نوشته شده توسط : حمید بهبودی

موکت به مدت طولانی به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ مادی بسیاری از مردمان و کشورها تبدیل شده است و به طور سنتی نماد ثروت و آسایش است. علاوه بر ایجاد راحتی، تصویر و آرامش، عملکردهای "تاریخی" آن با یک مورد جدید تکمیل شده است - به بخش مهمی از طراحی اتاق تبدیل شده است. موکت نیز به عنصری جدایی ناپذیر از فضای داخلی بیشتر هتل ها تبدیل شده است، اما اگر الزامات موکت خانگی بیشتر جنبه زیبایی و طراحی داشته باشد، تعدادی از "وظایف و الزامات" بر موکت هتل افتاده است.

امنیت و فناوری

انتخاب بهترین گزینه خرید موکت هتلی آسان نیست. بار در طبقات محل بسیار زیاد است، و در عین حال، پوشش باید با وضعیت، تصویر و کلاس هتل مطابقت داشته باشد، الزامات بسیاری از پارامترهای فنی و زیبایی شناختی را برآورده کند. مانند هتل‌ها، موکت‌ها بسته به تکنولوژی تولید و ترکیب شمع به دسته‌هایی تقسیم می‌شوند و همچنین در سیستم طبقه‌بندی توسعه‌یافته برای پوشش‌های کف در روسیه در مقیاس نقطه‌ای ارزیابی می‌شوند. ایمنی در برابر آتش برای موکت یک شاخص بسیار مهم است، بنابراین تمام پوشش های مورد استفاده در هتل ها با توجه به ظرفیت اتاق و تعداد طبقات ساختمان باید با کلاس ایمنی آتش نشانی مورد نیاز مطابقت داشته باشد.

موکت ها با استفاده از فناوری های مختلفی بر اساس الیاف مختلف تولید می شوند. پایه ای که روی حلقه پوشش آینده تشکیل می شود می تواند از جوت طبیعی یا مصنوعی، لاستیک فوم، لاتکس مقاوم در برابر رطوبت یا نمد ساخته شود و نکات مهم تهیه موکت های هتلی این به شما امکان می دهد تقریباً بر روی هر سطحی، از کف بتن گرفته تا گرمایش از کف، موکت بچینید. پرز تعبیه شده در پایه موکت از الیاف پشمی یا مصنوعی (پلی آمید، پلی پروپیلن، پلی استر، نایلون) و همچنین ترکیب آنها ساخته شده است. تراکم پرز یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که کیفیت موکت را تعیین می کند، یعنی حداکثر مقاومت در برابر سایش آن. تعداد دوخت ها در طول و همچنین ضخامت نخ، تراکم موکت را تعیین می کند، این شاخص بر حسب گرم بر متر مربع اندازه گیری می شود.

با توجه به روش تولید، موکت های بافته و نبافته از هم متمایز می شوند. موکت بافته شده با دست یا بر روی ماشین های مخصوص ساخته می شود، پشم بیشتر به عنوان نخ استفاده می شود تا نخ های مصنوعی. موکت بافته شده بسیار بادوام است و امکانات تقریباً نامحدودی در هنگام ایجاد نقش دارد.

موکت های نبافته دو نوع هستند: سوزنی و پرزدار (سوزن کوب). با روش تولید تافتی، دستگاه نخ کشیده شده از طریق هر سوزن را وارد تار می کند و حلقه هایی با ارتفاع های مختلف را تشکیل می دهد. از داخل، پایه با عملیات حرارتی ثابت می شود. برای استحکام بیشتر، یک پایه لاستیکی فوم پشتیبانی اضافی وصل شده است.

در مورد منشا الیاف، مزایای شمع طبیعی ایمنی محیطی، عایق حرارتی خوب، جذب صدا، خاصیت ارتجاعی عالی، اشتعال پذیری کم و سهولت تمیز کردن است. اما در عین حال هزینه بالایی دارد، حساس به شب پره، کپک است و همچنین به راحتی آب را جذب و در خود نگه می دارد. انواع آنالوگ های مصنوعی ارزان تر هستند، مقاومت به سایش بالایی دارند، در برابر محو شدن مقاوم هستند، اما دارای معایب مختلفی هستند. در بین پوشش های مصنوعی، پلی استر و پلی آمید رایج ترین هستند، اما اغلب مواد مصنوعی به نسبت های مختلف با پشم مخلوط می شوند و حداکثر ترکیب کیفیت مفید مواد را به دست می آورند.
حرفه ای ها چه می گویند

از جمله الزامات اصلی برای موکت در هتل می توان به مقاومت در برابر سایش، ایمنی در برابر آتش، عایق صدا، دوام و خواص الکترواستاتیکی اشاره کرد. واحد نگهداری هتل مسئولیت وضعیت موکت و موکت و همچنین مراقبت از آنها را بر عهده دارد، این کارکنان آنها هستند که بر نظافت نظارت دارند و مسئولیت خرید به موقع موکت های نو را بر عهده دارند. برای به دست آوردن کامل ترین تصویر از موکت در هتل ها، برای درک جزئیات و ظرافت ها، به روسای خدمات خانه داری هتل های معروف مسکو تاتیانا یودینا (Marriott Moscow Royal Aurora)، ناتالیا آسیوا (Holiday Inn Moscow Suschevsky) مراجعه کردیم. ، و همچنین به ناتالیا اگورووا، معاون مجتمع هتل های توریستی Izmailovo (گاما، دلتا).

اول از همه، الزامات کیفیت موکت در استانداردهای "برند" هتل ها تجویز شده است، این استانداردها برای هتل های زنجیره ای تقریباً یکسان است و ممکن است بسته به کلاس و رتبه ستاره آنها متفاوت باشد. ترکیب استاندارد موکت برای هتل های پنج ستاره ماریوت 80-90% پشم و 10-20% نایلون است. و در مجموعه هتل Izmailovo، با وجود اینکه هتل گاما 3 * و هتل دلتا 4 * است، لازمه ترکیب موکت ها یکسان است: 80٪ پشم، 20٪ پلی آمید.

استانداردها نه تنها در مورد ترکیب پوشش اعمال می شود، به عنوان مثال، تشک های خوش آمد گویی در ورودی اصلی هتل های هالیدی این باید دارای اندازه کاملاً مشخص، با ارتفاع شمع معین و تراکم آن در هر متر مربع باشد. 

ناتالیا آسیوا خاطرنشان می‌کند: «این موکت‌ها باید دو رنگ باشند: سبز با زمینه رنگی و طرحی که در استاندارد تأیید شده است».

اگر در مورد تراکم شمع و ارتفاع آن صحبت کنیم، شاخص های بهینه برای موکت های واقع در مکان هایی با ترافیک زیاد تراکم بیش از 1300 گرم در متر مربع و ارتفاع شمع کمتر از 9 میلی متر است. برای استوک اتاق، جایی که نفوذپذیری کمتر است، تراکم موکت ممکن است کمتر باشد - از 1000 تا 1300 گرم در متر مربع.

تقریباً همیشه در هتل های طبقه بالای قیمت موکت های ارزان تهران از شمع برش یا لوپ کات استفاده می شود. این اوست که تجمل و راحتی بصری را به اتاق می بخشد، اما شمع تقسیم شده دارای معایبی است. این "اثر حضور" است، زمانی که آثاری بر روی شمع حتی از برس جاروبرقی باقی می ماند. بنابراین، در بسیاری از هتل ها، یک فرمول آزمایش شده با زمان کار می کند: "حلقه در راهروها است، مخمل در اتاق ها است." عبور و مرور در راهروها بالاتر است و روسازی در معرض بارهای زیاد و تمیز کاری سخت روزانه قرار می گیرد. لولای مقاوم در برابر سایش، کم و محکم برای راهروها مناسب است، همچنین حرکت عادی تجهیزات را روی چرخ ها (تجهیزات تمیز کردن، مبلمان، چمدان، گاری های خدمتکار و غیره) تسهیل می کند. عملاً هیچ اثر سایه‌داری روی حلقه وجود ندارد (به دلیل شکست نور در امتداد شمع، "سایه‌ای شبیه به یک نقطه مرطوب ظاهر می‌شود)، که اغلب می‌توان آن را روی یک شمع برش بلند، گاهی اوقات روی مخمل مشاهده کرد. در اتاق ها رفت و آمد کم است اما راحتی باید در بالاترین سطح باشد. در اینجا شما به یک شمع تقسیم (مخمل) با سطح راحتی بالا نیاز دارید. راه رفتن روی سطح با کفش و بدون کفش برای مهمان باید خوشایند باشد (شکل حلقه برای راه رفتن با پای برهنه روی آن به اندازه کافی سخت است).

در هتل های 3* معمولاً از موکت پرز حلقه ای استفاده می شود. بسیار کاربردی تر، تمیز کردن آسان تر و ارزان تر است. برای اینکه ظاهری طراحی‌تر و جذاب‌تر به آن بدهد، سازنده شمع حلقه را دو سطحی می‌سازد (یک حلقه بالاتر و دیگری پایین‌تر). به این ترتیب موکت حجیم می شود و این مورد توجه طراحان قرار می گیرد. برای مشاهده موکت اداری به https://gamantj.com/gaman-office-carpet/ مراجعه کنید.

در مورد وجود موکت در محوطه گروه ورودی، در اینجا نظرات کارشناسان کمی متفاوت است: تاتیانا یودینا معتقد است که موکت در منطقه پر رفت و آمد (سالن اصلی هتل، ورودی های هتل) نیازی نیست و یک کف سنگی بهتر عمل می کند. و به گفته ناتالیا آسیوا از هتل هالیدی، موکت کردن در لابی قابل قبول است، اما با این احتیاط "در قسمت ورودی اصلی با ترافیک زیاد، پوشش های مصنوعی دوام بیشتری خواهند داشت." هنگام خرید گروه ورودی، طول عمر موکت نیز در نظر گرفته می شود: پنج تا هفت سال. پس از این مدت، موکت ها ظاهر ظاهری خود را از دست می دهند و نیاز به تعویض دارند.

اگر در مورد طول عمر موکت صحبت کنیم، برای تعداد اتاق ها 10-12 سال است، در سایر مناطق هتل که بار بیشتر است، 6-8 سال است.

 

صرفاً نه در جایی که زباله نمی ریزند، بلکه جایی که تمیز می کنند

البته همه کارشناسان بر این عقیده هستند که عمر موکت مستقیماً به مراقبت از آن بستگی دارد. ناتالیا اگورووا می گوید که چگونه این مشکل در مجتمع های هتل ایزمایلوو حل شد: "در هتل ما، منطقه مسئولیت تمیز کردن و وضعیت موکت به سرویس اتاق و سرویس دهلیز اختصاص داده شده است (مناطق لابی، اولین. طبقات هتل و سایر اماکن عمومی). برنامه خاصی برای تمیز کردن خشک و مرطوب وجود دارد، در فصلی متفاوت است. اگر به دلایلی موکت آسیب دیده باشد (آسیب مکانیکی، آلودگی شدید، سوختگی)، تعویض کامل یا جزئی موکت انجام می شود.

هنگام انتخاب روکش برای اتاق های هتل، اولویت به انواع کفپوش و موکت اداری در همه جا داده می شود. اما ناتالیا آسیوا خاطرنشان می کند: "اگر در مورد تفاوت در مراقبت از موکت یا موکت صحبت کنیم ، عملاً تفاوتی برای خدمتکار وجود ندارد. پوشش ها روزانه جاروبرقی می شوند و به صورت دوره ای مرطوب تمیز می شوند. ما از مواد شیمیایی مدرن استفاده می کنیم که نه تنها پوشش را تمیز می کنند، بلکه ضد عفونی می کنند. خدمات ما تحت شعار "تمیز کنید نه جایی که زباله نمی ریزند، بلکه جایی که تمیز می کنند."

اهمیت مراقبت شایسته توسط تاتیانا یودینا نیز تاکید شده است: "همه چیز به مراقبت صحیح از موکت بستگی دارد، هر چه مراقبت از موکت صحیح تر باشد، ماندگاری بیشتری دارد. سالن های ضیافت و رستوران های ما پس از 12 سال استفاده موکت شده اند. رعایت توصیه‌های حرفه‌ای برای مراقبت از موکت بسیار مهم است، زیرا استفاده نادرست از مواد شوینده یا روش‌های تمیز کردن می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به موکت گران‌قیمت وارد کند.

شایان ذکر است که مشکل آلرژی در میان مهمانان به موکت، عمدتاً به دلیل ترکیب و مراقبت مناسب از موکت، عملاً وجود ندارد. این کار با استفاده از تجهیزات حرفه ای و با روش های مختلف بسته به درجه و ماهیت آلودگی انجام می شود. تاتیانا یودینا می گوید: مواد شیمیایی حرفه ای برای شامپو کردن و تمیز کردن کف خشک موکت ها استفاده می شود. - موکت پشمی طبیعی حساسیت زا نیست، علاوه بر این، نخ پشم با ترکیبات مخصوص ضد شب پره، کثیفی و ضد حساسیت از قبل تصفیه می شود

https://5stars-mag.ru/journal_article/328.html



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , موکت هتلی , موکت اداری , خرید موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

بهبود فناوری تنها نیاز به افزایش سطح رقابت در هر بازار دارد. چه خودرو باشد و چه وسایل الکترونیکی ، هر صنعتی بهترین استفاده را از فناوری پیشرفته برای بهترین نتایج در بازار می کند. قبل از اینکه به سراغ موکت های مو بلند برویم ، بیایید ببینیم کدام یک در نهایت بهترین نتیجه را ارائه می دهد.
بهترین چیزی که اکثر مردم در حال حاضر دوست دارند ، خرید موکت هتلی های موی بلند موجود است. هر محصول در حال حاضر گزینه های متنوعی را ارائه می دهد ، که باعث می شود کاربران بتوانند محصول را با نیازهای دقیق خود تنظیم کنند. اما آیا فکر می کنید این کار برای همه خوب است؟ قطعا نه.
با در دسترس بودن طیف گسترده ای از موکت های بلند مو در بازار ، سردرگمی خریداران نیز افزایش یافته است. کاملا بدیهی است که با تعداد گزینه های موجود در بازار اشتباه گرفته شوید. اگر آمادگی ارتقاء موکت های بلند خود را دارید اما اطلاعاتی در جایی از دست داده اید ، این مقاله راهنمای خرید فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد.
امکانات
ایده آل به عنوان موکت یا در صندلی مورد علاقه خود پیچیده شده است.
موکت های کف با کیفیت بالا ، همچنین برای دکوراسیون منزل مناسب است.
مراقبت آسان: این پتو نرم در 30 درجه سانتی گراد قابل شستشو و خشک شدن (سفید کردن 1 جداگانه) با ضد پرز ، نرم و ابدی نرم می ماند
مواد: مواد: قسمت فوقانی -> 100٪ پلی استر ، موهای بلند خز مصنوعی ، قسمت پایین -> 100٪ پلی استر ، تقلید از پوست گوسفند. همچنین به عنوان مبل موکت یا لحاف ایده آل است
مناسب برای استفاده در اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، مبل ، کف و یا اتاق کودکان.
موکت بلند پشمالو ، الگوی الماسی به سبک اسکاندیناوی اتاق نشیمن نرم ، سایز: 140x200 سانتی متر ، رنگ: کرم
موکت بلند پشمالو ، الگوی الماسی به سبک اسکاندیناوی اتاق نشیمن نرم ، سایز: 140x200 سانتی متر ، رنگ: کرم

 Amazon.co.uk
امکانات
موکت شیک به لطف نقش لوزی خود در رنگ های خاکستری و بژ فتح می کند و با طراحی فعلی خود جلوه ای فوق العاده به اتاق شما می بخشد
این ماده از 100٪ پلی پروپیلن ساخته شده و شمع آن 40 میلی متر طول دارد و وزن آن 1930 گرم در متر مربع است. عدم وجود مواد مضر مطابق استاندارد 100 با استاندارد OEKO-TEX تأیید شده است ، مراقبت از آن آسان است و برای گرمایش از کف مناسب است
این موکت های مدرن چه در اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، رختکن ، راهرو یا اتاق ناهارخوری ، همیشه لمس فراموش نشدنی را به هر اتاق اضافه می کنند
ما موکت رویاهای شما را به درگاه شما می آوریم. موکت شما در شرایط عالی ، رول شده و بسته بندی شده می رسد. بسته را باز کنید ، باز کنید و بروید.
شادی شما چیزی است که ما را بیشتر نگران می کند. اگر می خواهید نظر خود را برای ما ارسال کنید یا مشکلی داشته باشید ، منتظر پیام شما هستیم.
موکت های اتاق نشیمن بزرگ - موکت شمع بلند اتاق نشیمن اتاق غذاخوری اتاق غذاخوری قابل شستشو مهد کودک مدرن
موکت های اتاق نشیمن بزرگ - موکت شمع بلند اتاق نشیمن اتاق غذاخوری اتاق غذاخوری قابل شستشو مهد کودک مدرن

 Amazon.co.uk
امکانات
خودتو نوازش کن! - موکت کرکی آسمانی باعث می شود اتاق خواب ، اتاق کودکان ، اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن راحت تر به نظر برسند. به لطف کیفیت بالای کار ، موکت شمع بلند محکم ، از نظر ابعادی پایدار ، مقاوم در برابر لغزش ، عاری از آلودگی و بنابراین پوست لنفاوی در مهد کودک است.
هیچ مشکلی در نظافت وجود ندارد ، معمولاً جاروبرقی یا پارچه مرطوب است. قابل شستشو تا 30 درجه ، ایده آل برای مبتلایان به آلرژی. گاهی اوقات برس بزنید تا کرکی به نظر برسد.
گرمای دلپذیر: موکت گرم و نرم است. به خصوص به عنوان یک موکت پشمالو خوب است. او برای گرمایش از کف بسیار مناسب است.
خانه مدرن تر است ، این موکت بسیار شیک است. خواه به سبک اسکاندیناوی ، مدرن یا پرنعمت باشد. در همه اتاقها کاملاً مناسب است. موجود در رنگ ها: سفید ، مشکی ، بژ / کرم ، بنفش ، خاکستری ، همه جا توجه را به خود جلب می کند.
کیفیت بالا - تشک ساخته شده از الیاف پلی استر با کیفیت بالا و حرفه ای پردازش شده ، حصیر دوام دارد و با وجود استفاده زیاد ، حالت خود را حفظ می کند. به لطف الیاف مصنوعی قوی ، به عنوان موکت کرکی اتاق نشیمن یا تشک حمام نیز مناسب است.
موکت HEQUN Faux Lambskin، موکت مصنوعی، موکت پشمی Faux Fur با کیفیت عالی ug موکت موی بلند کرکی زیبا (سفید ، 50 80 80 CM)
موکت HEQUN Faux Lambskin، موکت مصنوعی، موکت پشمی Faux Fur با کیفیت عالی ug موکت موی بلند کرکی زیبا (سفید ، 50 80 80 CM)

 Amazon.co.uk
امکانات
موکت با کیفیت بالا از پوست گوسفند شما را در آغوش می گیرد. قیمت موکت اداری پوست گوسفندی ما گرما و نرمی را به هر اتاقی می بخشد.
اندازه: 50 سانتی متر در 80 سانتی متر
جنس: 80٪ اکریلیک ، 20٪ پلی استر پارچه پایه: 100٪ پلی استر
مراقبت آسان: این پتو کرکی را می توان در 30 درجه سانتیگراد شستشو داد (تنها اولین شستشو). با ضد ترمه همیشه مانتو

نرم ، نرم انرژی.
ایده هدیه: هدیه ای راحت و نرم ، هدیه را به شخص مورد علاقه یا شخص خود بسپارید - محصولات موکت روی مبل ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، ماشین ، صندلی
بهترین لامپ های خورشیدی باغ در فضای باز 2021 را بخوانید (راهنمای خرید)
موکت نرم شمع بلند با طرح هندسی در رنگهای مختلف ، اندازه: 160x220 سانتی متر ، رنگ: خاکستری
موکت نرم شمع بلند با طرح هندسی در رنگهای مختلف ، اندازه: 160x220 سانتی متر ، رنگ: خاکستری

 Amazon.co.uk
امکانات
جنس 100٪ پلی پروپیلن
ارتفاع مو +/- 30 میلی متر
وزن +/- 1800 گرم در متر مربع
STANDARD 100 توسط OEKO-TEX بدون مواد مضر
بسیار مقاوم
موکت کرکی ZXGQF برای اتاق نشیمن ، موکت کرکی موهای بلند فوق نرم با قابلیت لغزش ، برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، اتاق ناهارخوری ، موکت های سرپوش اتاق کودک (خاکستری آبی ، 120 * 160 سانتی متر)
موکت کرکی ZXGQF برای اتاق نشیمن ، موکت کرکی موهای بلند فوق نرم با قابلیت لغزش ، برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، اتاق ناهارخوری ، موکت های سرپوش اتاق کودک (خاکستری آبی ، 120 * 160 سانتی متر)

 Amazon.co.uk
امکانات
توجه: لطفاً "QHFDGQ" را برای خرید انتخاب کنید ، فروشندگان دیگر تأییدیه ما را برای فروش محصولات ما دریافت نکرده اند ، اکنون ما در درخواست تجدید نظر هستیم. اگر آن را از فروشندگان دیگر خریداری کنید Soft Touch کیفیت و ضمانت آن را تضمین نمی کند - موکت پشمی بلند یک افزودنی عالی برای کفهای برهنه سرد است ، پای خود را از کف سخت سرد دور نگه دارید. آن را در اتاق خواب یا در اتاق نشیمن قرار دهید. برای بازی کودکان و حیوانات خانگی بسیار مناسب است
مواد سازگار با محیط زیست: پشم مصنوعی فوق العاده سازگار با محیط زیست ، گنگ نیست و حساسیت ندارد. کوسن صندلی نه تنها مد را به خانه شما می افزاید ، بلکه با احساس ضخیم تر ، نرم تر و راحت تر ماساژ می دهد.
طیف گسترده ای از موارد استفاده - موکت خز مصنوعی راهی آسان برای تزئین اتاق خواب ، اتاق کودکان یا مبل است. بهترین کاربردها به عنوان یک تختخواب کامل ، موکت کنار تخت ، تشک روی زمین در اتاق نشیمن و مطالعه در اتاق مطالعه و غیره است.
تمیز کردن آسان: خاک و گرد و غبار روی سطح را می توان به راحتی پاک کرد. سعی کنید موکت را با جاروبرقی کم قدرت تمیز کنید زیرا می تواند گرد و غبار سطحی را به راحتی پاک کند. برای تمیز کردن کامل ، با یک پارچه مرطوب و صابون ملایم پاک کنید. قبل از استفاده بعدی اجازه دهید موکت شما در هوا خشک شود.


خدمات خوب: ما تلاش می کنیم تا با بالاترین کیفیت محصول و بهترین تجربه مشتری را در اختیار شما قرار دهیم ، اگر شما کاملاً راضی نیستید ، لطفاً در هر زمان با ما تماس بگیرید ، همه ایمیل ها در عرض 24 ساعت پاسخ داده می شوند.
امکانات
❤ سطح مخملی 4 سانتی متر و فوم حافظه ضخیم 1.5 سانتی متر❤: موکت های کرکی مدرن ما از الیاف مصنوعی مقاوم ساخته شده اند ، بافت آن به اندازه کافی نرم است. و موکت های ما همچنین دارای فوم حافظه ضخیم 6 "برای احساس لوکس و راحت ، مواد خزدار بسیار نرم ، گرم و زیبا ، بدون ریزش یا محو شدن ، مناسب پوست است.
if تفاوت و بسته عکس ❤ - همانطور که ما موکت های منطقه را با فشرده سازی خلاء بسته بندی می کنیم ، هنگام دریافت و انواع موکت هتلی مناسب های ناحیه ممکن است چین و چروک های جزئی ظاهر شود. نگران نباش. این پدیده طبیعی پس از فشرده سازی خلاء است. موکت منطقه را می توان بشویید و سپس به طور طبیعی خشک کنید یا فقط چند روز کاشی کاری کنید ، شکل زیبای آن قابل بازیابی است.
❤ طراحی مدرن و اندازه های مختلف مناسب برای اتاق نشیمن یا دکوراسیون اتاق خواب- اندازه موکت های منطقه 80 * 200 سانتی متر ، 120 * 200 سانتی متر ، 140 * 200 سانتی متر ، 160 * 230 سانتی متر است. موکت های چند سایز نه تنها برای اتاق خواب اصلی ، اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری شما مناسب هستند ، بلکه برای مهد کودک ، اتاق کودکان ، اتاق کودک ، مهد کودک نیز مناسب هستند. موکت ما برای کودکان و حیوانات خانگی نیز مناسب است!
Design طراحی ضد لغزش در قسمت پایین و محکم Back - موکت های کرکی ما با هزاران نقطه چسبندگی کوچک و بادوام به عقب برمی گردند که به ثابت ماندن روی کفپوش چوبی یا سایر مصالح کمک می کند و حتی برای کودکان و حیوانات خانگی نیز مقاوم هستند. به خاطر داشته باشید که قسمت زیرین موکت را خشک نگه دارید ، زیرا آب زیر موکت می تواند باعث سر خوردن شود.
❤ تمیز کردن و نگهداری آسان❤ - شما می توانید به سادگی با جارو برقی دستی جاروبرقی بکشید تا موکت را تمیز کنید ، اما نمی توانید از نوار ضربه گیر (برس گردان) بر روی خلا استفاده کنید. برای تمیز کردن کامل تر ، توصیه می کنیم با یک پارچه مرطوب و صابون ملایم تمیز کنید ، و موکت های ناحیه ما نیز قابل شستشو هستند. لطفاً توجه داشته باشید ، قبل از استفاده بعدی اجازه دهید موکت با توده بلند خود در هوا خشک شود ، برای خشک کردن از دستگاه استفاده نکنید.
SXYHKJ موکت از پوست بره ، موکت مصنوعی ، e

منبع : https://www.eluniversaldelvalle.mx/best-alfombras-pelo-largo-2021-guia-de-compra/

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , قیمت موکت , موکت هتل , موکت اداره ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

تشک های ورودی داخلی و خارجی: از آن به عنوان حصیر داخلی یا حصیر ورودی بیرونی ، حیاط ، ایوان ، آستانه یا ایوان استفاده کنید. یک تخت خواب عالی برای داخل و خارج از خانه ، برای جلوگیری از ورود خاک ، گرد و غبار و گل.
کثیفی ها کثیف ، آسان برای تمیز کردن: بستر درب گرد و غبار نهایی را می گیرد ، به زور خاک را به دام می اندازد و از به پایان رسیدن آن روی زمین یا موکت جلوگیری می کند. تشک های آشپزخانه بدون لغزش قابل شستشو با دست در آب با دمای 30 درجه.
بسیار جاذب ، غیر لغزنده: دیگر گودال یا ورودی های لغزنده وجود ندارد! حصیر آشپزخانه بدون لغزش بسیار جاذب ، مواد حصیر ورودی خانه ما مانند یک اسفنج رطوبت را جذب می کند تا حتی در روزهای بارانی منطقه را تمیز و خشک نگه دارد.
روش های متنوع برای همه اهداف: از آن به عنوان یک حصیر ضد لغزش برای راهرو جلو ، به عنوان یک تشک در آشپزخانه یا به عنوان یک درب در اتاق خواب استفاده کنید. ساخته شده از الیاف پلی پروپیلن با کیفیت بالا ، خرید موکت پرز بلند درب ما از نظر موکت بادوام انتخاب شماره 1 است.
در اندازه های متعدد موجود است: اندازه تشک خود را انتخاب کنید. ما این مدل را در اندازه های 40 60 60 سانتی متر ، 60 90 90 سانتی متر ، 90 120 120 سانتی متر و 90 150 150 سانتی متر ارائه می دهیم. انتخابی مناسب برای خانه های مسکونی ، املاک تجاری و مشاغل.
موکت در فضای باز برای بالکن یا تراس در رنگ خاکستری صورتی و سبز از پارچه تخت ، اندازه: 200x280 سانتی متر ، رنگ: قهوه ای
موکت در فضای باز برای بالکن یا تراس در رنگ خاکستری صورتی و سبز از پارچه تخت ، اندازه: 200x280 سانتی متر ، رنگ: قهوه ای

 Amazon.co.uk
امکانات
رنگ های شدید و زندگی شاد را به بالکن یا تراس خود بیاورید!
این موکت های متنوع داخلی و خارجی در رنگ های متنوعی وجود دارند و در هر منطقه بیرونی جایی پیدا می کنند.
به عنوان موکت های بیرونی ، پارچه های تخت بسیار بادوام هستند ، مراقبت از آنها آسان است ، به طور طبیعی ضد آب و هوا هستند و از همه شرایط آب و هوایی - باران ، آفتاب یا حتی برف سرپیچی می کنند.
طبق دستورالعمل های استاندارد 100 توسط OEKO -TEX ، موکت ها به طور قابل ملاحظه ای عاری از مواد مضر هستند - بنابراین می توانید بدون تردید از راحتی پابرهنه استفاده کنید!
ما موکت رویاهای شما را مستقیماً به درب شما تحویل می دهیم! رول و بسته بندی شده ، موکت شما با خیال راحت به خانه شما می رسد. باز کردن - باز کردن - به پایان رسید!
موکت ورودی خانه Lipari I موکت ورودی بدون لغزش I برای موکت های داخلی I منسوج حوله چسبیده به کف I Modern چین نمی خورد (40X70 ، قهوه ای)
موکت ورودی خانه Lipari I موکت ورودی بدون لغزش I برای موکت های داخلی I منسوج حوله چسبیده به کف I Modern چین نمی خورد (40X70 ، قهوه ای)

 Amazon.co.uk
امکانات
درب ورودی LORARI COLOR BROWN COLOR طراحی شده است تا خشک شدن فوری را در حین عبور تضمین کند - به لطف سطح پلی پروپیلن ، می تواند به راحتی خاک و رطوبت زیر پا را جذب کرده و نگه دارد
غیر لغزنده: موکت ورودی داخلی-خارجی Measure Cm 40X70 Lipari دارای کف و پشتی از وینیل است ، ماده ای با چسبندگی پایدار ، ضد ضربه ، حتی در کفهای صاف چسبیده است ، این امر آن را برای محیط های پیوسته ایده آل می کند. آن را جمع نمی کند و ضد سفر است
توصیه می شود: ایده آل برای استفاده در هر محیطی ، جلوی در ورودی یا درب فرعی خانه ، در دفتر ، در نوار ، به ویژه مورد علاقه صاحبان فعالیت های تجاری که نتیجه عالی EATER و TOWEL را تضمین می کنند
تمیز کردن این درب ورودی خانه برای حفظ خشکی و تمیز نگه داشتن سطوح خاکی عالی است ، می توان آن را به راحتی جارو برقی ، مسواک زده و در دمای 30 درجه سانتی گراد شستشو داد.
در کنار مشتریان ما برای هرگونه اطلاعات یا مشاوره در مورد استفاده از محصولات ما و ویژگی های آنها که آنها را در نوع خود منحصر به فرد می کند
FAB HAB Valencia - موکت کف ، برگشت پذیر ، داخلی / خارجی ، ضد آب ، رنگ: خاکستری ، پلاستیکی ، خاکستری ، 90cm x 150cm
FAB HAB Valencia - موکت کف ، برگشت پذیر ، داخلی / خارجی ، ضد آب ، رنگ: خاکستری ، پلاستیکی ، خاکستری ، 90cm x 150cm

 Amazon.co.uk
امکانات
100٪ Premium بازیافت شده قیمت موکت هتلی پلاستیکی سازگار با محیط زیست ما برای دوام بیشتر از نی های پلاستیکی بازیافت شده محکم بافته شده اند. محکم و با دوام و در عین حال نرم و راحت زیر پا. رشته های تهدیدآمیز با مهارت و دقت در هم تنیده شده اند. رنگ ها و اندازه ها ممکن است با تصویر (های) نشان داده شده به دلیل محدودیت های تولید متفاوت باشد.
این قالیچه های چند منظوره مقاوم در برابر کپک و کپک ، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش برای جلوگیری از محو شدن و آسیب ناشی از آفتاب ، هیچ آسیبی به چمنزار یا کف شما نمی رسانند. آنها همچنین برای استفاده در محیط داخلی کاربردی هستند ، فقط باید آنها را تمیز کنید. همراه با یکسال گارانتی. مراقبت از آن آسان است

برای تمیز کردن آسان ، فقط تکان دهید یا شلنگ را جدا کنید. سازنده توصیه می کند از یک پد ضد لغزش در زیر موکت استفاده کنید (پد شامل نمی شود).
برگشت پذیر ، برای داخل / خارج از منزل موکت ما طوری ساخته شده است که در تمام طول سال در برابر عوامل خارجی مقاومت کند. آنها در فضای داخلی منزل شما به همان اندازه در خانه خواهند بود و طرح های متنوع زیادی برای انتخاب وجود دارد. این موکت ها برگشت پذیر هستند و به شما این امکان را می دهند که در عرض چند ثانیه دو ظاهر متفاوت داشته باشید.
کیسه در پارچه اکولوژیکی شامل ؛ به لطف این کیف شانه ای می توانید موکت را در هر مکانی حمل کنید. برای سفرهای ساحلی ، شبهای کمپینگ یا پیک نیک مفید است. کیف شامل موکت های گرد 120 در 180 سانتی متر ، 150 در 240 سانتی متر ، 180 در 270 سانتی متر ، 180 سانتی متر است
گواهینامه GoodWeave موکت ما توسط دستان بزرگسالان ساخته می شود ، نه کودکان ، ما با GoodWeave همکاری می کنیم تا موکت های ما بدون کار کودکان باشد
30 نوار گرم گرم سفید تست شده و واجد شرایط را بخوانید
Settoo 1 * 2M موکت در فضای باز موکت چوبی مصنوعی موکت بالکن بالکن تراس باغ Kindergartpec
Settoo 1 * 2M موکت در فضای باز موکت چوبی مصنوعی موکت بالکن بالکن تراس باغ Kindergartpec

 Amazon.co.uk
امکانات
1. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاوم در برابر آب و هوا است ، هرگز محو نمی شود ، بسیار بادوام است و مواد سازگار با محیط زیست است.
2. Kunstrasen بسیار راحت ، تنفس پذیر و بدون لغزش است و کودکان هنگام بازی روی تشک نمی لغزند.
3. شامل دو رنگ است ، برگهای مستقیم و برگهای خمیده و زنده به نظر می رسد مانند یک علف طبیعی واقعی.
4. همچنین می تواند برای تزئین باغ ، تراس ، بالکن و ... مورد استفاده قرار گیرد.
در صورت نیاز می توانید بهترین موکت فروشی غرب تهران را به قطعات کوچک برش دهید ، بنابراین می توانید منطقه خود را راحت تر زیبا کنید.
موکت درب ورودی DEXI 50 80 80 سانتی متر ، موکت در فضای باز ، نرم ، قابل شستشو در ماشین ، موکت آشپزخانه موکت ضد لغزش ضد لغزش ، آبی-مشکی
موکت ورودی DEXI 50 در 80 سانتی متر ، موکت در فضای باز ، نرم ، قابل شستشو در ماشین ، موکت آشپزخانه موکت ضد لغزش ضد لغزش ، آبی-مشکی

 Amazon.co.uk
امکانات
جذب آلودگی و رطوبت: تشک ورودی خانه ما می تواند خاک و رطوبت کفش را جذب کند ، پارچه الیافی بسیار جاذب می تواند رطوبت را مانند یک اسفنج جذب کرده و ناحیه ورودی را تمیز و خشک نگه دارد.
ضد لغزش و ایمن: کفپوش TPR با کیفیت بالا باعث می شود تا تخت در روی زمین محکم و پایدار بماند تا از سر خوردن یا افتادن تصادفی جلوگیری کرده و ایمنی و راحتی بیشتری را ایجاد کند.
چند منظوره: حصیرهای ما از طراحی رنگ دو رنگ استفاده می کنند که آن را هماهنگ و مناسب برای تزئینات مختلف شما می کند. تشک به طور گسترده ای برای درب جلو ، درب عقب ، حمام ، گاراژ ، دفتر ، آشپزخانه ، اتاق نشیمن ، اتاق خشکشویی ، هتل استفاده می شود ، مغازه و غیره
تمیز کردن و مراقبت آسان: فقط از شلنگ باغ برای شستشوی حصار درب بیرون استفاده کنید. برای تمیز کردن عمیق تر ، می توانید آن را با ماشین بشویید ، در وقت و تلاش شما صرفه جویی می شود. از سفید کننده استفاده نکنید.
رضایت 100٪: ما همیشه رضایت مشتری را اولویت اصلی خود می دانیم. اگر از محصول ما راضی نیستید ، لطفاً با ما تماس بگیرید ، ما یک راه حل رضایت بخش به شما ارائه می دهیم.
رنگ و هندسه درب بیرونی ، تختخواب ورودی خانه ، تشک های کثیف تله ، موکت ضد لغزش و قابل شستشو در فضای باز ، سرپوشیده ، آشپزخانه ، باغ ، حیاط - 60 90 90 سانتی متر ، مشکی
رنگ و هندسه درب بیرونی ، تختخواب ورودی خانه ، تشک های کثیف تله ، موکت ضد لغزش و قابل شستشو در فضای باز ، سرپوشیده ، آشپزخانه ، باغ ، حیاط - 60 90 90 سانتی متر ، مشکی

 Amazon.co.uk
امکانات
【مقاومت در برابر خاک و رطوبت
【بدون لغزش و Dicuro T پشتی مقاوم بدون لغزش TPR پشت در را محکم نگه می دارد تا خطر سر خوردن را کاهش دهد. همیشه خانواده و خود را در امان نگه دارید.
【تمیز کردن آسان】 قابل تمیز کردن با جارو برقی و همچنین قابل شستشو در ماشین ، در وقت و انرژی شما صرفه جویی می شود. هنگامی که تشک ورودی کثیف می شود ، فقط آن را تکان دهید یا ضربه بزنید تا تمیز شود.
Quality کیفیت قابل اعتماد】 سطح تمیز کردن کفش را آسان کرده و ظاهر و بافت تزئینی به آنها می بخشد ، که برای هماهنگی با سبک شما در خانه بسیار مناسب است!
【آنچه دریافت می کنید】 رضایت 100٪ و پشتیبانی مادام العمر. لطفا در صورت داشتن هر گونه سوال در هر زمان با ما تماس بگیرید.
موکت داخلی و خارجی Paco با پارچه تخت و طرح گل نخل به سبک جنگل حکاکی شده در رنگ سبز ، ابعاد: 80x150 سانتی متر
موکت داخلی و خارجی Paco با پارچه تخت و طرح گل نخل به سبک جنگل حکاکی شده در رنگ سبز ، ابعاد: 80x150 سانتی متر

 Amazon.co.uk
امکانات
جنس: 100٪ پلی پروپیلن
پارچه صاف / وزن: 1.7

امکانات
شماره یک: راه حل مطلوب بین تخت های ورودی در فضای باز و داخلی برای حفظ آلودگی و رطوبت در خارج از منزل ، آزمون ورگلیچ را پشت سر گذاشته است و در نتیجه کلاس A در میان درهای ضد گرد و خاک ایجاد شده است.
چند منظوره: تخت های داخلی و خارجی ما ، در چهار سایه و اندازه های مختلف موجود است ، به خوبی با هر ورودی خانه ، دفتر و مشاغل تجاری سازگار است.
ULTRA ABSORBENT: تشک تمیز کننده م thatثر که حداکثر 10 لیتر خاک و 6 لیتر آب را جذب می کند ، با مواد ضد ترک خوردگی و آنتی استاتیک ، به ویژه برای استفاده شدید
غیر لغزش: پایدار و چسبنده حتی در کفهای صاف ، به لطف لاستیک پشت و لبه ها ، انواع موکت های ایرانی های بیرونی و داخلی هرگونه ورود را ایمن می کند
قابل شستشو: خاک توسط حصیرهای ورودی خارج از منزل گرفته شده و به دام می افتد و ورودی را خشک و تمیز می کند. قابل شستشو در ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتی گراد (بدون چرخش)
Paco Home Rug Flat Weaving نمای بیرونی و داخلی موکت تراس تراس ظاهر طبیعی بژ ، ابعاد: 160x220 سانتی متر
Paco Home Rug Flat Weaving نمای بیرونی و داخلی موکت تراس تراس ظاهر طبیعی بژ ، ابعاد: 160x220 سانتی متر

 Amazon.co.uk
امکانات
رنگ cf. عکس / جنس 100٪ پلی پروپیلن
بافت تخت / وزن تقریبی 1400 گرم در متر مربع
درخشندگی رنگ شدید / بسیار مقاوم
کاربردی / مناسب برای کف گرم
بسیار محکم
موکت داخلی و خارجی ، برای اتاق نشیمن ، بالکن ، تراس ، تخت ، خاکستری ، اندازه: 140x200 سانتی متر
موکت داخلی و خارجی ، برای اتاق نشیمن ، بالکن ، تراس ، تخت ، خاکستری ، اندازه: 140x200 سانتی متر

 Amazon.co.uk
امکانات
جنس: 100٪ پلی پروپیلن
وزن: 1000 گرم در متر مربع / پارچه صاف
مناسب برای کف گرم
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
استاندارد OEKO-TEX 100
emmevi Doormat Natural Coconut Exterior Door Entry Retro Non-slip Carpet Mud Scraper MOD.Cocco Edge 40X80 'Edge
emmevi Doormat Natural Coconut Exterior Door Entry Retro Non-slip Carpet Mud Scraper MOD.Cocco Edge 40X80 'Edge

 Amazon.co.uk
امکانات
درب نارگیلی در الیاف طبیعی مقاوم در برابر شرایط آب و هوا و آب و هوا
2 اندازه در دسترس: 40X80cm / 50X100cm ضخامت: 2cm
بازگشت در لاستیک غیر لغزش
Paco Home Carpet Flat Weaving Outside and Inside Terraces Rugs Natural look Navy، dimension: 120x160 cm
Paco Home Carpet Flat Weaving Outside and Inside Terraces Rugs Natural look Navy، dimension: 120x160 cm

 Amazon.co.uk
امکانات
رنگ cf. عکس / جنس 100٪ پلی پروپیلن
بافت تخت / وزن تقریبی 1400 گرم در متر مربع
درخشندگی رنگ شدید / بسیار مقاوم
کاربردی / مناسب برای کف گرم
بسیار محکم
برای داخل و خارج ، برای تراس و بالکن ، ضد آب ، رنگ ثابت ، ابعاد: 200x290 سانتی متر ، رنگ: بژ
برای داخل و خارج ، برای تراس و بالکن ، ضد آب ، رنگ ثابت ، ابعاد: 200x290 سانتی متر ، رنگ: بژ

 Amazon.co.uk
امکانات


جنس: 100٪ پلی پروپیلن
پارچه تخت / وزن: 1700 گرم در متر مربع
استاندارد 100 توسط OEKO-TEX
قوی / کاربردی
ترامپولین باغ Ultrasport ، مناسب برای ورودی کم ، مجموعه کامل ، شامل ترامپولین با پوشش UV ، شبکه ایمنی ، براکت های فولادی بچه گانه Unisex ، آبی ، Ø 180 سانتی متر
ترامپولین باغ Ultrasport ، مناسب برای ورودی کم ، مجموعه کامل ، شامل ترامپولین با پوشش UV ، شبکه ایمنی ، براکت های فولادی بچه گانه Unisex ، آبی ، Ø 180 سانتی متر

 Amazon.co.uk
امکانات
ست کامل با کیفیت بالا - ترامپولین اولتراسپورت در برابر اشعه ماوراء بنفش و آب و هوا مقاوم است ، دارای تور ایمنی محکم ، میله های پددار ، پوشش نرم و تشک پرش با دوام است.
بازی کنید ، کار کنید و از آن لذت ببرید - ترامپولین باغ ما برای تمام اعضای خانواده برای آموزش ، بازی و سرگرمی مناسب است. تمرینات بهینه برای افزایش استقامت.
مقاوم ، بادوام و ایمن - قاب فولادی گالوانیزه گرم و 36 فنر فولادی گالوانیزه با پوشش ایمنی دو برابر با دوام و محکم هستند.
اندازه گیری ها و جزئیات - TÜV تست شده ، دارای گواهینامه GS و EN71 - ایمنی واژگون شدن با پاهای L / سطح پرش 143 سانتی متر / ارتفاع قاب 59 سانتی متر / ظرفیت بار 120 کیلوگرم / شامل کشش فنر
100 S پشتیبانی رضایت - 2 سال ضمانت کامل در ترامپولین و لوازم جانبی - اگر سوالی دارید ، ما از طریق ایمیل یا تلفن در دسترس هستیم - آن را امتحان کنید!
7 میلی متر چمن مصنوعی چمن جعلی باغ موکت باغ 14 اندازه موجود (2X5 متر) Olivoshop®
7 میلی متر چمن مصنوعی چمن جعلی باغ موکت باغ 14 اندازه موجود (2X5 متر) Olivoshop®

 Amazon.co.uk
امکانات
برای استفاده بیرونی و داخلی مقاوم در برابر شرایط آب و هوا مقاوم در برابر اشعه UV-A UV-B رنگ نمی زند
سایز سنگ زنی متناوب قابل شستشو برای تحویل فوری

منبع : https://unicitta.it/30-migliori-tappeto-da-esterno-testato-e-qualificato/



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت,بهترین موکت,موکت هتلی,موکت پرز بلند ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

هنگام انتخاب نوع کفپوش دفتر ، موکت های اداری در بالای لیست بسیاری از مشاغل قرار دارند. با انتخاب طراحی درخشان ، کیفیت آکوستیک عالی و فراوانی مزایای دیگر که تمام جعبه های مناسب را بررسی می کند ، موکت های اداری همیشه یک انتخاب مناسب برای کفپوش تجاری هستند. با این حال ، این را از ما بگیرید که انتخاب موکت های اداری مناسب برای هر یک از پروژه های شما ممکن است به آسانی به نظر نرسد. گزینه های فوق العاده زیادی وجود دارد که عوامل زیادی را باید در نظر گرفت. بنابراین ، ما یک راهنمای جامع تهیه کرده ایم تا شما را در کل مراحل انتخاب و خرید موکت اداری راهنمایی کند.
چرا موکت اداری یک انتخاب عالی برای فضاهای اداری است
موکت اداری با داشتن آزادی بیشتر و انعطاف پذیری بیشتر در خلاقیت و طراحی از هر نوع کفپوش دیگر ، انتخابی عالی برای هر پروژه طراحی اداری است. با استفاده از فناوری های جدید رنگ آمیزی با سرعت بالا ، تولیدکنندگان موکت سفارشی ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهند که تقریباً هر چیزی را روی مواد با کیفیت بالا و قیمت مناسب ایجاد کنید. کفپوش بخش مهمی از هر پروژه طراحی است که درصد عظیمی از فضای اداری را شامل می شود. موکت های اداری عالی شما را قادر می سازد تا با ایجاد طرحی که مارک موردنظر شما را مشخص می کند ، از این فضا به نفع خود استفاده کنید ، و موکت برای استفاده در دفتر به دلیل قابلیت جذب و بهبود ، کاربردی ترین انتخاب کفپوش برای محیط کار روزمره است. صدا در چیدمان دفتر باز

نحوه انتخاب بهترین موکت های اداری
طراحی فضای اداری می تواند یک فرآیند طولانی باشد که بخشی از آن شامل انتخاب موکت مناسب برای دفتر کار است. انتخاب موکت مناسب برای پروژه اداری بعدی شما مستلزم ارزیابی فضای کار و در نظر گرفتن عوامل متعددی است که می توانند بر انواع موکت تجاری تأثیر بگذارند. در هنگام انتخاب موکت برای مصارف اداری ، چند سوال را باید از خود بپرسید.

دوام موکت اداری چقدر طول می کشد؟
اول کار های مهم. مشخص کنید امید به زندگی موکت اداری چقدر باید باشد. یک قاعده کلی: هرچه مدت زمان اجاره بیشتر باشد ، کیفیت موکت بیشتر مورد نیاز است.

طول عمر یک موکت تجاری با کیفیت 10 تا 30 سال است و تا زمانی که به درستی نگهداری شود در حالت فوق العاده باقی می ماند.

فضاهای مختلف در دفتر چگونه استفاده می شود؟
در مرحله بعد ، میزان استفاده هر منطقه اداری را از نظر تردد پا و جابجایی مبلمان تعیین کنید. دفاتر خصوصی و اتاقهای کنفرانس به دلیل استفاده متوسط ​​، ممکن است به سطوح پایین تری از تاب آوری موکت نیاز داشته باشند ، در حالی که راهروها و مناطق مشترک معمولاً استفاده سنگینی را دریافت می کنند. هنگام انتخاب بهترین موکت اداری برای دفتر کار ، این موارد مهم هستند که باید به آنها توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های عملکرد موکت های اداری مختلف برای سطوح مختلف استفاده ، بیشتر بخوانید.

این موکت در یک فضای اداری واقعی چگونه خواهد بود؟
نورپردازی می تواند موکت های اداری شما را بیش از یک مورد تحت تاثیر قرار دهد و ظاهر و ظاهر طرح شما را کاملاً تغییر دهد. گرفتن نمونه موکت اداری در محل به شما این امکان را می دهد که موکت را زیر نور دفتر مشاهده کنید و همچنین بینایی خود را در فضایی که کار می کند زنده کنید. مشتری شما به شما اعتماد می کند تا چیزی فوق العاده طراحی کنید ، پس چرا با آوردن چند نمونه موکت اداری برای نشان دادن شخص ، طعم استعداد خلاقانه خود را به آنها ندهید.
موکت اداری تجاری چقدر می تواند لکه هایی مانند ریختن قهوه را کنترل کند؟
انتخاب موکت های مختلف برای مناطق مختلف ، مانند کافه تریا ها و راهروها ، که باعث افزایش رفت و آمد زیاد و قهوه خورها می شود. وقتی فردی به ناچار فنجان قهوه خود را می ریزد یا روی کفش های خود خاک می اندازد ، بهتر است رنگهایی انتخاب کنید که در محدوده متوسط ​​قرار گیرند و بتوانند تجمع روزانه خاک و لکه ها را روی موکت های اداری خاموش کنند.
عملکرد این موکت در محیط کار چگونه خواهد بود؟
پشتی کوسن راحتی و عملکرد موکت طرح تشریفاتی را بهبود می بخشد ، زیرا تأثیر ترافیک پا را جذب می کند و باعث می شود الیاف موکت در محیط کار بهتر به نظر برسند و ماندگاری بیشتری داشته باشند. روکش موکت برای مصارف اداری نه تنها برای پا راحت است ، بلکه به دلیل توانایی در بهبود آکوستیک ، برای گوش نیز آسان است. با تامین کننده موکت خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که پشت موکت مناسب برای هر قسمت در ساختمان اداری را مشخص کرده اید.
آیا باید طرح کف سازی ایجاد کنم؟
تهیه یک طرح دقیق قرار دادن موکت می تواند اشتباهات پرهزینه و تأخیر در نصب موکت را برای محیط های بزرگ اداری کاهش دهد. از یک تامین کننده بخواهید طرح کفپوش شما را بررسی کند تا مطمئن شود که همه اجزا به راحتی کار می کنند.

چگونه می توانم برای نصب موکت اداری آماده شوم؟
قبل از نصب موکت اداری جدید ، قبل از تحویل کلیه جزئیات موجود با تهیه کننده موکت تایل چیست و نصب کننده موکت اداری خود را تأیید کنید. برنامه لجستیکی داشته باشید و تاخیرهای احتمالی مانند زمان انتظار 24 ساعته برای صاف شدن موکت پهن قبل از نصب را در نظر بگیرید و اینکه آیا فضا به دلیل نوع چسب های مورد استفاده 48 ساعت یا بیشتر پس از نصب نیاز به هوا دارد.

اشتباهات پرهزینه در مرحله نصب رایج است ، مگر اینکه آماده سازی دقیق انجام شود

پیازها ساخته می شوند شما نمی خواهید این اتفاق در پروژه شما رخ دهد. در عوض ، شما می خواهید بتوانید نتایج خیره کننده را تحسین کنید.

مزایا و معایب موکت های اداری
نمی توان انکار کرد که گزینه هایی مانند چوب سخت ، بتن صیقلی یا کاشی می تواند برای بسیاری از فضاهای کفپوش گزینه مناسبی باشد ، بنابراین ، چه زمانی و چرا موکت های اداری می توانند گزینه ایده آل برای یکی از پروژه های طراحی دفتر شما باشند؟ مزایای موکت های اداری در برابر گزینه های کفپوش سخت چیست؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

به طور کلی ، گزینه های کفپوش سخت فاقد تنوع سبک ، طرح ، بافت و انواع ساختاری هستند که با موکت آنها موجود است. هنگامی که یک موکت با کیفیت خوب نصب و نصب می شود ، مزایای فراوانی را برای فضای کاری به ارمغان می آورد که بیشتر از ظاهر فیزیکی است.

تنوع در طراحی
"هر موکت یک اثر هنری است و اگر آزادی طراحی به ما اجازه نمی داد که طرح های سفارشی داشته باشیم ، بعد فوق العاده ای را در اتاق ها از دست می دادیم."
همکاری با یک تولید کننده موکت برای مصارف تجاری یا خانگی به شما این آزادی را می دهد که دقیقاً آنچه را که در طراحی موکت اداری به دنبال آن هستید مشخص کنید. از رنگهای پر جنب و جوش ، گرفته تا الگوهای سفارشی سفارشی ، بافت های فیبری مجلل و تن های خنثی کلاسیک - انتخاب با شماست.

اینجا ببینید که چگونه این فضای اداری از تنوع طراحی موکت استفاده کرد.

موکت اداری پایدار
با انتخاب یک تولید کننده موکت که خود را وقف ایجاد موکت های اداری پایدار کرده است که تأثیر منفی بر محیط زیست ندارند ، پروژه اداری خود را به یک پروژه سازگار با محیط زیست تبدیل کنید. برخی از انواع موکت های اداری حاوی مواد خطرناکی هستند که نه تنها به اکوسیستم آسیب می رسانند ، بلکه می توانند سلامت کارگران را نیز تهدید کنند. بررسی اینکه تولیدکنندگان از چه موادی استفاده می کنند ضروری است. به عنوان مثال ، بسیاری از تولید کنندگان از قیر و PVC در پشت موکت استفاده می کنند که برای محیط زیست مضر است.

پایداری و تأثیرات زیست محیطی نیز ممکن است برای مشتری شما که فقط می خواهد از موکت های اداری پایدار استفاده کند ، اهمیت زیادی داشته باشد. اگر چنین است ، ارائه دهنده موکت را انتخاب کنید که سیستم های بازیافت و فرآیندهای پایدار مانند گهواره تا گهواره را پیاده سازی کرده است. برخی از تولیدکنندگان موکت ، مانند ege ، حتی تا آنجا پیش می روند که از توری های ماهیگیری بازیافتی در نخهای موکت خود استفاده می کنند تا سازگار با محیط زیست باشند.

اگر آرزو دارید که به شیوه ای آگاهانه از نظر محیط زیست کار کنید ، اما مطمئن نیستید که برای تحقق این امر به چه چیزی نیاز دارید
ماندگاری موکت های اداری
به طور کلی موکت بعنوان گزینه ای با دوام کمتر در مورد کفپوش در نظر گرفته می شود ، اما از طریق خانه داری و نگهداری منظم ، خرید کفپوش اداری برای دهه ها کار خواهند کرد. در اروپا ، موکت ها باید از نظر دوام و حفظ ظاهر طولانی مدت از طریق استاندارد EN 1307 ، استاندارد اروپایی کفپوش نساجی (که در این راهنما به طور کامل بیشتر توضیح خواهیم داد) ، رتبه بندی شوند. اطمینان حاصل کنید که تولید کننده موکت شما از تجهیزات تست مناسب استفاده می کند و محصول خود را با بالاترین استاندارد کیفیت نگه می دارد.
الکتریسیته ساکن پدیده ای است که می تواند در محیط های داخلی خطر ایجاد کند. با تصمیم گیری روی موکتی با الیاف دائمی ضد استاتیک و رسانا ، مشکل شوک شما در محیط دفتر شما حل می شود. در اکثر فضاهای اداری ، این فقط یک بحث راحتی است. اما در موارد خاص ، تجهیزات الکترونیکی ظریف یا مواد قابل اشتعال ممکن است به محیطی کاملاً بدون ایستا نیاز داشته باشند. اگر شک دارید ، با مشتری خود مشورت کنید و به تامین کننده موکت خود گزارش دهید تا مطمئن شوید موکتی که انتخاب می کنید مطابق خواسته های ضد استاتیک باشد.

راحتی حرارتی و بهره وری انرژی
موکت های اداری می توانند به طور قابل توجهی راحتی حرارتی محیط های داخلی را بهبود بخشند. الیافی که موکت را تشکیل می دهند به عنوان عایق طبیعی عمل می کنند ، به این معنی که کف گرمتر شده و به همان اندازه که کفپوش های سخت ، گرما را از پا دور نمی کند.

منبع : https://blog.egecarpets.com/explore/the-complete-guide-to-office-carpets



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش اداری,کفپوش,موکت,قیمت موکت,بهترین موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

گذاشتن موکت در یک اتاق به شما یک کف نرم و گرم می دهد تا روی آن قدم بزنید. مزایای موکت بسیار زیاد است.

اگر بخواهیم چند مورد را نام ببریم ، نصب موکت به این معنی است که شما یک تصویر صوتی دلپذیر در اتاق به دست می آورید ، هرگونه پژواک ناپدید می شود و سر و صدا کاهش می یابد ، اتاق احساس آرامش می کند و شخصیت زیبا و خوشمزه ای پیدا می کند. مواد مصنوعی امروزی در دوران اخیر بسیار توسعه یافته و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

در اینجا ما یک راهنما با چیزهای خوب برای فکر کردن و پاسخ به سوالات متداول گردآوری کرده ایم. اگر سوالات بیشتری دارید ، خوش آمدید با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد.

برای دسترسی به طیف وسیع موکت ما اینجا را کلیک کنید!

زایای موکت

مزایای موکت بسیار زیاد است. شما نه تنها یک کف نرم و گرم برای قرار دادن پاهای خود دارید ، بلکه یک محیط جاذب صدا نیز دارد که حسی لوکس و دنج به شما می بخشد. مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد با یک پارچه نساجی که دائماً گرم می شود ، می توانید دمای داخلی پایین تری داشته باشید بدون اینکه دما احساس شود ، که در طولانی مدت می تواند هزینه گرمایش را کاهش دهد.

موکت کردن به آسانی انجام می شود و اغلب برای چیدن موکت نیاز به هیچ کار کوچک یا فوق العاده ای نیست ، به این معنی که شما می توانید به سرعت و با وسایل کوچک با یک موکت شیک جدید شخصیت یک اتاق را کاملاً تغییر دهید. (برای اطلاعات بیشتر در مورد چیدن موکت به بخش ما در زیر مراجعه کنید)

اتاقی که دارای موکت است نسبت ذرات گرد و غبار در هوا نسبت به اتاقی که دارای کف سفت است (به عنوان مثال کف چوبی یا موکت پلاستیکی) دارای درصد کمتری است. این به این دلیل است که الیاف موجود در موکت گرد و غبار را می چسبانند و گرد و غبار را در اتاق نمی چرخانند. وقتی زمان تمیز کردن می رسد ، گرد و غبار موکت را با جارو برقی پاک می کنید. امروزه موکت های مدرن از الیاف مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده اند که ضد استاتیک عمل می کنند ، به این معنی که خاک و گرد و غبار را می توان به راحتی جارو برقی و لکه ها را به راحتی پاک کرد. این مواد مصنوعی نیز کاملاً بدون پرز بوده و گرد و غبار از خود ساطع نمی کنند. بنابراین این افسانه که موکت ها غیربهداشتی و حساسیت زا هستند به هیچ وجه درست نیست!

با ما در موکت های Kiland ، انواع موکت ، انواع ارزان و منحصر به فرد تر را پیدا خواهید کرد. ما بزرگترین مجموعه موکت سوئد را داریم.

هزینه ارسال هنگام خرید موکت چقدر است؟
هزینه ارسال 295 کرون صرف نظر از اندازه بزرگ موکتی که سفارش می دهید. تحویل با تحویل درب منزل انجام می شود و اگر در خانه زندگی می کنید یا در آپارتمان به درب منزل تحویل داده می شود. تحویل دوشنبه تا جمعه در ساعات کار انجام می شود. سپس یک اعلان از طریق پیام متنی با پیشنهاداتی برای زمان تحویل دریافت خواهید کرد ، که یا آن را تأیید می کنید یا برای زمان جدیدی که مناسب شماست دوباره رزرو می کنید.

آیا می توانم یک موکت را روی کف بتنی و / یا در زیرزمین بگذارم؟
 
بله عالی پیش میره اگر کف بتنی در زیرزمین است ، اما نباید موکتی با پشت لاستیکی بگذارید ، بلکه باید یک موکت با پشتی تنفس پذیر انتخاب کنید ، به عنوان مثال موکت با پشت نمدی ، اکشن بک (پشت پارچه ای) یا فیوژن بک.

آیا باید موکت خود را چسب بزنم؟
نه ، شما معمولاً به آن احتیاج ندارید. اگر قصد دارید موکتی را در فضایی که زیاد بزرگ نیست ، بگذارید ، برای مثال اتاق خواب ، اتاق کودکان یا کمد لباس یا اتاق نشیمن ، نیازی به چسباندن موکت ندارید. توصیه می کنیم موکت را با نوار چسب دو طرفه در امتداد لبه ها ببندید. می توانید نوار را از ما در سایت بخرید. برای دسترسی به نوار چسب دو طرفه اینجا را کلیک کنید.

آیا هنگام سفارش موکت به ماه صفحه نیاز دارم؟
بله ، شما باید حداقل 5 سانتی متر در هر جهت روی موکت دراز بکشید.
چگونه می توان موکت را در اتاق نصب و برش داد؟
 
گذاشتن و نظافت از موکت های اداری نسبتاً آسان است. موارد زیر را به خاطر بسپارید: مطمئن شوید که کف تمیز و عاری از گرد و غبار باشد. شروع به چسباندن نوار چسب دو طرفه در امتداد دیوارها (حتی در آستانه ها) کنید. موکت را در محل اتاق قرار دهید و موکت را از مرکز به طرف دیوارها فشار دهید. هنگام کشیدن موکت به بیرون از تخته کوچکتر یا مشابه آن استفاده کنید. هنگامی که موکت را به سمت لبه ها فشار داده اید ، موکت را به سمت نقطه شکستگی بین کف و دیوار به سمت پایین فشار دهید تا موکت روی نوار قرار بگیرد. موکت قبل از برش باید حدود 5 سانتی متر در برابر دیوار تا شود. اگر دیوارها کاملاً مستقیم هستند ، می توانید دو طرف را مستقیماً در برابر دیوارها بدون تا شدن بگذارید ، به این ترتیب فقط باید موکت را از دو طرف برش دهید. اما این فرض می کند که دیوارها کاملاً صاف هستند. سپس با استفاده از یک شی کوچک موکت را تا حد ممکن به زاویه بین دیوار و کف پایین بیاورید (برای مثال ، یک جفت قیچی تا شده). هنگامی که این کار انجام شد ، سپس با برش با چاقوی موکت در زاویه بین دیوار و کف ، موکت را برش دهید. وقتی این کار تمام شد و موکت زیبا جدید شما سر جایش قرار گرفت ، هر نوع قالب کف را قرار دهید. همچنین می توانید موکت را بدون جابجایی بگذارید

تخته های پایه موجود را حذف نکنید.

لوازم جانبی خود را از ما بخرید
شاید به ویدیو مراحل نصب موکت و / یا نوار موکت دو طرفه نیاز دارید (نوار در ارتفاع 10 متر و 25 متر موجود است)

با خیال راحت فیلم آموزشی ما را تماشا کنید
در فیلم آموزشی ما که در زیر مشاهده می کنید ، ما مرحله به مرحله نحوه چیدن موکت را مرور می کنیم.
آیا می توانم یک موکت را به هم وصل کنم؟
 
بله ، پیوستن به موکت بسیار عالی است. گاهی اوقات اتفاق می افتد که عرض موکت برای پوشاندن سطح اتاق کافی نیست و سپس باید به آن بپیوندید. کاری که در آن صورت انجام می دهید این است که دو طرف کاملاً مستقیم را در مقابل یکدیگر قرار دهید. اگر لبه ها کاملاً مستقیم نیستند ، می توانید دو طرف را با استفاده از خط کش کاملاً مستقیم بر روی یکدیگر قرار دهید. سپس نوار چسب دو طرفه را روی مفصل روی زمین قرار دهید (با خیال راحت دو نوار را در کنار هم قرار دهید تا سطح چسبندگی بیشتری به دست آید) و سپس قطعات را به یکدیگر فشار داده و به نوار وصل کنید. پس از این ، مطابق دستورالعمل های موجود در قسمت بالا ، پست را ادامه دهید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که وقتی دو تکه موکت پشمی را در جهت های مختلف بچرخانید ممکن است تغییر رنگ ایجاد شود ، بنابراین تا آنجا که ممکن است باید سعی کنید از این امر اجتناب کنید ، اما در برخی موارد اجتناب از آن ممکن نیست. تغییر رنگ هنگام قرار دادن دو قطعه در جهات مختلف معمولاً روی موکت با شمع بریده بیشتر از موکت با شمع حلقه ای قابل مشاهده است. همیشه سعی کنید اگر ممکن است مفصل را در جایی که تا حد امکان کمی قابل مشاهده است قرار دهید و حداقل جایی را که در اتاق قدم می زنید ، قرار دهید. شاید بتوان قسمت هایی از مفصل را زیر مبلمان پنهان کرد؟

آیا می توانم نمونه سفارش دهم؟
بله، تو میتونی. ما 5 نمونه برای هر نفر ارسال می کنیم و فرصت کاملاً رایگان است. ما هزینه پست 25 کرون را برای هزینه پست دریافت می کنیم. به این ترتیب ، شما می توانید کیفیت موکت های ما را احساس کرده و فشار دهید و رنگ ها و سایه ها را قبل از سفارش خود مشاهده کنید.
چه موکتی برای راه پله داشته باشم؟
 
در راه پله ، توصیه می کنیم موکتی با کیفیت خوب و بسیار متراکم قرار دهید. این امر به این دلیل است که وقتی روی موکت دراز می کشید و آن را در اطراف پله ها تا می کنید ، به پایین موکت به پایین نگاه نمی کنید ، که اگر موکت خیلی کمیاب را انتخاب کنید ، می توانید این کار را انجام دهید. بسته به ظاهر راه پله و نوع راه پله و نوع ساختمان و محیط راه پله ، موکت شما می تواند متفاوت باشد. موکتی با کیفیت خوب انتخاب کنید که سالهای زیادی دوام بیاورد ، به عنوان پله در معرض سایش نسبتاً سخت ، عمدتا بر روی بینی در هر مرحله قرار می گیرند.

اگر از طرف دیگر ، انتخاب رنگ موکت را فقط در پله کف (قسمتی از پله ها که پای خود را روی آن گذاشته اید) یا با یک نوار در لبه جلویی پله قرار دهید ، نیازی به یک ارتفاع یکسان نیست کیفیت و دوام روی موکت به همان اندازه که ساییدگی روی موکت زیاد نیست. همچنین جایگزینی موکت در آینده با این نوع تخمگذار راحت تر است.
من نمی خواهم خودم موکت خود را بپوشم - چه کسی را استخدام کنم؟
 
اگر احساس می کنید ناامن هستید (یا به سادگی وقت ندارید) و نمی خواهید موکت را خودتان نصب کنید ، یک لایه کف استخدام کنید. کفپوش ها معمولاً برای متر مربع مورد نیاز هزینه می پردازند. قیمتها متفاوت است ، اما معمولاً برای نصب در هر متر مربع 100-150 کرون است. ما با لایه های کف در منطقه Jönköping همکاری داریم. با ما تماس بگیرید و ما در تماس با یک لایه کف به شما کمک خواهیم کرد.

 
من می خواهم موکت سفارش دهم ، اما باریک تر از عرض مشخص شده ، آیا می توان ترتیب داد؟
کاملا. هنگامی که موکت خود را سفارش می دهید ، اندازه مورد نظر برای موکت موکت را در کادر "برش عرض رول به" وارد کنید. به یاد داشته باشید که شما همیشه هزینه تمام عرض را می پردازید ، اما البته ما با قطعه ای که باقی مانده ارسال می کنیم.

آیا می توان موکتی برای اندازه گیری و دوخت لبه ها سفارش داد؟
بله عالی پیش میره همه موکت های ما را می توان اندازه گیری کرد و سپس به عنوان یک موکت گشاد چید ، به عنوان مثال ، زیر میز ناهار خوری یا برای گروه مبل. با این حال ، شما همیشه باید موکت را در عرض کامل خریداری کنید ، در صورت تمایل ، موکت را به عرض برش دهید. به عنوان مثال ، ممکن است موکتی با ابعاد 350 350 350 سانتی متر با لبه دوخته شده در اطراف آن بخواهید. هزینه لبه گذاری (langetering) 98 کرون در متر در روز است. شما با کلیک بر روی گزینه "Edging" در داخل موکت ، لبه را برای موکت به صورت روان و آسان سفارش می دهید. سپس قیمت به طور خودکار محاسبه می شود.
چگونه موکت خود را بشویم و از آن مراقبت کنم؟
برای خواندن نکات مراقبت از موکت اینجا را کلیک کنید.


نحوه محاسبه قیمت و سفارش موکت
فقط کافی است طول مورد نظر را در موکت مربوطه وارد کرده و روی Enter یا جایی در صفحه کلیک کنید تا قیمت در سمت راست نشان داده شود. سپس می توانید موکت را با کلیک روی "افزودن به سبد خرید" سفارش دهید.

منبع



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , انواع موکت , رنگ موکت , بهترین موکت , نصب موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 1234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

صدها سال است که موکت های پشمی از نظر کیفیت و دوام شهرت دارند. مترادف با تجمل ، آنها همچنان یک موکت فوق العاده محبوب برای صاحبان خانه و در بخش خانه سازی و مهمان نوازی هستند.

پشم به عنوان یک الیاف می تواند فشار را تحمل کند ، دارای زیبایی زیبا و خواص عالی برای حفظ ظاهر است. همچنین در صورت مراقبت مناسب از ماندگاری بالایی برخوردار است و زمانی که زمان تعویض موکت های موجود فرا می رسد ، سرمایه گذاری عالی خواهد بود. اگر قصد خرید موکت جدید را دارید ، پشم قطعاً یک گزینه مناسب است.

با این حال ، برای درک واقعی اینکه آیا موکت پشمی بهترین انتخاب برای شما است ، بیایید انواع مختلف موکت پشمی موجود و نقاط قوت و ضعف این گزینه کفپوش همه کاره را بررسی کنیم.

انواع موکت پشمی
موکت های پشمی در درجه اول در دو قالب مختلف موجود هستند: موکت 100٪ پشمی یا موکت های مخلوط پشم 80/20. سپس هر دو مخلوط را می توان در قالب های پهن یا کاشی موکت تولید کرد و بسته به مکان و نحوه استفاده از موکت های پشمی ، انعطاف پذیری در روش نصب را ایجاد می کند.

موکت 100٪ پشمی / موکت پشمی طبیعی
ما به عنوان انسان ، از زمانی که برای اولین بار نحوه برش پشم نرم و کرکی را از گله های گوسفند کشف کردیم ، صدها ، اگر نه هزاران سال ، از پشم برای ساخت کفپوش استفاده می کنیم. موکت 100٪ پشمی (موکت 100 پشمی یا موکت پشمی طبیعی نیز نامیده می شود) به موکت هایی بافته شده از این منبع خالص اشاره دارد.

بهترین پشم برای تولید 100٪ موکت پشمی ، پشم "رشته ای" است. این نوع پشم را می توان در نژادهای گوسفند واقع در بریتانیا و نیوزلند یافت و بسیاری از موکت ها حاوی پشم نیوزلند و پشم انگلیسی هستند.

پشم بریتانیایی حجیم ، سفت است و بافت منحصر به فردی را ارائه می دهد در حالی که پشم نیوزلند بسیار نرم تر و سفیدتر است ، که این را به ماده ای ایده آل برای طرح های سایه روشن یا روشن تر تبدیل می کند. تصور می شود که پشم مرینوس نیوزلند از کیفیت بالاتری برخوردار است ، با این حال ، نژادهای گوسفند از سراسر جهان می توانند پشم با کیفیت برابر و اغلب با ویژگی های منحصر به فرد خود تولید کنند.

فراتر از پشم گوسفند ، موکت های پشمی طبیعی نیز می توانند از خز حیوانات دیگر با کتهای مودار مشابه مانند لاما ، آلپاکا ، بز و حتی شتر تولید شوند!

موکت پشمی 80/20 / موکت میکس پشمی
موکت پشمی دارای قدرت ذاتی است و لزوماً به فیبر دیگری برای بهبود عملکرد آن نیاز ندارد ، اما در شرایط خاص و به دلایل خاص اغلب با الیاف دیگر ، در درجه اول بافتهای بشر ، مخلوط می شود. این دورگه ها به عنوان موکت های پشمی 80/20 نامیده می شوند که به آنها موکت مخلوط پشمی یا موکت مخلوط پشمی نیز گفته می شود.

ممکن است تولیدکنندگان به دلایل مختلف مانند بهبود انعطاف پذیری الیاف ، مقاومت در برابر لکه و دوام یا تسهیل رنگ آمیزی و چاپ ، از مواد مصنوعی در نخ استفاده کنند.

بهبود خواص موجود موکت های پشمی با افزودن الیاف مصنوعی باعث شده است که موکت های پشمی 80/20 محبوبیت فزاینده ای پیدا کنند. موکت با دوام تر با همان زیبایی و ارگونومیک 100٪ پشم یک سرمایه گذاری مناسب برای هر صاحب خانه یا مشاغل است.

مزایای موکت پشمی
موکت پشمی فرقی نمی کند که موکت 100٪ طبیعی پشمی یا ترکیب پشم 80/20 را در نظر بگیرید ، طیف وسیعی از مزایا را دارد. در زیر ، ما در مورد چند مزیت موکت پشمی برای لکه گیری بحث خواهیم کرد.

دوام و استحکام
پشم با دوام طولانی مدت خود عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد. دارای چروک طبیعی ، استحکام و قابلیت ارتجاعی است ، به این معنی که می تواند "برگشتی" را ارائه دهد. به عنوان چنین فشرده سازی شمع ، علائم ردیابی و سایه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. به همین دلیل است که موکت های پشمی می توانند ظاهر خوب خود را در طول سالها ، اگر نه دهه ها حفظ کنند.

مقاومت در برابر خاک و آلودگی
پشم یک فیبر کاملاً طبیعی است که حاوی روغن های طبیعی است. این روغن ها در برابر کثیفی مقاوم هستند و سایر خاکهای بر پایه روغن را دفع می کنند. علاوه بر این ، از آنجا که پشم یک الیاف مات است ، دیدن خاک سخت تر می شود ، بنابراین موکت شما به طور طبیعی تمیز به نظر می رسد. در بیشتر موارد ، تنها چیزی که برای حفظ ظاهر خوب موکت خود نیاز دارید جاروبرقی معمولی است.

راحتی و گرما
هیچ چیز لوکس تر از راحتی و گرمای موکت پشمی نیست. پشم به عنوان یک عایق گرم کننده خانه شما عمل می کند و از این رو به سرمایه گذاری کم مصرف و لذت بردن از آن در ماه های سرد زمستان می انجامد. پشم همچنین صدا را جذب می کند و خانه را در برابر پژواک و سر و صدای خانواده محافظت می کند.

مقاوم در برابر آتش و قابل اشتعال
پشم به طور طبیعی مقاوم در برابر آتش است و سرعت اشتعال بسیار کمی دارد. به این ترتیب ، موکت های پشمی یک ماده فوق العاده ایمن برای موکت در خانه یا محیط تجاری هستند. در صورت بروز آتش سوزی ، الیاف موکت به جای سوختن ، ذوب می شوند و اگر از گسترش آتش جلوگیری نکنند ، سرعت آن کاهش می یابد.

پاییز دوستانه
سیم پیچ طبیعی و نرمی موکت های پشمی به عنوان یک بالشتک عمل می کند و از آسیب جدی ناشی از افتادن جلوگیری می کند ، چه از کودکان خردسال و چه از افراد مسن. هنگامی که موکت های پشمی و هتلی با دوام روی یک زیرانداز با کیفیت خوب نصب می شوند ، این امر بیشتر تقویت می شود ، که می تواند از دیگر مزایای آن در برابر سقوط جلوگیری کند.

پوسته های الیاف پشم گرد و غبار را تا زمانی که جاروبرقی بماند نگه می دارد ، که هرگونه ذرات شناور در جو را به حداقل می رساند. استفاده از جاروبرقی با کیفیت خوب گرد و غبار و خاک را قبل از ایجاد سوزش از بین می برد. علاوه بر این ، پشم یک فیبر طبیعی "هوشمند" است و می تواند به ایجاد فضایی متعادل در هر خانه کمک کند ، به این معنی که توانایی جذب رطوبت هوا را نیز دارد و پس از خشک شدن جو ، آن را باز می گرداند.

طبیعی و پایدار
پشم روی گوسفندان یا حیوانات مشابه که نیاز به برش منظم دارند رشد می کند. قیچی بخش مهمی از مراقبت از این حیوانات است و به همین دلیل هر سال مقدار جدیدی از پشم برای صنعت موکت موجود است که این ماده را 100٪ طبیعی و کاملاً پایدار می کند.

مواد تجزیه پذیر
پشم در خاک تجزیه پذیر بوده و نیتروژن ، گوگرد ، دی اکسید کربن و آب تولید می کند که همه مواد مغذی گیاه هستند. این امر باعث می شود موکت های 100٪ پشمی به عنوان یک انتخاب عالی برای کفپوش مورد توجه قرار گیرد ، زیرا تمرکز ما بیشتر بر حفاظت و حفظ جهان طبیعی است.

معایب موکت پشمی
به طور طبیعی ، هیچ چیز کامل نیست و خرید موکت های طبیعی یا مخلوط پشم دارای معایبی است که در زیر ذکر شده است.

هزینه اولیه
در حالی که پشم به عنوان یک ماده ارزان و فراوان است ، هزینه بالای موکت های پشمی ناشی از پردازش و تولید یک محصول "لوکس" و همچنین هزینه تمیز کردن و نگهداری محصول در طول عمر آن است. با این حال ، موکت های پشمی که از آنها مراقبت می شود بسیار بیشتر از سایر مصالح دوام می آورند ، این هزینه در مقایسه با جایگزینی منظم موکت های دیگر حتی بیشتر خواهد شد.

مقاومت در برابر لکه
اگرچه پشم به طور طبیعی در برابر آلودگی و مایعات حاوی روغن مقاوم است ، اما مستعد رنگ آمیزی توسط مایعات بدون روغن ، به ویژه مایعاتی با رنگدانه قوی مانند شراب یا قهوه است. رنگ اجسام خارجی به الیاف پشمی می چسبد و برداشتن آن ممکن است مشکل باشد ، اگر غیرممکن نباشد ، بنابراین با دقت روی موکت پشمی خود رفتار کنید.

جاذب بودن
موکت های پشمی بسیار جاذب هستند و اگرچه این می تواند ویژگی خوبی برای از بین بردن رطوبت هوا باشد ، اما در مورد ریختن یا قرار گرفتن منظم در معرض آب ، مانند داخل یا نزدیک حمام ، چندان خوب نیست. حجم بیشتر آب می تواند الیاف پشم را اشباع کند و با گذشت زمان منجر به ایجاد کپک می شود و باعث تغییر رنگ و بوی نامطلوب می شود.

منبع: birchcarpets



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , بهترین موکت , موکت پشمی , قیمت موکت , انواع موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

موکت هنوز به طور گسترده در (اغلب به عنوان دونده) و. در حقیقت ، موکت کف پوش مورد علاقه من برای اکثر اتاق های خانه است. اگرچه ، نوع موکت مناسب هر اتاق می تواند متفاوت باشد ، بسته به اینکه اتاق برای چه چیزی استفاده می شود.

مهم است که سبک قیمت موکت ظریف مصور را مناسب اتاق مورد نظر خود قرار دهید. یک اتاق اداری یا اتاق بازی ممکن است از کاشی های موکت سخت استفاده کند ، در حالی که یک موکت مجلل ساکسی ممکن است در اتاق مهمانی که می خواهید عالی باشد. به

مشکل این است - واقعاً چقدر درباره انواع موکت می دانید؟ آیا می توانید تفاوت بین موکت مصنوعی و موکت الیاف طبیعی را تشخیص دهید؟ آیا می دانید که شال خود را از مخمل خواب خود می دانید؟

انواع مختلفی از گزینه های خوب موکت با الیاف موکت مختلف وجود دارد که می توانید به منزل خود اضافه کنید ، که از محیط ، موکت های درجه یک برای آن پایان خاص ، تا موکت های با دوام بیشتر برای مناطق پر رفت و آمد است.

برخی از رایج ترین انواع موکت هایی که احتمالاً با آنها روبرو می شوید عبارتند از:

موکت حلقه برش
موکت پلی استر
موکت شمع حلقه
موکت پشمالو
شمع مخملی
با این حال ، اینها به هیچ وجه تنها انواع نیستند - همانطور که لیست ما در زیر نشان می دهد.

ما این راهنما را برای آموزش انواع موکت به شما تهیه کردیم تا بتوانید آگاهانه ترین تصمیم را برای خرید بگیرید.

بیایید نگاهی به برخی از گزینه های برجسته تر که امروزه می توانید انتخاب کنید زمانی که قصد دارید ظاهر زیبایی در خانه داشته باشید داشته باشید و تنها چیزی که پس از نصب آن نیاز دارید جاروبرقی است.
I. محبوبیت موکت بر اساس اتاق ())
کدام اتاق ها برای موکت مناسب هستند؟

بخش اول ما بر اساس تجزیه و تحلیل صدها هزار اتاق است تا مشخص شود موکت معمولی در اتاقهای اصلی خانه چگونه است.

از تجزیه و تحلیل ما ، ما یک نمودار ساده و جدول مربوطه را جمع آوری می کنیم که نشان می دهد موکت متداول برای اتاق های اصلی به عنوان درصدی از هر نوع اتاق اصلی است که دارای موکت است.

همانطور که می بینید ، موکت برای آشپزخانه ها ، حمام ها ، اتاق های ناهار خوری و فضاهای ورودی محبوب نیست. این امر قابل انتظار است زیرا این مناطق دارای تردد زیاد هستند و آشپزخانه ها یا حمام ها دارای آب ، لکه و نشتی هستند که موکت آنها ایده آل نیست.
II دو نوع اصلی موکت: شمع حلقه و شمع برش
موکت با حلقه کردن مواد به سبک نخ از طریق یک پشت و سپس ایجاد یک شمع خاص در سایت دیگر (یعنی سمت بالا) ایجاد می شود. شمع حلقه (یعنی بربر) و شمع برش (یعنی ساکسونی) وجود دارد. نوع شمع بافت موکت را تعیین می کند ، اما همچنین باید توجه داشت که الیاف موکت نیز اثری خواهد داشت.

در زیر ما گزینه های مختلف رنگ موکت را برای هر دو نوع شمع اصلی قرار می دهیم.

A. گزینه های شمع حلقه
1. بربر
تصویر موکت بربر

بربر رایج ترین نوع حلقه شمع است که می توانید انتخاب کنید. این بدان معناست که الیاف در یک سری حلقه خم می شوند. این یک موکت با دوام ایجاد می کند که در برابر لکه ها مقاوم است ، اگرچه به اندازه سایر گزینه ها دارای بالشتک نیست.

در موکت بربر ، حلقه ها کوتاه هستند ، اگرچه کمی واریانس مورد استقبال است. این یک انتخاب متراکم است که لحن صاف را ارائه می دهد. این همچنین چیزی است که به سرعت از هم جدا نمی شود. شما هنوز باید اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز تیز به موکت اضافه نکنید تا سریع پاره نشود و فرسوده نشود.

2. حلقه سطح
تصویر موکت حلقه سطح

یک طرح حلقه سطح از حلقه های کوتاه استفاده می کند که در آن همه چیز با دقت اندازه گیری می شود تا جایی که حلقه ها دارای طول یکسان هستند. این نوع کمی سفت تر است اما برای مناطقی با تردد زیاد که دوام و استحکام مهم است کاملاً مناسب است.

3. حلقه چند سطحی
تصویر موکت چند سطح حلقه

با طراحی حلقه چند سطحی ، قسمت های بالای حلقه ها از نظر ارتفاع متفاوت خواهند بود و طراحی جذاب تری را با مجموعه ای از شکوفایی های بصری ارائه می دهند.

این موکت تافتینگ ارزان با یک موکت طرح دار متفاوت است زیرا همه نخ ها به جای حلقه های حلقه ای حلقه می شوند. این باعث ایجاد طرحی می شود که در آن واریانس بافت روی موکت می تواند به تدریج در طول زمان تغییر کند. جزئیات روی موکت شما آنطور که تصور می کنید قابل توجه نخواهد بود ، اما وقتی می خواهید فضای خود را به بهترین شکل جلوه دهید ، می تواند تفاوت واقعی را ایجاد کند.

B. شمع برش
1. زاکسن
تصویر موکت ساکسونی

سبک ساکسونی یک گزینه شمع برش است که در آن انتهای فیبر تا حد امکان به طور مساوی بریده می شود. در آرایش ساکسونی ، الیاف محکم به هم بسته شده اند. این یک ظاهر صاف تر ایجاد می کند. الیاف نیز حدود نیم اینچ ارتفاع دارند. این موکت همچنین به دلیل احساس نرمی و لوکس بودن به عنوان موکت مخمل دار شناخته می شود. با این حال ، داشتن چنین موکت با بافت نرم خالی از اشکال نیست. الیاف منفرد در موکت ساکسونی می توانند به سرعت پاره شوند ، بنابراین هنگام جابجایی مبلمان مراقب باشید!

2. بافت
تصویر موکت بافت

سبک موکت بافت دار یکی دیگر از انتخابهای شمع برش است. نخ استفاده شده پیچ خورده و سپس بریده می شود به این معنی که موکت نرم است در حالی که سطح آن به اندازه کافی پیچ خورده است تا ظاهر معمولی تری ایجاد کند. پیچ ها به اندازه کافی محکم هستند تا مقاومت در برابر لکه را نشان دهند ، به این معنی که دوام بیشتری دارد و تمیز کردن راحت تر است. همچنین ، الیاف منفرد کمی سریعتر از الیاف خم می شوند.

در موکت ساکسونی ، اما وقتی از آن به خوبی استفاده می شود ، می تواند لحن خوبی به آن ببخشد.

3. فریز
تصویر موکت فریز

در انتخاب فریز از الیاف کوتاه استفاده می شود که می توانند در جهات مختلف پیچیده شوند. این یک ظاهر محکم ایجاد می کند که می تواند ردپاها را پنهان کند ، اگرچه لزوماً با تردد زیاد در پا ایجاد نمی شود ، زیرا تردد زیاد می تواند باعث خستگی مفرط در منطقه شود. این سبک غیر رسمی دارد و اغلب از آن به عنوان موکت شمع شکسته یاد می شود. این یک گزینه جذاب است که حس لوکس بودن را القا می کند ، اما شما باید در حمل و نقل وسایل اطراف آن مراقب باشید زیرا می توانید زمان سختی را برای تمیز کردن هر چیزی که در آنجا ریخته اید داشته باشید.

4. الگو
تصویر موکت الگو

در چیدمان الگو از ترکیبی از لکه های نخ بریده و حلقه دار استفاده می شود. نواحی خاصی که نخ در آن برش خورده است در مقابل جایی که برش خورده است ، قبل از ساخت موکت برنامه ریزی شده است و برای ایجاد یک الگوی خاص طراحی شده است. به این معنا ، موکت طرح دار الگوی خود را از بافت و ساختار آن می گیرد ، نه اینکه فقط از رنگ ها استفاده کند.

نخ های رنگی مختلف را می توان برای ایجاد الگو با هم بافت ، که می تواند به صورت رنگ متضاد یا حتی ترکیبی از الیاف موکت طبیعی یا مصنوعی متفاوت باشد. این همان روشی است که برای خرید موکت هتلی با دوام بافته شده از نظر ساختار و طراحی عمل می کند و موکت بافت منحصر به فردی را ایجاد می کند که از نحوه بافتن نخ در کنار هم طراحی آن را می گیرد.

برای ملاحظه مطالب بیشتر در مورد تفاوت موکت حلقه ای و شمع برش اینجا را کلیک کنید

سوم مواد موکت
جزء متمایز کننده بعدی موکت مواد است. به عنوان مثال ، وقتی کسی در مورد انواع مختلف موکت بربر می پرسد ، این انواع مختلف بر اساس مواد مختلف موکت مورد استفاده در شمع است.

در زیر لیستی از انواع مختلف مواد موکت آمده است.

1. نایلون
موکت نایلونی به دلیل استحکام و دوام نایلون یک گزینه بسیار محبوب است. الیاف نایلونی می توانند در برابر خاک مقاومت کرده و سالها بدون تاب خوردن در همان شکل خود بمانند. محبوب است اما به دلیل اصطکاک می تواند الکتریسیته ساکن تولید کند - بنابراین این چیزی است که باید در نظر داشته باشید. اگر تصمیم دارید به سراغ موکت نایلونی بروید ، ممکن است بخواهید از اسپری های ضد استاتیک استفاده کنید تا شوک های الکتریکی به حداقل برسد!

2. الفین
الفین یک ترکیب پلی پروپیلن است که در ابتدا در شرایط خارجی برای مقاومت در برابر رطوبت مورد استفاده قرار گرفت. امروزه از آن در شرایط داخلی استفاده می شود زیرا الیاف الفین بافتی شبیه پشم ارائه می دهند و بسیار قوی هستند. این می تواند عالی به نظر برسد اما باید رنگ آمیزی شود تا از نظر زیبایی لیزینگ به نظر برسد. همچنین قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه خورشید می تواند به ظاهر موکت آسیب برساند.

3. پلی استر
موکت پلی استر یکی دیگر از گزینه های محبوب برای کسانی است که به دنبال استحکام و دوام در پوشش کف خود هستند - بدون اینکه در سبک آن خدشه وارد شود. پلی استر که از مواد مصنوعی برجسته است ، می تواند در برابر لکه ها مقاومت کند. در برابر رطوبت مقاوم است و به راحتی تمیز می شود. اگر آن را به اندازه کافی خوب نگه ندارید ، ممکن است به توده تبدیل شود.

4. اکریلیک
اکریلیک با بدنه ای شبیه پشم ساخته می شود که دارای مقاومت استاتیک و لکه است و این تنوع را به ویژه برای مناطقی که ممکن است مستعد لکه ها و ساییدگی عمومی باشد جذاب می کند. به احتمال زیاد به اندازه سایر گزینه ها محو نمی شود.

5. پشم
در صورت تمایل همیشه می توانید از پشم واقعی برای موکت خود استفاده کنید. پشم از نظر ویژگی های آن یک سری الیاف بافته شده با دقت است که در برابر خاک مقاوم است. می تواند به خوبی در برابر لکه ها مقاومت کند. با این حال ، به دلیل استحکام و دوام سطح ، گرانتر است.

6. تریکتا
Triexta یک انتخاب مصنوعی است که در بسیاری از خانه ها با حیوانات خانگی و بچه ها محبوب شده است. این به دلیل استحکام الیاف است و مانند سایرین احتمال تجزیه آنها وجود ندارد. موکت Triexta یک گزینه قدرتمند است اما می تواند تا حدودی گران باشد ، بنابراین ممکن است برای کسانی که مایل به کاهش هزینه هستند بهترین انتخاب نباشد.

IV شاخص های کیفیت موکت
A. تراکم فیبر شمع
موکت با کیفیت با چگالی الیاف مورد استفاده برای شمع نشان داده می شود. هرچه توده متراکم تر باشد ، کیفیت آن بالاتر است. هنگامی که می توانید مواد پشتی موکت را هنگام حرکت دست خود بر روی موکت احساس کنید ، این نشان دهنده کیفیت پایین تری است. وقتی پشتوانه را احساس نمی کنید - این نشانه بسیار خوبی است که کیفیت خوب است.

ب. وزن فیبر شمع
موکت سنگین تر نشان دهنده الیاف بیشتر در فوت مربع است. نخ استفاده شده برای شمع می تواند تاثیری بر روی آن داشته باشد (شمع مصنوعی ممکن است وزن متفاوتی با موکت پشم طبیعی داشته باشد - برای مثال) ، اما قاعده کلی این است که هرچه موکت در فوت مربع سنگین تر باشد ، کیفیت آن بهتر است. . این شامل موکت های الیاف مصنوعی است - بنابراین حتما وزن را بررسی کنید.

C. مواد با کیفیت
گرانترین و بهترین مواد موکت پشم است. نرم ، با دوام ، طبیعی و سازگار با محیط زیست است. با این وجود ، موکت پشمی ممکن است کاربردی ترین انتخاب نباشد زیرا سایر مواد مقاومت بیشتری در برابر لکه و در برخی موارد با دوام تر (اما نه به عنوان مخمل خواب دار) دارند.

این هم عکس موکت پشمی:

 

V. پدینگ
تصویر روکش موکت

علاوه بر شمع موکت ، به مواد روکش با کیفیت نیز نیاز دارید.

یک ماده نرم است که انعطاف پذیر است و طوری طراحی شده است که بین سطح زیرین و پایه موکت که الیاف به آن متصل شده اند ، حرکت کند.

پد در زیر شمع موکت استفاده می شود و کف را می پوشاند. ناحیه ای را از سرما عایق کرده و سطحی نرم ایجاد می کند. شما همیشه باید قبل از انتخاب موکت خود روی آن را آزمایش کنید تا بتوانید از احساس آن در زیر پای خود مطلع شوید.

VI تخته قرنیز
تصویر تخته موکت موکت

جنس تخته زیرین تزیینی است که به انتهای موکت شما متصل شده است. تخته زیرین از یک سری میخ و قطعات چوبی استفاده می کند که موکت را به لبه دیوارها متصل می کند. این به منظور ایجاد ظاهر کلی بهتر در جایی است که موکت صاف شده و با دقت مرتب شده است.

بعد از اندازه گیری و کشیدگی ، باید اطمینان حاصل کنید که تخته زیرین به موکت متصل می شود. این را به عنوان لنگر برای کل سطح موکت در نظر بگیرید.

VII رنگها
تصویر رنگ موکت

موکت ها در رنگهای متنوع و متنوع موجود می باشند. شما می توانید هر چیزی را از طیف های خنثی قهوه ای یا برهنه ، درست تا رنگ ها و الگوهای عمیق و پر جنب و جوش انتخاب کنید. رنگها واقعاً نامحدود هستند!

رایج ترین رنگ های موکت
بر اساس تجزیه و تحلیل 1883 اتاق خواب با موکت ، 3 رنگ موکت برتر به شرح زیر است:

محبوب ترین رنگ موکت بژ است که در 55 درصد اتاق خواب ها استفاده می شود.
دومین رنگ موکت پرطرفدار خاکستری است که در 24 درصد اتاق خواب ها استفاده می شود.
سومین رنگ محبوب قهوه ای است و 6.27 درصد اتاق خواب ها را شامل می شود.
ما از اتاق خواب برای تجزیه و تحلیل استفاده کردیم زیرا رایج ترین کف اتاق خواب موکت است.

 

منبع : homestratosphere

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , بهترین موکت , انواع موکت , موکت تافتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

نصب انواع موکت، از زیرسازی تا چسب از خدماتی است که گامان سرویز در همه مناطق تهران ارائه می دهد. اگر به دنبال نصاب حرفه ای موکت هستید، روی دکمه های بالا کلیک کنید. بلافاصله وارد پروسه سفارش می شوید. این کار هیچ هزینه ای ندارد اما می تواند سرعت ثبت سفارش را افزایش دهد.  اگر کف ساختمان پارکت شده و نیاز به تعمیر دارد نیز می توانید هم زمان نصب و تعمیر انواع پارکت منزل و محیط کار را با ما حرفه ای انجام دهید. نصب کلیه کفپوش های خانگی و اداری جزء سرویس های گامان سرویز است. این خدمات به قیمت منصفانه و با توجه به متراژ در همه سفارش ها انجام می شود. قیمت ملک و محله و ساختمان هیچ تاثیری روی دستمزد نصاب گامان سرویز ندارد. 

اهمیت نصب موکت در ساختمان های مسکونی و اداری

تنوع و طرح و رنگ موکت موجب شده تا با هر سبک دکوراسیون داخلی بتوان، موکت مناسب را خریداری کرد. موکت از کفپوش های بافت دار است. درست مثل فرش، موکت هم بافته می شود. الیاف موکت نرم و انعطاف پذیر هستند. البته مهم تر از اینها، خاصیت عایق بودن موکت را می توان در نظر گرفت. موکت عایق صدا و حرارات است. در ساختمان هایی که موکت نصب شده، آلودگی صوتی به مراتب کمتر است. در ضمن هزینه های سوخت نیز به طرز قابل توجهی کاهش دارد. موکت کف ساختمان را در زمستان گرم نگه می دارد. موکت های با کیفیت، دوام خوبی دارند و به این زودی ها دچار فرسودگی نمی شوند. موکت قابل شستشو با آب است و قیمت مناسبی هم دارد. با همه این مزایا، تعداد ساختمان هایی که با موکت، کفپوش می شود این روزها به سرعت در حال افزایش است.

رایج ترین راه برای راهنمای نصب موکت، استفاده از چسب مخصوص است. گاهی به دلیل مستاجر بودن، خریداران تمایل دارند تا موکت را بدون چسب، نصب کنند. در این صورت می توان از روش های دیگری برای نصب موکت استفاده کرد. موکت هایی که به کف ساختمان نچسبیده اند را می توان به سادگی جمع کرد و به محل دیگر انتقال داد. اگر موکت با چسب، به کف چسبانده بشود موقع کندن هم موکت و هم کف ساختمان آسیب می بیند.

روش های نصب موکت بدون چسب

در اغلب موارد نصب مستقیم و انتخاب رنگ موکت، با چسب انجام می شود. در این شیوه موکت مستقیم به زمین چسبانده می شود بدون اینکه چیز دیگری بین چسب و موکت وجود داشته باشد. برای نصب موکت لازم است تا ابتدا کف، کاملا صاف و هموار باشد. هر گونه ایراد و اشکال و نقص در کف ساختمان باید از قبل برطرف شود. حتی کوچکترین مشکلات کف نیز بعد از نصب موکت، به خوبی قابل مشاهده است. نقص در کف منجر به ایجاد به لکه های سایشی می شود. به این ترتیب در همان مکان، برجستگی یا فرو رفتگی به وجود می آید که در معرض آسیب و فرسایش است.

استفاده از چسب برای نصب موکت در مکان های پر رفت و آمد، فضاهای بزرگ، سطوح شیب دار و راه پله ها توصیه می شود. به این ترتیب موکت به صورت ثابت و بدون حرکت، نصب می شود و مشکلی ایجاد نمی کند. اما در صورت نیاز به تعویض، برداشتن موکت و کندن چسب ها کار دشواری است. در ضمن برای شستن موکت ها هم با مشکل مواجه می شوید. 

مراحل نصب موکت بدون چسب

از لحاظ ابعاد، دو نوع موکت رول و تایل تولید شده است. موکت های رولی در عرض متفاوت و متراژ بالا موجود هستند این کفپوش ها برای فضای بزرگ تر کارایی بهتری دارند زیرا امکان پوشش کامل کف ساختمان وجود دارد. اگر بخواهید سرتاسر خانه یا محل کار را با موکت کفپوش کنید، موکت رول انتخاب بهتری است. به طور معمول موکت های موجود در بازار به عرض ۲، ۳و یا ۴ متر هستند. به ندرت موکت های ۵ یا ۶ متری هم هست که عمدتا از برندهای خارجی هستند.

موکت تایل در ابعاد کوچک تری تولید می شود. عموما تایل ها به صورت مربعی هستند ابعاد ۳۰ در ۳۰، ۴۰ در ۴۰، ۵۰ در ۵۰ موجود است. رایج ترین مدل های موکت تایل در هر عرض مربع ۵۰ سانتی متر هستند. این کفپوش ها به موکت اداری معروف شده اند ولی در بسیاری از ساختمان های مسکونی نیز موکت تایل نصب می شود. دو نوع نصب برای این کفپوش ها انجام می شود.

اول اینکه موکت تایل به صورت سرتاسری در کل کف ساختمان اجرا می شود. نحوه اجرای کار شبیه به موکت رولی است با این تفاوت که تایل ها در کنار یکدیگر، نصب می شوند.

روش دیگر نصب موکت تایل به عنوان بخشی از کف است که در این صورت از هیچ برشی استفاده نمی شود. تایل ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند و وسط اتاق را پر می کنند. 

نصب موکت تایل بدون چسب

برای نصب موکت بدون چسب این مراحل انجام می شود:

اگر کف ساختمان هموار نیست حتما در این مورد اقدام شود. توجه داشته باشید که حتی ضخیم ترین موکت ها نیز نمی توانند ایرادات کف، را پنهان کنند. بعد از تعمیرات کف و مراحل تسطیح نوبت به نظافت است. ابتدا کف ساختمان به طور کامل باید جارو بشود. همه گرد و غبارها و آثار گچ و نخاله ساختمانی را تمیز کنید. سپس کف با تی مرطوب به طور کامل تمیز بشود.

در مورد ساختمان هایی که پارکت نصب شده نیز وضع به همین ترتیب است ابتدا پارکت ها تمیز می شوند و بعد موکت تایل روی پارکت چسبانده می شود. کف زمین باید صاف، تمیز و کاملا خشک باشد تا نتیجه کار، رضایت بخش بشود.

چسباندن تایل ها از مرکز اتاق

اکنون یک خط فرضی طولی و عرضی ترسیم کنید و تایل ها را روی آن قرار دهید. برای نصب موکت بدن چسب همیشه از مرکز اتاق شروع کنید. تایل ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند و کل اتاق به این روش، کفپوش می شود. برای چسباندن موکت به جای چسب مایع از نوار چسب دو طرفه استفاده کتید این چسب ها در قطعات کوچک در ۴ گوشه تایل ها می چسند. پس از قرار دادن تایل ها در کنار یکدیگر، کفپوش محکم شده و حرکت نمی کند. پس از تکیل کفپوش اتاق، فشار عمودی وارد شده، مانع حرکت تایل ها می شود. پدهای لاستیکی نیز برای نصب موکت به کار برده می شوند. نصاب در مورد نحوه چسباندن موکت می تواند تصمیم گیری کند 

برای ساختمان های اداری و پر تردد بهتر است از انتخاب رنگ موکت استفاده کنید تا دوام بیشتری داشته باشد. به خصوص در مورد راه پله ها اصلا ریسک نکنید. راه پله ها از مکان های پر رفت و آمد هستند. حرکت و لغزش موکت می تواند موجب افتادن افراد بشود. 

نصب موکت رولی بدون چسب

در این مورد از لنت های لاستیکی استفاده می شود. این متریال شبیه ترمز فرش است ولی ضخامت بیشتری دارد. ایتدا کف اتاق با لنت لاستیکی پوشیده می شود و سپس موکت به این لنت می چسبد. نیازی به چسب برای چسباندن نیست. این پد از حرکت و سر خوردن فرش جلوگیری می کند. در انتها لبه های اضافی کنار دیوار با کاتر برش داده می شود.

نوع دیگری نصب موکت بدون چسب وجود دارد که توسط چهارچوب قرنیز مانند انجام می شود. در این شیوه، ابتدا دورتادور اتاق در کنار دیوارها یک قاب چوبی نصب می شود که روی آن میخ های نصب شده است. موکت روی این میخ ها متصل می شود. برای وسط موکت هم از لاستیک های مخصوص مکش دار استفاده می شود. پس از نصب قرنیزها موکت کاملا صاف و کشیده دیده می شود هر وقت که بخواهید با برداشتن قرنیز، امکان تعویض موکت هست.

منبع



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت,خرید موکت,بهترین موکت,انواع موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

با ما می توانید انواع موکت را انتخاب کنید. اما کدام یک بیشتر با سلیقه و موقعیت خانوادگی شما سازگار است؟ به عنوان مثال ، کدام نوع موکت برای راه پله ، حیوانات خانگی یا استفاده فشرده شما مناسب است؟ بالای موکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل است که در این مقاله ما ساختارهای مختلف را با ویژگی ها ، مزایا و معایب ، ظاهر و کاربردهای آنها لیست می کنیم. این امر انتخاب ساختار موکت را بسیار ساده تر می کند!

چرا ساختار موکت مهم است؟
اگر یک تولید موکت تایل جدید را انتخاب می کنید ، طبیعتاً می خواهید که تا حد ممکن زیبا و ماندگار باشد. تا آنجا که ممکن است با توجه به سلیقه ، وضعیت زندگی و خانه و ترجیحاً بدون نگهداری زیاد ، به زیبایی. سپس مفید است بدانید که همه انواع موکت برای مثال برای پله ها ، حیوانات خانگی شما یا اتاقی که می خواهید از آن استفاده کنید مناسب نیست. با توجه به تخصص چندین ساله ما ، خوشحال می شویم در مورد ساختارهای مختلف موکت در محدوده ما به شما مشاوره دهیم.

بافت موکت: طعم بسیار ، انواع بسیار
منظور ما از ساختار موکت در واقع بالای این نوع پوشش کف است. ساختار بستگی به روش ساخت ، اما همچنین شکل ، چگالی ، ضخامت و مواد شمع ها دارد. ما ساختارهای مختلف موکت زیر را در محدوده خود داریم:

موکت بوکل
پوشش کف بوکل یک موکت شمع کوتاه است که در آن حلقه های شمع با ارتفاع مساوی یا نابرابر به هم پیچیده شده و مواد شمع را تشکیل می دهند. قطبهای با ارتفاع نابرابر به عنوان بولک تراشیده یا سازه بلند/پایین نامیده می شوند که در آن قسمت بالا حلقه های بلند بریده شده است. این می تواند الگوهای متناوب و تسکین ایجاد کند.
بولک موکت این مزیت را دارد که کمتر می پوشد و بنابراین عمر طولانی دارد ، حتی با استفاده زیاد. همچنین تمیز نگه داشتن آن بسیار آسان است و برای پله ها ، راهروها و ادارات بسیار مناسب است. حلقه ها این ساختار را برای حیوانات خانگی کمتر مناسب می کنند. معایب دیگر این است که بوکل سخت تر از یک موکت شمع عمیق است.

موکت موکت
موکت موکت یا موکت شمع یک مخمل بلندتر است ، جایی که تمام حلقه های شمع در طول فرآیند تولید بافت یا تافتینگ بریده شده است. حلقه های بریده شده در نوک این موکت شمع حلقه برش به این کفپوش ظاهری صاف و یکدست می بخشد. این باعث می شود که کاموا شبیه موهای بلند باشد که مستقیماً ایستاده اند.
مزیت این موکت شمع بلند این است که ظاهری گرم و زیبا دارد. با این حال ، با جاروبرقی نیاز به نگهداری خوبی دارد. به دلیل ظاهر گرم و ظریف ، این نوع موکت برای اتاق خواب بسیار مناسب است.

موکت مخمل دار
موکت مخمل در واقع نوعی موکت شگی چیست. تفاوت در ارتفاع برش حلقه ها است که با مخمل کمتر است. علاوه بر این ، چگالی قطب ها بیشتر است و باعث می شود این ساختار فشرده تر و قوی تر به نظر برسد. از آنجا که نخ از مواد الیاف خوب ساخته شده است ، سطح موکت ظاهر مخملی به خود می گیرد.
در اینجا نیز ، مزایای ظاهری غنی ، گرم و مجلل است که باعث می شود این یک موکت عالی برای اتاق خواب باشد. با این حال ، نگهداری از کفپوش های مخملی کمی سخت تر است.

موکت تازه
یک پوشش کف موکت یک موکت شمع بلند است که در آن شمع ها به جای حلقه ها بریده می شوند. با استفاده از Frisé ، نخ ها به هم پیچیده می شوند تا بلند نشوند ، بلکه به هم پیچیده شوند. این یک جلوه بسیار بازیگوش و سرزنده ایجاد می کند ، جایی که می توانید قدم های خود را هنگام عبور از روی آن مشاهده کنید. برخلاف موکت موکت ، تقریباً هر توده را می توان جدا از دیگری متمایز کرد.
مزیت موکت تایل ها چیست نازک این است که پوشش کف توده عمیق نرم شده و به این زودی کثیف به نظر نمی رسد. از آنجا که خاک بیشتر روی موکت های توده عمیق می چسبد ، انتخاب هوشمندانه ای برای آلرژی است. این نوع بافت نسبت به سایر سازه ها نیاز به نگهداری بیشتری دارد.این نوع موکت برای اتاق نشیمن و اتاق خواب بسیار مناسب است. Frisé به دلیل ساختار توده بلند برای استفاده فشرده مانند پله ها یا حیوانات خانگی مناسب نیست.

موکت زاکسن
موکت ساکسونی موکتی است که از نخ های متعدد به هم پیچیده شده است. این به موکت یک شخصیت کامل ، مجلل ، مجلل و زیبا با ساختار نرم می بخشد. حتی زنده تر از فریزر است. با این نوع موکت ها گاهی اوقات پیش می آید که وقتی روی آن راه می روید ، رد پا باقی می ماند. همه این را به یک اندازه دوست ندارند.
موکت ساکسونی می تواند دارای نخهای کم و زیاد باشد ، بنابراین برای هر کاربرد و فضایی نوع مناسبی وجود دارد. اگر می خواهید فضایی مجلل به اتاق خود ببخشید بدون اینکه اجازه دهید آن را تحت سلطه خود قرار دهید ، این نوع ساختار را توصیه می کنیم. این گونه به دلیل استفاده از نخ های جداگانه برای حیوانات خانگی نیز مناسب است.

موکت پشمالو
یک موکت با ساختار پشمی موکتی با توده عمیق است که شباهت زیادی به موکت دارد. در اینجا نیز تیرها بریده می شوند

کاج و نخ ها به هم پیچیده اند. فقط قطب ها کمی طولانی تر هستند ، به طوری که همانطور که می گفتند سقوط می کنند. این ظاهر خرید اینترنتی موکت اداری و شادابی به موکت پشمالو می بخشد.
مزیت آن این است که ساختار تنباکو نورد با ظاهر لوکس و نرم موکت شمع بلند به فضا یک پیچ و تاب بازی می دهد. عیب آن این است که مقدار زیادی آلودگی را جذب می کند و بنابراین برای نگهداری و تمیز کردن به تلاش بیشتری نیاز دارد. این یک ساختار مناسب برای اتاق خواب و اتاق نشیمن است.

انواع موکت را حفظ کنید؟ خوب است انجام دهید!
چگونه می توانم موکت خود را به بهترین نحو نگهداری کنم ، سوالی است که اغلب به درستی پرسیده می شود. پس از همه ، هنگام خرید موکت ، می خواهید تا حد امکان دوام بیاورد و تا آنجا که ممکن است زیبا بماند. به طور کلی ، نگهداری از هر نوع موکت آسان است. با این حال ، در مقایسه با موکت شمع کوتاه ، موکت شمع بلند نیاز به نگهداری کمی بیشتر دارد و مواد نخ نیز بر میزان نگهداری تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، پشم بسیار مقاوم در برابر خاک است! دوبار در هفته جاروبرقی توصیه ما برای زیبا نگه داشتن هر نوع موکت است.

نمونه موکت رایگان و خدمات عالی
آیا در مورد انواع موکت ، اندازه ها ، کف های زیرین یا روکش های لبه ای ما س question الی دارید؟ خدمات مشتری ما با کمال میل به شما کمک می کند. حتی اگر عصر یا آخر هفته باشد! آیا بعد از خواندن این مطلب هنوز از نوع موکت مناسب مطمئن نیستید؟ شما می توانید نمونه موکت رایگان را از ما درخواست کنید ، که در عرض یک تا دو روز کاری دریافت خواهید کرد. به این ترتیب شما واقعاً می توانید ساختار را به خوبی تجربه کنید و با سرعت دلخواه خود به خانه نگاه کنید تا ببینید کدام سازه را دوست دارید و کدام در موقعیت زندگی شما مناسب است.

چرا انواع موکت را در مغازه های طراحی خانه انتخاب می کنیم؟
خدمات نصب حرفه ای و مقرون به صرفه از جمله اندازه گیری رایگان
سفارش ایمن با فروشگاه اینترنتی معتبر مارک معتبر
ارسال رایگان و سریع
گزینه های مختلف پرداخت از جمله پس پرداخت
همچنین امکان مشاهده موکت در نمایشگاه

منبع : vloerbeleving



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , بهترین موکت , انواع موکت تایل , موکت تایل , موکت اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

طبقه بندی بر اساس نوع تولید
دستگاه. این دستگاه روزانه تا 2.5 هزار متر مربع موکت تولید می کند. بنابراین ، کیفیت استاندارد ، اثبات شده است.
کتابچه راهنمای. چنین محصولاتی به دلیل فردیت و اصالت خود برجسته هستند. اما هزینه زیاد است ، زیرا یک کاخ برای 2-3 ماه ساخته می شود.
مواد موکت
موکت های پشمی
پوشش طبیعی و با کیفیت بالا. محصولات پشمی مطابق با طراحی کلاسیک هستند ، گران هستند ، اما آنها برای مدت طولانی خدمت می کنند. اساس آن پشم گوسفند است - نرم ، گرم ، بادوام و لمس دلپذیر. گاهی تولیدکنندگان موی شتر یا بز را اضافه می کنند.

ویژگی ها:

برای پروانه ها جذاب است؛
ایجاد الکتریسیته ساکن
زود کثیف شدن
بسیاری از تولیدکنندگان مدرن موکت طرح دار ها را با مواد ضد قارچی خاص ، ترکیبات دفع کننده خاک و عوامل ضد مایع آغشته می کنند.

پوشش های پشمی در رنگ های تسکین دهنده (سفید ، قهوه ای ، زرد ، خاکستری) ایجاد می شوند ، زیرا رنگ به خوبی گرفته نشده است اما رنگ به خوبی حفظ می شود - پس از 10 سال روشنایی ثابت می ماند.
موکتهای ابریشمی
این ماده از نخهای استخراج شده از پیله کرم ابریشم تهیه می شود. این نخ مقطع مثلثی دارد و با شکستن نور باعث بازی و درخشش زیبایی می شود. قیمت چنین موکتی بالا خواهد بود.

ویژگی ها:

ترس از رطوبت؛
قیمت بالا
ضعیف تمیز
عایق حرارتی کم
با کمک نخهای ابریشمی نازک ، یک مطالعه دقیق از الگو انجام می شود.

 

موکتهای ویسکوز
ترکیب مواد شامل یک جز component طبیعی سلولز است. بنابراین ، از نظر مشخصات ، ویسکوز نزدیک به یک ماده طبیعی است.

نخهای ویسکوز به راحتی رنگ می شوند ، بنابراین موکتهای آن از انواع متنوع و براق ساخته می شوند. اکثر محصولات چاپ گل دارند ، اما رنگ های جامد نیز وجود دارد. مدت زمان طولانی پوشش ها از بین نمی روند.

ویژگی ها:

ایمنی کم در برابر آتش
نمی تواند در اتاق های مرطوب استفاده شود
محصولات سفید از آب یا قارچ زرد می شوند.
در تولید ، ویسکوز غالباً برای الگوی جذاب به پشم یا ابریشم برای کاهش قیمت محصول اضافه می شود.
موکت های پلی آمید (نایلون)
پلی آمید یک ماده مصنوعی است. الیاف با فرآوری مواد اولیه آلی (نفت ، ذغال سنگ طبیعی ، گاز) ساخته می شوند. پوشش نایلونی به طور گسترده ای در ساخت استفاده می شود.

ویژگی ها:

محو شدن سریع در آفتاب
نرمی خود را از دست می دهند
برق دار
چنین محصولاتی بسیار محبوب هستند. گاهی اوقات نایلون با مواد دیگر ترکیب می شود.

موکت های پلی استر (پلی استر)
پلی استر از فیبر پلی استر مصنوعی با استفاده از یک فناوری خاص ایجاد می شود. در نتیجه ، محصولی بدست می آید که از نظر خصوصیات عملکردی به پنبه نزدیک است و از لحاظ ظاهری به پشم نزدیک است.

ویژگی ها:

ولتاژ استاتیک ایجاد کنید
پس از تغییر شکل ، آنها به شکل قبلی خود برنمی گردند.


طبقه بندی ساختار شمع
موکت های حلقه دار
ساختار تک سطح موکت از حلقه هایی با طول یکسان تشکیل شده است. تراکم شمع امکان استفاده از اینگونه محصولات را در مکانهایی با بار عملیاتی بالا فراهم می کند.
یک سیستم حلقه چند سطح با اتصال حلقه هایی با طول های مختلف ، که یک الگوی سه بعدی ایجاد می کند ، تشکیل می شود. چنین موکت هایی با ظاهر جذاب خود متمایز می شوند.
پیمایش یک حلقه چند سطحی با تاپ های بریده شده است.
تکه تقسیم (بریده شده)
موکت هایی با انبوه کوتاه (2-3 میلی متر) ، پرز متوسط ​​(3-5 میلی متر) و پرتوی (بیش از 5 میلی متر) وجود دارد.
Velor یک سطح مخملی صاف و یکدست است. به آن پوشش مخمل خواب دار نیز گفته می شود. مراقبت از محصول آسان است ، اما اغلب اثری از مبلمان برجای می گذارد.
زاکسن - نخ پیچ خورده. سطح صاف است اما صاف نیست. بسیار زیبا به نظر می رسد
Frize یک توده پیچ خورده طولانی است. روی چنین موکتی خاک و رد پا نامرئی است. راهنمای خرید موکت های مناسب با مد مجسمه ای منگوله دار بسیار محبوب هستند. هر پرز به مش متصل می شود و برای مناطق حجمی طرح دار ، چرت در طول های مختلف گرفته می شود.


جوانب مثبت موکت
مزایای آن با توجه به موادی که از آن موکت ساخته شده تعیین می شود.

پشم
قابلیت ارتجاعی؛
سازگاری با محیط زیست
مقاومت در برابر آسیب مکانیکی ؛
این ماده دارای خواص ضد حریق است ، از احتراق پشتیبانی نمی کند.
عزیز ، نگاه نجیب؛
رطوبت اضافی را جذب می کند ، و به محض خشک شدن هوا ، آن را برمی گرداند.
عمر بسیار طولانی (40-50 سال).
ابریشم
قدرت بالا ، نازک ، سبک ؛
موکت های دستباف از تعداد زیادی گره ساخته می شوند ، بنابراین بسیار متراکم هستند.
شکل آنها را کاملاً حفظ کنید.
دارای خواص اطفا حریق هستند.
ضد حساسیت
ویسکوز
مناسب برای مکانهای شلوغ
هزینه مقرون به صرفه
ضد حساسیت
تنفس
هیچ الکتریسیته ساکن تولید نمی شود.
نرم ، دلپذیر به لمس ؛
محصولات کمی وزن دارند.


پلی آمید (نایلون)
الاستیک ، با دوام
هزینه متوسط
خصوصیات خوب اطفا حریق ؛
درخشش زیبا از الیاف؛
به سرعت خشک می شوند ، آنها آسان شسته می شوند
انواع راه حل های رنگی ؛
نسوز
مواد تزئینی عالی ساخته شده از الیاف زیبا و براق ؛
پایدار ، با دوام
پلی استر (پلی استر)
نرم به لمس؛
ظاهر لوکس ، به ویژه در موکت های پرز بلند ؛
گرم
بالا آمدن

برای اتاق کودکان یا اتاق نشیمن ؛
اشکال ، بافت ها ، ابعاد مختلف
مراقبت آسان ، تمیز کردن
مقاومت در برابر آلودگی ؛
رنگ در خورشید تغییر نمی کند.
مقاومت در برابر سایش؛
عمر طولانی


منفی موکت ها
استرس استاتیک یک مشکل مشترک با محصولات پشمی و مصنوعی.
 هزینه بالا. محصولات با کیفیت ارزان نیستند. قیمت به طول شمع ، مواد ، روش تولید ، تولید کننده بستگی دارد. موکت های داخلی ، به طور معمول ، ارزان تر از موکت های وارداتی هستند. موکت های طبیعی بسیار گرانتر از موکت راه پله های مصنوعی هستند. مقرون به صرفه ترین گزینه ها موکت های پلی پروپیلن است.
مشکلات در ترک. هرچه موکت بزرگتر باشد ، نگهداری از آن دشوارتر است. یک کاخ به قطر یک متر به راحتی تمیز می شود اما بعید است مسیری شش متری بدون کمک کارگران خشکشویی تمیز شود.
مقاومت کم در برابر لکه. بیشتر محصولات به سرعت گرد و غبار و نشت را جذب می کنند.
نحوه انتخاب
بر اساس نوع اتاق
اگر کف راهرو را انتخاب می کنید ، بهتر است مواد مصنوعی با پایه لاستیک را ترجیح دهید. پشتی مقاوم در برابر آب ، عمر طولانی را تضمین می کند و الگوی کوچک به مخفی کردن لکه های اجتناب ناپذیر کمک می کند.
برای اتاق نشیمن ، موکتی با طول شمع کوچک یا متوسط ​​مناسب است - هیچ اثری از مبلمان روی آن باقی نمی ماند.
برای اتاق کودک ، پوشش هایی با شمع متوسط ​​و بلند توصیه می شود. رنگها روشن و رنگارنگ هستند.
هنگام قرار دادن کف در ورودی ، مراقب باشید که عناصر فلزی به سنگ مرمر یا کاشی آسیب نرساند.
برای حمام ، موکت های ویژه ای استفاده می شود - پنبه یا مصنوعی با لاستیک کف. همچنین پوشش های ضد لغزش مخصوص دوش و وان وجود دارد.
اتاق خواب توسط یک بوم با یک توده بلند راحت و آرام ساخته خواهد شد. شما همچنین می توانید موکتهای نرم کوچک را درست در کنار مکان های خواب قرار دهید تا هیچ اثر چاپی روی تخت روی آنها باقی نماند. توصیه می شود برای انتخاب پتو و روتختی به صورت رنگی از محصولات در رنگ های پاستلی استفاده کنید.


در مورد رنگ محصول
اگر اتاق سبک است ، پس بهتر است رنگهای سرد را ترجیح دهیم. یک اتاق تاریک با پوششی از رنگ های گرم شاداب خواهد شد.
اگر دامنه خرید موکت رول با کف مطابقت داشته باشد ، شیک است. اما اگر لمینت تیره یا مشمع کف اتاق دارید ، می توانید در مقابل بازی کنید.
برای برجسته سازی زیبایی مبلمان خود ، یک محصول رنگ یکدست انتخاب کنید. یک موکت طرح دار توجه را به خود جلب می کند ، باعث منحرف شدن فضای داخلی می شود.
موکت های بزرگ با تصویر اصلی در اتاق های تنگ جای نمی گیرد. آنها برای اتاق های بزرگ طراحی شده اند.
با طرح موکت
طیف گسترده ای از موکت ها انتخاب محصول برای هر اتاق را فراهم می کند. اما برخی از روندها به شما کمک می کنند تا در مورد خرید تصمیم بگیرید.

مدل های مد روز "پوسیده" در نظر گرفته می شوند ، گویی در معرض آفتاب سوخته اند. چنین محصولی برای فضای داخلی با مبلمان عتیقه مناسب است.
فضای داخلی کلاسیک با موکتهایی به سبک فرانسوی - با تزئینات باروک یا نقوش عربی گل ترکیب شده است.
مدرنیته نیاز به خویشتنداری و سختگیری دارد. یک موکت یک رنگ با الگوهای هندسی یا لمس های آوانگارد انتخاب کنید.
برای اتاق هایی با فضای داخلی آفریقایی یا شرقی ، از رنگ های بژ و قهوه ای استفاده می شود.
بوم های کوچک مناطق جداگانه اتاق را تزئین می کنند: در مقابل یک مکان خواب ، یک شومینه ، یک گوشه کودک.


با فرم
دایره یک گزینه جالب است ، مناسب برای بسیاری از مکان های خانه. در راهرو ، مهد کودک ، زیر میز قهوه خانه در اتاق نشیمن دیدنی و جذاب به نظر می رسد.
هشت ضلعی برای هر اتاقی که آزادانه در آن قرار بگیرد مناسب است.
از بیضی شکل در آشپزخانه استفاده می شود.
مربع متناسب با اتاقهای شکل هندسی صحیح است.
در اطراف لبه ها کمی فضای آزاد بگذارید. هرچه این فاصله بیشتر باشد ، فضای اتاق بزرگتر به نظر می رسد. قرار دادن مبلمان روی موکت نامطلوب است ، این باعث ایجاد ناراحتی در هنگام تمیز کردن می شود ، شمع مچاله می شود.
که بهتر است
1. کیفیت
طول عمر هر محصول محدود است ، اما تنها کیفیت قابل اطمینان باعث می شود که طول عمر مشخص شده حفظ شود. هنگام خرید محصول را بررسی کنید به لبه ها توجه ویژه داشته باشید تا نخ ها و حلقه ها بیرون نماند.

2. تزئینی بودن
زیبایی شناسی هنگام انتخاب موکت مهم است. همه اعضای خانواده باید آن را دوست داشته باشند ، با دکوراسیون اتاق مطابقت داشته باشند ، با رنگ و سبک اتاق مطابقت داشته باشند.

3. مقاومت در برابر سایش
یک پارامتر مهم هنگام استفاده از موکت در مکانهایی که دارای ترافیک بالا هستند. هر ماده با شاخص های مقاومت خود مشخص می شود - توصیف ترکیب موکت را مطالعه کنید.

4. بو
به بوی موکت توجه کنید. مشخص کنید به چه روشی پردازش می شود. شدت رایحه به این بستگی دارد.

5. تراکم
هر چقدر تراکم بیشتر باشد ، بهتر است. اگر اعداد خاصی در توضیحات محصول مشخص نشده است ، خودتان را محاسبه کنید. برای انجام این کار ، مقطعی از 10 × 10 میلی متر را اندازه گیری کنید ، تعداد گره ها را بشمارید ، نتیجه را در 100 ضرب کنید. موکت را خم کنید ، اگر پایه بین شمع قابل مشاهده است ، تراکم کم است. او مدت طولانی خدمت نخواهد کرد.

 

6. طرف درز دار
سطح پشت را بررسی کنید. کار دستی کاملاً نقاشی خارجی را تکرار می کند. معمولاً برخی بی نظمی ها وجود دارد ، این قابل قبول است.

7. احساسات لمسی
یک موکت خوب برای پاها دلپذیر است. این

وقتی صحبت از یک ساختمان مسکونی می شود مهم است. پشم طبیعی ظریف ترین ، طبیعی ، نرم است. مواد مصنوعی به این احساسات نزدیک می شوند.

8. بهداشت
موکت طبیعی با اشباع ضد عفونی کننده عدم وجود کپک یا کپک در زیر موکت و داخل شمع را تضمین می کند. بوم های مصنوعی نیازی به چنین درمان هایی ندارند.

9. سازگاری با محیط زیست
مواد شمع و پایه می توانند مواد مضر منتشر کنند.

10. مراقبت
نحوه ترک نقش مهمی دارد. اگر محصولی با رنگ روشن را انتخاب کردید ، آماده باشید که تمام وقت را به تمیزکاری اختصاص دهید. بلافاصله به نحوه تمیز کردن ، شستشو و خشک کردن موکت فکر کنید.

نحوه استفاده از موکت
پس از خرید ، یک موکت جدید باید جاروبرقی شود تا توده باقیمانده از بین برود و به خوبی تهویه شود.
ذرات توده می تواند برای 2-3 ماه دیگر ریزش کند - این هنجار برای محصولات پشمی و مصنوعی است.
از فشارهای مداوم بر روی قسمت خاصی از کفپوش خودداری کنید - اجسام سنگین و مبلمان فرورفتگی هایی بر جای می گذارند که قابل برداشت نیستند.


مراقبت
پوشش نیاز به تمیز کردن مداوم دارد. شما به یک جارو با سختی متوسط ​​یا جاروبرقی با یک نازل نرم مخصوص نیاز خواهید داشت.
قبل از تمیز کردن سطح را با جارو برقی پاک کنید. با استفاده از مواد شوینده ، ابتدا در یک قسمت جداگانه بررسی کنید که آیا روی رنگ تأثیر می گذارد.
پایه موکت را مرطوب نکنید ، در غیر این صورت خراب می شود. کفپوش پنبه ای و جوت نباید تمیز شود.
در زمستان می توانید آن را با برف خشک تمیز کنید: موکت را بر روی برف با شمع پایین پهن کرده و گرد و غبار را با ضربات مخصوص انعطاف پذیر خرد کنید.
ذخیره سازی
موکت بلااستفاده را در جای خشک و خنک نگه دارید. جارو برقی ، با مواد دافع پروانه درمان کنید و قبل از غلتاندن در رول ، سطح آن را خشک کنید.

نحوه تمیز کردن موکت
تمیز کردن مرطوب

این به معنای استفاده از شامپوهای مخصوص است: محصول را به صورت کف زده و روی شمع قرار می دهند ، پس از خشک شدن ، باقی مانده ها با جارو برقی پاک می شوند.

پنبه ، جوت و پشم را نمی توان خیس کرد - در هنگام خشک شدن ، انقباض ناهموار مشاهده می شود ، حباب و چین ایجاد می شود.

خشکشویی

این ماده با استفاده از پودر خشک تولید می شود که می تواند به صورت دستی یا ماشینی استفاده شود. خاک تا 2 ساعت جذب شده و سپس بقایای آن با جارو برقی تمیز می شود. در حین پردازش ، بوم خشک باقی مانده و می توان روی آن حرکت کرد. این نوع تمیز کردن برای پوشش های پنبه ای و جوت توصیه می شود.

هر بوم دارای ویژگی های تمیز کردن خاص خود است. دستورالعمل های یک موکت خاص را با دقت مطالعه کنید.
ضمانتنامه
موکت ها طبق ضمانت و طبق قانون سرویس می شوند. بازگشت به شرط استفاده از دستورالعمل استفاده ، در صورت ایجاد خسارت در تولید صورت می گیرد.

ضمانت ارائه نمی شود اگر:

آسیب خارجی وجود دارد
لبه های محصولات خرد شده است.
موکت روی پله ها گذاشته شد.
موکت در اثر فشار مکانیکی یا استفاده از مواد تمیز کننده تهاجمی آسیب دیده است.
مدت ضمانت از لحظه فروش یا حمل و نقل از انبار شروع می شود. دوره استاندارد 12 ماه کار است.


تولیدکنندگان موکت
هلکس
این شرکت متخصص در محصولات ساخته شده از مواد طبیعی و مصنوعی است. مواد طبیعی توسط پنبه نشان داده می شود ، که از آن دوندگان موکت ساخته می شود.

عظیم
این شرکت ترکیه ای به دلیل تولید الیاف پلی پروپیلن Heatset برجسته است. با کیفیت خوب ، مقاومت و مقاومت در برابر سایش مشخص می شود. در لمس ، بومها نرم ، دلپذیر و از لحاظ ظاهری یادآور پشم هستند. فیبر غیرمعمول در فناوری ساخت ، تنظیم حرارت ، پیچاندن یک نخ به یک بسته نرم افزاری در اطراف محور آن است.

طرح های محبوب عبارتند از برگ ، گل ، دایره ، فر ، شکل هندسی. مزیت اصلی موکتهای مگا کیفیت مناسب تولید کننده با قیمت مناسب است.

شرقی
کارخانه مصر موکتهایی از پلی پروپیلن با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست تولید می کند که از پشم تقلید می کند. هنگام پردازش محصولات ، از اشباع ضد آتش ، ضد گل ، ضد استاتیک ، ضد خال استفاده می شود. این محصولات با استانداردهای بین المللی مطابقت دارند و دارای مجوز هستند.

والنسیا
یک شرکت روسی که ترکیبی از کلاسیک ها و گرایش های مدرن است. کیفیت مواد ، بر اساس الیاف مصنوعی و مخلوط خوب است: ویسکوز ، اکریلیک ، هیت ست. اشکال سنتی مربع ، مستطیل است. چگالی استاندارد 320-500 هزار گره در متر است. مواد استفاده شده برای پوشش عبارتند از: جوت ، فریزر.

گرداب
این شرکت چینی موکتهای زیادی برای دستشویی ، اتومبیل ، درگاه تولید می کند. ترکیبات محصولات پلی استر است.

منبع

 

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , انواع موکت , خرید موکت , قیمت موکت , بهترین موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

روکش جلوی راه پله به معنای پوشاندن راه پله با موکت است. راه پله ای که به صورت مرتب و روکش شده نه تنها زیبا به نظر می رسد ، بلکه در زیر پاها نیز احساس نرمی می کند و هنگام راه رفتن عملاً صدایی ایجاد نمی کند. با توجه به مزایا ، بسیاری از افراد پله های خود را روکش می کنند. اما چه گزینه های پیاده سازی وجود دارد ، کدام نوع موکت برای استفاده در راه پله مناسب است و هزینه اثاث کشی راه پله چقدر است؟ در این مقاله به آن پی خواهید برد.

چرا پله های خود را روکش کنید؟
روکش جلوی موکت راه پله تکی به عقیده بسیاری از افراد به سبک قدیمی است. با این وجود ، هنگامی که به امکانات و مزایای ارائه شده نگاه می کنید ، کاملاً درست نیست. یک راه پله مبلی هنگام راه رفتن روی آن هیچ صدایی ایجاد نمی کند ، زیر پایتان احساس نرمی و گرما می کند و راه حل ایده آل برای استتار پله های آسیب دیده یا قدیمی است.

علاوه بر این ، شما گزینه های گسترده ای برای ساختن یک پله منحصر به فرد دارید. شما می توانید از بین انواع مختلف موکت و رنگ انتخاب کنید. شما از نظر اجرا نیز انتخاب دارید. اثاثه یا لوازم داخلی راه پله را می توان به دو روش انجام داد:

پله های جلوبندی با جلوه موکت راه پله 1. جلوه دونده پله
با اثر دونده راه پله ، فقط بخشی از پله ها ، معمولاً وسط ، روکش شده است. به این ترتیب ، بخشی از مراحل خود قابل مشاهده هستند.

هنگامی که این مراحل از همان مواد نرده تشکیل شده باشد ، 1 کل زیبا را تشکیل می دهد.

پله کاملا روکش 2. روکش کامل
با روکش داخلی کامل ، کل راه پله پوشانده شده است. بنابراین هر مرحله با پارچه در تمام طول تهیه می شود.

همیشه وقتی موکت ثابت را انتخاب می کنید این حالت وجود دارد. وقتی پله ها آسیب ببیند ، به خصوص یک راه حل ایده آل است.

قیمت پله های روکش دار
روکش کفپوش راه پله با موکت در اصل ارزانترین راه برای پوشاندن راه پله است. به طور متوسط ​​برای روکش کف پله های خود با موکت ، قیمتی بین 300 تا 800 یورو پرداخت می کنید. قیمت تمام شده به شدت به کیفیت و معرفی موکت در دکوراسیون داخلی انتخاب شده و درجه سختی کار (نوع پله ها - باز یا بسته) ، تعداد پله ها و ... بستگی دارد. در مورد قیمت متناسب با شرایط خود کنجکاو هستید؟ شما می توانید قیمت ها را بدون تعهد از طریق صفحه نقل قول درخواست کنید.

پله های اثاثه یا لوازم داخلی موکت
خواص مورد نیاز موکت
شما نمی توانید فقط یک راه پله را با هر نوع موکت بپوشانید. این عوامل مهم هستند:

A. تراکم قطب
موکت با تراکم شمع بسیار کم برای استفاده در پله مناسب نیست. وقتی چنین موکتی هنگام چیده شدن به دور پله خم می شود ، لایه زیرین یا پشت (لایه ای که نخ روی آن قرار داده شده است) قابل مشاهده خواهد بود. این البته خوب نیست. از طرف دیگر موکتی با تراکم شمع بالا به راحتی قابل خم شدن است بدون اینکه زیرانداز قابل رویت باشد.

ب- استحکام
از آنجا که ترافیک زیادی وجود دارد ، بهتر است یک پوشش پله محکم انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که مخصوصاً قسمت جلویی پله ها به شدت بارگیری می شود. سازه های بوکل و فرس برای پله ها بسیار مناسب هستند زیرا ساختار کاموایی محکمی نیز دارند. علاوه بر این ، یک لایه محافظت کننده از خاک اطمینان می دهد که خاک تا حد ممکن بر روی سطح باقی بماند.

ج - موکت های مصنوعی یا طبیعی
موکتهای مصنوعی بهترین شناخته شده هستند ، اما شتسشوی انواع موکت ها طبیعی نیز وجود دارند. به عنوان مثال ، نارگیل اغلب به عنوان پوشش راه پله استفاده می شود. موادی مانند سیزال نیز برای روتختی پله ها بسیار مناسب است. عیب اینگونه موکتهای طبیعی این است که موکت آنها سریعتر می شود و رطوبت را به راحتی جذب می کند. همچنین تمیز کردن یک موکت طبیعی نسبت به موکت مصنوعی کمتر آسان است.

نگهداری از پله های روکش دار
در مقایسه با انواع دیگر پوشش پله ، موکت نیاز به نگهداری بیشتری دارد. نگهداری مناسب از پله های روکش دار برای طول عمر آن مهم است. به دلیل اصطکاک با خاک ، پله ها بسیار سریعتر فرسوده می شوند.

در اصل کافی است مرتباً پله ها را با جاروبرقی پاک کنید. این باعث می شود شن و ماسه و سایر خاکها به عمق توده های پارچه که در آنجا برداشتن آن بسیار دشوار است ، نریزند.

 

پله ها را با موکت آبی بپوشانید
 

خودتان انجام دهید یا یک حرفه ای استخدام کنید؟
برای پس انداز پول می توانید کار را خودتان انجام دهید و پله هایتان را خودتان روکش کنید. در کوتاه مدت ، به نظر می رسد که ارزان ترین راه حل باشد. توجه داشته باشید که اشتباهی به سرعت انجام می شود و هزینه های تعمیر نیز می تواند زیاد باشد. شاید بالاتر از پولی که در ابتدا با شروع کار خود پس انداز کردید.

روکش کفپوش راه پله ای شغل پرمشغله است که نیاز به دانش و تجربه دارد. حتی یک حرفه ای نیز باید آن را کاملاً زیر نظر داشته باشد. بنابراین هر راه پله و هر پایان به روش دیگری نیاز دارد. وقتی یک راه پله به صورت حرفه ای روکش شده باشد ، می توانید این را در پایان ببینید. یک موکت راه پله ای که به صورت حرفه ای نصب شده باشد ، به سرعت برآمدگی نخواهد داشت و در درزها و یا اتصال به دیوارها از بین نخواهد رفت. توسط یک حرفه ای

بنابراین شما از کیفیت و جایگذاری صحیح اطمینان دارید.

یک راه پله روموکتی جدید انتخاب کنید یا راه پله موجود شما توسط یک متخصص حرفه ای نصب موکت روکش شده است؟ از طریق صفحه نقل قول می توانید بدون تعهد از متخصصان نقل قول درخواست کنید.

به این ترتیب می توانید هزینه ها را تأمین کنید
اگر روکش کف پله ها را به یک حرفه ای بسپارید ، می توانید با انجام کارهای مقدماتی خود هزینه ها را تأمین کنید.

در صورت مناسب بودن سطح ، راه پله را می توان روکش کرد. به عنوان مثال ، از بین بردن بقایای چسب قدیمی از قبل مهم است. در غیر این صورت ، این احتمال وجود دارد که چسب جدید به درستی نچسبد. اگر در نتیجه پوشش جدید پله از بین برود ، مطمئناً اتلاف کار و پول است.

نحوه برداشتن چسب به نوع چسب بستگی دارد (پایه آن آب باشد یا نه). معمولاً از یک حلال چسب و یک دستگاه تراش دهنده رنگ برای انجام کار استفاده می شود. این یک کار وقت گیر و دشوار است اما اگر خودتان این کار را انجام دهید در هزینه های زیادی صرفه جویی خواهید کرد.

قیمت پله دریافت می کنید؟
یک سازنده پله مخصوص انتخاب کنید و خود را نسبت به اجرای صحیح کار و نتیجه نهایی زیبا اطمینان دهید. از طریق فرم زیر پیشنهادات و مشاوره رایگان قیمت از حداکثر 3 متخصص در منطقه خود دریافت خواهید کرد.

منبع : trappenhuis



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , موکت راه پله ای , خرید موکت , بهترین موکت , قیمت موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

توصیه های مادربزرگ در مورد اینکه چگونه یک موکت بسیار کثیف را به راحتی و ارزان از بین ببرید
گرد و غبار واقعی (و کنه گرد و غبار!) لانه ها ، موکت ها به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند تا مانند نو ... یا تقریباً بمانند. اگر برای شما ، نگهداری موکت بیش از هر چیز دیگری سخت است ، بیایید و نکات مادربزرگ را که برای تمیز کردن عمیق ، آسان و موثر موکت های شما با محصولات روزمره کشف کرده ایم ، کشف کنید.
نکته شماره 1: به طور منظم جارو برقی بکشید

برای اینکه مجبور نباشید هر شش ماه یکبار تمیزکاری های عمده موکت های خود را انجام دهید ، بدانید که نگهداری یک موکت یک کار روزمره است! به خصوص اگر حیوانات خانگی دارید یا اعضای خانواده شما به گرد و غبار و گرد و غبار حساسیت دارند ... به یاد داشته باشید که هرچه مرتباً موکت های شما حفظ شود ، در گرفتن لکه ها و از بین بردن گرد و غبار آلوده مشکل کمتری خواهید داشت.

 

برای انجام این کار ، هیچ چیز پیچیده ای نیست: دو بار در هفته در حالت "مسواک زدن" بر روی موکت خود جارو برقی بگذارید ، این کار نتیجه خوبی خواهد داشت. هرچند مراقب باشید: اگر موکت شما قدیمی و / یا بسیار شکننده است ، از آسیب رساندن به آن جلوگیری کنید. بلکه به آرامی مکش کنید.

خوب است بدانید: حرکتی ایده آل برای جاروبرقی کردن موکت شما وجود دارد! سر را از روی پاها جارو کرده و به سمت لبه موکت کار کنید.

نکته شماره 2: با تزریق پوست سیب زمینی موکت خود را نوسازی کنید

خبر خوب: اگر توانایی این را ندارید که برای تمیز کردن موکت خود یک حرفه ای استخدام کنید و به نظر جدید می رسد ، خیلی خوب می توانید خودتان این کار را با یک ترفند مادربزرگ موثر و 100٪ انجام دهید. در واقع ، شما احتمالاً قبلاً در آشپزخانه خود ماده ای تهیه کرده اید که می تواند به شما کمک کند یک موکت را تمیز کرده و دوباره زیبا جلوه دهید ، زیرا این سیب زمینی است.

برای نوسازی یک موکت قدیمی یا تمیزکردن یک موکت بسیار کثیف با یکی از سبزیجات مورد علاقه فرانسوی ها ، ابتدا با دم کرده تزریق غلیظ پوست سیب زمینی شروع کنید و سپس موکت خود را با اسفنج آغشته به ماده غذایی آماده کنید. بگذارید چند ساعت بماند و سپس با آب تمیز با اسفنج بشویید. در آخر ، اجتناب از راه رفتن روی آن ، بگذارید موکت شما خشک شود.

نکته شماره 3: برای روشن شدن رنگ ها از مخلوط آب گازدار و جوش شیرین استفاده کنید

با گذشت زمان و دست و پا چلفتی ، موکت شما رنگ زیبای اصلی خود را از دست داده و چند لکه اینجا و آنجا لج شده است؟ برای بازگرداندن آن ، مجبور نیستید که از کالاهای گران قیمت و مواد پاک کننده لکه های معجزه آسا در سوپرمارکت بخرید: یک بار دیگر ، احتمالاً هر آنچه را که لازم دارید در آشپزخانه خود دارید! بله: برای جدا کردن و احیای درخشش موکت ، می توانید از محصولات روزمره مانند آب گازدار و جوش شیرین استفاده کنید. در اینجا آنچه باید انجام دهید برای تمیز کردن یک موکت بدون شستن آن:
با استفاده از اسفنج ، حصیر خود را با آب گازدار مرطوب کنید ، سپس آن را به آرامی با برس بمالید.
بگذارید حداقل 30 دقیقه خشک شود ، سپس جوش شیرین را در سراسر موکت خود بپاشید.
هنگامی که جوش شیرین خشک شد ، خلاuum بگیرید و نتیجه را تحسین کنید: انواع پرکاربرد موکت تایل شما مانند جدید خواهد بود!
نکته شماره 4: مخلوطی از مایع ظرفشویی و سرکه سفید درست کنید

پیروان نظافت اقتصادی و اقتصادی آن را به خوبی می دانند: سرکه سفید داروی معجزه آسای خانه است و کاربردهای آن برای ضد عفونی کردن ، خوشبو کردن یا حتی لکه دار شدن بسیار است! به همین دلیل اگر موکت مورد علاقه شما کثیف یا آغشته به چربی است ، وحشت نکنید و بطری سرکه الکلی خود را از کمد آشپزخانه خود خارج کنید:

ابتدا با ریختن سرکه سفید روی پارچه تمیز شروع کنید و سپس لکه را مالش دهید.
بگذارید 15 دقیقه بماند.
سپس مخلوط آب و مایع ظرفشویی را که قبلاً با همزن برقی یا با لیسک در کف مونتاژ کرده اید ، رد کنید. این مخلوط را با قلم مو روی موکت بمالید ، سپس با آب تمیز بشویید.
قبل از تحسین نتیجه ، موکت را با پارچه تمیز پاک کنید و بگذارید خشک شود!
نکته شماره 5: برای تمیز کردن موکت لکه دار از کف اصلاح استفاده کنید
هر چقدر تعجب آور به نظر برسد ، کف اصلاح یک متحد عالی برای جدا کردن منسوجات است. در واقع ، کف اصلاح ظرفیت جاذب دارد: بنابراین می توان از آن به عنوان کف پاک کننده لکه استفاده کرد و آن را در یک لایه ضخیم روی سطح موکت ، در سطح لکه ها قرار داد. برای این:

کف اصلاح را به قسمتهای آسیب دیده موکت بمالید
کف را بگذارید تا حداقل یک ساعت عمل کند (اگر لکه به خوبی پودر شده باشد یک شب)
با اسفنج به شدت مالش دهید
با آب تمیز بشویید
برای شل شدن موکت با کف اصلاح ، می توانید کف را یک شب هم بگذارید و صبح روز بعد جارو برقی بکشید.

حیوان خانگی

این توصیه: قبل از آزمایش کف اصلاح به عنوان پاک کننده لکه ، همیشه محصول را در گوشه ای از انواع موکت کناره ای خود امتحان کنید تا مطمئن شوید آسیب نمی بیند!
نکته 6: لکه ها را با صابون سیاه پاک کنید

صابون سیاه مانند سرکه سفید و جوش شیرین یکی از محصولات خانگی زیست محیطی و اقتصادی است که همه باید در کمد های آشپزخانه داشته باشیم ، زیرا می تواند برای خانواده و نگهداری از خانه شما بسیار مفید باشد. هیچ چیزی بهتر از صابون سیاه برای تمیز کردن کامل موکت شما نیست.

به عنوان مثال ، اگر موکت شما لکه دار است و نمی دانید چگونه آن را پس بگیرید ، می توانید یک قاشق غذاخوری صابون سیاه را در 2 لیتر آب ولرم مخلوط کنید. آماده سازی را با اسفنج در مناطق لکه دار موکت قرار دهید و از یک برس سفت برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید.

اجازه دهید تا خشک و خلا vac شود تا گرد و غبار و توده ها و سایر مانده های ایجاد شده توسط پاک کننده لکه پاک شود. نتیجه را تحسین کنید: لکه های موکت شما فقط یک خاطره دور است!

نکته شماره 7: از زمین Sommières استفاده کنید تا موکت شما کاملا تمیز شود
زمین Sommières یک خاک رس مایع طبیعی و پاک کننده لکه است که از قرن نوزدهم استفاده می شود و به ویژه برای تمیز کردن پارچه و منسوجات در هنگام خشک شدن بسیار مفید است (عملی ، زیرا موکت ها بندرت ابعادی دارند که به آنها اجازه می دهد در ماشین لباسشویی شسته شوند). خشکشویی!).

در اینجا نحوه انجام تمیز کردن کامل یک موکت و همچنین از بین بردن مواد چربی موجود در آن وجود دارد: کل موکت خود را با خاک Sommières بپاشید ، سپس آماده سازی را برای چند ساعت بگذارید تا عمل کند (بهترین کار این است که تمام شب را ترک کنید) قبل از شستشو با آب تمیز برای از بین بردن لکه ها. آنجا که می روید ، موکت شما گشاد است و مانند جدید است!

نکته 8: آهن
این روش تا حدودی غیرمعمول است اما در صورت ایجاد لکه بسیار سخت م worksثر است. با آهن خود ، پارچه ای شفاف و سرکه سفید (دوباره) ، برای از بین بردن هر نوع لکه ، مسلح خواهید شد.

اتوی بخار خود را در بالاترین سطح قرار دهید و در صورت لزوم بگذارید چند دقیقه خوب گرم شود. هدف گرفتن حصیر خواهد بود (مانند گوشت خوب)
در همین حال در یک ظرف کوچک ، مخلوطی از 1 سوم سرکه سفید خانگی و 2/3 آب را تهیه کنید
برای جلوگیری از پخش شدن آن در اثر تماس با مایع ، این مخلوط را روی لکه اسپری کنید
تمام قسمت را با یک پارچه مرطوب ترجیحاً رنگ روشن بپوشانید. به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا لکه بر روی لباس های شسته شده شما به خوبی انجام می شود یا خیر.
با اتوی خود در ضربات عقب و جلو برای مدت 10 ثانیه از لباس های شسته شده عبور کنید ، نه بیشتر. این در مورد سوزاندن موکت زیبا شما نیست که می خواهید آن را بازیابی کنید!
لکه باید به پارچه منتقل شود ، این را می بینید زیرا لباس های شسته شده رنگ رنگ لکه به خود می گیرند. اگر این کافی نیست ، این حرکت را با استفاده از قسمت دیگری از پارچه یا حوله خود تکرار کنید.
با این حال ، به ترکیب موکت خود توجه کنید. برخی از مواد نمی توانند در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کنند و ممکن است خراب شود. این امر خصوصاً در مورد پنبه یا پلی استر اتفاق می افتد.

نکته شماره 9: از روحیات معدنی استفاده کنید
برای موکت های تیره و سیاه ، مواد معدنی محلول خوبی برای تمیز کردن و لکه گیری موکت مورد علاقه شما است.

برای این کار ، کافی است ناحیه لک شده را با برس آغشته به روحیات معدنی مالیده و اجازه دهید محصول خشک شود. سپس ناحیه آسیب دیده را به راحتی جارو برقی بکشید. لکه به خاک تبدیل شده و مانند جادوها دور خواهد شد.

نکته پاداش: موکت خود را در خشک کن تمیز کنید
اگر واقعاً کثیف است یا می ترسید با این نکات مادربزرگ ها به راهکار انتخاب موکت اتاق خواب یزیبای خود آسیب برسانید ، همیشه این امکان را دارید که موکت خود را توسط یک نظافتچی حرفه ای تمیز کنید. گران تر خواهد بود اما این مزیت را دارد که مسئولیت را به فروشگاهی که موکت خود را به آن سپرده اید منتقل کند.

خشکشویی ها یا مواد شوینده یا یکی از این ترفندهای مادربزرگ را برای شستن موکت شما استفاده می کنند. بسته بندی و تمیز به شما بازگردانده می شود. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراقب باشید تا از ایجاد لکه های جدید خودداری کنید. برای انجام این کار ، ترفند مادربزرگ پوشاندن آن با پلاستیکی شفاف و منطبق بر مبل است. به خود شما بستگی دارد :)

منبع

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , قیمت موکت , انواع موکت , بهترین موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

كفپوش هاي چوب سخت يكي از محبوب ترين انواع كفپوش هستند ، زيرا ارزش فروش مجدد خانه ها را افزايش مي دهند و روند كار را زيباتر مي كنند. اما در انتخاب و نصب كفپوش چوبي موارد زيادي وجود دارد كه بايد در نظر داشته باشيد ، از جمله نوع ، اندازه و هزينه. سپس ما در مورد كفهاي چوبي صحبت خواهيم كرد ، بنابراين شما مي دانيد كه در صورت تمايل به نصب آنها در خانه خود ، گزينه هاي شما چيست.

فهرست مطالب

1 كف چوبي
2 نحوه خريد بهترين كفپوش چوب سخت
3 نوع كف چوبي
4 اندازه صحيح را انتخاب كنيد
5 نمايي از كفهاي چوب سخت پيدا كنيد
6 نصب
كف چوبي
كف هاي چوب سخت مي توانند از انواع مختلفي از چوب مانند بامبو ، بلوط يا ساج تشكيل شوند. صرف نظر از نوع ، تمام كف هاي چوبي رنگ آميزي مي شوند تا رنگ غني آنها برجسته شود و براي جلوگيري از خراشيدگي ، فرورفتگي و آسيب هاي ديگر مهر و موم شده اند. كف هاي چوب سخت به عنوان نرم تا سخت طبقه بندي مي شوند ، اما چوب سخت نرم تر هنوز كاملاً سخت است.


با گذشت زمان ، حتي سخت ترين موكت كناره اي نيز شروع به ساييدگي مي كنند. به جاي اينكه بخواهيد آن را تعويض كنيد ، مانند يك فرش ، مي توانيد يك كف چوبي را دوباره رنگ كنيد و آن را به شكل اوليه برگردانيد. هزينه نقاشي يك چوب سخت بسيار كمتر از خريد و نصب يك چوب سخت است.

كف چوبي
نحوه خريد بهترين كفپوش چوب سخت
براي يافتن كف چوب سخت مناسب براي نيازهاي خود ، بايد عواملي مانند هزينه ، حركت پا و نوع آن را بسنجيد. به عنوان مثال ، هرچه چوب سخت تر باشد ، احتمال آسيب ديدن آن كمتر است ، اما استفاده از چوب سخت تر نيز هنگام نصب دشوارتر است ، كه اين مي تواند به معني هزينه نصب بالاتر باشد.

عامل ديگري كه بايد در نظر گرفت موقعيت خاك و نوع ترافيك مورد انتظار در اين منطقه است. براي مثال منطقه اي كه داراي ترافيك بالا است بهترين نوع چوب است. بخشهاي زير موارد اصلي را كه بايد در هنگام انتخاب كف چوب هاي جنگلي مورد توجه قرار گيرد ، جمع بندي مي كنند.

انواع كف چوبي
شما مي توانيد از بين دو نوع كف چوب جامد انتخاب كنيد: جامد و ساختگي يا ساختگي. خريد انواع چمن مصنوعي روي پشت بام جامد فقط يك نوع دارد ، در حالي كه كفپوش چوب سخت از لايه هاي چوب ساخته مي شود ، معمولاً در زاويه درست. هنگام انتخاب بين كفهاي جامد و پارچه اي ، عوامل زير را در نظر بگيريد.

كف چوبي
كفهاي جامد را مي توان چندين بار تجديد كرد ، در حالي كه كفهاي پارچه اي ، بسته به ضخامت چوب سخت ، فقط مي توانند دو يا سه پايان را تحمل كنند. بنابراين ، كفهاي جامد مي توانند چندين دهه بيشتر از كفهاي پارچه اي دوام داشته باشند.

كف هاي ساخته شده يا ساخته شده فني تر هستند و مي توانند در محيط هاي بيشتري نسبت به كف هاي جامد نصب شوند. در حالي كه كفهاي پارچه اي مي توانند روي بسياري از سطوح شناور شوند ، در بتن گير كنند يا در زيرزمين فرو روند ، كفهاي جامد بايد به ميخ ميخكوب شوند يا منگنه شوند و نبايد به دليل نوسانات رطوبت ، مانند زيرزمين ها زير درجه نصب شوند.

كف هاي جامد از كف پارچه اي كمي گران ترند اما در بيشتر موارد اختلاف قيمت اندك است.

اندازه مناسب را انتخاب كنيد
اندازه ميز مسئله مهم ديگري است. تخته هاي باريك قيمت كمتري دارند ، اما بسياري از آنها زيبايي تخته هاي عريض تر را ترجيح مي دهند ، كه باعث كاهش ميزان درزهاي كف مي شود. همين ايده در مورد تخته هاي بزرگتر و بزرگتر نيز صدق مي كند. هرچه تخته بزرگتر و بزرگتر باشد ، گرانتر آن در هر متر مربع است و درصد كفپوش اضافي شما براي اطمينان از مناسب بودن در اتاق شما بيشتر است. يك اقدام اساسي اين است كه 10٪ متر مربع بيشتر از آنچه نياز داريد خريداري كنيد ، اما بسته به شكل اتاق مي توان اين مقدار را افزايش داد.

نمايي از كفهاي چوب سخت پيدا كنيد
شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه در مورد شركتهايي بورس چمن مصنوعي كه كف چوبي شما را به شما مي فروشند تحقيق كرده و خواص مختلف را با ساير شركتهايي كه محصول مشابه را به شما ارائه مي دهند مقايسه كنيد. برخي از ارائه دهندگان در كفپوش ارزان تخصص دارند و برخي ديگر طيف گسترده اي از قيمت ها را ارائه مي دهند.

شما همچنين بايد به دنبال بررسي مواردي مانند ضمانت نامه ، هزينه حمل و نقل و پشتوانه هاي موجود باشيد. علاوه بر بررسي مشتري ، بايد نظرات پيمانكاران را بخوانيد كه ممكن است ديدگاه شخصي را كه اغلب كف هاي چوب سخت را اداره مي كند ارائه دهند.

كف چوبي
نصب و راه اندازي
كف هاي چوبي جامد با استفاده از ميخ يا منگنه در زيرزمين نصب مي شوند كه محدوديت بيشتري نسبت به طبقه هاي پيش ساخته يا پيش ساخته دارد كه مي توان از روش هاي مختلفي ميخ ، چسب و يا مبلمان تهيه كرد.

اسلايدها ، از جمله بتن. هنگامي كه بين كفپوش هاي جامد يا پارچه اي تصميم گرفتيد ، بايد تعيين كنيد كه آيا مي خواهيد آن را خود نصب كنيد يا يك متخصص را براي انجام آن استخدام كنيد.

در حالي كه نصب كف خود صرفه جويي قابل توجهي مي كند ، اما مي تواند كف چوب سخت را باطل كند. علاوه بر اين ، نصاب هاي حرفه اي به طور كلي كار خود را تضمين مي كنند ، به شما اطمينان مي دهند كه درست انجام مي شود.

منبع : decoora



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: موکت , چمن مصنوعی , بهترین موکت , خرید چمن مصنوعی , بورس موکت , بازار چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

معرفی موکت های اداری
موکت های اداری هنگام انتخاب نوع کفپوش دفتر ، در بالای لیست بسیاری از مشاغل قرار دارند. با انتخاب های طراحی درخشان ، ویژگی های صوتی عالی و انبوه مزایای دیگر که همه جعبه های مناسب را بررسی می کند ، موکتهای اداری همیشه یک انتخاب مناسب برای کفپوش تجاری هستند. اما این را از ما بگیرید که انتخاب موکت های اداری مناسب برای هر یک از پروژه های شما ممکن است به آسانی آنچه که به نظر می رسد آسان نباشد. گزینه های خارق العاده بسیاری وجود دارد که فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت. بنابراین ، ما یک راهنمای جامع تهیه کرده ایم تا شما را در کل مراحل انتخاب بهترین موکت برای پذیرایی راهنمایی کنیم.

راهنمای نهایی موکتها را بارگیری کنید

چرا موکتهای اداری یک گزینه عالی برای فضاهای اداری است
موکتهای اداری که به شما امکان آزادی و انعطاف پذیری بیشتر در خلاقیت و طراحی را بیش از هر ماده کف دیگر می دهد ، انتخاب مناسب برای هر پروژه طراحی دفتر است. با فناوری های جدید رنگی با سرعت بالا ، تولید کنندگان موکت سفارشی ابزاری را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید تقریباً هر چیزی را روی مواد با کیفیت بالا با قیمت مناسب ایجاد کنید. کفپوش بخش مهمی از هر پروژه طراحی است ، که شامل درصد عظیمی از فضای اداری است. موکت های اداری عالی شما را قادر می سازند با ایجاد طرحی که مارکی را که برای آن کار می کنید ، از این فضا به نفع خود استفاده کنید و فرشی برای استفاده در دفتر به دلیل قابلیت جذب و بهبود ، عملی ترین انتخاب کفپوش برای یک محیط کار روزمره است. صدا در یک طرح باز دفتر.

موکتهای اداری-توسط-ege-in-copenhagen
چگونه بهترین موکت های اداری را انتخاب کنیم
طراحی یک فضای اداری می تواند یک پروسه طولانی باشد که بخشی از آن شامل انتخاب موکت مناسب دفتر است. انتخاب موکت مناسب برای دفتر کار بعدی خود مستلزم ارزیابی فضای کاری و در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی است که می تواند انواع موکتتجاری را تحت تأثیر قرار دهد. در اینجا چند سوال وجود دارد که می توانید هنگام انتخاب موکتبرای استفاده در مطب از خود بپرسید.

موکتاداری چقدر باید دوام داشته باشد؟
اول کار های مهم. مشخص کنید که طول عمر موکتاداری باید چقدر باشد. یک قانون اساسی: هرچه اجاره نامه طولانی تر باشد ، کیفیت موکتبالاتری نیز لازم است.

یک موکتبا کیفیت تجاری امید به زندگی 10-30 سال دارد و تا زمانی که به درستی نگهداری شود به شکل نوک آن باقی می ماند.

چگونه از فضاهای مختلف دفتر استفاده می شود؟
در مرحله بعد ، تعیین کنید که هر منطقه اداری از نظر ترافیک پا و حرکت مبلمان چه مقدار استفاده می شود. دفاتر خصوصی و اتاق های کنفرانس به دلیل استفاده متوسط ​​ممکن است به مقاومت کمتری در برابر موکتنیاز داشته باشند ، در حالی که راهروها و مکان های مشترک معمولاً مورد استفاده سنگین قرار می گیرند. اینها موارد مهمی است که باید هنگام انتخاب بهترین موکتاداری برای محل کار خود در نظر بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگیهای عملکرد موکت های مختلف اداری برای سطوح مختلف استفاده بیشتر بخوانید.

این موکتدر یک فضای اداری واقعی چگونه خواهد بود؟
نورپردازی می تواند موکت های اداری شما را به طریقی بیش از یک مورد تحت تأثیر قرار دهد و باعث تغییر شکل و ظاهر طراحی شما به طور کامل شود. گرفتن نمونه های موکتاداری در محل به شما این امکان را می دهد که موکترا در زیر نور دفتر مشاهده کنید و همچنین در فضایی که فعالیت می کند دید خود را زنده کنید. مشتری شما به شما اعتماد می کند تا یک چیز جالب را طراحی کنید ، پس چرا با آوردن برخی از نمونه های موکتاداری برای نشان دادن حضوری به آنها طعم استعداد خلاقیت خود را نمی چشید.

موکتاداری-الهام-توسط-ایج
موکتاداری تجاری چقدر می تواند لکه هایی مانند ریختن قهوه را کنترل کند؟
انتخاب موکتهای مختلف برای مناطق مختلف ، از جمله سفره خانه ها و راهروهایی که باعث ترافیک شدید پا و نوشیدن قهوه می شوند ، ضروری است. وقتی کسی به ناچار فنجان قهوه خود را می ریزد یا روی کفش هایش خاک می ریزد ، بهتر است انتخاب های رنگی در محدوده متوسط ​​داشته باشد ، که می تواند جمع شدن روزانه خاک و لکه های موکتهای دفتر را خاموش کند.

لکه اصلی موکت هایتان را کشف کرده اید؟ برای راهنمایی تخصصی در مورد تمیز کردن لکه های موکت مناسب فضای مسکونی، این راهنما را بخوانید.

موکتاداری-با-لکه خون
عملکرد این موکتدر یک فضای کاری چگونه است؟
پشتی کوسن راحتی و عملکرد موکترا بهبود می بخشد ، زیرا تأثیر ترافیک پا را جذب می کند ، باعث می شود الیاف موکتدر فضای کار بهتر به نظر برسند و دوام بیشتری داشته باشند. پشتی موکتبرای استفاده در مطب نه تنها در پا راحت است ، بلکه به دلیل توانایی آن در بهبود آکوستیک ، در گوش نیز راحت است. با تأمین کننده موکتخود مشورت کنید تا مطمئن شوید که پشتوانه مناسب موکترا برای هر منطقه در ساختمان اداری مشخص کرده اید.

نقش پشتی موکتبرای استفاده در دفتر
آیا باید نقشه کف سازی ایجاد کنم؟
تهیه یک طرح دقیق قرار دادن موکتمی تواند باعث کاهش اشتباهات و تأخیرهای تاسیسات موکتدر محیط های بزرگ اداری شود. برای اطمینان از عملکرد روان همه اجزای سازنده ، از کفپوش خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می توانم برای نصب موکتاداری آماده شوم؟
قبل از نصب موکتاداری جدید ، تمام جزئیات موجود را با تأمین کننده موکتو نصاب موکتاداری قبل از تحویل تأیید کنید. یک برنامه لجستیکی داشته باشید

و تأخیرهای احتمالی مانند 24 ساعت زمان انتظار برای نشستن موکتپهن بر روی تخت قبل از نصب و اینکه آیا بعد از نصب فضا به مدت 48 ساعت یا بیشتر به دلیل نوع چسب استفاده می شود ، را در نظر بگیرید.

اشتباهات پرهزینه در مرحله نصب معمول است ، مگر اینکه اقدامات دقیق انجام شود. شما نمی خواهید این اتفاق با پروژه شما بیفتد. درعوض ، می خواهید نتایج خیره کننده را تحسین کنید.

موکت های اداری و موافقان
نمی توان انکار کرد که گزینه هایی مانند چوب سخت ، بتن صیقلی یا کاشی می تواند یک انتخاب عالی برای بسیاری از فضاهای کف باشد ، بنابراین ، چه زمانی و چرا ممکن است موکتهای اداری گزینه ایده آل برای یکی از پروژه های طراحی دفتر شما باشد؟ موکت های اداری و گزینه های کفپوش سخت چه مزایایی دارند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

به طور کلی ، گزینه های کفپوش سخت فاقد تنوع سبک ، طرح ، بافت و انواع ساختاری است که با همتای موکتهای آنها موجود است. اگر موکتبا کیفیت مناسب نصب و نصب شود ، مزایای فراوانی را برای یک فضای کاری به وجود می آورد که بیش از ظاهر فیزیکی است.

تطبیق پذیری طراحی
"هر موکتیک کار هنری است و اگر آزادی طراحی نبود که با طراحی های سفارشی مجاز بودیم ، بعد فوق العاده ای را در اتاق از دست می دادیم."

Mikkel Küster ، طراح داخلی MAKVäRK

طرح موکتاداری-با-کاشی-فرش-و-فرش-مخمل خواب دار
کار با یک تولید کننده موکتبرای مصارف تجاری یا خانگی این آزادی را برای شما فراهم می کند که دقیقاً آنچه را در طراحی موکتاداری خود می خواهید مشخص کنید. از رنگ های پر جنب و جوش ، تا الگوهای سفارشی سفارشی ، تا بافت الیاف مجلل و رنگ های خنثی کلاسیک - انتخاب با شماست.

ببینید که چگونه این فضای اداری از تطبیق پذیری طراحی موکتاستفاده کرده است.

موکت های اداری پایدار
با انتخاب یک تولید کننده بهترین موکت تافتینگ خود را وقف ایجاد موکت های اداری پایدار کرده است و تأثیر منفی بر محیط نمی گذارد ، پروژه دفتر خود را به یک محیط زیست تبدیل کنید. برخی از انواع موکتهای اداری حاوی مواد خطرناکی هستند که نه تنها به اکوسیستم آسیب می رسانند ، بلکه می توانند سلامتی کارگران را نیز تهدید کنند. ضروری است که بررسی کنیم تولید کنندگان از چه موادی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از تولیدکنندگان از قیر و پی وی سی در پشت موکتاستفاده می کنند که این برای محیط زیست مضر است.

پایداری و تأثیرات زیست محیطی نیز ممکن است برای مشتری شما که فقط می خواهد از موکت های اداری پایدار استفاده کند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. در این صورت ، یک ارائه دهنده موکترا انتخاب کنید که سیستم های بازیافت و فرآیندهای پایدار مانند Cradle to Cradle را اجرا کرده باشد. برخی از تولیدکنندگان موکتمانند ege حتی تا جایی پیش می روند که از توری های ماهیگیری بازیافتی در نخ های موکت خود استفاده می کنند تا دوستدار محیط زیست باشند.

اگر شما آرزو دارید که به روشی آگاهانه از نظر محیط زیست کار کنید ، اما از آنچه برای تحقق آن لازم نیست مطمئن هستید ، به 11 موردی که هنگام صحبت با موکتو پایداری باید جستجو کنید ، نگاهی بیندازید.

کاشی موکتپایدار برای دفاتر و دانشگاه ها
دوام موکت های اداری
معمولاً در مورد کفپوش موکتبعنوان یک گزینه با دوام کمتر در نظر گرفته می شود ، اما از طریق خانه داری و نگهداری منظم ، موکت های اداری برای چندین دهه کار می کنند. در اروپا ، فرشها باید از نظر دوام و حفظ ظاهر طولانی مدت از طریق استاندارد EN 1307 ، استاندارد اروپایی کفپوش نساجی (که در این راهنما به طور کامل توضیح خواهیم داد) رتبه بندی شوند. اطمینان حاصل کنید که تولید کننده موکتشما از تجهیزات آزمایش مناسب استفاده می کند و محصول خود را در بالاترین استاندارد کیفیت نگه می دارد.

راهنمای معمار برای انتخاب موکت مناسب را بارگیری کنید

بدون شوک استاتیک
الکتریسیته ساکن پدیده ای است که می تواند در محیط های داخلی خطر ایجاد کند. با تصمیم گیری در مورد فرشی با الیاف دائما ضد الکتریسیته ساکن و رسانا ، مشکل شوک شما در محیط دفتر شما حل می شود. در بیشتر فضاهای اداری ، این فقط مسئله راحتی است. اما در موارد خاص ، تجهیزات ظریف الکترونیکی یا مواد قابل اشتعال ممکن است به یک محیط کاملاً بدون ایستا نیاز داشته باشند. اگر شک دارید ، با مشتری خود مشورت کنید و به تأمین کننده موکتخود گزارش دهید تا مطمئن شوید فرشی که انتخاب کرده اید مطابق با خواسته های ضد استاتیک است.

راحتی حرارتی و بهره وری انرژی
موکتهای اداری می توانند به طور قابل توجهی راحتی حرارتی محیط های داخلی را بهبود بخشند. الیافی که موکترا تشکیل می دهند به عنوان عایق طبیعی عمل می کنند ، به این معنی که کف زمین گرمتر شده و به همان سرعت که کف گزینه های سخت کف است گرما را از پا نمی گیرد.

موکتهای اداری می توانند قبض های انرژی را کاهش دهند ، زیرا قادر است دمای اتاق را 2-3 درجه سانتیگراد کاهش دهد بدون اینکه اتاق سردتر شود. موکتها با به دام انداختن گرما همان اثر را در محیط های سردتر ارائه می دهند و آن را به یک عامل تعادل در طول سال تبدیل می کنند.

یک محیط امن تر با موکتبرای دفاتر کار
موکتهای اداری محیطی ایمن با کاهش خطر سقوط ، لغزش و مسافرت فراهم می کنند. موکتها به عنوان اصطکاک چسب عمل می کنند ، به راحتی کف پا را می گیرند و ثبات را افزایش می دهند ، برخلاف انواع کف صاف. اگر یک سقوط باید اتفاق بیفتد

به هر حال ، موکتها سطح نرم تری را برای فرود آمدن ایجاد می کنند تا عواقب سقوط را بسیار جدی تر کند. از نظر ارتوپدی ، موکتهای تجاری الیاف نرم و فنری را ارائه می دهند که پس از یک روز کاری طولانی ، پا و مفاصل به راحتی انجام می شوند.

با موکتهای اداری سطح صدای کمتری دارد
سطوح سخت صدا را منعکس می کنند و باعث می شوند که چیدمان های دفتری آزاد پر سر و صدا و آزار دهنده شوند. مزایای صوتی ارائه شده توسط موکتهای اداری در یک فضای کاری ضروری است ، زیرا موکتقادر است از طریق جذب صدا سر و صدا را کاهش دهد - ایجاد یک فضای کاری با حواس پرتی کمتر کارکنان خود را مهار می کند.

در نظر گرفتن آکوستیک یک اتاق هنگام ایجاد یک طراحی داخلی برای یک چیدمان دفتر باز بسیار مهم است. در این بخش بعدی ، ما مزایای صوتی موکت های اداری را کشف خواهیم کرد.

مزایای صوتی موکت های اداری
موکتها واقعاً پایه کل فضا هستند. این به عنوان اولین بلوک ساختمان یک اتاق عمل می کند. این فقط یک وسیله نقلیه رنگی نیست ، بلکه یک وسیله نقلیه مرگ آور صدا است ، همچنین یک وسیله نقلیه راحتی است. این به هیچ وجه به هیچ وجه از مبلمان دیگر نمی تواند فضا را نرم کند.

تام دیکسون

برای درک کامل اهمیت کنترل صوتی ، لحظه ای وقت بگذارید تا با کارمندانی که واقعاً در فضای پروژه شما کار می کنند همدلی کنید. خود را تصور کنید که می خواهید طرحی را برای مشتری مهم نهایی کنید - شما مهلت دارید و به تمرکز کامل نیاز دارید. در انتهای اتاق ، گروهی از همکاران درگیر مکالمه می شوند. شما از اینکه آنها می توانند بسیار دور باشند شوکه شده اید ، اما به نظر می رسد که در طول بازو هستند. در سمت راست شما ، یک همکار به یک تماس تلفنی پاسخ می دهد ، در سمت چپ ، خرد کردن دانه های قهوه را در آشپزخانه و صدای بی شماری از قدم های ورود به دفتر را در طول روز می شنوید. همه این آشفتگی ها می توانند به سرعت یک فضای کاری سازنده را به یک کابوس پر سر و صدا تبدیل کنند.

مطالعه ای که توسط انستیتوی ملی بهداشت حرفه ای دانمارک انجام شده است نشان می دهد که بیش از نیمی از کارکنان شاغل در محیط های دفاتر فضای باز تحت تأثیر صدا قرار دارند.

موکتاداری با کیفیت به عنوان یک معمار یا یک طراح ، ابزار شماره یک شما برای بهبود کیفیت صدای فضای اداری است. این موکتبه خودی خود به همان اندازه مواد صوتی صدا را جذب می کند و می تواند با افزودن پشتی بالش ، نویز را بیشتر کاهش ، جذب و بی صدا کند.

چگونه می توان با موکتهای اداری به بهترین نتایج صوتی دست یافت
شما باید هر منطقه از دفتر را در نظر بگیرید تا تعیین کنید که در انتخاب نهایی شما برای از بین بردن لکه موکت ، چه ویژگی های حذف نویز لازم است. آیا این منطقه یک استراحتگاه ساکت خواهد بود یا یک راهرو با صدای بلند و شلوغ؟ آیا صندلی ها عقب و جلو کشیده می شوند؟ آیا این فضایی برای تماس تلفنی خواهد بود؟ پس از تجزیه و تحلیل فضای خود و تعیین میزان صدای لازم در هر منطقه ، باید نوع موکتاداری را که باید برای بهبود موفقیت آمیز صداهای اتاق نصب شود ، انتخاب کنید.

برای کسب بهترین نتیجه در کیفیت صوتی ، مشورت با ارائه دهنده موکتضروری است ، اما به طور کلی توجه داشته باشید که:

پشتی فرشی که برای موکتاداری خود انتخاب می کنید بیشترین تأثیر را در جذب صدای موکتشما دارد.
توده بیشتری از الیاف نیز با استثنایی الیاف پشم در جذب صدا کارایی بیشتری خواهند داشت.
برخی از تولیدکنندگان حتی پشتوانه موکتبهینه شده صوتی را ارائه می دهند.
طبق موسسه انواع موکت پرز بلند، هرچه یک پشتی موکتنفوذپذیر باشد ، انرژی صوتی بیشتری می تواند به داخل بالشتک نفوذ کند و در نتیجه ضریب کاهش صدا بالاتر است.
برای درک عمیق تری از عواملی که موکتتجاری را به انتخاب برتر نسبت به کفپوش سطح سخت تبدیل می کند ، به راهنمای بهبود صداهای اتاق مراجعه کنید.

طراحی موکتاداری - گزینه های شما چیست؟
بنابراین ، شما تصمیم به نصب موکتتجاری در پروژه دفتر بعدی خود گرفته اید؟ وقت آن است که به گزینه های برتر طراحی موکتاداری که در دسترس شما قرار دارد بروید.

تصمیمات مهم در مورد مناسب ترین نوع موکتبرای پروژه شما ، بیشتر بر شرایطی مانند زمان تحویل ، هزینه ، کیفیت ، دوام و در نهایت گزینه های طراحی تأثیر می گذارد.

آیا باید در دفتر کار خود کاشی های پهن و یا موکترا انتخاب کنید؟

مطمئناً ، یک تامین کننده خوب موکت در این راه با مشاوره تخصصی به شما کمک خواهد کرد ، اما هرچه بیشتر خودتان را بشناسید ، بهتر می توانید آن مشاوره را درک و قدردانی کرده و تصمیمات آگاهانه بگیرید.

بدون نگرانی بیشتر ، بیایید انواع و ساختارهای موکترا تعریف کنیم:

انواع موکت های اداری
موکتBroadloom (یا دیوار به دیوار): به صورت رول های بلند و پهن ساخته می شود و مستقیماً نصب می شود تا روی کف زیرین بچسبد و یا با استفاده از گیره های کوچک روی کف کف زیرین قرار می گیرد. موکتهای Broadloom برای دفاتر گزینه های نامحدودی برای طراحی و بوم یکپارچه برای طراحی های سفارشی ارائه می دهند. با وجود نام ، موکتدیوار به دیوار لازم نیست که یک اتاق را پوشش دهد. موکترا می توان به راحتی در مناطق خاص نصب کرد یا با نوع دیگر موکتیا کفپوش یکپارچه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای جامع ما را در مورد موکتدیوار به دیوار مطالعه کنید.

منبع : egecarpets

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , بهترین موکت , موکت برای پذیرایی , انواع موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

چگونه موکت یا موکت را انتخاب می کنید؟
چه سراغ ساده یا چاپی بروید ، چه با توده کم و چه با توده زیاد ، اساسی یا رنگارنگ: هنگام انتخاب موکت یا موکت (موکت سفارشی) ، نکات مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را در نظر بگیرید. موکت به معنای واقعی و به صورت تصویری گرما را در فضای داخلی شما فراهم می کند. یک موکت عملی است ، فضای اضافی را ایجاد می کند و برای ساختن کل از قطعات جداگانه در یک فضای زندگی مناسب است. انتخاب موکت یا موکت کاملا یک چالش است.

در زیر ما به سوالات متداول در مورد موکت های پرز بلند پاسخ می دهیم. در انتخاب موکت یا موکت نکات مفیدی خواهید یافت ، ما نحوه نگهداری موکت و قالیچه را به شما توضیح خواهیم داد و در مورد مواد و سبک های مختلف بیشتر می آموزید.

موکت برای هر فضای زندگی
موکت در هر فضای زندگی ، از اتاق خواب تا اتاق نشیمن زیباست. موکت کاملاً بازگشت کرده و دلیل خوبی دارد. شخصیت گرم ، نرم و چالش برانگیز موکت احساسی لوکس و دنج را به شما القا می کند. بسته به مواد و رنگ ، موکت شما می تواند نقش مکمل براق یا نقش اصلی را در فضای زندگی داشته باشد. انتخاب های شما تا حد زیادی به سبک زندگی و سلیقه شما بستگی دارد ، اما همچنین باید امکانات ، اندازه و شکل فضای زندگی خود را نیز در نظر بگیرید.
چگونه موکت انتخاب می کنید؟
اگر می خواهید موکت سفارشی را برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب یا اتاق کودک خود انتخاب کنید ، باید نکاتی را در نظر بگیرید. نکات اصلی عبارتند از: سبک ، مواد و اندازه. اما عملکرد موکت نیز در هنگام انتخاب یک فکر خوب تعیین کننده است. آیا می خواهید از سرماخوردگی جلوگیری کنید ، آیا سطح نرمی را می خواهید که کودکان بتوانند روی آن بازی کنند یا می خواهید بیانیه دهید؟ دلایل زیادی وجود دارد که موکت به فضای داخلی شما اضافه می کند.

همچنین اطمینان حاصل کنید که خرید موکت اتاق خواب خیلی بزرگ نیست ، اما مطمئناً خیلی هم کوچک نیست. شما به سرعت اندازه یک موکت را اشتباه می فهمید ، بنابراین توصیه می کنیم که همیشه موکت را در خانه اندازه بگیرید. برای تعیین اندازه دلخواه موکت می توانید از روزنامه ها استفاده کنید. همیشه در زندگی واقعی به یک موکت نگاه کنید ، از یک عکس در اینترنت ، رنگ آن بسیار متفاوت به نظر می رسد. آیا تشخیص موکت با اندازه مناسب دشوار است؟ تعدادی اندازه استاندارد وجود دارد: 170 240 240 سانتی متر ، 200 × 300 سانتی متر و 250 × 350 سانتی متر.


موکت های جدید در رنگ های مرسوم ، مد روز
با همکاری یک آرایشگر ، شش کیفیت جدید در رنگ های مرسوم ، که در آن ارتفاع شمع بین 4.0 تا 11.0 میلی متر است و ارتفاع کل از 6.0 تا 14.0 میلی متر متغیر است ، ایجاد شده است. علاوه بر رنگ های ملایم و خنثی مانند صورتی قدیمی ، تاپ ، بژ و سفید کرم ، پالت رنگ از سایه های قابل توجهی شامل فیروزه ای ، نارنجی پاستلی و آبی روشن تشکیل شده است.

با جدیدترین روند زندگی ، کیفیت های جدید شامل یک کیفیت پلی استر لوکس ، یک بوک زیبا و یک نوع بافته شده است. به عنوان یک مزیت اضافی ، همه کیفیت ها برای پله ها مناسب هستند. به عنوان مثال ، می توانید با گذاشتن موکت در طبقات بالا و پایین ، در خانه یکپارچگی ایجاد کنید.
بهترین مواد موکت
موکت های نخی ، موکتی و پشمی همه از مواد طبیعی ساخته شده اند. علاوه بر این ، شما موکت های مصنوعی ، از جمله سایر موارد ، از پلی آمید دارید. موکتهای پشمی و مصنوعی محبوب ترین ها هستند. یک عیب موکت پشمی این است که می تواند شروع به کرک زدن کند ، به خصوص در ابتدا. آیا به پشم حساسیت دارید یا فقط آن را دوست ندارید؟ شما همیشه یک گزینه عالی در مجموعه موکت و گلیم Ambiant خواهید یافت.

آیا می دانید وقتی می خواهید آب و هوای داخلی سالم تری ایجاد کنید موکت به طرز شگفت آوری کار می کند؟ با جاروبرقی به موقع و خوب ، آب و هوای داخلی سالم تری نسبت به ورقه ورقه ایجاد می شود. به نظر می رسد موکت راه حل مناسبی در برابر گرد و غبار خانه است ، زیرا گرد و غبار بهتر از هوا فیلتر می شود و در موکت گیر می کند. آیا میخواهید بیشتر بدانید؟ از یک دکوراتور منزل در منطقه خود مشاوره حرفه ای بگیرید.

مزایای موکت SDN
مجموعه موکت Ambiant ما شامل موکتهای مختلف SDN است. موکت Solution Dyed Nylon (SDN) به جای اینکه فقط در قسمت بیرونی نخ باشد ، با نخ مخصوص رنگ تولید می شود که از طریق آن رنگ می شود. در نتیجه ، موکت های SDN نه تنها بسیار رنگ پذیر هستند ، بلکه در برابر UV و کلر نیز مقاوم هستند. از آنجا که رنگ پر جنب و جوش در الیاف موکت وجود دارد ، موکت SDN همچنین با مقاومت در برابر لکه های بالا مشخص می شود. بنابراین این موکت به راحتی تمیز می شود و بسیار مناسب برای نگهداری است. یک انتخاب عملی برای هر مکان در خانه.

چگونه موکت را نگهداری کنم؟
نگهداری مناسب عمر طولانی تری را برای موکت شما تضمین می کند. همیشه موکت خود را با یک نازل صاف وکیوم کنید و حداقل هفته ای یک بار این کار را انجام دهید. موکت تازه نصب شده در ابتدا الیاف سست خود را از دست می دهد و بنابراین کمی کرکی به نظر می رسد. هرچه این شمع بیشتر باشد ، احتمال شل شدن الیاف و پرز بیشتر است. آیا شما سست بوده اید 

کرک روی موکت شما؟ هرگز آن را از موکت بیرون نکشید ، ممکن است به موکت آسیب برسانید.

لکه ای روی موکت دارید؟ سپس بلافاصله لکه را با استفاده از یک پارچه تمیز از بیرون به مرکز پاک کنید ، در صورت لزوم از آب گرم استفاده کنید. هرگز مالش ندهید! مالش فقط باعث بزرگتر شدن لکه می شود. سپس پارچه ای خاموش (چای) را روی لکه قرار دهید ، تا پارچه بتواند لکه را بیشتر جذب کند. با پاک کننده موکت Co-pro آخرین ذرات آلودگی را از بین ببرید.
موکتی برای هر سبک زندگی
امروزه برای هر سبک زندگی موکت مطابق وجود دارد. آیا به دنبال موکتی هستید که توجه زیادی را به خود جلب نکند ، اما گرما را به فضای داخلی شما اضافه کند؟ پس یک موکت اساسی به سادگی بهترین انتخاب برای شماست. یک موکت آرام در یک رنگ خنثی با هر سبک زندگی متناسب است. اگر دوست دارید از آخرین روند زندگی الهام بگیرید ، نگاهی به vtwonen ما توسط موکت های Ambiant بیندازید.

آیا می خواهید سبک خود را با جدیدترین روند زندگی تطبیق دهید و آیا می خواهید بدانید کدام طبقه مناسب فضای داخلی شما است؟ برای الهام گرفتن بیشتر ما را در فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.

منبع : https://ambiant.nl/inspiratie/blog/Trends/hoe-kies-je-een-tapijt/

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , بهترین موکت , انواع موکت پرز بلند , قیمت موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

يک موکت با کيفيت و خوب انتخاب شده مي تواند به درستي به دکوراسيون اصلي خانه تبديل شود: هوايي ، نرم ، گرم و زيبا. اما با گذشت زمان ، به او بگوييد که چنين معايبي مانند کثيف شدن سريع - خاصيت ذاتي هر پوشش کف است. آيا مي توان به طور موثر خلوص موکت را در خانه حفظ کرد يا تنها راه خروج خشک شويي است؟

 نحوه تميز کردن موکت
تميز کردن موکت در خانه: راه ها و اسرار
هنگامي که شروع به تميز کردن موکت مي کنيد ، بايد از قبل بدانيد که مي خواهيد چه روشي را از زرادخانه خود حذف کنيد ، تا موکت براي مدت طولاني دوام داشته باشد و زيبا بماند ، و بعد از چندين بار شستشو ظاهر خود را از دست ندهد. اين هست:

قلم موهاي با موهاي سفت ، زيرا آنها مي توانند به ميزان قابل توجهي به چرت زدن آسيب برسانند.
شستشو و تميز کردن قبل از خواب
شستن موکت در مناطق بدون تهويه ؛
و همچنين آب گرم (بيش از 50 درجه) ، زيرا دماي بالا مي تواند پشت چسب موکت را از بين ببرد و باعث ريزش الياف طبيعي شود.

علاوه بر اين ، شما نبايد بلافاصله پس از تميز کردن بر روي موکت راه برويد ، کمي "نفس بکشيد" و آن را خشک کنيد.

اگر از اين قوانين پيروي کنيد ، موکت مي تواند لطافت و اشباع رنگ خود را براي مدت طولاني حفظ کند.

نحوه تميز کردن کف هاي لمينت
شستشوي خشک
در صورت حداقل آلودگي روي موکت ، تميز کردن بدون آب امکان پذير است. مي توانيد آن را با نمک ، نوشابه يا پاک کننده هاي مخصوص صنعتي درست کنيد.

براي روش اول ، شما به نمک معمول نياز داريد که ما براي غذا استفاده مي کنيم. بايد به طور مساوي در تمام سطح موکت توزيع شود و با قلم مو ماليده شود تا دانه هاي نمک تيره شوند و خاک از توده جمع شود. سپس تنها چيزي که باقي مي ماند اين است که با جارو برقي از روي آن عبور کنيد و تميز کردن به پايان رسيده است.

همين الگوريتم براي تميز کردن موکت با استفاده از نوشابه استفاده مي شود. بايد به طور مساوي در کل منطقه کاخ پخش شود و کاملاً با برس ماليده شود. اما بعد از اينکه نوشابه رنگ تيره به خود گرفت ، بايد 5-7 دقيقه باقي بماند و فقط در اين صورت مي توانيد جاروبرقي موکت را شروع کنيد.

با استفاده از يک روش خشک مي توانيد موکت را با پودر يا کف مخصوص تميز کنيد. البته هر توليد کننده دستورالعمل هاي خاص خود را براي محصولاتي که توليد مي کند دارد ، اما به طور کلي در موارد زير خلاصه مي شود:

روي سطح موکت پهن کنيد.
آن را کمي به داخل توده بماليد و اجازه دهيد 1-2 ساعت بماند.
جاروبرقي موکت.
هنگام استفاده از کف روي موکت مناسب با مد سال ، ممکن است لکه هاي مرطوب باقي بماند ، بايد آنها را با سشوار خشک کنيد.

اين روش ها براي تميز کردن موکت هايي که آلودگي نوري دارند مناسب است. اگر لکه هاي سرسخت يا قديمي روي برش ايجاد شده باشند ، بايد با روش هاي بنيادي تري از بين بروند.
نظافت مرطوب در خانه موکت
در مواردي که مقابله با خشکشويي به تنهايي با خشکشويي امکان پذير نيست ، يک شستشوي مرطوب با نمک ، سودا ، دم کرده چاي يا حتي کلم ترش به کمک شما مي آيد.

 تميز کردن موکت مرطوب

محلول هاي تميز کننده بر پايه نمک
به يک کيلوگرم نمک ، آب يک ليمو را اضافه کنيد ، خوب مخلوط کنيد و مخلوط را روي سطح موکت پخش کنيد ، بگذاريد 20 دقيقه عمل کند. پس از اين مدت ، ما يک جارو را در يک محلول گرم و صابون مرطوب کرده و شروع به جارو کردن نمک از موکت مي کنيم ، اين روش تميز کردن نه تنها به مقابله با آلودگي کمک مي کند ، بلکه بوي نامطبوع را نيز از بين مي برد. وقتي تمام نمک از بين رفت ، موکت بايد خشک شود.

خواص تميز کنندگي خوب و محلول نمکي با اسيد سيتريک. براي يک ليتر آب بايد 10-15 گرم اسيد و يک قاشق غذاخوري نمک اضافه کنيد ، خوب مخلوط کنيد. سپس ، به طور دوره اي برس را در محلول حاصل آغشته مي کنيم ، شروع به از بين بردن آلودگي هاي موکت مي کنيم. با چنين تميزکاري ، مناطق مرطوب بر روي قلمه باقي مي مانند که بايد خشک شوند.

سرکه
اسيد استيک به پاکسازي و بهداشت شستشوي موکت و از بين بردن بو کمک مي کند. تهيه محلول بسيار ساده است: يک قاشق غذاخوري سرکه به يک ليتر آب اضافه کنيد. در محلول حاصل ، لازم است برس را به طور مرتب با موهاي متوسط ??سخت مرطوب کنيد ، مايع اضافي را به يک ظرف يا ظرف ديگر بريزيد.

اين تميز کردن براي موکتهاي ساخته شده از الياف طبيعي بسيار مثر است. براي مواد مصنوعي ، سرکه خطرناک است و مي تواند آسيب برساند.

بهتر است موکت را پس از تميز کردن با سرکه در هواي آزاد خشک کنيد ، بنابراين در صورت امکان آن را به بيرون ببريد يا پنجره هاي اتاق را باز کنيد تا يک پيش نويس کوچک ايجاد کنيد.

جوش شيرين
با حل يک چهارم فنجان سودا در سه ليتر آب ، مي توانيد يک ماده تميز کننده عالي بدست آوريد. براي راحتي کار ، مخلوط حاصل را مي توان در يک بطري اسپري ريخته ، کاملاً روي سطح موکت و 30 متر اسپري کرد

ذخيره مي شوند ، و سپس جارو برقي مي شوند. اگر مي خواهيد محلول را با آب يک ليمو مکمل کنيد ، پس نه تنها مي توانيد موکت را از خاک پاک کنيد ، بلکه طراوت قبلي رنگ ها را نيز بازيابي مي کنيد.

کلم ترش
تميز کردن موکت با استفاده از محصولات نامناسب در نگاه اول ، مانند کلم ترش خرد شده امکان پذير است. پس از شستشو و فشار دادن آن از طريق چند لايه گاز روي موکت ، مسواک زدن آن را مستقيماً روي ذغال سنگ شروع کنيد. اگر کثيف شد ، دوباره آبکشي کنيد ، آن را بيرون بريزيد و کل مراحل تميز کردن را تکرار کنيد تا کثيف شدن زغال متوقف شود.

اين روش در برابر لکه هاي طولاني و قديمي مقاومت نخواهد کرد ، اما به طراوت موکت و از بين بردن آلودگي سطح کمک مي کند.

براي تهيه چاي
موکت را مي توانيد با دم کرده چاي ، بدون توجه به چاي سياه يا سبز ، تميز کنيد. اما اين روش فقط براي سايه هاي کف سايه هاي تيره مناسب است. موکتهاي سبک توصيه نمي شود که از اين طريق تميز شوند.

اشکال ديگر اين روش اين است که براي تميز کردن بايد مقدار زيادي جوش را جمع آوري کنيد ، که بايد از قبل خشک شده و در يک مکان خشک ذخيره شود ، در غير اين صورت باعث کپک زدن مي شود. اگر اين شما را نمي ترساند ، مقدار کمي برگ چاي تايپ کنيد ، مي توانيد سعي کنيد موکت را با آن تميز کنيد.

براي اين کار آن را پر از آب کرده و فشار دهيد. معجوني کمي مرطوب را روي موکت پهن کنيد و بگذاريد نيم ساعت بماند. سپس آن را با يک جارو مرطوب و تميز مسواک بزنيد يا فقط به دنبال خلا a برويد.

چگونه موهاي گربه را از موکت پاک کنيم
نظافت موکت در خيابان
اگر فرصت تميز کردن موکت در خيابان را داريد ، در زمستان مي توان آن را با کمک برف و در تابستان - با کمک شامپو يا پودر انجام داد.

 نظافت موکت در خيابان

براي پاک سازي از برف استفاده کنيد
شستن "برف" نه تنها تميزي را تضمين مي کند ، بلکه طراوت يخي و يخي را به موکت مي بخشد.

براي انجام اين کار ، موکت را به خيابان ببريد و آن را به صورت روبرو روي برف تميز دراز بکشيد ، سپس در امتداد آن راه برويد يا آن را با شستشو يا چوب به مدت 3-5 دقيقه بکوبيد و بگذاريد حدود نيم ساعت بماند. سپس برف هاي کثيف را از سطح بچرخانيد و پاک کنيد ، سپس جديد بريزيد و دوباره تميز کنيد.

پس از آن ، موکت بايد بر روي تخته سنگ آويزان شود و بقاياي برف را با دقت از بين ببريد.

در خانه ، کاخ بايد روي زمين قرار بگيرد و کاملا خشک شود.
لباسشويي در بيرون
اگر در خانه خصوصي زندگي مي کنيد ، مي توانيد موکت را در خيابان بشوييد. اين کار بايد روي آسفالت تميز انجام شود. موکت را رو به بالا بگذاريد و با شلنگ به مقدار زيادي آب دهيد. مطابق دستورالعمل ها ، يک ماده شوينده يا شامپوي مخصوص روي سطح موکت پخش کنيد و شمع قلم مو را تميز کنيد. پس از اتمام تميز کردن ، موکت را با دوش قدرتمند شستشو داده و با استفاده از موپ ، بقاياي آن را خارج کنيد.

موکت بايد 2-3 ساعت در هواي تازه بماند. بعد از اينکه کمي خشک شد ، مي توانيد براي خشک شدن نهايي آن را روي تيرآهن آويزان کنيد.
از بين بردن انواع خاصي از لکه ها
در بعضي موارد شستن موکت کاملاً نامناسب است. اين معمولاً در مواردي است که کاخ خود تميز باشد ، اما چندين لکه تازه روي آن ظاهر شده است.

 لکه هاي روي موکت

بنابراين از قهوه يا چاي ريخته شده ، محلول صابون براي صرفه جويي بايد به لکه زده شود و با اسفنج پاک شود. محلول خود نيز با اسفنج شسته مي شود ، اما با آب تميز.

آوردن خون تازه به راحتي خون تازه است. وقتي لکه خشک شد ، بايد به مدت 30-60 دقيقه با يک تکه دستمال مرطوب پوشانده شود و سپس با آب سرد و پودر شسته شود.

اگر مي خواهيد آثار آدامس را از سطح موکت پاک کنيد ، چيز سردي را روي اين نقطه قرار دهيد (به عنوان مثال يخ داخل بسته بندي). از دماي پايين ، بقاياي لثه سفت مي شود و مي توانيد آنها را با چاقو خراش دهيد.

از طرف ديگر ، لکه هاي موم با درجه حرارت بالا از بين مي روند. هاگ ها را با يک ورق کاغذ بپوشانيد و با آهن داغ از روي آنها عبور کنيد. موم شروع به ذوب شدن و فرو رفتن در کاغذ مي کند. اين کار را تکرار کنيد تا ورق بعدي تميز شود.

برخي موکت را يک عنصر ضروري در سبک و دکوراسيون اتاق مي دانند ، و ديگران - يک چيز کاملا غير ضروري است که گرد و غبار و خاک را جمع مي کند. در واقع ، اين مبلمان به راحتي کثيف مي شود و رنگ اصلي خود را از دست مي دهد ، اما مراقبت خوب و منظم به آن اجازه مي دهد زيبايي و روشنايي خود را براي مدت طولاني حفظ کند.

منبع

 



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , بهترین موکت , قیمت موکت , موکت مناسب , تمیز کردن موکت , شستشوی انواع موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد