برای چمن مصنوعی بین سنگی چه کار کنیم
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

پاییز به خوبی و واقعاً اینجاست. درختان دارند برگ های خود را می ریزند و جامپرهای پشمی به جلوی کمد آورده می شوند. با آماده شدن برای شب‌های دنج و شمارش معکوس برای فصل جشن، افکار به تعمیر و نگهداری خانه می‌پردازند - بله، قبلاً به آن اشاره کرده‌ایم! اما باغ شما چطور؟

که اغلب فراموش می شود، نگهداری از باغ شما در پاییز به همان اندازه مهم است که اتاق نشیمن، سالن یا آشپزخانه را زیبا کنید. در حالی که انواع چمن مصنوعی بین سنگ به نگهداری کمی نیاز دارد، باغ شما اولین تاثیری است که برای مهمانان شما ایجاد می‌کند، بنابراین نکات مهم ما برای حفظ ظاهری بی‌نقص در اینجا آورده شده است:
سنت لوسیا چمن مصنوعی توسط گراس دایرکت

1. برگ های افتاده را بردارید
چه یک دمنده الکترونیکی برگ یا چنگک جمع آوری باغچه را انتخاب کنید، جمع آوری برگ های پاییزی فورا ظاهر باغ شما را بهبود می بخشد. همچنین مهم است که از مسدود کردن سوراخ های فیلتر در چمن مصنوعی خود اجتناب کنید.

ذرات ریز برگ ها می توانند سیستم زهکشی را مسدود کرده و پس از مدتی مشکلات شدیدتری مانند سیل و بوی نامطبوع آب راکد ایجاد کنند.

صرف 10 دقیقه برای جمع کردن چمن مصنوعی برای بالا نگه داشتن آن کافی است.

نکته: هنگام چنگ زدن چمن مصنوعی پاییزه با آدرس https://gamantj.com/autumn-artificial-grass/ خود مراقب باشید، فقط برای جمع کردن برگ ها از بالای چمن سر بخورید. هیچ فشاری وارد نکنید. اگر ترجیح می دهید، یک برس سر نرم نیز این کار را انجام می دهد.
چگونه از چمن مصنوعی خود در پاییز نگهداری کنیم؟

2. از خزه و کپک اجتناب کنید
فصل پاییز به دلیل شرایط آب و هوایی مرطوب مشهور است. ایجاد پایه ای عالی برای ایجاد خزه و کپک - به ویژه در باغ های ما. هاگ های کپک موجود در هوا می توانند به چمن مصنوعی شما بچسبند و در صورت عدم درمان پخش شوند.

اگر دچار کپک یا خزه شدید، نترسید، به راحتی برطرف می شود! پست وبلاگ "چگونه کپک یا خزه را روی چمن مصنوعی درمان کنیم" ما را بررسی کنید.

اطمینان از اینکه سیستم زهکشی شما به درستی کار می کند و اجتناب از تجمع کثیفی و زباله در وهله اول از ظاهر شدن خزه/کپک جلوگیری می کند. در حالی که یک برس معمولی در طول فصل باید مشکل را از بین ببرد!

به طور کلی، چمن مصنوعی حداقل دو بار در سال نیاز به تمیز کردن دارد تا بهترین عملکرد را داشته باشید. این یک فرآیند سریع و آسان با پاک کننده چمن مصنوعی از پیش رقیق شده ما است که برای درمان مشکلات کپک و خزه نیز عالی است.
چگونه از چمن مصنوعی خود در پاییز نگهداری کنیم؟


3. از فراست آگاه باشید
در حالی که نمی توانیم آب و هوا را کنترل کنیم، می توانیم در مورد آن محتاط باشیم. مانند تمام سطوح، چمن مصنوعی در صورت یخ زدن ممکن است لغزنده شود. مراقبت بیشتر تا زمان یخ زدگی از هر گونه حادثه غیر ضروری جلوگیری می کند. اگر به دسترسی منظم به چمن مصنوعی خود نیاز دارید، ممکن است برای ماه‌های پاییز/زمستان، سنگ‌های پله یا مسیری با قابلیت سنگ‌ریزه نصب کنید.
همانطور که فصل بیشتر و بیشتر به پاییز این ماه نزدیک شده است، ممکن است متوجه تغییرات زیادی در باغ خود شده باشید.

با کوتاه‌تر شدن روزها و سردتر شدن هر روز صبح، هوای پاییزی اغلب باغ‌هایی را که به‌خوبی نگهداری می‌شوند، نابود می‌کند.

برای کسانی که چمن مصنوعی دارند، از نگهداری کم آن در تمام طول سال بهره مند می شوند، به این معنی که هر کاری که آب و هوا تصمیم بگیرد در پاییز امسال انجام دهد، چمن شما محافظت می شود.

در حالی که نگهداری چمن مصنوعی بسیار کم است، هنوز کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که چمن مصنوعی ارزان قیمت شما در این فصل به بهترین شکل خود باقی می ماند.

3 روش رایجی که پاییز می تواند بر چمن مصنوعی شما تأثیر بگذارد و نکاتی در مورد اینکه چگونه می توانید از خراب شدن آن جلوگیری کنید را بخوانید.

1. خزه و علف های هرز
پاییز به ناچار به این معنی است که باغ شما نسبت به ریزش برگ‌هایی که می‌توانند روی سطح جمع شوند بسیار حساس‌تر خواهد بود.

چمن را با استفاده از یک برس یا چنگک معمولی برای جدا کردن برگ ها قبل از پوسیدگی در شرایط خوب نگه دارید و شرایط ایده آلی را برای رشد علف های هرز یا خزه ایجاد کنید.

2. تجمع آب
تجمع برگ‌ها و زباله‌ها در طول پاییز نیز می‌تواند بر زهکشی چمن مصنوعی شما تأثیر بگذارد و آب را روی سطح جمع کند. بنابراین ضروری است که آنها به طور منظم با چنگ زدن یا دمیدن برگ حذف شوند.

3. فراست
یخبندان های پاییزی ناگهانی در بریتانیا غیر معمول نیست. اگر چمن AGD ذوب شود نباید در اثر یخ زدگی شدید آسیب ببیند، اما اگر می‌خواهید به باغی عاری از یخبندان برسید، به جای دستان خود از یک بیل برفی پلاستیکی استفاده کنید زیرا این کار می‌تواند باعث ایجاد اثر "پارگی" روی الیاف شود. .

اگر از این قوانین ساده پیروی کنید، مراقبت از پاییز نیازی به یک کار طاقت فرسا نیست. با تعمیر و نگهداری تقریباً صفر، چمن مصنوعی به شما این امکان را می دهد که از این فصل ترد و رنگارنگ لذت ببرید - فقط مراقب تعداد برگ هایی باشید که روی چمن خود می ریزند، و باید در تمام پاییز تازه و تمیز به نظر برسد!

منابع : grass-direct و artificialgrass-direct





:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , چمن مصنوعی بین سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: