انواع توری چمنی
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

دیوار سبز چیست
دیوار سبز یک ساختار گیاهی عمودی است که می تواند به دیوارهای داخلی یا خارجی متصل شود. این باغ های عمودی در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. می توانید دیوار سبز زنده یا دیوار سبز مصنوعی را انتخاب کنید. در این راهنمای نهایی خرید گرین وال مصنوعی، تفاوت‌های بین این دو و مواردی که هنگام خرید دیوار سبز بعدی باید به آن توجه کنید را بررسی خواهیم کرد.

مزایای دیوارهای سبز
دیوارهای سبز مزایای بسیار زیادی دارند، از جمله این واقعیت که آنها یک عنصر تزئینی پویا هستند. دلیلی وجود دارد که بسیاری از معماران و طراحان از آنها در طراحی های خود استفاده می کنند!

دیوارهای سبز برای سلامتی شما نیز مفید هستند: ثابت شده است که نگاه مکرر به گیاهان باعث کاهش فشار روی چشم های بیش از حد خسته می شود و حتی می تواند فشار خون شما را کاهش داده و احساس اضطراب را کاهش دهد. دیوارهای سبز بیرونی همچنین دارای مزیت افزوده کمک به عایق کاری ساختمان با ایجاد سایه هستند و دیوارهای سبز داخلی در جذب صدا عالی هستند.

دیوار سبز زنده VS. دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی فضای باز توسط گیاهان طراح
اگر می خواهید یک دیوار سبز نصب کنید دو گزینه وجود دارد - دیوارهای سبز زنده یا دیوارهای سبز مصنوعی. دیوارهای سبز زنده از گیاهان زنده همراه با محیط رشد ساخته شده اند، در حالی که دیوارهای سبز مصنوعی از گیاهان مصنوعی ساخته شده اند. در حالی که هر دو نوع دیوار از نظر زیبایی شناسی به یک اندازه خیره کننده هستند، تفاوت های کلیدی بین این دو وجود دارد.

نگهداری دیوارهای سبز زنده معمولاً در مقایسه با دیوارهای سبز مصنوعی کمی دشوارتر است، زیرا به آبیاری مکرر و علف های هرز نیاز دارند. همچنین عناصر بسیار بیشتری برای نگهداری در یک دیوار سبز زنده وجود دارد - در واقع یک سیستم کامل. جدا از گیاهان، یک دیوار سبز زنده همچنین از خاک، سیستم آبیاری و زهکشی تشکیل شده است که همگی به نگهداری مکرر نیاز دارند.

دیوارهای سبز مصنوعی صرفاً از گیاهان مصنوعی تشکیل شده است که برای امرار معاش نیازی به آبیاری ندارند یا نیاز به نگهداری زیادی دارند (فقط گاهی اوقات پاک کردن و گردگیری لازم است) که باعث صرفه جویی در زمان، آب و انرژی می شود. این نیز آن را کاملا مقرون به صرفه می کند!

راه دیگری که فنس چمنی و کاربردهای آن متفاوت هستند این است که مقرون به صرفه هستند و در این است که چگونه برای مدت طولانی به طرز شگفت انگیزی سبز می مانند. علف‌های هرز، عفونت و موجودات کوچک می‌توانند تأثیر منفی بر دیوار سبز زنده بگذارند - یا حتی از بین ببرند، در حالی که دیوارهای سبز مصنوعی از این مشکلات مصون هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی برای فضاهایی با نور کم نیز عالی هستند، جایی که گیاهان زنده برای زنده ماندن در آن تلاش می کنند. اگر مناطقی از خانه شما نیاز به فضای سبز دارد اما برای گیاهان زنده مناسب نیست، پس دیوارهای سبز مصنوعی فوق العاده هستند. راه حل.

یکی دیگر از مزایای دیوارهای سبز مصنوعی این است که به راحتی نصب می شوند و حتی جابجا می شوند و تأثیر منفی بر دیوارهایی که روی آن نصب می شوند ندارند. با این حال، نشان داده شده است که دیوارهای سبز زنده باعث آسیب ساختاری، از جمله ترک‌های ناشی از آسیب ریشه و رطوبت مزمن ناشی از حفظ رطوبت می‌شوند.

انتخاب دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی فضای باز در هنگام غروب
دیوارهای سبز مصنوعی در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. در Designer Plants، گیاهان مصنوعی ما در پانل‌های مجزا عرضه می‌شوند که مطمئناً می‌توانید آن‌ها را با هم ترکیب کنید و ظاهر منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنید. ما همچنین می توانیم به طراحی یک دیوار سبز مصنوعی سفارشی برای شما کمک کنیم!

شاید شما به دنبال ظاهر سنتی تر پانل های پرچین، و برگ های پیچک یا ظاهر شیرین گل ها باشید. یا شاید بخواهید چیزها را با ظاهر عجیب‌تر سرخس‌های جنگلی و گیاهان گرمسیری تند کنید. همچنین طیف گسترده ای از گیاهان رنگارنگ فردی وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید. یا ترکیبی از همه آنها بیشتر به شما می آید؟ گزینه ها بی پایان هستند!

انتخاب نوع مناسب دیوار سبز مصنوعی نیاز به تامل زیادی دارد. مثلاً داخل خانه خواهد بود یا بیرون؟ اگر قصد دارید دیوار سبز مصنوعی خود را بیرون نصب کنید، باید مطمئن شوید که گیاهان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی در فضای باز
اگر دیوار سبز مصنوعی شما در داخل خانه نصب می شود، باید الزامات ساختمان را در نظر بگیرید (برخی ساختمان های تجاری به دیوارهای سبز آزمایش شده آتش نیاز دارند). فقط برای اینکه بدانید، تمام دیوار سبز مصنوعی یا گرینوال چیست ما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و ما همچنین مجموعه ای لوکس از دیوارهای سبز را داریم که دارای گواهینامه ایمن در برابر آتش هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید چیزی را پیدا می کنید که مطابق با نیازهای شما باشد.

همچنین مهم است که عملکرد دیوار سبز مصنوعی خود را در نظر بگیرید. در حالی که برخی از مشتریان ما دیوارهای سبز مصنوعی را به دلیل ارزش زیبایی شناختی خود می خواهند، تعداد زیادی از مشتریان برای حل نوعی از مشکلات فضای خود به دیوارهای سبز مصنوعی نیاز دارند. گاهی اوقات مخفی کردن یک دیوار قدیمی و حصار فرسوده است. گاهی اوقات برای پنهان کردن ساختارهای ضروری، اما اغلب نه چندان خوشایند، مانند سیستم های آب گرم است. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ دو دیوار سبزی شبیه هم نیستند - دیوارهای سبز مختلف می توانند به طرق مختلف فضا را تکمیل کنند.

یک راه عالی برای شروع سفر خود در انتخاب دیوار سبز مناسب برای شما این است که به دنبال الهام بخش باشید

پنت هاوس با دیوار سبز مصنوعی سفارشی توسط Designer Plants
این نصب پنت‌هاوس خیره‌کننده بخشی از یک طرح مختصر بود که «به بهترین پول می‌توان خرید» را در بازسازی پنت‌هاوس چند میلیون دلاری نیاز داشت. از همان ابتدا این دیوار سبز در مورد بازتاب شخصیت مالکان بود. پس از کار دقیق با صاحبان، طیف وسیعی از گیاهان رنگی دیگر انتخاب شدند تا دیوار سبز را "پاپ" کنند و حس واقعی طبیعت را در داخل خانه به ارمغان بیاورند. در توسعه دیوار سبز شما، ما می توانیم چیزی را که واقعاً با نیازهای شما مطابقت دارد، توصیه و توسعه دهیم.

اکنون که ایده ای به دست آورده اید که کدام خرید فنس چمنی با نیازهای شما مطابقت دارد، باید به هزینه آن توجه کنید. پانل های دیوار سبز مصنوعی در وب سایت ما مربع های 90 یا 100 سانتی متری هستند و می توانند از 80 تا 600 دلار برای هر پانل متغیر باشند. تفاوت قیمت معمولاً به دلیل عواملی مانند تراکم بوته، اندازه برگ، نوع شاخ و برگ و تنوع گیاهان در هر پانل است.

آیا اکنون آماده خرید دیوار سبز مصنوعی خود هستید؟ شما می توانید دیوار سبز مصنوعی خود را از فروشندگان مختلف از جمله گیاهان طراح خریداری کنید. مراقب گیاهان سبز مصنوعی با کیفیت پایین‌تر باشید که تغییر رنگ، محو یا ترک می‌خورند. اینها اغلب در سخت افزارهای بزرگ یا خرده فروشی ها و حتی آنلاین فروخته می شوند. دیزاینر پلنتز 5 سال تضمین می کند که دیوار شما پژمرده یا ترک نخورد. ما این را همانطور که خودمان، با هزاران مشتری و در آزمایش های علمی مستقل آزمایش کرده ایم، می دانیم. هر بار که گیاهان طراح را خریداری می کنید، بالاترین کیفیت را دریافت می کنید. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

نصب دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی را می توان بر روی سطوح مختلف از جمله گچ تخته، الوار، سنگ، آجر و بتن نصب کرد. بهترین راه برای نصب دیوار سبز مصنوعی به محل نصب آن بستگی دارد.

برای نصب دیوار سبز مصنوعی خود بر روی دیوار خشک، چوب، آجر یا سیمانی به چکش، میخ و مته نیاز دارید. اگر دیوار سبز خود را روی حصار یا مش نصب می کنید، فقط به زیپ بند نیاز دارید.

لوازم مورد نیاز را ندارید؟ نگران نباشید، شما می توانید هر آنچه را که برای نصب دیوار سبز مصنوعی خود نیاز دارید، در اینجا در Designer Plants پیدا کنید!

افسانه ها و باورهای غلط رایج در مورد دیوارهای سبز مصنوعی
افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی ممکن است کپک بزنند.

واقعیت: دیوارهای سبز مصنوعی ما در واقع در برابر قالب مقاوم هستند!

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی بسیار گرد و غبار می شوند.

واقعیت: همه وسایل خانه گرد و غبار می شوند! دیوارهای سبز مصنوعی را می توان به همان روشی که بقیه دکوراسیون شما گردگیری کرد، بنابراین اگر قبلاً به عنوان بخشی از کارهای روزمره خانه یا نظافت خود گردگیری می کنید، گرد و غبار جمع نمی شود.

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی مملو از لانه های عنکبوت است.

واقعیت: عنکبوت‌ها عاشق فضاهای تاریک و آرام هستند، بنابراین اگر دیوار سبز مصنوعی خود را تمیز و گردگیری کنید، آن‌ها در آنجا لانه نمی‌سازند. توجه داشته باشید که گیاهان واقعی نیز از عنکبوت ها مصون نیستند. توصیه می کنیم برای راحتی کل خانه خود کنترل آفات را به خوبی حفظ کنید.

افسانه: دیوارهای سبز مصنوعی دوستدار محیط زیست نیستند.

واقعیت: حقیقت این است که تمام دیوارهای سبز ما با مواد 100٪ کاملاً قابل بازیافت ساخته شده اند. گیاهان ما همچنین مطابق با ROHS و غیر سمی هستند. فراموش نکنید، دیوارهای سبز مصنوعی نیازی به آبیاری ندارند، بنابراین نیاز به مصرف آب در خانه شما را کاهش می دهند. این برای محیط زیست، به ویژه مناطق مستعد خشکسالی عالی است.

 

افسانه: پرچین های مصنوعی را می توان در هر جایی خریداری کرد.

واقعیت: در حالی که ممکن است مکان های زیادی وجود داشته باشد که دارای قطعات کوچک کاشی های پرچین جعلی باشد. پرچین‌های تقلبی با کیفیت بالا و واقعی به سختی پیدا می‌شوند - برای مثال بسیاری از پرچین‌های تقلبی 2 دلاری در فروشگاه‌ها در عرض چند ماه از بین می‌روند و مواد شیمیایی سمی «بدون گاز». همین را می توان در مورد دیوارهای سبز تقلبی نیز گفت.

منبع: https://designerplants.com.au/blog/ultimate-guide-artificial-green-walls/





:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: فنس چمنی , دیوار سبز مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , گرین وال مصنوعی , چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: