بهترین راه برای نصب چمن مصنوعی در باغچه بزرگ
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

وقتی تصمیم می گیریم چمن مصنوعی نصب کنیم (همچنین به چمن مصنوعی مراجعه کنید: مزایا و معایب مقایسه شده) ، توصیه می شود با یک شرکت تخصصی تماس بگیرید ، اما این فرایندی است که می تواند به طور مستقل با رعایت قوانین ساده و بصری در مراحل کار. اول از همه ، انتخاب محصول مهم است ، سپس ما به آماده سازی پایه موجود و در نهایت به نصب واقعی محصول می پردازیم.

خوب است قبل از آزمایش دست خود به خاطر بسپاریم که نصب چمن مصنوعی تزئینی را می توان روی هر سطحی نصب کرد ، اما در صورت نصب روی زمین طبیعی ، ابتدا لازم است سطح موجود را کاملاً آماده کرده و با آن برخورد کنیم.

مرحله به مرحله نصب
تهیه صندوق
1. به عنوان اولین قدم لازم است پایه را برای مانتو مصنوعی جدید خود به بهترین نحو آماده کنیم. قبل از هر چیز لایه سطحی موجود خاک را با دقت بردارید. برای عمل بهینه ، توصیه می شود اولین قسمت سطحی کف را با عمق متغیر بین 8 تا 10 سانتی متر حفاری و بردارید تا بتوانید فضایی برای بستر جدید ایجاد کنید. مناسب برای قرار دادن فرش مصنوعی حذف تمام علف ها ، ریشه ها و علف های هرز که برای جلوگیری از ایجاد سطح ناهموار در زیر گوشته ضروری است ضروری است.
چمن زنی مصنوعی

در نهایت ، در نظر گرفتن زهکشی یا حفظ شیب خاصی از کف زیرین برای اطمینان از جریان آب در بالا و پایین چمن مصنوعی ضروری است.

بیایید اکنون به نصب لبه ضد آب در کل محیط منطقه خود بپردازیم. به این ترتیب ، چمن دچار حفره نمی شود و با گذشت زمان از بین نمی رود. توصیه می شود از یک لبه پلاستیکی استفاده کنید ، در عوض ممکن است یک مهره سیمانی در اطراف منطقه ای که در آن چمن مصنوعی را نصب می کنید ایجاد کنید.
در این مرحله ، ما مشخص می کنیم که این یک مرحله کاملاً اختیاری است و با صلاحدید کامل کاربر ، می توان یک مانع از نوع "ژئوتکستایل" در برابر علف های هرز که می تواند بین رول های مصنوعی خود را تجدید کند جوندگان و کرم های خاکی وارد کنید. به سختی قادر به نفوذ و کندن و آسیب رساندن به کت جدید خواهد بود.
در این مرحله ، زمان شروع یک مرحله مربوطه است: افزودن بستر و تسطیح بعدی آن. بستر می تواند از مواد متنوعی مانند شن ، یا گرانیت ریز خرد شده یا در نهایت سنگهای ساده با دقت خرد شود.
اگر چمنزار را روی زمین غیر طبیعی یا بتن یا سطح سخت دیگر می گذارید ، می توانید از تشک های ضربه گیر به عنوان بستر چمن مصنوعی خود استفاده کنید.

در نهایت ، از یک چنگک ساده برای صاف کردن پایه تازه ایجاد شده و تا حد ممکن سطح آن را استفاده کنید.

در حال حاضر لازم است که به آرامی آب دهید و پایه تازه ایجاد شده را فشرده کنید.
در این مرحله ما می توانیم مرحله آماده سازی کلی بستر را به اتمام برسانیم و بالاخره زمان آن رسیده است که به قلب نصب گوشته مصنوعی مصنوعی برسیم.

بیایید چمن را در نزدیکی سطح پوشانده شده شروع کنیم ، اگر پایه نگهدارنده کمتر از حد انتظار باشد ، لازم است که دوباره سنگریزه یا سنگ بیشتری بگذارید و آن را فشرده کنید تا چمن مصنوعی و سطوح اطراف آن کاملاً با یکدیگر هماهنگ شوند. به
موقعیت چمن. با کمک حداقل یک نفر دیگر ، هر نوار را بکشید و روی پایه تازه آماده شده قرار دهید. همیشه خم شدن ساقه های چمن مصنوعی برای باغچه را بررسی کنید تا همه آنها در یک جهت قرار گیرند. حالا نوارها را در صورت لزوم با کمک یک برش ساده فرش یا یک چاقوی کوچک ببرید ، بدیهی است که همیشه در قسمت زیرین فرش کار می کنید.
اکنون زمان آن است که نوارهای چمن را که به تازگی بریده شده و به هم چسبانده اید ، به هم بدوزید. معمولاً خوب است از چسب پیشنهادی مستقیم توسط شرکت مادر استفاده کنید ، یا یک نوار مشترک مانند نوار چسب محکم را برای خارج از منزل روی زمین پهن کرده و سپس دو نوار چمن را روی آن قرار دهید و آنها را به هم وصل کنید.
در این مرحله ما تقریباً مستقیماً در خانه هستیم ، لازم است چمن را در امتداد محیط کل منطقه قلاب کنیم. ممکن است از تیرهای گالوانیزه و رنگ آمیزی شده برای فضای باز یا منگنه های فلزی برای رفع لبه بیرونی چمن مصنوعی استفاده شود. بر روی زمین ، توصیه می شود که تقریباً هر 15/20 سانتی متر تقریباً یک میله یا نقطه وارد کنید.
در حال حاضر مواد پر کننده را به چمن تازه اضافه شده اضافه کنید تقریباً تمام چمن های مصنوعی باید با ذرات فرش شده باشند

اجازه دهید تیغه های چمن به صورت عمودی باقی بمانند و صاف نشوند ، این نوارها بالاست و ضربه ها را در حین فعالیت های ورزشی جذب می کند.
یک لایه نازک از مواد را با دست بمالید و چندین بار این کار را تکرار کنید تا زمانی که تیغه های چمن به طور یکنواخت در حدود نیمی از طول آنها پوشانده شود. متداول ترین مصالح مورد استفاده عبارتند از: ماسه سیلیس ، تراشه های لاستیکی سیاه برای ضربه زدن به کوسن یا سرباره مس دانه دار که مزیت جذب بوی ناشی از حیوانات خانگی را دارند.

در نهایت ، چمن را مسواک زده و خیس کنید. هنگامی که مواد تازه به کار گرفته شده اند ، از یک برس دوار برای "احیا" چمن و بلند کردن دائمی ساقه ها استفاده کنید.
توصیه ها و هشدارهای کلی
در پایان ، برخی هشدارهای کلی: خوب است مراقب باشید که هنگام انجام حفاری های اولیه چمن مصنوعی به سیستم آبیاری آسیب نرسانید. این یک عمل خوب است که به هر دلیلی کباب نکنید ، سیگار نکشید و از سایر منابع حرارتی در حضور چمن مصنوعی استفاده نکنید ، ممکن است پلاستیک ذوب شود.

در نهایت ، به کلر استفاده شده در استخرها که می تواند رنگ چمن مصنوعی را تغییر دهد توجه کنید.

منبع





:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , انواع چمن مصنوعی , نصب چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: