر متر مربع پیشنهاد می کنیم. این چمن مصنوعی برای بالکن ها بسیار مقاوم ، رنگی و عاری از آلاینده هایی مانند سرب است ، به طوری که کودکان و حیوانات خانگی نیز می توانند از بالکن تازه کاشته شده لذت ببرند. اگر به دنبال چمن مصنوعی با کیفیت عالی و عالی هستید ، یک نامزد شایسته را در چمن مصنوعی بالکن لوکس ما پیدا خواهید کرد. این فرش چمن مصنوعی مخصوص بالکن ساخته شده و از نظر نرمی و اصالت بی نظیر است.

و بهترین؟ حتی در روزهای گرم تابستان نیازی نیست نگران لکه های قهوه ای در بازار و بورس چمن مصنوعی باشید. و پس از تعطیلات ، تعطیلات در بالکن خود ادامه می یابد بدون اینکه قبلاً چمن بزنید.
فرش چمن مخصوص بالکن را بصورت آنلاین سفارش دهید
اگر دوست دارید چمن مصنوعی مخصوص بالکن خود داشته باشید ، می توانید به راحتی از طریق Kunstrasen.de مواد لازم را بصورت آنلاین سفارش دهید. آیا می خواهید قبل از خرید آنلاین فرش چمن با کیفیت بالا برای بالکن خود ، خود را در کیفیت ما متقاعد کنید؟ سپس فقط یک نمونه رایگان بخواهید!

چمن مصنوعی برای بالکن به عنوان گسترش منطقه زندگی
با فرشهای چمن کاری با کیفیت بالا برای بالکن خود نه تنها واحه ای سبز ایجاد می کنید ، بلکه فضای زندگی خود را نیز گسترش می دهید. چمن مصنوعی موجود در بالکن شما را به پابرهنه دویدن دعوت می کند و کودکان می توانند بیرون و روی یک سطح گرمتر بازی کنند. به لطف چمن مصنوعی مخصوص بالکن خود ، شما به طور خودکار حتی بیشتر وقت خود را در فضای باز سپری خواهید کرد.

فرش چمن برای تراس
شما نه تنها می توانید بالکن خود را با فرشهای چمن سبز خود سبز کنید ، بلکه ما برای تراس خود چمن مصنوعی نیز ارائه می دهیم. مطمئناً اگر سوالی دارید یا درخواست خاصی دارید یا فقط می خواهید ما را بشناسید خوشحال می شویم.

منبع : https://www.kunstrasen.de/blog/kunstrasen-auf-dem-balkon





:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , بهترین چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی برای بالکن ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: