خرید بهترین مدل های موکت برای پذیرایی
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

معرفی موکت های اداری
موکت های اداری هنگام انتخاب نوع کفپوش دفتر ، در بالای لیست بسیاری از مشاغل قرار دارند. با انتخاب های طراحی درخشان ، ویژگی های صوتی عالی و انبوه مزایای دیگر که همه جعبه های مناسب را بررسی می کند ، موکتهای اداری همیشه یک انتخاب مناسب برای کفپوش تجاری هستند. اما این را از ما بگیرید که انتخاب موکت های اداری مناسب برای هر یک از پروژه های شما ممکن است به آسانی آنچه که به نظر می رسد آسان نباشد. گزینه های خارق العاده بسیاری وجود دارد که فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت. بنابراین ، ما یک راهنمای جامع تهیه کرده ایم تا شما را در کل مراحل انتخاب بهترین موکت برای پذیرایی راهنمایی کنیم.

راهنمای نهایی موکتها را بارگیری کنید

چرا موکتهای اداری یک گزینه عالی برای فضاهای اداری است
موکتهای اداری که به شما امکان آزادی و انعطاف پذیری بیشتر در خلاقیت و طراحی را بیش از هر ماده کف دیگر می دهد ، انتخاب مناسب برای هر پروژه طراحی دفتر است. با فناوری های جدید رنگی با سرعت بالا ، تولید کنندگان موکت سفارشی ابزاری را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید تقریباً هر چیزی را روی مواد با کیفیت بالا با قیمت مناسب ایجاد کنید. کفپوش بخش مهمی از هر پروژه طراحی است ، که شامل درصد عظیمی از فضای اداری است. موکت های اداری عالی شما را قادر می سازند با ایجاد طرحی که مارکی را که برای آن کار می کنید ، از این فضا به نفع خود استفاده کنید و فرشی برای استفاده در دفتر به دلیل قابلیت جذب و بهبود ، عملی ترین انتخاب کفپوش برای یک محیط کار روزمره است. صدا در یک طرح باز دفتر.

موکتهای اداری-توسط-ege-in-copenhagen
چگونه بهترین موکت های اداری را انتخاب کنیم
طراحی یک فضای اداری می تواند یک پروسه طولانی باشد که بخشی از آن شامل انتخاب موکت مناسب دفتر است. انتخاب موکت مناسب برای دفتر کار بعدی خود مستلزم ارزیابی فضای کاری و در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی است که می تواند انواع موکتتجاری را تحت تأثیر قرار دهد. در اینجا چند سوال وجود دارد که می توانید هنگام انتخاب موکتبرای استفاده در مطب از خود بپرسید.

موکتاداری چقدر باید دوام داشته باشد؟
اول کار های مهم. مشخص کنید که طول عمر موکتاداری باید چقدر باشد. یک قانون اساسی: هرچه اجاره نامه طولانی تر باشد ، کیفیت موکتبالاتری نیز لازم است.

یک موکتبا کیفیت تجاری امید به زندگی 10-30 سال دارد و تا زمانی که به درستی نگهداری شود به شکل نوک آن باقی می ماند.

چگونه از فضاهای مختلف دفتر استفاده می شود؟
در مرحله بعد ، تعیین کنید که هر منطقه اداری از نظر ترافیک پا و حرکت مبلمان چه مقدار استفاده می شود. دفاتر خصوصی و اتاق های کنفرانس به دلیل استفاده متوسط ​​ممکن است به مقاومت کمتری در برابر موکتنیاز داشته باشند ، در حالی که راهروها و مکان های مشترک معمولاً مورد استفاده سنگین قرار می گیرند. اینها موارد مهمی است که باید هنگام انتخاب بهترین موکتاداری برای محل کار خود در نظر بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگیهای عملکرد موکت های مختلف اداری برای سطوح مختلف استفاده بیشتر بخوانید.

این موکتدر یک فضای اداری واقعی چگونه خواهد بود؟
نورپردازی می تواند موکت های اداری شما را به طریقی بیش از یک مورد تحت تأثیر قرار دهد و باعث تغییر شکل و ظاهر طراحی شما به طور کامل شود. گرفتن نمونه های موکتاداری در محل به شما این امکان را می دهد که موکترا در زیر نور دفتر مشاهده کنید و همچنین در فضایی که فعالیت می کند دید خود را زنده کنید. مشتری شما به شما اعتماد می کند تا یک چیز جالب را طراحی کنید ، پس چرا با آوردن برخی از نمونه های موکتاداری برای نشان دادن حضوری به آنها طعم استعداد خلاقیت خود را نمی چشید.

موکتاداری-الهام-توسط-ایج
موکتاداری تجاری چقدر می تواند لکه هایی مانند ریختن قهوه را کنترل کند؟
انتخاب موکتهای مختلف برای مناطق مختلف ، از جمله سفره خانه ها و راهروهایی که باعث ترافیک شدید پا و نوشیدن قهوه می شوند ، ضروری است. وقتی کسی به ناچار فنجان قهوه خود را می ریزد یا روی کفش هایش خاک می ریزد ، بهتر است انتخاب های رنگی در محدوده متوسط ​​داشته باشد ، که می تواند جمع شدن روزانه خاک و لکه های موکتهای دفتر را خاموش کند.

لکه اصلی موکت هایتان را کشف کرده اید؟ برای راهنمایی تخصصی در مورد تمیز کردن لکه های موکت مناسب فضای مسکونی، این راهنما را بخوانید.

موکتاداری-با-لکه خون
عملکرد این موکتدر یک فضای کاری چگونه است؟
پشتی کوسن راحتی و عملکرد موکترا بهبود می بخشد ، زیرا تأثیر ترافیک پا را جذب می کند ، باعث می شود الیاف موکتدر فضای کار بهتر به نظر برسند و دوام بیشتری داشته باشند. پشتی موکتبرای استفاده در مطب نه تنها در پا راحت است ، بلکه به دلیل توانایی آن در بهبود آکوستیک ، در گوش نیز راحت است. با تأمین کننده موکتخود مشورت کنید تا مطمئن شوید که پشتوانه مناسب موکترا برای هر منطقه در ساختمان اداری مشخص کرده اید.

نقش پشتی موکتبرای استفاده در دفتر
آیا باید نقشه کف سازی ایجاد کنم؟
تهیه یک طرح دقیق قرار دادن موکتمی تواند باعث کاهش اشتباهات و تأخیرهای تاسیسات موکتدر محیط های بزرگ اداری شود. برای اطمینان از عملکرد روان همه اجزای سازنده ، از کفپوش خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می توانم برای نصب موکتاداری آماده شوم؟
قبل از نصب موکتاداری جدید ، تمام جزئیات موجود را با تأمین کننده موکتو نصاب موکتاداری قبل از تحویل تأیید کنید. یک برنامه لجستیکی داشته باشید

و تأخیرهای احتمالی مانند 24 ساعت زمان انتظار برای نشستن موکتپهن بر روی تخت قبل از نصب و اینکه آیا بعد از نصب فضا به مدت 48 ساعت یا بیشتر به دلیل نوع چسب استفاده می شود ، را در نظر بگیرید.

اشتباهات پرهزینه در مرحله نصب معمول است ، مگر اینکه اقدامات دقیق انجام شود. شما نمی خواهید این اتفاق با پروژه شما بیفتد. درعوض ، می خواهید نتایج خیره کننده را تحسین کنید.

موکت های اداری و موافقان
نمی توان انکار کرد که گزینه هایی مانند چوب سخت ، بتن صیقلی یا کاشی می تواند یک انتخاب عالی برای بسیاری از فضاهای کف باشد ، بنابراین ، چه زمانی و چرا ممکن است موکتهای اداری گزینه ایده آل برای یکی از پروژه های طراحی دفتر شما باشد؟ موکت های اداری و گزینه های کفپوش سخت چه مزایایی دارند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

به طور کلی ، گزینه های کفپوش سخت فاقد تنوع سبک ، طرح ، بافت و انواع ساختاری است که با همتای موکتهای آنها موجود است. اگر موکتبا کیفیت مناسب نصب و نصب شود ، مزایای فراوانی را برای یک فضای کاری به وجود می آورد که بیش از ظاهر فیزیکی است.

تطبیق پذیری طراحی
"هر موکتیک کار هنری است و اگر آزادی طراحی نبود که با طراحی های سفارشی مجاز بودیم ، بعد فوق العاده ای را در اتاق از دست می دادیم."

Mikkel Küster ، طراح داخلی MAKVäRK

طرح موکتاداری-با-کاشی-فرش-و-فرش-مخمل خواب دار
کار با یک تولید کننده موکتبرای مصارف تجاری یا خانگی این آزادی را برای شما فراهم می کند که دقیقاً آنچه را در طراحی موکتاداری خود می خواهید مشخص کنید. از رنگ های پر جنب و جوش ، تا الگوهای سفارشی سفارشی ، تا بافت الیاف مجلل و رنگ های خنثی کلاسیک - انتخاب با شماست.

ببینید که چگونه این فضای اداری از تطبیق پذیری طراحی موکتاستفاده کرده است.

موکت های اداری پایدار
با انتخاب یک تولید کننده بهترین موکت تافتینگ خود را وقف ایجاد موکت های اداری پایدار کرده است و تأثیر منفی بر محیط نمی گذارد ، پروژه دفتر خود را به یک محیط زیست تبدیل کنید. برخی از انواع موکتهای اداری حاوی مواد خطرناکی هستند که نه تنها به اکوسیستم آسیب می رسانند ، بلکه می توانند سلامتی کارگران را نیز تهدید کنند. ضروری است که بررسی کنیم تولید کنندگان از چه موادی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از تولیدکنندگان از قیر و پی وی سی در پشت موکتاستفاده می کنند که این برای محیط زیست مضر است.

پایداری و تأثیرات زیست محیطی نیز ممکن است برای مشتری شما که فقط می خواهد از موکت های اداری پایدار استفاده کند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. در این صورت ، یک ارائه دهنده موکترا انتخاب کنید که سیستم های بازیافت و فرآیندهای پایدار مانند Cradle to Cradle را اجرا کرده باشد. برخی از تولیدکنندگان موکتمانند ege حتی تا جایی پیش می روند که از توری های ماهیگیری بازیافتی در نخ های موکت خود استفاده می کنند تا دوستدار محیط زیست باشند.

اگر شما آرزو دارید که به روشی آگاهانه از نظر محیط زیست کار کنید ، اما از آنچه برای تحقق آن لازم نیست مطمئن هستید ، به 11 موردی که هنگام صحبت با موکتو پایداری باید جستجو کنید ، نگاهی بیندازید.

کاشی موکتپایدار برای دفاتر و دانشگاه ها
دوام موکت های اداری
معمولاً در مورد کفپوش موکتبعنوان یک گزینه با دوام کمتر در نظر گرفته می شود ، اما از طریق خانه داری و نگهداری منظم ، موکت های اداری برای چندین دهه کار می کنند. در اروپا ، فرشها باید از نظر دوام و حفظ ظاهر طولانی مدت از طریق استاندارد EN 1307 ، استاندارد اروپایی کفپوش نساجی (که در این راهنما به طور کامل توضیح خواهیم داد) رتبه بندی شوند. اطمینان حاصل کنید که تولید کننده موکتشما از تجهیزات آزمایش مناسب استفاده می کند و محصول خود را در بالاترین استاندارد کیفیت نگه می دارد.

راهنمای معمار برای انتخاب موکت مناسب را بارگیری کنید

بدون شوک استاتیک
الکتریسیته ساکن پدیده ای است که می تواند در محیط های داخلی خطر ایجاد کند. با تصمیم گیری در مورد فرشی با الیاف دائما ضد الکتریسیته ساکن و رسانا ، مشکل شوک شما در محیط دفتر شما حل می شود. در بیشتر فضاهای اداری ، این فقط مسئله راحتی است. اما در موارد خاص ، تجهیزات ظریف الکترونیکی یا مواد قابل اشتعال ممکن است به یک محیط کاملاً بدون ایستا نیاز داشته باشند. اگر شک دارید ، با مشتری خود مشورت کنید و به تأمین کننده موکتخود گزارش دهید تا مطمئن شوید فرشی که انتخاب کرده اید مطابق با خواسته های ضد استاتیک است.

راحتی حرارتی و بهره وری انرژی
موکتهای اداری می توانند به طور قابل توجهی راحتی حرارتی محیط های داخلی را بهبود بخشند. الیافی که موکترا تشکیل می دهند به عنوان عایق طبیعی عمل می کنند ، به این معنی که کف زمین گرمتر شده و به همان سرعت که کف گزینه های سخت کف است گرما را از پا نمی گیرد.

موکتهای اداری می توانند قبض های انرژی را کاهش دهند ، زیرا قادر است دمای اتاق را 2-3 درجه سانتیگراد کاهش دهد بدون اینکه اتاق سردتر شود. موکتها با به دام انداختن گرما همان اثر را در محیط های سردتر ارائه می دهند و آن را به یک عامل تعادل در طول سال تبدیل می کنند.

یک محیط امن تر با موکتبرای دفاتر کار
موکتهای اداری محیطی ایمن با کاهش خطر سقوط ، لغزش و مسافرت فراهم می کنند. موکتها به عنوان اصطکاک چسب عمل می کنند ، به راحتی کف پا را می گیرند و ثبات را افزایش می دهند ، برخلاف انواع کف صاف. اگر یک سقوط باید اتفاق بیفتد

به هر حال ، موکتها سطح نرم تری را برای فرود آمدن ایجاد می کنند تا عواقب سقوط را بسیار جدی تر کند. از نظر ارتوپدی ، موکتهای تجاری الیاف نرم و فنری را ارائه می دهند که پس از یک روز کاری طولانی ، پا و مفاصل به راحتی انجام می شوند.

با موکتهای اداری سطح صدای کمتری دارد
سطوح سخت صدا را منعکس می کنند و باعث می شوند که چیدمان های دفتری آزاد پر سر و صدا و آزار دهنده شوند. مزایای صوتی ارائه شده توسط موکتهای اداری در یک فضای کاری ضروری است ، زیرا موکتقادر است از طریق جذب صدا سر و صدا را کاهش دهد - ایجاد یک فضای کاری با حواس پرتی کمتر کارکنان خود را مهار می کند.

در نظر گرفتن آکوستیک یک اتاق هنگام ایجاد یک طراحی داخلی برای یک چیدمان دفتر باز بسیار مهم است. در این بخش بعدی ، ما مزایای صوتی موکت های اداری را کشف خواهیم کرد.

مزایای صوتی موکت های اداری
موکتها واقعاً پایه کل فضا هستند. این به عنوان اولین بلوک ساختمان یک اتاق عمل می کند. این فقط یک وسیله نقلیه رنگی نیست ، بلکه یک وسیله نقلیه مرگ آور صدا است ، همچنین یک وسیله نقلیه راحتی است. این به هیچ وجه به هیچ وجه از مبلمان دیگر نمی تواند فضا را نرم کند.

تام دیکسون

برای درک کامل اهمیت کنترل صوتی ، لحظه ای وقت بگذارید تا با کارمندانی که واقعاً در فضای پروژه شما کار می کنند همدلی کنید. خود را تصور کنید که می خواهید طرحی را برای مشتری مهم نهایی کنید - شما مهلت دارید و به تمرکز کامل نیاز دارید. در انتهای اتاق ، گروهی از همکاران درگیر مکالمه می شوند. شما از اینکه آنها می توانند بسیار دور باشند شوکه شده اید ، اما به نظر می رسد که در طول بازو هستند. در سمت راست شما ، یک همکار به یک تماس تلفنی پاسخ می دهد ، در سمت چپ ، خرد کردن دانه های قهوه را در آشپزخانه و صدای بی شماری از قدم های ورود به دفتر را در طول روز می شنوید. همه این آشفتگی ها می توانند به سرعت یک فضای کاری سازنده را به یک کابوس پر سر و صدا تبدیل کنند.

مطالعه ای که توسط انستیتوی ملی بهداشت حرفه ای دانمارک انجام شده است نشان می دهد که بیش از نیمی از کارکنان شاغل در محیط های دفاتر فضای باز تحت تأثیر صدا قرار دارند.

موکتاداری با کیفیت به عنوان یک معمار یا یک طراح ، ابزار شماره یک شما برای بهبود کیفیت صدای فضای اداری است. این موکتبه خودی خود به همان اندازه مواد صوتی صدا را جذب می کند و می تواند با افزودن پشتی بالش ، نویز را بیشتر کاهش ، جذب و بی صدا کند.

چگونه می توان با موکتهای اداری به بهترین نتایج صوتی دست یافت
شما باید هر منطقه از دفتر را در نظر بگیرید تا تعیین کنید که در انتخاب نهایی شما برای از بین بردن لکه موکت ، چه ویژگی های حذف نویز لازم است. آیا این منطقه یک استراحتگاه ساکت خواهد بود یا یک راهرو با صدای بلند و شلوغ؟ آیا صندلی ها عقب و جلو کشیده می شوند؟ آیا این فضایی برای تماس تلفنی خواهد بود؟ پس از تجزیه و تحلیل فضای خود و تعیین میزان صدای لازم در هر منطقه ، باید نوع موکتاداری را که باید برای بهبود موفقیت آمیز صداهای اتاق نصب شود ، انتخاب کنید.

برای کسب بهترین نتیجه در کیفیت صوتی ، مشورت با ارائه دهنده موکتضروری است ، اما به طور کلی توجه داشته باشید که:

پشتی فرشی که برای موکتاداری خود انتخاب می کنید بیشترین تأثیر را در جذب صدای موکتشما دارد.
توده بیشتری از الیاف نیز با استثنایی الیاف پشم در جذب صدا کارایی بیشتری خواهند داشت.
برخی از تولیدکنندگان حتی پشتوانه موکتبهینه شده صوتی را ارائه می دهند.
طبق موسسه انواع موکت پرز بلند، هرچه یک پشتی موکتنفوذپذیر باشد ، انرژی صوتی بیشتری می تواند به داخل بالشتک نفوذ کند و در نتیجه ضریب کاهش صدا بالاتر است.
برای درک عمیق تری از عواملی که موکتتجاری را به انتخاب برتر نسبت به کفپوش سطح سخت تبدیل می کند ، به راهنمای بهبود صداهای اتاق مراجعه کنید.

طراحی موکتاداری - گزینه های شما چیست؟
بنابراین ، شما تصمیم به نصب موکتتجاری در پروژه دفتر بعدی خود گرفته اید؟ وقت آن است که به گزینه های برتر طراحی موکتاداری که در دسترس شما قرار دارد بروید.

تصمیمات مهم در مورد مناسب ترین نوع موکتبرای پروژه شما ، بیشتر بر شرایطی مانند زمان تحویل ، هزینه ، کیفیت ، دوام و در نهایت گزینه های طراحی تأثیر می گذارد.

آیا باید در دفتر کار خود کاشی های پهن و یا موکترا انتخاب کنید؟

مطمئناً ، یک تامین کننده خوب موکت در این راه با مشاوره تخصصی به شما کمک خواهد کرد ، اما هرچه بیشتر خودتان را بشناسید ، بهتر می توانید آن مشاوره را درک و قدردانی کرده و تصمیمات آگاهانه بگیرید.

بدون نگرانی بیشتر ، بیایید انواع و ساختارهای موکترا تعریف کنیم:

انواع موکت های اداری
موکتBroadloom (یا دیوار به دیوار): به صورت رول های بلند و پهن ساخته می شود و مستقیماً نصب می شود تا روی کف زیرین بچسبد و یا با استفاده از گیره های کوچک روی کف کف زیرین قرار می گیرد. موکتهای Broadloom برای دفاتر گزینه های نامحدودی برای طراحی و بوم یکپارچه برای طراحی های سفارشی ارائه می دهند. با وجود نام ، موکتدیوار به دیوار لازم نیست که یک اتاق را پوشش دهد. موکترا می توان به راحتی در مناطق خاص نصب کرد یا با نوع دیگر موکتیا کفپوش یکپارچه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای جامع ما را در مورد موکتدیوار به دیوار مطالعه کنید.

منبع : egecarpets

 





:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , بهترین موکت , موکت برای پذیرایی , انواع موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: