نحوه تولیدات موکت تایل ها چگونه است
نوشته شده توسط : حمید بهبودی

با ما می توانید انواع موکت را انتخاب کنید. اما کدام یک بیشتر با سلیقه و موقعیت خانوادگی شما سازگار است؟ به عنوان مثال ، کدام نوع موکت برای راه پله ، حیوانات خانگی یا استفاده فشرده شما مناسب است؟ بالای موکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل است که در این مقاله ما ساختارهای مختلف را با ویژگی ها ، مزایا و معایب ، ظاهر و کاربردهای آنها لیست می کنیم. این امر انتخاب ساختار موکت را بسیار ساده تر می کند!

چرا ساختار موکت مهم است؟
اگر یک تولید موکت تایل جدید را انتخاب می کنید ، طبیعتاً می خواهید که تا حد ممکن زیبا و ماندگار باشد. تا آنجا که ممکن است با توجه به سلیقه ، وضعیت زندگی و خانه و ترجیحاً بدون نگهداری زیاد ، به زیبایی. سپس مفید است بدانید که همه انواع موکت برای مثال برای پله ها ، حیوانات خانگی شما یا اتاقی که می خواهید از آن استفاده کنید مناسب نیست. با توجه به تخصص چندین ساله ما ، خوشحال می شویم در مورد ساختارهای مختلف موکت در محدوده ما به شما مشاوره دهیم.

بافت موکت: طعم بسیار ، انواع بسیار
منظور ما از ساختار موکت در واقع بالای این نوع پوشش کف است. ساختار بستگی به روش ساخت ، اما همچنین شکل ، چگالی ، ضخامت و مواد شمع ها دارد. ما ساختارهای مختلف موکت زیر را در محدوده خود داریم:

موکت بوکل
پوشش کف بوکل یک موکت شمع کوتاه است که در آن حلقه های شمع با ارتفاع مساوی یا نابرابر به هم پیچیده شده و مواد شمع را تشکیل می دهند. قطبهای با ارتفاع نابرابر به عنوان بولک تراشیده یا سازه بلند/پایین نامیده می شوند که در آن قسمت بالا حلقه های بلند بریده شده است. این می تواند الگوهای متناوب و تسکین ایجاد کند.
بولک موکت این مزیت را دارد که کمتر می پوشد و بنابراین عمر طولانی دارد ، حتی با استفاده زیاد. همچنین تمیز نگه داشتن آن بسیار آسان است و برای پله ها ، راهروها و ادارات بسیار مناسب است. حلقه ها این ساختار را برای حیوانات خانگی کمتر مناسب می کنند. معایب دیگر این است که بوکل سخت تر از یک موکت شمع عمیق است.

موکت موکت
موکت موکت یا موکت شمع یک مخمل بلندتر است ، جایی که تمام حلقه های شمع در طول فرآیند تولید بافت یا تافتینگ بریده شده است. حلقه های بریده شده در نوک این موکت شمع حلقه برش به این کفپوش ظاهری صاف و یکدست می بخشد. این باعث می شود که کاموا شبیه موهای بلند باشد که مستقیماً ایستاده اند.
مزیت این موکت شمع بلند این است که ظاهری گرم و زیبا دارد. با این حال ، با جاروبرقی نیاز به نگهداری خوبی دارد. به دلیل ظاهر گرم و ظریف ، این نوع موکت برای اتاق خواب بسیار مناسب است.

موکت مخمل دار
موکت مخمل در واقع نوعی موکت شگی چیست. تفاوت در ارتفاع برش حلقه ها است که با مخمل کمتر است. علاوه بر این ، چگالی قطب ها بیشتر است و باعث می شود این ساختار فشرده تر و قوی تر به نظر برسد. از آنجا که نخ از مواد الیاف خوب ساخته شده است ، سطح موکت ظاهر مخملی به خود می گیرد.
در اینجا نیز ، مزایای ظاهری غنی ، گرم و مجلل است که باعث می شود این یک موکت عالی برای اتاق خواب باشد. با این حال ، نگهداری از کفپوش های مخملی کمی سخت تر است.

موکت تازه
یک پوشش کف موکت یک موکت شمع بلند است که در آن شمع ها به جای حلقه ها بریده می شوند. با استفاده از Frisé ، نخ ها به هم پیچیده می شوند تا بلند نشوند ، بلکه به هم پیچیده شوند. این یک جلوه بسیار بازیگوش و سرزنده ایجاد می کند ، جایی که می توانید قدم های خود را هنگام عبور از روی آن مشاهده کنید. برخلاف موکت موکت ، تقریباً هر توده را می توان جدا از دیگری متمایز کرد.
مزیت موکت تایل ها چیست نازک این است که پوشش کف توده عمیق نرم شده و به این زودی کثیف به نظر نمی رسد. از آنجا که خاک بیشتر روی موکت های توده عمیق می چسبد ، انتخاب هوشمندانه ای برای آلرژی است. این نوع بافت نسبت به سایر سازه ها نیاز به نگهداری بیشتری دارد.این نوع موکت برای اتاق نشیمن و اتاق خواب بسیار مناسب است. Frisé به دلیل ساختار توده بلند برای استفاده فشرده مانند پله ها یا حیوانات خانگی مناسب نیست.

موکت زاکسن
موکت ساکسونی موکتی است که از نخ های متعدد به هم پیچیده شده است. این به موکت یک شخصیت کامل ، مجلل ، مجلل و زیبا با ساختار نرم می بخشد. حتی زنده تر از فریزر است. با این نوع موکت ها گاهی اوقات پیش می آید که وقتی روی آن راه می روید ، رد پا باقی می ماند. همه این را به یک اندازه دوست ندارند.
موکت ساکسونی می تواند دارای نخهای کم و زیاد باشد ، بنابراین برای هر کاربرد و فضایی نوع مناسبی وجود دارد. اگر می خواهید فضایی مجلل به اتاق خود ببخشید بدون اینکه اجازه دهید آن را تحت سلطه خود قرار دهید ، این نوع ساختار را توصیه می کنیم. این گونه به دلیل استفاده از نخ های جداگانه برای حیوانات خانگی نیز مناسب است.

موکت پشمالو
یک موکت با ساختار پشمی موکتی با توده عمیق است که شباهت زیادی به موکت دارد. در اینجا نیز تیرها بریده می شوند

کاج و نخ ها به هم پیچیده اند. فقط قطب ها کمی طولانی تر هستند ، به طوری که همانطور که می گفتند سقوط می کنند. این ظاهر خرید اینترنتی موکت اداری و شادابی به موکت پشمالو می بخشد.
مزیت آن این است که ساختار تنباکو نورد با ظاهر لوکس و نرم موکت شمع بلند به فضا یک پیچ و تاب بازی می دهد. عیب آن این است که مقدار زیادی آلودگی را جذب می کند و بنابراین برای نگهداری و تمیز کردن به تلاش بیشتری نیاز دارد. این یک ساختار مناسب برای اتاق خواب و اتاق نشیمن است.

انواع موکت را حفظ کنید؟ خوب است انجام دهید!
چگونه می توانم موکت خود را به بهترین نحو نگهداری کنم ، سوالی است که اغلب به درستی پرسیده می شود. پس از همه ، هنگام خرید موکت ، می خواهید تا حد امکان دوام بیاورد و تا آنجا که ممکن است زیبا بماند. به طور کلی ، نگهداری از هر نوع موکت آسان است. با این حال ، در مقایسه با موکت شمع کوتاه ، موکت شمع بلند نیاز به نگهداری کمی بیشتر دارد و مواد نخ نیز بر میزان نگهداری تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، پشم بسیار مقاوم در برابر خاک است! دوبار در هفته جاروبرقی توصیه ما برای زیبا نگه داشتن هر نوع موکت است.

نمونه موکت رایگان و خدمات عالی
آیا در مورد انواع موکت ، اندازه ها ، کف های زیرین یا روکش های لبه ای ما س question الی دارید؟ خدمات مشتری ما با کمال میل به شما کمک می کند. حتی اگر عصر یا آخر هفته باشد! آیا بعد از خواندن این مطلب هنوز از نوع موکت مناسب مطمئن نیستید؟ شما می توانید نمونه موکت رایگان را از ما درخواست کنید ، که در عرض یک تا دو روز کاری دریافت خواهید کرد. به این ترتیب شما واقعاً می توانید ساختار را به خوبی تجربه کنید و با سرعت دلخواه خود به خانه نگاه کنید تا ببینید کدام سازه را دوست دارید و کدام در موقعیت زندگی شما مناسب است.

چرا انواع موکت را در مغازه های طراحی خانه انتخاب می کنیم؟
خدمات نصب حرفه ای و مقرون به صرفه از جمله اندازه گیری رایگان
سفارش ایمن با فروشگاه اینترنتی معتبر مارک معتبر
ارسال رایگان و سریع
گزینه های مختلف پرداخت از جمله پس پرداخت
همچنین امکان مشاهده موکت در نمایشگاه

منبع : vloerbeleving





:: موضوعات مرتبط: خرید موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , بهترین موکت , انواع موکت تایل , موکت تایل , موکت اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: