چرا برای آشپزخانه باید کفپوش بزنیم
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

کف آشپزخانه وظیفه بزرگی دارد: آنها باید در مقابل بسیاری از تردد های پا ایستادگی کنند ، از نشت و لکه ها جلوگیری کنند. کف آشپزخانه شما ، علاوه بر کاربردی و بادوام ، یک طراحی اصلی نیز محسوب می شود. کف انتخابی شما بر سایر عناصر طراحی شما تأثیر می گذارد و با تنوع مواد ، رنگ ها و بافت های موجود امروزه ، انتخاب های شما تقریباً بی پایان است.

هنگام اطلاع از قیمت کفپوش آشپزخانه به نکاتی توجه کنید:

شیوه زندگی. در خانه ، شما ستاره نمایش آشپزی خود هستید - و به احتمال زیاد ، سس می ریزد ، ظروف نقره ای ریخته می شود و همسر ، بچه ها و حیوانات خانگی اغلب در آنجا حضور دارند. مهم است که کفهایی را انتخاب کنید که در برابر این نوع ساییدگی مقاوم باشند. و اگر بچه های کوچکی دارید یا قصد دارید سالها در آنجا بمانید ، کفهای بدون لغزش برای ایمنی مهم هستند.

حس سبک شما طبقه هایی را انتخاب کنید که مکمل آشپزخانه شما باشد ، چه روستایی باشد و چه سبک محلی یا مدرن. اندازه آشپزخانه و رنگ ها ، بافت ها و الگوهای موجود را در نظر بگیرید. آیا سطح بزرگ زیر پا باید به عنوان یک پس زمینه خنثی یا یک نقطه کانونی روشن عمل کند؟

راحتی. اگر ساعت ها روی پای خود می گذارید تا برش دهید ، برش بزنید و هم بزنید ، کفپوش را با کمی نرمی و انعطاف پذیری در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، کف کفپوش می تواند برای مدت طولانی ناراحت کننده باشد. چوب برای کاهش خستگی پا بهتر است. و کفهای انعطاف پذیر ، با خاصیت کشسانی ، راحت ترین برای پا هستند. هرچه را که انتخاب می کنید ، یک تشک یا فرش نرم می تواند راحتی را نیز ایجاد کند.

سهولت نظافت بین نشت مواد غذایی و آلودگی های ردیابی شده ، کف آشپزخانه می تواند بسیار کثیف شود. برای به حداقل رساندن زمان صرف شده برای تعمیر و نگهداری ، موادی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود ، در برابر آب مقاوم باشد و مستعد رنگ آمیزی نباشد.

هزینه. اگر قصد بازسازی دارید ، احتمالاً بودجه شما بین میزهای آشپزخانه ، کابینت ، وسایل روشنایی و موارد دیگر تقسیم می شود. کفپوش در کجای طرح قرار می گیرد؟ هنگامی که بودجه کفپوش خود را تعیین کردید ، آشپزخانه را اندازه بگیرید تا از مساحت مربع ایده بگیرید. به یاد داشته باشید که ممکن است هزینه های اضافی شامل زیرسازی ، تحویل ، نصب و حذف و دفع طبقه قبلی شما اعمال شود.

خوشبختانه وقتی تصمیم گرفتید که بهترین و مناسب ترین کفپوش را برای نیازهای شما انجام می دهد ، انتخاب های زیادی دارید. در اینجا برخی از بهترین ایده های کفپوش آشپزخانه وجود دارد:

وینیل
آشپزخانه جادار دارای کفپوش وینیل لوکس است
رابرت پترسون ، عکاسی سفید روستایی

کفپوش لوکس وینیل چوبی از جنس چوب سخت 100٪ ضد آب بوده و دارای روکش چوب پنبه ای است که به طور طبیعی در برابر کپک و کپک ایجاد کننده بو مقاوم است. این کفپوش نرم تر ، گرمتر و آرام تر ساخته شده است ، که آن را برای این فضای بزرگ تجمع در خانه مناسب می کند.

کفپوش وینیل یا مقاوم انواع سبک ها و رنگ ها را در کفپوش یا ورق برای کسانی که مقرون به صرفه هستند ارائه می دهد.

کفپوش وینیل ورقه ای ضد آب و ضد لک است ، به علاوه این یک ضربه محکم و ناگهانی برای تمیز کردن نشتی و ترشحات است. این مدل دارای طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها است ، از جین ساده تا وینیل برجسته که کار خوبی را با تقلید از کفپوش و سرامیک انجام می دهد. ورق های استاندارد 12 فوت عرض دارند بنابراین درزها حداقل هستند.

ورق وینیل کفپوش انعطاف پذیر است ، به این معنی که در زیر پا کمی نرم به نظر می رسد. این کار خستگی را از بین می برد و ساعت ها آماده سازی غذا را آسان می کند. همچنین ، کفپوش انعطاف پذیر کاسه ها و لیوان های افتاده را می بخشد. اگر به دنبال کفپوش آشپزخانه ارزان هستید ، برخی از انواع ورق وینیل کاملاً ارزان هستند.

کفپوش چینی
آشپزخانه معاصر سفید با کف کفپوش چینی
Nar Bustamante ، PhotographerLink 2014 کلیه حقوق محفوظ است

تضاد بین کفپوش های چینی با روکش چوبی و کابینت های بدون قاب سفید ، ظاهری تمیز در این آشپزخانه معاصر ایجاد می کند. زرق و برق کف آشپزخانه به این فضا حس شیک و صیقلی می دهد.

برای دوام و ظاهر خوب ، کفپوش کفپوش آشپزخانه چینی قهرمان است. این یک نسخه ارتقا یافته از کفپوش و سرامیک معمولی است زیرا فرآیند تولید آن را سخت تر و متخلخل تر می کند - انتخاب خوبی برای آشپزخانه هایی که احتمال ریزش در آنها وجود دارد.

کفپوش پرسلان به صورت لعاب دار یا بدون لعاب عرضه می شود. کفپوش های لعاب دار دارای روکش شیشه ای هستند که می توانند در هر رنگی ساخته شوند. کفپوش های چینی بدون لعاب دارای رنگ خاکستری طبیعی خاک رس هایی هستند که برای ساخت آنها استفاده می شود. برخی از کفپوش های کفپوش آشپزخانه چینی دارای استاندارد ضد لغزش توسط قانون آمریکایی های دارای معلولیت (ADA) هستند.

چوب سخت
آشپزخانه ای به سبک مزرعه با بارستول های بزرگ جزیره ای و چرمی
کریستینا وج

این آشپزخانه دوست داشتنی با الهام از خانه مزرعه ای با استعداد مدرن ، کفپوش چوبی سخت تیره را احاطه کرده است. کابینت های براق و سفید فضای زیادی برای ذخیره سازی فراهم می کنند و صفحات روکش مرمری با پشت کفپوش کفپوش مترو جفت می شوند. دو چراغ آویز تزیین شده برنجی نور ملایمی را در بالای جزیره بزرگ آشپزخانه با صندلی های چرمی روی صندلی ایجاد می کند

کفپوش چوبی سخت گرما و زیبایی را با هم ترکیب کرده و در زیر پا راحت است. اگر طرح کف باز دارید و می خواهید یک نوع کفپوش فراتر از آشپزخانه شما داشته باشد ، انتخاب خوبی است.

چوب سخت دوام را با نگهداری کم ترکیب می کند. بهترین کفپوش چوبی اتاق کودک سخت به طور کامل در برابر رطوبت مقاوم است.

گاهی اوقات پاشش می کند ، اما نشت باید فوراً پاک شود.

کفپوش چوبی سخت به صورت چوب جامد یا تخته های چوبی مهندسی شده تولید می شود. تخته های چوبی مهندسی شده دارای روکش بالایی از چوب واقعی با لایه ای از تخته سه لا هستند که باعث می شود تخته ها ثابت بمانند و کفپوش کمتر مستعد رطوبت و دما باشد - این یک ایده خوب برای کفپوش آشپزخانه است.

چوب پنبه
آشپزخانه با کابینت قهوه ای ، جزیره سفید و پشت سفید
یک چراغ آویز روستایی با کابینت گردویی با روکش تمیز و لوازم استیل ضد زنگ مخلوط می شود. برای ترکیبی از سبک های معاصر پشت کفپوش سفید و کفپوش چوب پنبه خاکستری لایه های خنثی را اضافه می کند.

چوب پنبه ضد آب و انعطاف پذیر است ، که آن را به یک انتخاب راحت و مقاوم در برابر رطوبت برای کف آشپزخانه تبدیل می کند. چوب پنبه در 12 "x 12" کفپوش و 1 "x 3" تخته ، هر کدام دارای الگوهای دانه ای جذاب است. چوب پنبه دارای سطح بافتی است که مقاومت لغزش را نیز نشان می دهد.

گزینه های کف آشپزخانه 02:38
با جدیدترین گزینه های کف پوش آشنا شوید ، از چوب سخت کلاسیک گرفته تا وینیل مقرون به صرفه.
چوب پنبه از پوست درختی ساخته می شود که دوباره رشد می کند ، بنابراین یک ماده پایدار است. این محصول از قبل آماده شده است ، اما برای جلوگیری از خراش و لکه باید هر 3 تا 4 سال یکبار مجدداً پلمپ شود.

مشمع کف اتاق
Armstrong_Linoleum-flooring-2-kitchen_s4x3
طراحی کف آشپزخانه مشمع کف اتاق توسط آرمسترانگ.

مشمع کف اتاق یکی دیگر از گزینه های کفپوش آشپزخانه سبز است. از پودر چوب پنبه تجدیدپذیر و تجزیه پذیر و روغن دانه کتان ساخته شده است و هیچ VOC مضر ندارد. این یک کفپوش انعطاف پذیر است که در الگوها و رنگ های مختلف وجود دارد و به خوبی در برابر رفت و آمد ایستاده است.

مقاوم در برابر رطوبت است اما کمی مستعد رنگ آمیزی است ، بنابراین مطمئن شوید که محصول خریداری شده دارای یک پوشش محافظ برای محافظت در برابر خط و خش و نشت است.

سنگ آهک
آشپزخانه مدرن با کابینت های قهوه ای شیک
بنیتا گلدبلات

کابینت گردویی گرما را به کفپوش نرم آهکی در این آشپزخانه معاصر می افزاید ، در حالی که نور طبیعی با پنجره های شفاف بالا به حداکثر می رسد. برجسته ترین فضا یک جزیره سفارشی است که برای قرار دادن نیمکت برای میز صبحانه طراحی شده است.

سنگ آهک یک سنگ طبیعی است که نمای قدیمی جهان را ارائه می دهد. این یک ماده متخلخل است که باید هنگام نصب و سپس دو بار در سال آب بندی شود.

منبع





:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , بهترین کفپوش , کفپوش مناسب , کفپوش آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: