نوشته شده توسط : حمید بهبودی

هنگام انتخاب مواد کفپوش دفتر ، فرم و عملکرد باید از نکات مهم و اساسی باشند. و از آنجا که هر اتاق عملکرد متفاوتی دارد ، یک ماده کفپوش احتمالاً برای کل دفتر شما کار نخواهد کرد - آنچه در لابی کار می کند لزوماً در آشپزخانه دفتر کار شما نخواهد بود.

بهترین راه برای انتخاب مواد خرید کفپوش اداری این است که اتاق به اتاق بروید و موادی را انتخاب کنید که با عملکرد هر فضا مطابقت داشته باشد ، با ترجیحات طراحی شما مطابقت داشته باشد و با محدودیت های هزینه شما مطابقت داشته باشد.

چهار اتاق که باید هنگام انتخاب مواد کفپوش اداری در نظر بگیرید
مناطق لابی و پذیرایی
ماندگاری و طراحی موارد مهم در انتخاب مواد کفپوش برای لابی دفتر شما است. این لابی اولین چیزی است که مشتریان ، سهامداران ، فروشندگان و کارمندان جدید مشاهده خواهند کرد. بنابراین ، کفپوش محل پذیرایی شما باید اولین تأثیر خوب را ایجاد کند. همچنین باید بتواند سطح بالایی از ترافیک پا را بدون نشان دادن آن تحمل کند. در اینجا چند ماده با دوام و زیباشناختی به اندازه کافی برای استفاده در لابی شما آورده شده است:

ترازو
چوب تمام می شود
کاشی وینیل لوکس (LVT)
فضاهای اداری را باز کنید و اتاقهای شکسته کنید
کفپوش های فضای اداری باید مطابق با زیبایی مورد نظر تأسیسات شما باشد ، صدای اضافی پس زمینه را جذب کرده و در برابر ترافیک بالای پا مقاومت کنند. این باید در طراحی تاسیسات شما متصل شود و هزینه های نگهداری آن باید در بودجه شما باشد. مواد با دوام و نگهداری آسان در مناطق عمومی اداره بهتر است. در اینجا چند ماده وجود دارد که در مناطق عمومی دفتر کار می کنند:

فرش
LVT
اتاق کنفرانس
اتاق های کنفرانس زمینه جلسات مهم با کارمندان بالقوه ، مشتریان و سهامداران است. به همین دلیل ، نمی توان از طراحی در اتاق های کنفرانس چشم پوشی کرد - انتخاب بهترین چمن مصنوعی باغچه شما باید تأثیر خوبی ایجاد کند و متناسب با زیبایی کلی طراحی اتاق باشد. اگرچه در هنگام انتخاب کفپوش ، دوام باید همیشه مورد توجه قرار گیرد ، اما برای اتاقهای کنفرانس از اهمیت کمتری برخوردار است زیرا در مقایسه با مناطق مشترک دفتر کار شما ، ترافیک پا کمتر است. طراحی باید مهمترین نگرانی شما باشد. در اینجا چند ماده وجود دارد که در مناطق عمومی دفتر کار می کنند:

چوب تمام می شود
فرش لوکس
LVT
مناطق آشپزخانه
در هنگام انتخاب کفپوش برای آشپزخانه دفتر کار ، مقاومت در برابر لغزش ، نشت و مقاومت در برابر آب باید بسیار مهم باشد. کفپوش آشپزخانه باید به راحتی تمیز ، نگهداری و تعمیر شود ، زیرا نشت و نشت معمول است و تمیز کردن در مناطق تهیه غذا ضروری است. در اینجا چند ماده وجود دارد که در منطقه آشپزخانه شما کار می کنند:

کاشی معدن
LVT
مشمع کف اتاق
توصیه های فوق تنها چند مورد از بهترین گزینه ها برای هر اتاق است - گزینه های مواد شما تقریباً بی حد و حصر هستند. با در نظر گرفتن طراحی و بودجه شما ، پیمانکار کفپوش شما باید بتواند شما را به سمت بهترین مواد کفپوش برای هر منطقه مشخص از دفتر کار شما راهنمایی کند.
ایجاد یک طرح اصلی کف مناسب

آیا کفپوش شما طول عمر کامل خود را دارد؟ این استراتژیهای اثبات شده صنعت ، به مدیران تسهیلات کمک می کند تا سیستمهای کفپوش اداره جات را برای سالهای آینده تمیز ، ایمن و قابل اعتماد نگه دارند.

راهنمای ما را بارگیری کنید

پنج بهترین گزینه کفپوش اداری
اکنون که دانستید چه مواد کفپوش ممکن است برای هر منطقه از دفتر کار شما مناسب باشد ، باید نگاه دقیق تری بیندازید که کدام مواد متناسب با تنظیمات طراحی و محدودیت های هزینه شماست.

ترازو
Terrazzo یک سیستم کفپوش بدون درز LEED-دوستانه است که به دوام و قابلیت استفاده در طراحی آن مشهور است. این تقریباً بی حد و حصر گزینه های رنگی و طراحی را ارائه می دهد ، مناسب برای شرکت هایی که می خواهند با یک آرم سفارشی یا الگوی منحصر به فرد که یادآور کاشی های مرمر سطح بالا است ، از بازدید کنندگان استقبال کنند. از آنجا که تمیز کردن و نگهداری آسان ترازو است ، ارزش زیادی نیز در طول زندگی دارد. در صورت نصب و نگهداری صحیح ، تراسو می تواند برای دهه های آینده دوام داشته باشد.

چوب تمام می شود
کفپوش های تجاری چوبی مانند چوب های جامد جامد ، چوب های سخت مهندسی شده و کف های چوب های قفل دار ، جلوه ای زیبا برای تحت تأثیر قرار دادن بازدیدکنندگان در لابی و فضاهای اتاق کنفرانس ایجاد می کنند. اگرچه چوب سخت به اندازه نمونه های مصنوعی آن مقرون به صرفه نیست ، اما برای برخی از طرح های طراحی ظاهری کلاسیک ارائه می دهد. چوب سخت مهندسی شده یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای کفپوش چوب سخت است و تقریباً همان دوام و مزایای طراحی را دارد.

کاشی وینیل لوکس (LVT)
کاشی وینیل و به ویژه کاشی و چمن مصنوعی برای پارکینگ مناسب برنامه های اداری است. LVT فوق العاده بادوام است ، نگهداری آن آسان و همه کاره است. با طیف گسترده ای از اتمام و گزینه های طراحی ، تقریباً در هر طرح طراحی یکپارچه می شود ، و آن را کاملاً مناسب برای هر اتاق در دفتر کار خود می کند.

فرش
کاشی فرش و کف کاغذ فرش گزینه های خوبی برای جذب صدا و دوام آن هستند ، مانند مکان هایی که در فضای باز هستند و اتاق های مشترک. فرش از نظر زیبایی ، سازگار با محیط زیست و با دوام است. فرش Broadloom در جلو ارزان تر است اما نگهداری آن به اندازه کاشی فرش آسان نیست. برای اینکه بدانید کدام گزینه برای شما مناسب است ، به راهنمای ما برای فرشهای تجاری مراجعه کنید.

کاشی معدن
کاشی معدن استاندارد صنعتی برای کیت تجاری است.

فضاهای چن ، و برای دهه ها بوده است. ارزش مادام العمر عالی را فراهم می کند - کاشی معدن ارزان نصب می شود و طبیعت آن بادوام است. کاشی معدن به راحتی تمیز و نگهداری می شود و در برابر نشت و ترافیک شدید پا که معمولاً در مناطق آشپزخانه وجود دارد ، مقاومت می کند.

شما باید مواد کفپوش دفتر را با توجه به اتاق ، عملکرد ، تنظیمات طراحی و البته هزینه انتخاب کنید. یک پیمانکار کف سازی باید بتواند شما را به سمت موادی هدایت کند که نه تنها متناسب با این شرایط باشند ، بلکه بهترین وزن مادام العمر را هنگام وزن کردن هزینه های نصب و نگهداری ارائه می دهند. برای یادگیری نحوه کاهش هزینه ها ، درک ارزش و شناسایی پیمانکاران با کیفیت ، راهنمای خریدار ما برای پیمانکاران کفپوش امروز را بخوانید.

منبع : spectracf



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی , چمن مصنوعی پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

اکنون که هوا دوباره ما را مجذوب بیرون می کند ، بسیاری از آلمانی ها منتظر شبهای معتدل تابستانی و باربیکیو در باغ خود هستند. اما هرکسی آنقدر خوش شانس نیست که باغ چمن کاری خود را داشته باشد. در مجموع 57 درصد از مردم آلمان باغ ندارند ، اما تابستان را در بالکن خود تجربه می کنند. با این حال ، این دلیلی ندارد که مجبور شوید بدون یک چمن سبز زیبا کار کنید. بهترین ویژگی های چمن فوتبالی ، روش عالی برای ایجاد واحه ای آرام از سبز حتی در یک منطقه کوچک است. در این وبلاگ گام به گام توضیح می دهیم که اگر می خواهید چمن مصنوعی را در بالکن بگذارید باید در نظر داشته باشید و اینکه در آخر چگونه می توانید به راحتی یک باغبان چمن مصنوعی شوید.

 

برای بالکن چمن مصنوعی خود چه چیزی نیاز دارید؟

آیا دوست دارید بالکن سبز خود را داشته باشید؟ در اینجا لیستی از مواردی که باید قبل از شروع چیدن چمن مصنوعی در بالکن خود داشته باشید ، آورده شده است:
یک قانون تاشو
دستگاهی مجهز به اینترنت که می توانید با آن دستورالعمل های عملی گام به گام تخمگذار چمن مصنوعی را فراخوانی کنید
یک چاقوی تیز فرش برای برش فرش چمن
خلق و خوی خوب و یک نوشیدنی خنک همراه با نی
چمن مصنوعی برای بالکن

همه چیز مفهومه؟ سپس می توانید چمن مصنوعی مناسب بالکن خود بگذارید! اول از همه ، مهم است که بالکن را اندازه گیری کنید. چمن مصنوعی ما می تواند توسط متر در دو بعد مختلف (2 متر و 4 متر) سفارش داده شود ، به طوری که دیگر نیازی به تنظیم نیست و تلفات کمی از برش وجود دارد. در هنگام انتخاب فرش چمن مناسب برای بالکن ، مطمئناً خوشحال خواهیم شد که شما را راهنمایی کنیم. بسته به اینکه چقدر کیفیت و ظاهر طبیعی چمن مصنوعی شما اهمیت دارد ، قیمت فرش چمن برای بالکن شما می تواند بسیار متفاوت باشد. برای بودجه اندک ، چمن مصنوعی London New را با کمتر از 20 یورو برای هر متر مربع پیشنهاد می کنیم. این چمن مصنوعی برای بالکن ها بسیار مقاوم ، رنگی و عاری از آلاینده هایی مانند سرب است ، به طوری که کودکان و حیوانات خانگی نیز می توانند از بالکن تازه کاشته شده لذت ببرند. اگر به دنبال چمن مصنوعی با کیفیت عالی و عالی هستید ، یک نامزد شایسته را در چمن مصنوعی بالکن لوکس ما پیدا خواهید کرد. این فرش چمن مصنوعی مخصوص بالکن ساخته شده و از نظر نرمی و اصالت بی نظیر است.

و بهترین؟ حتی در روزهای گرم تابستان نیازی نیست نگران لکه های قهوه ای در بازار و بورس چمن مصنوعی باشید. و پس از تعطیلات ، تعطیلات در بالکن خود ادامه می یابد بدون اینکه قبلاً چمن بزنید.
فرش چمن مخصوص بالکن را بصورت آنلاین سفارش دهید
اگر دوست دارید چمن مصنوعی مخصوص بالکن خود داشته باشید ، می توانید به راحتی از طریق Kunstrasen.de مواد لازم را بصورت آنلاین سفارش دهید. آیا می خواهید قبل از خرید آنلاین فرش چمن با کیفیت بالا برای بالکن خود ، خود را در کیفیت ما متقاعد کنید؟ سپس فقط یک نمونه رایگان بخواهید!

چمن مصنوعی برای بالکن به عنوان گسترش منطقه زندگی
با فرشهای چمن کاری با کیفیت بالا برای بالکن خود نه تنها واحه ای سبز ایجاد می کنید ، بلکه فضای زندگی خود را نیز گسترش می دهید. چمن مصنوعی موجود در بالکن شما را به پابرهنه دویدن دعوت می کند و کودکان می توانند بیرون و روی یک سطح گرمتر بازی کنند. به لطف چمن مصنوعی مخصوص بالکن خود ، شما به طور خودکار حتی بیشتر وقت خود را در فضای باز سپری خواهید کرد.

فرش چمن برای تراس
شما نه تنها می توانید بالکن خود را با فرشهای چمن سبز خود سبز کنید ، بلکه ما برای تراس خود چمن مصنوعی نیز ارائه می دهیم. مطمئناً اگر سوالی دارید یا درخواست خاصی دارید یا فقط می خواهید ما را بشناسید خوشحال می شویم.

منبع : https://www.kunstrasen.de/blog/kunstrasen-auf-dem-balkon



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , بهترین چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی برای بالکن ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

كفپوش هاي چوب سخت يكي از محبوب ترين انواع كفپوش هستند ، زيرا ارزش فروش مجدد خانه ها را افزايش مي دهند و روند كار را زيباتر مي كنند. اما در انتخاب و نصب كفپوش چوبي موارد زيادي وجود دارد كه بايد در نظر داشته باشيد ، از جمله نوع ، اندازه و هزينه. سپس ما در مورد كفهاي چوبي صحبت خواهيم كرد ، بنابراين شما مي دانيد كه در صورت تمايل به نصب آنها در خانه خود ، گزينه هاي شما چيست.

فهرست مطالب

1 كف چوبي
2 نحوه خريد بهترين كفپوش چوب سخت
3 نوع كف چوبي
4 اندازه صحيح را انتخاب كنيد
5 نمايي از كفهاي چوب سخت پيدا كنيد
6 نصب
كف چوبي
كف هاي چوب سخت مي توانند از انواع مختلفي از چوب مانند بامبو ، بلوط يا ساج تشكيل شوند. صرف نظر از نوع ، تمام كف هاي چوبي رنگ آميزي مي شوند تا رنگ غني آنها برجسته شود و براي جلوگيري از خراشيدگي ، فرورفتگي و آسيب هاي ديگر مهر و موم شده اند. كف هاي چوب سخت به عنوان نرم تا سخت طبقه بندي مي شوند ، اما چوب سخت نرم تر هنوز كاملاً سخت است.


با گذشت زمان ، حتي سخت ترين موكت كناره اي نيز شروع به ساييدگي مي كنند. به جاي اينكه بخواهيد آن را تعويض كنيد ، مانند يك فرش ، مي توانيد يك كف چوبي را دوباره رنگ كنيد و آن را به شكل اوليه برگردانيد. هزينه نقاشي يك چوب سخت بسيار كمتر از خريد و نصب يك چوب سخت است.

كف چوبي
نحوه خريد بهترين كفپوش چوب سخت
براي يافتن كف چوب سخت مناسب براي نيازهاي خود ، بايد عواملي مانند هزينه ، حركت پا و نوع آن را بسنجيد. به عنوان مثال ، هرچه چوب سخت تر باشد ، احتمال آسيب ديدن آن كمتر است ، اما استفاده از چوب سخت تر نيز هنگام نصب دشوارتر است ، كه اين مي تواند به معني هزينه نصب بالاتر باشد.

عامل ديگري كه بايد در نظر گرفت موقعيت خاك و نوع ترافيك مورد انتظار در اين منطقه است. براي مثال منطقه اي كه داراي ترافيك بالا است بهترين نوع چوب است. بخشهاي زير موارد اصلي را كه بايد در هنگام انتخاب كف چوب هاي جنگلي مورد توجه قرار گيرد ، جمع بندي مي كنند.

انواع كف چوبي
شما مي توانيد از بين دو نوع كف چوب جامد انتخاب كنيد: جامد و ساختگي يا ساختگي. خريد انواع چمن مصنوعي روي پشت بام جامد فقط يك نوع دارد ، در حالي كه كفپوش چوب سخت از لايه هاي چوب ساخته مي شود ، معمولاً در زاويه درست. هنگام انتخاب بين كفهاي جامد و پارچه اي ، عوامل زير را در نظر بگيريد.

كف چوبي
كفهاي جامد را مي توان چندين بار تجديد كرد ، در حالي كه كفهاي پارچه اي ، بسته به ضخامت چوب سخت ، فقط مي توانند دو يا سه پايان را تحمل كنند. بنابراين ، كفهاي جامد مي توانند چندين دهه بيشتر از كفهاي پارچه اي دوام داشته باشند.

كف هاي ساخته شده يا ساخته شده فني تر هستند و مي توانند در محيط هاي بيشتري نسبت به كف هاي جامد نصب شوند. در حالي كه كفهاي پارچه اي مي توانند روي بسياري از سطوح شناور شوند ، در بتن گير كنند يا در زيرزمين فرو روند ، كفهاي جامد بايد به ميخ ميخكوب شوند يا منگنه شوند و نبايد به دليل نوسانات رطوبت ، مانند زيرزمين ها زير درجه نصب شوند.

كف هاي جامد از كف پارچه اي كمي گران ترند اما در بيشتر موارد اختلاف قيمت اندك است.

اندازه مناسب را انتخاب كنيد
اندازه ميز مسئله مهم ديگري است. تخته هاي باريك قيمت كمتري دارند ، اما بسياري از آنها زيبايي تخته هاي عريض تر را ترجيح مي دهند ، كه باعث كاهش ميزان درزهاي كف مي شود. همين ايده در مورد تخته هاي بزرگتر و بزرگتر نيز صدق مي كند. هرچه تخته بزرگتر و بزرگتر باشد ، گرانتر آن در هر متر مربع است و درصد كفپوش اضافي شما براي اطمينان از مناسب بودن در اتاق شما بيشتر است. يك اقدام اساسي اين است كه 10٪ متر مربع بيشتر از آنچه نياز داريد خريداري كنيد ، اما بسته به شكل اتاق مي توان اين مقدار را افزايش داد.

نمايي از كفهاي چوب سخت پيدا كنيد
شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه در مورد شركتهايي بورس چمن مصنوعي كه كف چوبي شما را به شما مي فروشند تحقيق كرده و خواص مختلف را با ساير شركتهايي كه محصول مشابه را به شما ارائه مي دهند مقايسه كنيد. برخي از ارائه دهندگان در كفپوش ارزان تخصص دارند و برخي ديگر طيف گسترده اي از قيمت ها را ارائه مي دهند.

شما همچنين بايد به دنبال بررسي مواردي مانند ضمانت نامه ، هزينه حمل و نقل و پشتوانه هاي موجود باشيد. علاوه بر بررسي مشتري ، بايد نظرات پيمانكاران را بخوانيد كه ممكن است ديدگاه شخصي را كه اغلب كف هاي چوب سخت را اداره مي كند ارائه دهند.

كف چوبي
نصب و راه اندازي
كف هاي چوبي جامد با استفاده از ميخ يا منگنه در زيرزمين نصب مي شوند كه محدوديت بيشتري نسبت به طبقه هاي پيش ساخته يا پيش ساخته دارد كه مي توان از روش هاي مختلفي ميخ ، چسب و يا مبلمان تهيه كرد.

اسلايدها ، از جمله بتن. هنگامي كه بين كفپوش هاي جامد يا پارچه اي تصميم گرفتيد ، بايد تعيين كنيد كه آيا مي خواهيد آن را خود نصب كنيد يا يك متخصص را براي انجام آن استخدام كنيد.

در حالي كه نصب كف خود صرفه جويي قابل توجهي مي كند ، اما مي تواند كف چوب سخت را باطل كند. علاوه بر اين ، نصاب هاي حرفه اي به طور كلي كار خود را تضمين مي كنند ، به شما اطمينان مي دهند كه درست انجام مي شود.

منبع : decoora



:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: موکت , چمن مصنوعی , بهترین موکت , خرید چمن مصنوعی , بورس موکت , بازار چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

آیا می خواهید کف اتاق خواب کودکان خود را پیدا کنید؟ بسیاری از گزینه های کفپوش اتاق کودکان وجود دارد اما باید هنگام انتخاب برای کودکان مراقب باشید زیرا آنها با مشکلات زیادی مانند لغزش ، ریزش ، ریختن و ترافیک شدید پا مواجه می شوند. اگر کودکی لغزید و زمین خورد ، باید به دنبال کاری باشید که با دوام باشد اما به همان شیوه ، باید از تنظیمات لازم مراقبت شود.

جنبه مهم دیگری که باید نگران آن باشید این است که کفپوش انتخابی شما فعلاً و بعداً وقتی کودک بزرگ شد هدف شما را تأمین می کند. بنابراین بسیار مهم است که قبل از تعیین کف پوش هایی که برای کودک انتخاب می کنید ، تحقیقات کافی انجام شود.

ما می دانیم که انتخاب چقدر استرس آور است بنابراین ما تحقیقاتی را برای شما انجام داده ایم و با گزینه های کفپوش اتاق خواب کودک برای اتاق خواب کودک شما روبرو شده ایم. در زیر می توانید گزینه ها را بخوانید و بهترین گزینه ها را برای کودک خود انتخاب کنید.

گزینه های کف اتاق خواب کودک شما:
موکت:
این اولین گزینه کفپوش است که هنگام انتخاب گزینه های کف اتاق کودک به ذهن شما خطور می کند. اگر بچه ها از نوع کسانی هستند که روی زمین می نشینند و بازی می کنند ، موکتها بهترین گزینه هستند زیرا بسیار راحت هستند. اگر بچه های کوچکی دارید بهترین گزینه این است که به سراغ موکتهایی با الگوی کوچک بروید زیرا این امر به شما کمک می کند تا لکه های ناشی از ریزش های روزمره را بپوشانید. موکتهای دارای حلقه های کوچک نیز در اتاق کودک معجزه می کنند زیرا این نوع موکت گرد و خاک جمع نمی کند.

ورقه ورقه:
با وجود بچه ها در اطراف ، کف شما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین شما باید به دنبال گزینه ای برای کف باشید که گران نباشد و نصب آن آسان باشد. کفپوش لمینت با توجه به تمام نکات بالا گزینه خوبی است. آنها با دوام هستند و همچنین در برابر خراش مقاوم هستند. کف های چند لایه گزینه خوبی برای اتاق خواب بچه ها است. حتی اگر کسل کننده و فرسوده به نظر برسد ، تغییر کفپوش خود بدون مشکل با هزینه آسان است.

چوب سخت:
کف های چوب جامد یکی دیگر از گزینه های اتاق خواب کودک است زیرا دارای استحکام بالایی هستند و می توان آنها را دوباره اصلاح کرد. حتی اگر ترافیک بیش از حد پا وجود دارد یا آنها با ماشین یا دوچرخه خشن بازی می کنند ، شما فقط با پرداخت کف خود می توانید ظاهر قدیمی را بازیابی کنید. محصولات سبز مانند کف بامبو یا کف چوب پنبه نیز گزینه خوبی است و این همچنین مفهوم چیزهای دوستدار محیط زیست و اهمیت آن را به کودک شما می آموزد.

تخته های وینیل:
گزینه دیگر این است که به دنبال تخته های وینیل بروید ، با توجه به اینکه آنها قوی هستند ، نگهداری آنها آسان است و یک محصول ضد حساسیت است. آنها برای بچه ها بی خطر هستند.

یافتن بهترین طبقات کاری دشوار است همانطور که باید در نظر بگیرید ، سن کودک ، نحوه بازی کودک و مدت زمانی که در اتاق می گذراند. اگر کودک در مرحله خزیدن است باید به دنبال چیزی بروید که مانند موکت صاف و نرم باشد. و هنگامی که آنها رشد کردند ، باید کفپوش هایی را پیدا کنید که مستحکم باشند و بتوانند در برابر ترافیک شدید پا مقاومت کنند. هر آنچه را که انتخاب می کنید ، نباید فراموش کنید که آنها کف کفپوش را پشت سر می گذارند ، بنابراین شما باید آنچه را دوست دارید و در آن راحت باشند انتخاب کنید.

نوع کفپوش هایی که برای اتاق خواب کودک انتخاب می کنید در کل محیط تأثیر خواهد داشت. این بدان معناست که هنگام سنجیدن گزینه های خود ، باید بر روی ویژگی های مختلف تمرکز کنید.


کیفیت کف و همچنین ظاهر ، احساس و بافت آن بر چگونگی تعامل کودک با اتاق تأثیر می گذارد. شما همچنین باید نگران باشید که بعضی از طبقات باعث ایجاد بو یا آسیب رساندن به کیفیت هوا در فضا با انتشارهای مختلف شوند.

ویدئوی ویژه
موکت
موکت یک انتخاب سنتی ایده های خرید کفپوش برای خانه است و به خصوص در اتاق کودکان معمول است. این امر عمدتا به این دلیل است که کاملاً نرم و نرم است ، که به آن اجازه می دهد به عنوان یک بالشتک در زیر کل محیط عمل کند. این سطح راحتی لمسی را برای فضا فراهم می کند ، در عین حال به جلوگیری از صدمات با استفاده از بالشتک و زمین خوردن کمک می کند. برای افزایش این اثر می توان موکت ضخیم تری نیز خریداری کرد.

یکی دیگر از مزایای موکت در اتاق کودک این واقعیت است که می تواند به عنوان یک بافر عایق در کل کف عمل کند. این به شما کمک می کند تا برخی از نویزهای محیطی که می تواند در اثر بازی ، پایکوبی و پریدن کودکان در اتاق ایجاد شود. داشتن آن لایه عایق موکت به ویژه هنگامی که اتاق کودک در سطوح بالای خانه واقع شده باشد بسیار مهم است.


با این حال ، برخی از معایب نیز وجود دارد. بچه ها کثیف هستند و تمیز نگه داشتن موکت به طرز مشهوری دشوار است. به راحتی لک می زند و آلودگی را حفظ می کند ، به این معنی که رنگ های روشن تر و یکدست در این فضاها ایده بدی است. در همان زمان ، الیاف موجود در موکت تمایل به جذب و نگهداری خاک و گرد و غبار دارند که می تواند به کیفیت هوا در منطقه کمک منفی کند. اگر نشت رخ دهد و به سرعت با آن مقابله نشود ، می توانید با مشکلات کپک نیز مواجه شوید.


چوب پنبه
چوب پنبه یک انتخاب کاملاً منحصر به فرد برای اتاق کودک است که می تواند بسیاری از کیفیت های موکت را بدون اکثر اشکالات فراهم کند. هنگام نصب ، چوب پنبه به طور طبیعی نرم و در زیر پاهای شما باز می شود و با خرید مواد کاشی ضخیم تر ، می توان آن را حتی نرمتر کرد. این در حالی است که کاملاً شبیه چوب سخت سخت تر است.

اما برخلاف موکت ، کف چوب پنبه ضد میکروبی است و این ماده به طور طبیعی رشد کپک و سایر میکروارگانیسم ها را دفع می کند. همچنین ضد الکتریسیته ساکن بوده و باعث دفع آلودگی و گرد و غبار شده و باعث تمیزتر شدن و سالم تر شدن اتاق به طور طبیعی می شود. در صورت نصب و مهر و موم شدن ، تقریباً در برابر لکه ها قابل نفوذ نیست ، و تعمیر و نگهداری معمولاً فقط به صورت متناوب یا جاروبرقی انجام می شود.

چند اشکال نیز وجود دارد. چوب پنبه بسیار نرم است ، به این معنی که می تواند به راحتی آسیب ببیند. اگر حیوانات خانگی دارید ، مخصوصاً سگهای بزرگ ، ناخن های بدون تراش آنها می تواند سطح کف چوب پنبه را خراشیده و از بین ببرد. لبه نوک تیز اسباب بازی های چمن مصنوعی برای اتاق کودک همچنین می تواند باعث پارگی ، پارگی و جوش خوردن مواد شود. با استفاده از کاشی چوب پنبه ، که می تواند در صورت لزوم جایگزین شود ، می تواند تا حدودی جبران شود.

لاستیک
لاستیک کف پوش است که معمولاً در زمین های بازی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا ماده ای بسیار نرم ، پربازده و بالشتک است که قادر به ضربه زدن و سقوط از فاصله های حتی متوسط ​​است.

کف های لاستیکی نیز بسیار مقاوم هستند و می توانند در برابر آسیب ناشی از پارگی ، پارگی ، خراش و ماسوره بسیار بهتر از سطح نرم آن مقاومت کنند. این امر با این واقعیت همراه است که نگهداری کم ، تمیز کردن آن آسان و لکه گیری آن سخت است و باعث شده در اتاق کودکان بسیار محبوب باشد.

یک اشکال بزرگ که تقریباً در تمام کف اتاق های کودکان وجود دارد چسبی است که برای محکم کردن آن در کف کار استفاده می شود. این امر غالباً تعداد کمی انتشار سمی ایجاد می کند که می تواند کیفیت هوا را مختل کند. با لاستیک ، در بیشتر موارد لازم نیست از چسب استفاده کنید. در عوض ، کشش طبیعی مواد (که مانع از لیز خوردن بچه ها نیز می شود) آن را در کنار وزن متراکم جرم خود نگه می دارد.

با این حال ، این یکی از گران قیمت ترین مواد کفپوش است که می توانید در مقایسه با وینیل و سایر گزینه های پوشش انعطاف پذیر انتخاب کنید. لاستیک همچنین می تواند بوی بسیار چشمگیری داشته باشد. این ماده مضر نیست ، زیرا این مواد طبیعی است ، اما ممکن است برای برخی از کودکان تا حدی تحریک کننده باشد ، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری ، واکنش آنها را به نصب کف کف لاستیکی آزمایش کنید.

وینیل انعطاف پذیر
وینیل ارزان است ، نگهداری کمی دارد ، در برابر لکه ها مقاوم است ، در برابر آب مقاوم است و از طریق پاره شدن یا پارگی ، آسیب دیدن آن بسیار سخت است. از بسیاری جهات ، این ماده ایده آل برای ایستادگی در برابر سختگیری هایی است که کودکان می توانند در کف اتاق خواب وارد کنند.

اشکال وینیل این است که طبیعی نیست و نسبتاً برای محیط زیست مضر است. با تولید آن سمومی ایجاد می شود که یا ذخیره می شوند یا در اتمسفر آزاد می شوند ، در عین حال سوخت می سوزانند و از منابع غیر قابل تجدید استفاده می کنند. برخی از کف های وینیل با کیفیت پایین نیز برای چند روز یا هفته ها پس از نصب ، مواد شیمیایی آلی فرار دارند که می تواند کیفیت هوای داخلی اتاق خواب کودک را کاهش دهد.

منبع 1 : expressflooring

منبع 2 : thespruce



:: موضوعات مرتبط: خرید کفپوش , خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: کفپوش , خرید کفپوش , قیمت چمن مصنوعی , بهترین موکت , خرید موکت , موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

در اینجا 5 دلیل عالی برای نصب یک چمن مصنوعی در یک مهد کودک ، یک مهد کودک ، یک مینی کودک ، یک مرکز مهد کودک یا یک مرکز والدین و کودک آورده شده است:

ماموریت شما این است که فضایی را برای استراحت و فعالیت های حرکتی طراحی کنید که کودکان نوپای (از چند ماه تا 3 سال یا بیشتر) را در مهد کودک خود جای دهد و سوال در مورد انتخاب یک پوشش است که در عین حال ایمن باشد. ، بهداشتی ، عملی ، بودجه ای را منفجر نمی کند و به نگرانی های قانونی زیبایی پاسخ می دهد ...
این که آیا این یک مدرسه ، حیاط ، حیاط یا حتی فضایی است که در داخل محوطه واقع شده است ، چمن مصنوعی با چالش روبرو می شود و باعث می شود هر یک از بی میلی شما یکی یکی از بین برود.

چمن مصنوعی ، آیا برای مناطق بازی ایمن است؟
آیا واقعاً کوچولوها می توانند بدون هیچ خطری روی این چمن مصنوعی برای اتاق کودک بازی کنند؟ آره !

بدون خطر آسیب: بدون سوراخ ، برجستگی یا برجستگی های صاف که می تواند کودکان را خراشیده یا آنها را لگدمال کند. محل بازی مهد کودک شما با یک تشک قابل انعطاف پوشانده می شود که باعث تنظیم برجستگی ها و جذب شوک ها می شود. همچنین دارای پود بسیار محکم و مقاومت در برابر پارگی خارق العاده ای است.

بدون خطر آلرژی ، سایش یا واکنش به محصولات بهداشتی گیاهی: چمن مصنوعی یک سطح سالم و ضد آلرژی است که از مواد کنترل شده با استانداردهای دقیق تشکیل شده است. بعلاوه ، او برای زیبا و سبز ماندن به کود و آفت کش احتیاج ندارد. كودكان در معرض باقیمانده مواد شیمیایی نیستند.

بدون خطر آلودگی ، دیگر گودال ، و بدون شل شدن: چمن مصنوعی یک پوشش نفوذ پذیر است که به سرعت خشک می شود. دیگر هیچ انتظار بی پایان برای خاموش شدن بعد از باران ... جلسات خسته کننده دیگر برای پوشیدن لباس های خشک برای کودکانی که به خانه خیس یا گل آلود به خانه می آیند ... و دیگر کارهای خانه برای تمیز کردن خاکی که همه پای کوچک به آنجا آورده است خانه. داخل ...

یک چمن مصنوعی یک راه حل مناسب برای یک منطقه بازی است. این یک فرش تمیز و دنج است ، به طور مداوم در دسترس و استقبال از سقوط بالشتک ها ، تشویق اولین قدم ها و دعوت به کارهای قدیمی. حتی نوزادان می توانند از یک چمن مصنوعی مخمل خواب دار در یک فضای کاملاً امن که فقط برای آنها ایجاد شده لذت ببرند.

آیا این پوششی است که به نگرانی مداوم برای بهداشت در مهد کودک پاسخ می دهد؟
آیا تمیز کردن خاک از چمن مصنوعی آسان خواهد بود؟
آره ! وقتی در یک مهد کودک کار می کنید ، بلافاصله به حوادث کوچکی از دوره مشترک فکر می کنید: پوسته پوسته شدن ، مدفوع ضعیف کنترل شده ، نارسایی مجدد ، استفراغ ... مشکلی نیست! روی چمن مصنوعی ، یک جت دنبال می شود ، احتمالاً با یک اسپری موضعی ضد عفونی کننده مناسب و حادثه خیلی سریع بسته می شود!

آیا چمن مصنوعی نیاز به نگهداری زیادی دارد؟
نه چمن مصنوعی تقریباً به تعمیر و نگهداری احتیاج ندارد. برای مرتب سازی و تمیز کردن الیاف بسته بندی شده فقط نیاز به تمیزکاری کارچر دارد که فضای بازی تمام انعطاف پذیری ، راحتی و زیبایی خود را حفظ کند.

چگونه و با چه نرخ می توانید یک چمن تقلبی را ضد عفونی و ضد عفونی کنید؟
شما می توانید به راحتی ، به طور منظم و در هر زمان چمن مصنوعی خود را با پاشیدن مواد ضد عفونی کننده مناسب در سطح آن ضد عفونی کنید که هیچ خطری برای بزرگسالان ، کودکان یا حتی نوزادان ندارد.

چمن مصنوعی برای یک مهد کودک ، انتخاب راحتی؟
چمن مصنوعی فضایی را افزایش می دهد که کودکان می توانند در تمام طول سال از آن لذت ببرند
به محض راه اندازی ، چمن مصنوعی آماده است تا بازی های کودکان نوپا را در هر زمان از روز ، در طول سال ، مطابق با مقررات مربوط به مناطق بازی ، در کل سطح خود جای دهد. این یک پوشش متخلخل است که به شما باران می ریزد و به سرعت خشک می شود ، که از شرایط آب و هوایی نمی ترسد ، در برابر ترافیک شدید پا مقاومت می کند ... با چمن مصنوعی ، فضایی را ایجاد می کنید که به طور مداوم در دسترس و قابل دسترسی است.

نگهداری روزانه از پوشش چمن مصنوعی آسان است
یک چمن مصنوعی فقط به یک مداخله در سال (کارچینگ و مسواک زدن) نیاز دارد تا مانند روز اول همیشه عالی ، همیشه سبز به نظر برسد.
نگهداری از آن صرفاً برای پاک کردن آلودگی های گاه به گاه هنگام رفتن است (نگاه کنید به "تمیز کردن یک چمن مصنوعی") و هر از گاهی برگهای مرده را برداشت کنید.

خانه بازی کودکان در چمن مصنوعی زمین بازی در یک مهد کودک با چمن مصنوعی بازی های کودکان در چمن مصنوعی و زمین بازی مصنوعی قرار داده شده است

آیا این یک راه حل زیباشناختی و راحت است؟
یک دکوراسیون جدید دلپذیر برای چشم و لمس
چمن مصنوعی امروز هیچ ارتباطی با فرش سبز دلخراش ندارد.

از زمان های قدیم لمس انعطاف پذیر و کیفیت ارائه بصری آن همه پیشرفت هایی است که به آن اجازه داده است در همه زمینه های فضای سبز مورد تحسین قرار گیرد. با بازی با مواد و بافت ، فضاهای زیبا ، شاد و بازیگوش جدیدی ایجاد می کند.

یک تزئین سبز در تمام طول سال ، برای مدت زمان طولانی ، هر میزان قرار گرفتن در معرض و محیط
چمن مصنوعی برای باغچه انواع خاک و همه مکان ها مناسب است. سبک تر از دال یا کاشی ، انعطاف پذیر ، قابل برش ، نفوذپذیر ، مقاوم ... می داند که چگونه با همه اشکال ، با تمام خطوط سازگار است. تراس ، بالکن ، باغ ، پاسیو ، حیاط ، حیاط ، ایوان ، می توان آن را در هر جایی نصب کرد ... همه کاره بودن فوق العاده آن امکان بهینه سازی هر فضایی را با ایجاد مکان های هماهنگ برای استراحت و بازی امکان پذیر می کند.

آیا این یک انتخاب مناسب اقتصادی است؟
چمن مصنوعی چه مدت دوام دارد؟
حداقل 20 سال! نه آب و هوا ، نه اشعه ماورا بنفش ، و نه زیر پا گذاشتن شدید ، باعث خراب شدن آن نمی شوند. پوشش چمن مصنوعی ، اگر به درستی انتخاب شود ، به درستی چیده شود و از کیفیت خوبی برخوردار باشد ، فوق العاده قوی و بادوام است. تا بیست سال آینده همه خصوصیات خود را حفظ خواهد کرد.

پس اندازهایی که منجر به بازگشت سریع سرمایه می شود
نصب چمن مصنوعی در یک مهد کودک یک سرمایه گذاری طولانی مدت است ، یک گزینه مناسب برای سنگفرش ، قیر یا چمن طبیعی.

طول عمر که تعجب شما را متوقف نخواهد کرد
بدون مراقبت ، توجه خاصی
بدون آبیاری
عدم وجود تعمیر و نگهداری مجازی
محصولات خاص یا ابزار خاصی وجود ندارد
این یک انتخاب عاقلانه ، پایدار و مرتبط است که در نهایت ، به 20 سال استفاده روزانه همیشه بهینه کاهش می یابد ، بسیار مقرون به صرفه است! اگر می خواهید بیشتر بدانید ، مقاله کامل ما را در مورد قیمت واقعی چمن مصنوعی بررسی کنید!

نتیجه گیری ، آیا باید یک چمن تقلبی در یک مهد کودک نصب شود؟
ویژگی های چمن مصنوعی امروزه به طراحان ، دکوراتورها و معماران اجازه می دهد تا خلاقیت خود را برای تصور و ایجاد فضاهایی پایدار ، جذاب ، تحریک کننده ، استفاده آسان ، بهداشتی و دلپذیر آزاد کنند ... همه این مزایا در ایجاد یک پوشش ایده آل ، کاملاً متناسب با نیازهای جوامعی است که از آسیب پذیرترین جمعیت استقبال می کنند: کودکان نوپا از 0 تا 3 سال.

منبع : https://www.azurio-gazon.fr/creche-aire-de-jeux/



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , بهترین چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , چمن مصنوعی مناسب کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

در انتخاب صدها نوع مختلف چمن مصنوعی در بازار با مشکل روبرو هستید؟ این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه بهترین چمن مصنوعی را برای چمن خود انتخاب کنید.
چمن مصنوعی برای کودکان
شما تصمیم گرفته اید که از تمام سخت کوشی و هزینه های صرف شده برای زیبا نگه داشتن یک چمن مناسب واقعی فقط چند ماه از سال خسته شده اید و دوست ندارید در زمستان مراقب یک آشفتگی گل آلود باشید. شما یک چمن مناسب می خواهید که در تمام طول سال پر جنب و جوش و خوش دست باشد. اکنون شما با یک کار بالقوه دلهره آور انتخاب چمن مناسب برای چمن خود روبرو هستید.

خوب ، خبر خوبی وجود دارد: انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای مهد کودک شما احتیاج به دلهره آور ندارد. با پرسیدن سوالات صحیح از خود می توانید تصمیم بگیرید که کدام چمن مصنوعی برای نیازهای شما مناسب است. در اینجا من به شما بهترین نکات در مورد چگونگی انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای چمن خود را می دهم.

چمن مصنوعی برای چه استفاده می شود؟
مانند انتخاب فرش در خانه یا محل کار خود باید تصمیم بگیرید که چمن مصنوعی شما برای چه کاری استفاده می شود. آیا می خواهید چمن کاری با ظاهری زیبا یعنی یک چمن نمایشی برای تحت تأثیر قرار دادن همه دوستان و همسایگان شما باشد؟ یک منطقه امن که بچه ها می توانند بدون آسیب دیدن بازی کنند؟ یا یک محیط عالی برای حیوانات خانگی شما که در آن عاری از هرگونه سموم است ، امکان پذیر است؟

1. چمن را نشان دهید

شما یک چمن مناسب می خواهید که در تمام طول سال زیبا به نظر برسد و افراد زیادی از آن عبور نکنند. چمن را انتخاب کنید که سخت پوشیده باشد اما الیاف متراکم آن خیلی ساینده نباشد. نگاهی به بهترین فروشنده ما Grange برای علفی زیبا با رنگی عالی بیندازید.

نمایش چمن
2. محوطه بازی برای بچه ها

یک چیز تقریباً قطعی است. اگر بچه های کوچکی یا حتی بزرگترهایی برای این موضوع دارید ، همه آنها یک بازی فوتبال یا برچسب را دوست دارند. به زودی چمن های چمن سنتی فرسوده نخواهند شد و زمین زیرین آن فشرده و بسیار سخت می شود که در صورت سقوط خطری ایجاد می کند. برای باغهایی که استفاده زیادی از آنها برای کودکان وجود دارد ، ما معمولاً چمن مصنوعی با توده کوتاه تری را توصیه می کنیم ، حتی بهترین چمنهای با انبوه بلند با گذشت زمان صاف می شوند. یک چمن ایده آل در محدوده ما Outfield است.

چمن مصنوعی برای کودکان
3. محوطه بازی برای سگ ها

بسیاری از صاحبان سگ به دلیل تکه های قهوه ای ، سوراخ ها ، چمن های حفر شده و ردپای گل آلود که چمن های چمن سنتی آنها از حیوانات خانگی خود دریافت می کنند ، از Perfect Grass استفاده می کنند. ما به طور کلی چمن های انبوه کوتاه تری مانند Outfield یا زمینی را که به تنهایی مانند Rectory بلند می شوند ، توصیه می کنیم زیرا تمیز کردن آنها راحت تر است. همچنین اطمینان حاصل کنید که چمن بسیار نفوذپذیر است تا ادرار سگ از بین برود. به مقاله ما در مورد بهترین چمن مصنوعی برای سگ ها نگاه کنید که ایده های مفیدی در مورد نصب چمن مصنوعی برای صاحبان حیوانات خانگی ارائه می دهد.

چمن مصنوعی برای سگ ها
بودجه خود را تعیین کنید
درک اینکه چقدر یک چمن مصنوعی جدید هزینه می شود مهم است. به طور کلی ، سرمایه گذاری اولیه قابل توجهی انجام می شود - بدیهی است به اندازه چمن ، چمن انتخابی شما و اینکه آیا می خواهید شرکتی چمن را نصب کرده و همچنین آن را تأمین کند ، بستگی دارد. این هزینه های اولیه با صرفه جویی که از نگهداری چمن های واقعی می کنید به مرور زمان از بین می رود.

برای اینکه تصور تقریبی از قیمت چمن مصنوعی برای مدرسه جدید داشته باشید ، باید باغ خود را اندازه بگیرید. علف های با کیفیت مناسب از 17 تا 40 پوند در متر مربع متغیر است. در صورت نیاز به نصب ، هزینه اضافی برای این هزینه در نظر گرفته شده است که هزینه آن به طور متوسط ​​بین 25 تا 35 پوند در هر متر مربع است. قیمت نصب بسته به مقدار مورد نیاز کارهای زیرزمینی ، سهولت دسترسی به علاوه تعداد دیگری از متغیرها متفاوت خواهد بود.

چمن از کجا و چگونه ساخته می شود؟
چمن ها کجا ساخته شده اند؟
بسیاری از محصولات چمن مصنوعی ارزان قیمت ، بد ساخته شده ، بازار را غرق کرده اند. این علفها از نوارهای تصادفی و پشت بیش از حد چسبیده رنج می برند که باعث پف کردگی می شود. مشاهده نمونه چمن ها قبل از اینکه در مورد محصول خود تصمیم بگیرید به سرعت به شما امکان می دهد کیفیت را ببینید.

آیا چمن سازگار با محیط زیست است؟
به چمن نگاه کنید تا مطمئن شوید عاری از سموم مضر یا مواد شیمیایی است و 100٪ قابل بازیافت است. شما نمی خواهید حیوان خانگی یا کودک شما در باغی که در معرض مواد شیمیایی مضر است بازی کند.

آیا چمن آزمایش شده است؟
آیا چمن برای اطمینان از ایمنی ، کیفیت و دوام چمن آزمایش شده است؟

الیاف چمن چه الیافی دارد؟
بعضی از چمن ها به دلیل داشتن الیاف بیشتر و نحوه چیدن الیاف در کنار هم ، یعنی الیاف V شکل برای شبیه سازی پارچه در چمن واقعی ، هزینه بیشتری دارند. برخی از الیاف بهتر خود اصلاح می شوند و پس از راه رفتن روی آن "Heath" دوباره ایستاده و صاف نمی مانند.

چمن چه رنگی است؟
چمن های واقعی همه ایراداتی دارند. به عنوان مثال با دقت نگاه کنید و هرگز یک چمن واقعی که 100٪ سبز است را نخواهید دید. برای به دست آوردن "ظاهر واقعی چمن" و جلوگیری از "ظاهر چمن کاذب" ، محصولات چمن مصنوعی بهتر یک کاهگل قهوه ای برای افزودن عمق دارند و 3 یا 4 الیاف رنگی مختلف در آنها وجود دارد. بررسی کنید که چمن در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است در غیر این صورت در اثر آفتاب تغییر رنگ می یابد.
چند نمونه بگیرید
شما اکنون ایده خوبی در مورد نوع چمن مورد نظر خود دارید 

ما می توانیم نمونه ای از چمن ها / چمن های مورد علاقه خود را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید آن را در منطقه ای که می خواهید آن را بگذارید مشاهده کنید.

نمونه های رایگان خود را از Perfect Grass درخواست کنید

امیدوارم با پیروی از راهنمای من در مورد چگونگی انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای چمن ، این امر باعث می شود که انتخاب چمن مصنوعی شما کمتر دلهره آور باشد و چمن زیبایی را که به دنبال آن بوده اید به دست آورید.

در پست بعدی وبلاگ من راهنمای اهمیت نصب و راه اندازی خوب زمین را به شما ارائه می دهم. داشتن زمینه های مناسب زمینی پایه های محکمی برای روی زمین قرار دادن چمن مصنوعی شما برای سالهای آینده فراهم می کند.

در زمینه انتخاب چمن مصنوعی برای چمن خود به کمک بیشتری نیاز دارید ، لطفاً نظر خود را در زیر بگذارید و من به همان سرعت پاسخ می دهم.

منبع : perfectgrassltd

 



:: موضوعات مرتبط: خرید چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , چمن مصنوعی برای مهد کودک , بهترین چمن مصنوعی مدرسه , قیمت چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد