تنوع موکت راه پله ای را بیشتر بشناسید
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

روکش جلوی راه پله به معنای پوشاندن راه پله با موکت است. راه پله ای که به صورت مرتب و روکش شده نه تنها زیبا به نظر می رسد ، بلکه در زیر پاها نیز احساس نرمی می کند و هنگام راه رفتن عملاً صدایی ایجاد نمی کند. با توجه به مزایا ، بسیاری از افراد پله های خود را روکش می کنند. اما چه گزینه های پیاده سازی وجود دارد ، کدام نوع موکت برای استفاده در راه پله مناسب است و هزینه اثاث کشی راه پله چقدر است؟ در این مقاله به آن پی خواهید برد.

چرا پله های خود را روکش کنید؟
روکش جلوی موکت راه پله تکی به عقیده بسیاری از افراد به سبک قدیمی است. با این وجود ، هنگامی که به امکانات و مزایای ارائه شده نگاه می کنید ، کاملاً درست نیست. یک راه پله مبلی هنگام راه رفتن روی آن هیچ صدایی ایجاد نمی کند ، زیر پایتان احساس نرمی و گرما می کند و راه حل ایده آل برای استتار پله های آسیب دیده یا قدیمی است.

علاوه بر این ، شما گزینه های گسترده ای برای ساختن یک پله منحصر به فرد دارید. شما می توانید از بین انواع مختلف موکت و رنگ انتخاب کنید. شما از نظر اجرا نیز انتخاب دارید. اثاثه یا لوازم داخلی راه پله را می توان به دو روش انجام داد:

پله های جلوبندی با جلوه موکت راه پله 1. جلوه دونده پله
با اثر دونده راه پله ، فقط بخشی از پله ها ، معمولاً وسط ، روکش شده است. به این ترتیب ، بخشی از مراحل خود قابل مشاهده هستند.

هنگامی که این مراحل از همان مواد نرده تشکیل شده باشد ، 1 کل زیبا را تشکیل می دهد.

پله کاملا روکش 2. روکش کامل
با روکش داخلی کامل ، کل راه پله پوشانده شده است. بنابراین هر مرحله با پارچه در تمام طول تهیه می شود.

همیشه وقتی موکت ثابت را انتخاب می کنید این حالت وجود دارد. وقتی پله ها آسیب ببیند ، به خصوص یک راه حل ایده آل است.

قیمت پله های روکش دار
روکش کفپوش راه پله با موکت در اصل ارزانترین راه برای پوشاندن راه پله است. به طور متوسط ​​برای روکش کف پله های خود با موکت ، قیمتی بین 300 تا 800 یورو پرداخت می کنید. قیمت تمام شده به شدت به کیفیت و معرفی موکت در دکوراسیون داخلی انتخاب شده و درجه سختی کار (نوع پله ها - باز یا بسته) ، تعداد پله ها و ... بستگی دارد. در مورد قیمت متناسب با شرایط خود کنجکاو هستید؟ شما می توانید قیمت ها را بدون تعهد از طریق صفحه نقل قول درخواست کنید.

پله های اثاثه یا لوازم داخلی موکت
خواص مورد نیاز موکت
شما نمی توانید فقط یک راه پله را با هر نوع موکت بپوشانید. این عوامل مهم هستند:

A. تراکم قطب
موکت با تراکم شمع بسیار کم برای استفاده در پله مناسب نیست. وقتی چنین موکتی هنگام چیده شدن به دور پله خم می شود ، لایه زیرین یا پشت (لایه ای که نخ روی آن قرار داده شده است) قابل مشاهده خواهد بود. این البته خوب نیست. از طرف دیگر موکتی با تراکم شمع بالا به راحتی قابل خم شدن است بدون اینکه زیرانداز قابل رویت باشد.

ب- استحکام
از آنجا که ترافیک زیادی وجود دارد ، بهتر است یک پوشش پله محکم انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که مخصوصاً قسمت جلویی پله ها به شدت بارگیری می شود. سازه های بوکل و فرس برای پله ها بسیار مناسب هستند زیرا ساختار کاموایی محکمی نیز دارند. علاوه بر این ، یک لایه محافظت کننده از خاک اطمینان می دهد که خاک تا حد ممکن بر روی سطح باقی بماند.

ج - موکت های مصنوعی یا طبیعی
موکتهای مصنوعی بهترین شناخته شده هستند ، اما شتسشوی انواع موکت ها طبیعی نیز وجود دارند. به عنوان مثال ، نارگیل اغلب به عنوان پوشش راه پله استفاده می شود. موادی مانند سیزال نیز برای روتختی پله ها بسیار مناسب است. عیب اینگونه موکتهای طبیعی این است که موکت آنها سریعتر می شود و رطوبت را به راحتی جذب می کند. همچنین تمیز کردن یک موکت طبیعی نسبت به موکت مصنوعی کمتر آسان است.

نگهداری از پله های روکش دار
در مقایسه با انواع دیگر پوشش پله ، موکت نیاز به نگهداری بیشتری دارد. نگهداری مناسب از پله های روکش دار برای طول عمر آن مهم است. به دلیل اصطکاک با خاک ، پله ها بسیار سریعتر فرسوده می شوند.

در اصل کافی است مرتباً پله ها را با جاروبرقی پاک کنید. این باعث می شود شن و ماسه و سایر خاکها به عمق توده های پارچه که در آنجا برداشتن آن بسیار دشوار است ، نریزند.

 

پله ها را با موکت آبی بپوشانید
 

خودتان انجام دهید یا یک حرفه ای استخدام کنید؟
برای پس انداز پول می توانید کار را خودتان انجام دهید و پله هایتان را خودتان روکش کنید. در کوتاه مدت ، به نظر می رسد که ارزان ترین راه حل باشد. توجه داشته باشید که اشتباهی به سرعت انجام می شود و هزینه های تعمیر نیز می تواند زیاد باشد. شاید بالاتر از پولی که در ابتدا با شروع کار خود پس انداز کردید.

روکش کفپوش راه پله ای شغل پرمشغله است که نیاز به دانش و تجربه دارد. حتی یک حرفه ای نیز باید آن را کاملاً زیر نظر داشته باشد. بنابراین هر راه پله و هر پایان به روش دیگری نیاز دارد. وقتی یک راه پله به صورت حرفه ای روکش شده باشد ، می توانید این را در پایان ببینید. یک موکت راه پله ای که به صورت حرفه ای نصب شده باشد ، به سرعت برآمدگی نخواهد داشت و در درزها و یا اتصال به دیوارها از بین نخواهد رفت. توسط یک حرفه ای

بنابراین شما از کیفیت و جایگذاری صحیح اطمینان دارید.

یک راه پله روموکتی جدید انتخاب کنید یا راه پله موجود شما توسط یک متخصص حرفه ای نصب موکت روکش شده است؟ از طریق صفحه نقل قول می توانید بدون تعهد از متخصصان نقل قول درخواست کنید.

به این ترتیب می توانید هزینه ها را تأمین کنید
اگر روکش کف پله ها را به یک حرفه ای بسپارید ، می توانید با انجام کارهای مقدماتی خود هزینه ها را تأمین کنید.

در صورت مناسب بودن سطح ، راه پله را می توان روکش کرد. به عنوان مثال ، از بین بردن بقایای چسب قدیمی از قبل مهم است. در غیر این صورت ، این احتمال وجود دارد که چسب جدید به درستی نچسبد. اگر در نتیجه پوشش جدید پله از بین برود ، مطمئناً اتلاف کار و پول است.

نحوه برداشتن چسب به نوع چسب بستگی دارد (پایه آن آب باشد یا نه). معمولاً از یک حلال چسب و یک دستگاه تراش دهنده رنگ برای انجام کار استفاده می شود. این یک کار وقت گیر و دشوار است اما اگر خودتان این کار را انجام دهید در هزینه های زیادی صرفه جویی خواهید کرد.

قیمت پله دریافت می کنید؟
یک سازنده پله مخصوص انتخاب کنید و خود را نسبت به اجرای صحیح کار و نتیجه نهایی زیبا اطمینان دهید. از طریق فرم زیر پیشنهادات و مشاوره رایگان قیمت از حداکثر 3 متخصص در منطقه خود دریافت خواهید کرد.

منبع : trappenhuis





:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , موکت راه پله ای , خرید موکت , بهترین موکت , قیمت موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: