بهترین کفپوش اداری را از بازار ایران بخرید
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

هنگام انتخاب مواد کفپوش دفتر ، فرم و عملکرد باید از نکات مهم و اساسی باشند. و از آنجا که هر اتاق عملکرد متفاوتی دارد ، یک ماده کفپوش احتمالاً برای کل دفتر شما کار نخواهد کرد - آنچه در لابی کار می کند لزوماً در آشپزخانه دفتر کار شما نخواهد بود.

بهترین راه برای انتخاب مواد خرید کفپوش اداری این است که اتاق به اتاق بروید و موادی را انتخاب کنید که با عملکرد هر فضا مطابقت داشته باشد ، با ترجیحات طراحی شما مطابقت داشته باشد و با محدودیت های هزینه شما مطابقت داشته باشد.

چهار اتاق که باید هنگام انتخاب مواد کفپوش اداری در نظر بگیرید
مناطق لابی و پذیرایی
ماندگاری و طراحی موارد مهم در انتخاب مواد کفپوش برای لابی دفتر شما است. این لابی اولین چیزی است که مشتریان ، سهامداران ، فروشندگان و کارمندان جدید مشاهده خواهند کرد. بنابراین ، کفپوش محل پذیرایی شما باید اولین تأثیر خوب را ایجاد کند. همچنین باید بتواند سطح بالایی از ترافیک پا را بدون نشان دادن آن تحمل کند. در اینجا چند ماده با دوام و زیباشناختی به اندازه کافی برای استفاده در لابی شما آورده شده است:

ترازو
چوب تمام می شود
کاشی وینیل لوکس (LVT)
فضاهای اداری را باز کنید و اتاقهای شکسته کنید
کفپوش های فضای اداری باید مطابق با زیبایی مورد نظر تأسیسات شما باشد ، صدای اضافی پس زمینه را جذب کرده و در برابر ترافیک بالای پا مقاومت کنند. این باید در طراحی تاسیسات شما متصل شود و هزینه های نگهداری آن باید در بودجه شما باشد. مواد با دوام و نگهداری آسان در مناطق عمومی اداره بهتر است. در اینجا چند ماده وجود دارد که در مناطق عمومی دفتر کار می کنند:

فرش
LVT
اتاق کنفرانس
اتاق های کنفرانس زمینه جلسات مهم با کارمندان بالقوه ، مشتریان و سهامداران است. به همین دلیل ، نمی توان از طراحی در اتاق های کنفرانس چشم پوشی کرد - انتخاب بهترین چمن مصنوعی باغچه شما باید تأثیر خوبی ایجاد کند و متناسب با زیبایی کلی طراحی اتاق باشد. اگرچه در هنگام انتخاب کفپوش ، دوام باید همیشه مورد توجه قرار گیرد ، اما برای اتاقهای کنفرانس از اهمیت کمتری برخوردار است زیرا در مقایسه با مناطق مشترک دفتر کار شما ، ترافیک پا کمتر است. طراحی باید مهمترین نگرانی شما باشد. در اینجا چند ماده وجود دارد که در مناطق عمومی دفتر کار می کنند:

چوب تمام می شود
فرش لوکس
LVT
مناطق آشپزخانه
در هنگام انتخاب کفپوش برای آشپزخانه دفتر کار ، مقاومت در برابر لغزش ، نشت و مقاومت در برابر آب باید بسیار مهم باشد. کفپوش آشپزخانه باید به راحتی تمیز ، نگهداری و تعمیر شود ، زیرا نشت و نشت معمول است و تمیز کردن در مناطق تهیه غذا ضروری است. در اینجا چند ماده وجود دارد که در منطقه آشپزخانه شما کار می کنند:

کاشی معدن
LVT
مشمع کف اتاق
توصیه های فوق تنها چند مورد از بهترین گزینه ها برای هر اتاق است - گزینه های مواد شما تقریباً بی حد و حصر هستند. با در نظر گرفتن طراحی و بودجه شما ، پیمانکار کفپوش شما باید بتواند شما را به سمت بهترین مواد کفپوش برای هر منطقه مشخص از دفتر کار شما راهنمایی کند.
ایجاد یک طرح اصلی کف مناسب

آیا کفپوش شما طول عمر کامل خود را دارد؟ این استراتژیهای اثبات شده صنعت ، به مدیران تسهیلات کمک می کند تا سیستمهای کفپوش اداره جات را برای سالهای آینده تمیز ، ایمن و قابل اعتماد نگه دارند.

راهنمای ما را بارگیری کنید

پنج بهترین گزینه کفپوش اداری
اکنون که دانستید چه مواد کفپوش ممکن است برای هر منطقه از دفتر کار شما مناسب باشد ، باید نگاه دقیق تری بیندازید که کدام مواد متناسب با تنظیمات طراحی و محدودیت های هزینه شماست.

ترازو
Terrazzo یک سیستم کفپوش بدون درز LEED-دوستانه است که به دوام و قابلیت استفاده در طراحی آن مشهور است. این تقریباً بی حد و حصر گزینه های رنگی و طراحی را ارائه می دهد ، مناسب برای شرکت هایی که می خواهند با یک آرم سفارشی یا الگوی منحصر به فرد که یادآور کاشی های مرمر سطح بالا است ، از بازدید کنندگان استقبال کنند. از آنجا که تمیز کردن و نگهداری آسان ترازو است ، ارزش زیادی نیز در طول زندگی دارد. در صورت نصب و نگهداری صحیح ، تراسو می تواند برای دهه های آینده دوام داشته باشد.

چوب تمام می شود
کفپوش های تجاری چوبی مانند چوب های جامد جامد ، چوب های سخت مهندسی شده و کف های چوب های قفل دار ، جلوه ای زیبا برای تحت تأثیر قرار دادن بازدیدکنندگان در لابی و فضاهای اتاق کنفرانس ایجاد می کنند. اگرچه چوب سخت به اندازه نمونه های مصنوعی آن مقرون به صرفه نیست ، اما برای برخی از طرح های طراحی ظاهری کلاسیک ارائه می دهد. چوب سخت مهندسی شده یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای کفپوش چوب سخت است و تقریباً همان دوام و مزایای طراحی را دارد.

کاشی وینیل لوکس (LVT)
کاشی وینیل و به ویژه کاشی و چمن مصنوعی برای پارکینگ مناسب برنامه های اداری است. LVT فوق العاده بادوام است ، نگهداری آن آسان و همه کاره است. با طیف گسترده ای از اتمام و گزینه های طراحی ، تقریباً در هر طرح طراحی یکپارچه می شود ، و آن را کاملاً مناسب برای هر اتاق در دفتر کار خود می کند.

فرش
کاشی فرش و کف کاغذ فرش گزینه های خوبی برای جذب صدا و دوام آن هستند ، مانند مکان هایی که در فضای باز هستند و اتاق های مشترک. فرش از نظر زیبایی ، سازگار با محیط زیست و با دوام است. فرش Broadloom در جلو ارزان تر است اما نگهداری آن به اندازه کاشی فرش آسان نیست. برای اینکه بدانید کدام گزینه برای شما مناسب است ، به راهنمای ما برای فرشهای تجاری مراجعه کنید.

کاشی معدن
کاشی معدن استاندارد صنعتی برای کیت تجاری است.

فضاهای چن ، و برای دهه ها بوده است. ارزش مادام العمر عالی را فراهم می کند - کاشی معدن ارزان نصب می شود و طبیعت آن بادوام است. کاشی معدن به راحتی تمیز و نگهداری می شود و در برابر نشت و ترافیک شدید پا که معمولاً در مناطق آشپزخانه وجود دارد ، مقاومت می کند.

شما باید مواد کفپوش دفتر را با توجه به اتاق ، عملکرد ، تنظیمات طراحی و البته هزینه انتخاب کنید. یک پیمانکار کف سازی باید بتواند شما را به سمت موادی هدایت کند که نه تنها متناسب با این شرایط باشند ، بلکه بهترین وزن مادام العمر را هنگام وزن کردن هزینه های نصب و نگهداری ارائه می دهند. برای یادگیری نحوه کاهش هزینه ها ، درک ارزش و شناسایی پیمانکاران با کیفیت ، راهنمای خریدار ما برای پیمانکاران کفپوش امروز را بخوانید.

منبع : spectracf





:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی , چمن مصنوعی پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: