انواع موکت مخصوص اداره
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

بهبود فناوری تنها نیاز به افزایش سطح رقابت در هر بازار دارد. چه خودرو باشد و چه وسایل الکترونیکی ، هر صنعتی بهترین استفاده را از فناوری پیشرفته برای بهترین نتایج در بازار می کند. قبل از اینکه به سراغ موکت های مو بلند برویم ، بیایید ببینیم کدام یک در نهایت بهترین نتیجه را ارائه می دهد.
بهترین چیزی که اکثر مردم در حال حاضر دوست دارند ، خرید موکت هتلی های موی بلند موجود است. هر محصول در حال حاضر گزینه های متنوعی را ارائه می دهد ، که باعث می شود کاربران بتوانند محصول را با نیازهای دقیق خود تنظیم کنند. اما آیا فکر می کنید این کار برای همه خوب است؟ قطعا نه.
با در دسترس بودن طیف گسترده ای از موکت های بلند مو در بازار ، سردرگمی خریداران نیز افزایش یافته است. کاملا بدیهی است که با تعداد گزینه های موجود در بازار اشتباه گرفته شوید. اگر آمادگی ارتقاء موکت های بلند خود را دارید اما اطلاعاتی در جایی از دست داده اید ، این مقاله راهنمای خرید فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد.
امکانات
ایده آل به عنوان موکت یا در صندلی مورد علاقه خود پیچیده شده است.
موکت های کف با کیفیت بالا ، همچنین برای دکوراسیون منزل مناسب است.
مراقبت آسان: این پتو نرم در 30 درجه سانتی گراد قابل شستشو و خشک شدن (سفید کردن 1 جداگانه) با ضد پرز ، نرم و ابدی نرم می ماند
مواد: مواد: قسمت فوقانی -> 100٪ پلی استر ، موهای بلند خز مصنوعی ، قسمت پایین -> 100٪ پلی استر ، تقلید از پوست گوسفند. همچنین به عنوان مبل موکت یا لحاف ایده آل است
مناسب برای استفاده در اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، مبل ، کف و یا اتاق کودکان.
موکت بلند پشمالو ، الگوی الماسی به سبک اسکاندیناوی اتاق نشیمن نرم ، سایز: 140x200 سانتی متر ، رنگ: کرم
موکت بلند پشمالو ، الگوی الماسی به سبک اسکاندیناوی اتاق نشیمن نرم ، سایز: 140x200 سانتی متر ، رنگ: کرم

 Amazon.co.uk
امکانات
موکت شیک به لطف نقش لوزی خود در رنگ های خاکستری و بژ فتح می کند و با طراحی فعلی خود جلوه ای فوق العاده به اتاق شما می بخشد
این ماده از 100٪ پلی پروپیلن ساخته شده و شمع آن 40 میلی متر طول دارد و وزن آن 1930 گرم در متر مربع است. عدم وجود مواد مضر مطابق استاندارد 100 با استاندارد OEKO-TEX تأیید شده است ، مراقبت از آن آسان است و برای گرمایش از کف مناسب است
این موکت های مدرن چه در اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، رختکن ، راهرو یا اتاق ناهارخوری ، همیشه لمس فراموش نشدنی را به هر اتاق اضافه می کنند
ما موکت رویاهای شما را به درگاه شما می آوریم. موکت شما در شرایط عالی ، رول شده و بسته بندی شده می رسد. بسته را باز کنید ، باز کنید و بروید.
شادی شما چیزی است که ما را بیشتر نگران می کند. اگر می خواهید نظر خود را برای ما ارسال کنید یا مشکلی داشته باشید ، منتظر پیام شما هستیم.
موکت های اتاق نشیمن بزرگ - موکت شمع بلند اتاق نشیمن اتاق غذاخوری اتاق غذاخوری قابل شستشو مهد کودک مدرن
موکت های اتاق نشیمن بزرگ - موکت شمع بلند اتاق نشیمن اتاق غذاخوری اتاق غذاخوری قابل شستشو مهد کودک مدرن

 Amazon.co.uk
امکانات
خودتو نوازش کن! - موکت کرکی آسمانی باعث می شود اتاق خواب ، اتاق کودکان ، اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن راحت تر به نظر برسند. به لطف کیفیت بالای کار ، موکت شمع بلند محکم ، از نظر ابعادی پایدار ، مقاوم در برابر لغزش ، عاری از آلودگی و بنابراین پوست لنفاوی در مهد کودک است.
هیچ مشکلی در نظافت وجود ندارد ، معمولاً جاروبرقی یا پارچه مرطوب است. قابل شستشو تا 30 درجه ، ایده آل برای مبتلایان به آلرژی. گاهی اوقات برس بزنید تا کرکی به نظر برسد.
گرمای دلپذیر: موکت گرم و نرم است. به خصوص به عنوان یک موکت پشمالو خوب است. او برای گرمایش از کف بسیار مناسب است.
خانه مدرن تر است ، این موکت بسیار شیک است. خواه به سبک اسکاندیناوی ، مدرن یا پرنعمت باشد. در همه اتاقها کاملاً مناسب است. موجود در رنگ ها: سفید ، مشکی ، بژ / کرم ، بنفش ، خاکستری ، همه جا توجه را به خود جلب می کند.
کیفیت بالا - تشک ساخته شده از الیاف پلی استر با کیفیت بالا و حرفه ای پردازش شده ، حصیر دوام دارد و با وجود استفاده زیاد ، حالت خود را حفظ می کند. به لطف الیاف مصنوعی قوی ، به عنوان موکت کرکی اتاق نشیمن یا تشک حمام نیز مناسب است.
موکت HEQUN Faux Lambskin، موکت مصنوعی، موکت پشمی Faux Fur با کیفیت عالی ug موکت موی بلند کرکی زیبا (سفید ، 50 80 80 CM)
موکت HEQUN Faux Lambskin، موکت مصنوعی، موکت پشمی Faux Fur با کیفیت عالی ug موکت موی بلند کرکی زیبا (سفید ، 50 80 80 CM)

 Amazon.co.uk
امکانات
موکت با کیفیت بالا از پوست گوسفند شما را در آغوش می گیرد. قیمت موکت اداری پوست گوسفندی ما گرما و نرمی را به هر اتاقی می بخشد.
اندازه: 50 سانتی متر در 80 سانتی متر
جنس: 80٪ اکریلیک ، 20٪ پلی استر پارچه پایه: 100٪ پلی استر
مراقبت آسان: این پتو کرکی را می توان در 30 درجه سانتیگراد شستشو داد (تنها اولین شستشو). با ضد ترمه همیشه مانتو

نرم ، نرم انرژی.
ایده هدیه: هدیه ای راحت و نرم ، هدیه را به شخص مورد علاقه یا شخص خود بسپارید - محصولات موکت روی مبل ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، ماشین ، صندلی
بهترین لامپ های خورشیدی باغ در فضای باز 2021 را بخوانید (راهنمای خرید)
موکت نرم شمع بلند با طرح هندسی در رنگهای مختلف ، اندازه: 160x220 سانتی متر ، رنگ: خاکستری
موکت نرم شمع بلند با طرح هندسی در رنگهای مختلف ، اندازه: 160x220 سانتی متر ، رنگ: خاکستری

 Amazon.co.uk
امکانات
جنس 100٪ پلی پروپیلن
ارتفاع مو +/- 30 میلی متر
وزن +/- 1800 گرم در متر مربع
STANDARD 100 توسط OEKO-TEX بدون مواد مضر
بسیار مقاوم
موکت کرکی ZXGQF برای اتاق نشیمن ، موکت کرکی موهای بلند فوق نرم با قابلیت لغزش ، برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، اتاق ناهارخوری ، موکت های سرپوش اتاق کودک (خاکستری آبی ، 120 * 160 سانتی متر)
موکت کرکی ZXGQF برای اتاق نشیمن ، موکت کرکی موهای بلند فوق نرم با قابلیت لغزش ، برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، اتاق ناهارخوری ، موکت های سرپوش اتاق کودک (خاکستری آبی ، 120 * 160 سانتی متر)

 Amazon.co.uk
امکانات
توجه: لطفاً "QHFDGQ" را برای خرید انتخاب کنید ، فروشندگان دیگر تأییدیه ما را برای فروش محصولات ما دریافت نکرده اند ، اکنون ما در درخواست تجدید نظر هستیم. اگر آن را از فروشندگان دیگر خریداری کنید Soft Touch کیفیت و ضمانت آن را تضمین نمی کند - موکت پشمی بلند یک افزودنی عالی برای کفهای برهنه سرد است ، پای خود را از کف سخت سرد دور نگه دارید. آن را در اتاق خواب یا در اتاق نشیمن قرار دهید. برای بازی کودکان و حیوانات خانگی بسیار مناسب است
مواد سازگار با محیط زیست: پشم مصنوعی فوق العاده سازگار با محیط زیست ، گنگ نیست و حساسیت ندارد. کوسن صندلی نه تنها مد را به خانه شما می افزاید ، بلکه با احساس ضخیم تر ، نرم تر و راحت تر ماساژ می دهد.
طیف گسترده ای از موارد استفاده - موکت خز مصنوعی راهی آسان برای تزئین اتاق خواب ، اتاق کودکان یا مبل است. بهترین کاربردها به عنوان یک تختخواب کامل ، موکت کنار تخت ، تشک روی زمین در اتاق نشیمن و مطالعه در اتاق مطالعه و غیره است.
تمیز کردن آسان: خاک و گرد و غبار روی سطح را می توان به راحتی پاک کرد. سعی کنید موکت را با جاروبرقی کم قدرت تمیز کنید زیرا می تواند گرد و غبار سطحی را به راحتی پاک کند. برای تمیز کردن کامل ، با یک پارچه مرطوب و صابون ملایم پاک کنید. قبل از استفاده بعدی اجازه دهید موکت شما در هوا خشک شود.


خدمات خوب: ما تلاش می کنیم تا با بالاترین کیفیت محصول و بهترین تجربه مشتری را در اختیار شما قرار دهیم ، اگر شما کاملاً راضی نیستید ، لطفاً در هر زمان با ما تماس بگیرید ، همه ایمیل ها در عرض 24 ساعت پاسخ داده می شوند.
امکانات
❤ سطح مخملی 4 سانتی متر و فوم حافظه ضخیم 1.5 سانتی متر❤: موکت های کرکی مدرن ما از الیاف مصنوعی مقاوم ساخته شده اند ، بافت آن به اندازه کافی نرم است. و موکت های ما همچنین دارای فوم حافظه ضخیم 6 "برای احساس لوکس و راحت ، مواد خزدار بسیار نرم ، گرم و زیبا ، بدون ریزش یا محو شدن ، مناسب پوست است.
if تفاوت و بسته عکس ❤ - همانطور که ما موکت های منطقه را با فشرده سازی خلاء بسته بندی می کنیم ، هنگام دریافت و انواع موکت هتلی مناسب های ناحیه ممکن است چین و چروک های جزئی ظاهر شود. نگران نباش. این پدیده طبیعی پس از فشرده سازی خلاء است. موکت منطقه را می توان بشویید و سپس به طور طبیعی خشک کنید یا فقط چند روز کاشی کاری کنید ، شکل زیبای آن قابل بازیابی است.
❤ طراحی مدرن و اندازه های مختلف مناسب برای اتاق نشیمن یا دکوراسیون اتاق خواب- اندازه موکت های منطقه 80 * 200 سانتی متر ، 120 * 200 سانتی متر ، 140 * 200 سانتی متر ، 160 * 230 سانتی متر است. موکت های چند سایز نه تنها برای اتاق خواب اصلی ، اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری شما مناسب هستند ، بلکه برای مهد کودک ، اتاق کودکان ، اتاق کودک ، مهد کودک نیز مناسب هستند. موکت ما برای کودکان و حیوانات خانگی نیز مناسب است!
Design طراحی ضد لغزش در قسمت پایین و محکم Back - موکت های کرکی ما با هزاران نقطه چسبندگی کوچک و بادوام به عقب برمی گردند که به ثابت ماندن روی کفپوش چوبی یا سایر مصالح کمک می کند و حتی برای کودکان و حیوانات خانگی نیز مقاوم هستند. به خاطر داشته باشید که قسمت زیرین موکت را خشک نگه دارید ، زیرا آب زیر موکت می تواند باعث سر خوردن شود.
❤ تمیز کردن و نگهداری آسان❤ - شما می توانید به سادگی با جارو برقی دستی جاروبرقی بکشید تا موکت را تمیز کنید ، اما نمی توانید از نوار ضربه گیر (برس گردان) بر روی خلا استفاده کنید. برای تمیز کردن کامل تر ، توصیه می کنیم با یک پارچه مرطوب و صابون ملایم تمیز کنید ، و موکت های ناحیه ما نیز قابل شستشو هستند. لطفاً توجه داشته باشید ، قبل از استفاده بعدی اجازه دهید موکت با توده بلند خود در هوا خشک شود ، برای خشک کردن از دستگاه استفاده نکنید.
SXYHKJ موکت از پوست بره ، موکت مصنوعی ، e

منبع : https://www.eluniversaldelvalle.mx/best-alfombras-pelo-largo-2021-guia-de-compra/

 





:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , قیمت موکت , موکت هتل , موکت اداره ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: